Uit eten
vrijdag 25 september 2020 om 12:32
Hallo Dames,
Als mijn vrouw uit eten gaat met een vriendin vindt ik dat leuk voor haar en wil ik zelfs nog wel geld meegeven ook zodat ze een leuke avond heeft.
Nij is ze gisteren naar de kapper geweest en komt doodleuk vertellen dat ze volgende maand weer uit eten gaat met haar vriendin maar nu gaat de kapper ook mee. ik heb haar gezegd dat ik dat raar vindt. Ik heb er pijn in de buik van en voel me rot.
Ik ben zelf naar een andere fysiotherapeut gegaan omdat ik vond dat ze haar borsten te veel tegen mij aandrukt tijden de behandeling aan mijn arm. Ik heb dat tegen mijn vrouw gezegd en de nieuwe therapeut doet het heel anders. Ik ga toch ook niet met mijn fysiotherapeut uit eten.
Wat vinden jullie stel ik me aan dat ik het niet leuk vind of is er meer aan de hand.
Mijn vrouw zegt dat de kapper homo is.
Graag jullie mening.
Als mijn vrouw uit eten gaat met een vriendin vindt ik dat leuk voor haar en wil ik zelfs nog wel geld meegeven ook zodat ze een leuke avond heeft.
Nij is ze gisteren naar de kapper geweest en komt doodleuk vertellen dat ze volgende maand weer uit eten gaat met haar vriendin maar nu gaat de kapper ook mee. ik heb haar gezegd dat ik dat raar vindt. Ik heb er pijn in de buik van en voel me rot.
Ik ben zelf naar een andere fysiotherapeut gegaan omdat ik vond dat ze haar borsten te veel tegen mij aandrukt tijden de behandeling aan mijn arm. Ik heb dat tegen mijn vrouw gezegd en de nieuwe therapeut doet het heel anders. Ik ga toch ook niet met mijn fysiotherapeut uit eten.
Wat vinden jullie stel ik me aan dat ik het niet leuk vind of is er meer aan de hand.
Mijn vrouw zegt dat de kapper homo is.
Graag jullie mening.
vrijdag 25 september 2020 om 12:51
Serieus? Als ik als vrouw een zelfde behandeling voor een man zijn nek had moeten doen had hij bij mij met zijn hoofd tussen mijn borsten gelegen
Soms moet je als fysio handelingen uitvoeren inongemakkelijke houdingen...
Je vind het leuk voor je vrouw dat ze uitgaat maar wel als jij bepaalt wie er meegaat ?
vrijdag 25 september 2020 om 12:52
De gynaecoloog zat zelfs in mijn vagina!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
vrijdag 25 september 2020 om 12:58
vrijdag 25 september 2020 om 13:00
Ik vroeg jou niets
vrijdag 25 september 2020 om 13:00
Nou, dit verdiend ook geen prijs. Mensen zeg.DeniseMK schreef: ↑25-09-2020 12:39Ik zou me er echt geen zorgen over maken! Een kapper is gewoon bij iedere vrouw haar 'best friend'. Hij maakt haar mooi en daardoor ontstaat er al gauw een band. Ik vind ook de vergelijk met de fysio wel een heel ander verhaal. Zij deed daadwerkelijk iets seksistisch, terwijl de kapper dat niet doet. Daarbij, de kapper is homo volgens je vrouw, dus laat haar lekker gaan!
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
vrijdag 25 september 2020 om 13:01
Jahoor van mij mag hij. Zeker als het de mijne is. Leuk mens.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 25 september 2020 om 13:02
+1
vrijdag 25 september 2020 om 13:05
lollypopje schreef: ↑25-09-2020 13:02Je vroeg de dames hier. Dus technisch gezien wel. Tenzij Maria een man is natuurlijk.
vrijdag 25 september 2020 om 13:06
Als de kapper aardig is zou ik ook gerust vragen of hij eens mee uit gaat. Zo leer je nieuwe mensen kennen! Mijn man mag ook best met vrouwen weg, zeker als het met meerdere mensen is lijkt mij dat al helemaal geen probleem. Als hij een ander leuker gaat vinden zou ik daar echt verdrietig van worden, maar dat hou je toch niet tegen.
vrijdag 25 september 2020 om 13:06
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
vrijdag 25 september 2020 om 13:08
Ja, met haar borsten?DeniseMK schreef: ↑25-09-2020 12:39Ik zou me er echt geen zorgen over maken! Een kapper is gewoon bij iedere vrouw haar 'best friend'. Hij maakt haar mooi en daardoor ontstaat er al gauw een band. Ik vind ook de vergelijk met de fysio wel een heel ander verhaal. Zij deed daadwerkelijk iets seksistisch, terwijl de kapper dat niet doet. Daarbij, de kapper is homo volgens je vrouw, dus laat haar lekker gaan!
Echt hou op zeg.
vrijdag 25 september 2020 om 13:09
Ja, natuurlijk! Sorry, maar wat een rare OP. Haar borsten raakten hem en hij zoekt een andere fysio? Serieus?
De kapper gaat met twee vriendinnen uiteten? Nou en? Is waarschijnlijk een sympathieke man en kappers hebben ook vrienden hoor. Echt.
Life is short. Eat dessert first.
vrijdag 25 september 2020 om 13:11
Laten we het hopen. Maar ik vrees dat er mannen en vrouwen zijn die echt zo denken.
Life is short. Eat dessert first.