Trouwen in 2020!

26-09-2018 18:09 2409 berichten
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe :) . Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd :cheer2: . Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic :applause: :hihi: :cheer: !
anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
wat een mooie gelofte Baby, echt heel mooi
Ik loop waarschijnlijk voor op jullie met mijn dilemma maar ik ben aan het kijken naar een stomerij voor mijn trouwjurk.
Nou zou ik, als het een beetje mee zit, mijn jurk volgend jaar misschien nog een keer aan willen op het feest dat we dan willen geven. Maar als ik dus nu €200 betaal voor de stomerij en dan wordt hij volgend jaar ook weer vies is een beetje zonde.
Sowieso vind ik het een beetje zonde van het geld, maar ik kan hem moeilijk vies laten hangen... en ik weet niet of de vlekken er steeds moeilijker uit gaan als hij zo blijft hangen....
Ik heb hem via de AH weggebracht. Kost me 120 euro. De gedachte van eeuwig vies in de kast stond me tegen. Als ik hem nog een keer zou dragen, zou ik het geld er zeker voor over hebben.

Ik heb de geloften helaas gemist, maar ze zijn vast prachtig. Woorden gesproken uit je hart zijn dat wat mij betreft altijd.
Nou ja, het is meer dat als ik hem nog een keer draag dan wordt hij wéér vies.
Dus dan ben ik straks 2x dat geld kwijt.

Ik ga in ieder geval van de week nog even langs een andere stomerij maar ik vind het echt belachelijk wat het allemaal kost.
Ahhh zo bedoel je. Ja lastig.. Hoe vies is ie? Als het meevalt, valt het waarschijnlijk niemand op. Dan zou ik idd wel even vragen in hoeverre oude vlekken er nog uit te stomen zijn.
Mijn nichtje is met haar modderschoenen op mijn sleep gaan dansen :proud:
Dus er zitten wel veel vlekken in maar dat is dus wel voornamelijk modder, geen eten of drinken ofzo.

Ik denk dat ik het toch maar gewoon ga doen. Ik weet sowieso niet wanneer het feest gaat zijn en of ik er dan nog in pas.
En misschien wil ik dan wel een andere jurk aan (van mijn wettelijk huwelijk bijvoorbeeld)

Hoe heb je dat bij de AH gedaan? Als ik daar iets laat stomen doe ik het in zo’n zak in een bak maar dat past niet echt met mijn jurk :proud:
Oei haha, zelf uitspoelen nog een optie? Ik heb hem in de hoes van de winkel gehouden. Ze heeft nog een poging gedaan die hoes in zo'n tas te stoppen :rofl:.

Ik heb wel aangegeven dat ik de originele hoes terug wil.
Ik wil de mijne ook nog maar een stomerij brengen want is ook erg vies. Helaas heeft mijn zoon er ook op gestaan waardoor hij gescheurd is :( hopelijk is die nog te maken. Wil de jurk ooit verkopen maar nu nog niet. Hecht er nu nog teveel waarde aan.
Oh balen zomerwarmte! Misschien langs een coupeuse brengen?
Ja ga er nog even een foto van maken en appen naar de bruidswinkel waar ik deze heb gekocht, zij weet wel of deze gemaakt kan worden en zij heeft ook een coupeuse.
Zo blij dat wij hebben uitgesteld. In onze regio zijn vandaag aanvullende maatregelen van kracht gegaan. Betekent dat er max 50 mensen bijeen mogen komen. Oftewel, we hadden de helft van onze gasten moeten afbellen....
kindrebel schreef:
27-09-2020 21:54
Zo blij dat wij hebben uitgesteld. In onze regio zijn vandaag aanvullende maatregelen van kracht gegaan. Betekent dat er max 50 mensen bijeen mogen komen. Oftewel, we hadden de helft van onze gasten moeten afbellen....
Snap ik! Onze regio precies hetzelfde, ik ben blij dat we al zijn getrouwd want dit zou voor mij een reden zijn geweest om te verplaatsen..
Ja dat snap ik!

Voor ons had het (nog) niks uitgemaakt vanwege de regio en vanwege het feit dat wij maar 46 gasten hadden. Maar al die stress of het nog strenger kan worden zou ik echt niet meer aan kunnen.
AnAppleADay schreef:
28-09-2020 09:03
Voor ons had het (nog) niks uitgemaakt vanwege de regio en vanwege het feit dat wij maar 46 gasten hadden. Maar al die stress of het nog strenger kan worden zou ik echt niet meer aan kunnen.
Ja, dit. Ik zou nu ook niet eens meer een bruiloft willen vieren, los van of het mag. Ik voel me al niet meer op mijn gemak op een klein verjaardagsfeestje met 6 mensen. Vriend en ik zijn dus ook erg blij met onze keuze om uit te stellen.
Goed om te lezen dat voor jullie beiden het uitstellen als de juiste keuze voelt. Jullie mooie dag komt nog, 100% zeker!
Ik ben blij dat we op 37 gasten zitten. Maar toch nog stress vanwege de steigingen en het weer ziet er slecht uit.

Maar toch heb ik er ook heel veel zin in. En heb gezonde spanningen
Gelukkig hebben jullie een kleine groep inderdaad! Komt dan vast goed!

Wanneer is het ook al weer zover?
Omg vanavond nieuwe persconferentie. Om 22 uur horeca dicht en max 30 mensen. Houdt op hoor :cry:
Aiii, ja ik vroeg me al af hoe het bij jou effect zou kunnen hebben.
Vanavond maar kijken wat er exact bij komt maar echt heel naar :-(

Wanneer is de bruiloft precies? Kan het nog zijn dan het dan al weer geherevalueerd is? Of wil je daar niet op wachten?
Baby12345 schreef:
28-09-2020 14:38
Omg vanavond nieuwe persconferentie. Om 22 uur horeca dicht en max 30 mensen. Houdt op hoor :cry:
Bahh, wat naar :-( :hug:
8 oktober is de bruiloft. Nog 1,5 week.

Zit op dit moment een potje te janken. Zo fucking zwaar jaar achter de rug...en dan dit 1,5 week ervoor...ik weet het even op dit moment niet meer
Baby12345 schreef:
28-09-2020 15:22
Zit op dit moment een potje te janken. Zo fucking zwaar jaar achter de rug...en dan dit 1,5 week ervoor...ik weet het even op dit moment niet meer
Wat kut allemaal hè. Ik herken het helemaal, zit hier ook aardig gestresst en verdrietig te zijn (hebben bruiloft al eens verzet en weet gewoon niet meer waarheen dan wel, wil onze ouders er gezond bij hebben etc.).
Hug! :hug:

(For what it's worth: ik heb je geloften ook gelezen, vond ze prachtig).
Baby12345 schreef:
28-09-2020 15:22
8 oktober is de bruiloft. Nog 1,5 week.

Ja snap ik echt helemaal! Ik heb er in het voorjaar ook echt heel erg om gehuild, en bij ons was het nog 6 weken van tevoren...

Afbeelding
Ik lees mee!!!

Mijn vriend en ik gaan voor een geregistreerd partnerschap in 2021.

We willen het klein houden maar niet helemaal niks doen.
Thanks voor de knuffel. Van vrienden krijg ik terug, gezondheid gaat voor. Zat eraan te komen..

Da dat snap ik...mja gaat om onze bruiloft. Vindt het gewoon k*t

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven