Napraattopic 136 - Met geklets

12-09-2020 14:47 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 136!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
doornroosje9 schreef:
26-09-2020 16:18
Nee, want geen troost meer nodig. :hihi:

O nee da's waar ook :proud:
doornroosje9 schreef:
26-09-2020 16:18
Nee, want geen troost meer nodig. :hihi:
Precies. Ik moet nu eigenlijk mijn troostschoenen terugsturen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Zowizo schreef:
26-09-2020 16:19
Nieuwe kelding dan om het te vieren! :jump:
Precies, ik moet nog iets hebben voor bij mijn troostschoenen.

David Dunning
Je moet dat vieren met nieuwe schoenen.
En dat treft, want die heb je al :D

Maar erg fijn zeg, 500 euro terug!
Solomio schreef:
26-09-2020 16:28
Precies, ik moet nog iets hebben voor bij mijn troostschoenen.

Ooohhh wat heerlijk!!!! Ik krijg zelf de kriebels van het idee alleen al...
Ik heb een topic voor je als je wilt :proud:
Marana schreef:
26-09-2020 16:47
Ik heb een topic voor je als je wilt :proud:
Ik snap niet waarom een mens een jaar geen kleding zou kopen.

David Dunning
Ik ben bang dat ik veel meer kleding heb dan jij. Ik probeer dit jaar weg te doen wat ik niet meer zal dragen, maar dat gaat nog niet zo snel. Ik heb gewoon teveel.
Marana schreef:
26-09-2020 16:55
Ik ben bang dat ik veel meer kleding heb dan jij. Ik probeer dit jaar weg te doen wat ik niet meer zal dragen, maar dat gaat nog niet zo snel. Ik heb gewoon teveel.
Ik heb vooral veel verschillende maten kleding: in de loop van mijn jojo-ende leven heb ik 5 verschillende kledingmaten gehad.
En in elke maat een hele garderobe.

De grootste maten ben ik aan het weggooien.

David Dunning
Is die Sinned77 een oude bekende?
Star3 schreef:
26-09-2020 17:51
Is die Sinned77 een oude bekende?
Ja
LīlyRose schreef:
26-09-2020 17:55
Ja
Die met ellenlange topics vol wollige tekst?
LīlyRose schreef:
26-09-2020 17:55
Ja
Thx, dacht ik al
Kutzooi, had ik hele leuke sneakers besteld, blijkt er een verborgen hak in te zitten. Gelijk maar weer teruggestuurd.

Ik weet precies wat ik wil, maar het is er niet. Grrr.
Sorry als deze vraag hier niet hoort, maar kan iemand mij vertellen hoe ik iemand op negeer kan zetten zodat ik die berichten van die persoon niet meer kan zien?
DontYouHatePants schreef:
26-09-2020 19:03
Sorry als deze vraag hier niet hoort, maar kan iemand mij vertellen hoe ik iemand op negeer kan zetten zodat ik die berichten van die persoon niet meer kan zien?

Op de naam klikken, dan zie je rechts boven een rondje met een streep erdoor. Op klikken, en voila.
Merys schreef:
26-09-2020 19:05
Op de naam klikken, dan zie je rechts boven een rondje met een streep erdoor. Op klikken, en voila.
Dank je wel.
Kleding weggooien krijg ik altijd spijt van. Zodra het weg is komt die ene gelegenheid waarbij...
Ik ben wel erg in de biologische geitenwolkatoen (jullie snappen heus wel wat ik bedoel) en wear the change enzo.
En ik zit in een jurkjesfase. Vandaag een boel gekocht omdat ik toch iets aan moet trekken naar een trouwerij.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Afbeelding

Ik heb deze laarsjes besteld (sorry, de foto kon niet kleiner :P )

Ik wil hier graag ook jurkjes boven dragen. Ik wil graag wikkeljurkjes onder de knie want maat 44. (vind ik net wat flatteuzer).
Maar ik kan het allemaal net niet vinden.
VInd ik stom.

Ik vind het ook stom om een jaar geen kleding te kopen, al moet ik zeggen dat ik vanaf corona het toch niet goed voor elkaar krijg om (online) te shoppen.

Verder heb ik tompoezen bij de HEMA gekocht, die ik zo bij 'Wie is de Mol' ga opeten.
Een, de rest moet ik aan mijn gezin geven. Ik vind daar wat van, maar goed.
Felidaes schreef:
26-09-2020 19:52

Ik vind dat voornamelijk stom!
Ik ben aan het krimpen, dus zal af en toe toch wat nieuws moeten kopen. Wat wel jammer is, want ik pas eindelijk in leuke broeken/shirts die nu alweer wat te wijd zijn. Ik hou niet van winkelen, ook niet online, dus doe het liefst 10 jaar met iets :)
Felidaes schreef:
26-09-2020 19:52
Afbeelding

Ik heb deze laarsjes besteld (sorry, de foto kon niet kleiner :P )

Ik wil hier graag ook jurkjes boven dragen. Ik wil graag wikkeljurkjes onder de knie want maat 44. (vind ik net wat flatteuzer).
Maar ik kan het allemaal net niet vinden.
VInd ik stom.

Ik vind het ook stom om een jaar geen kleding te kopen, al moet ik zeggen dat ik vanaf corona het toch niet goed voor elkaar krijg om (online) te shoppen.

Verder heb ik tompoezen bij de HEMA gekocht, die ik zo bij 'Wie is de Mol' ga opeten.
Ik moet ik hou van Holland kijken ZONDER TOMPOECE 😭
LīlyRose schreef:
26-09-2020 19:57
Ik ben aan het krimpen, dus zal af en toe toch wat nieuws moeten kopen. Wat wel jammer is, want ik pas eindelijk in leuke broeken/shirts die nu alweer wat te wijd zijn. Ik hou niet van winkelen, ook niet online, dus doe het liefst 10 jaar met iets :)
Dat is ook veel praktischer.

Ik merk overigens ook dat ik probeer mijn aankopen een beetje aan mijn leeftijd te koppelen, maar dat vind ik ook moeilijk en dus stom.

Ik ben begin 40 en ik vind (dat is dus persoonlijk) dat ik niet alles meer aan kan doen.

Ik draag het liefst een spijkerbroek met shirt/vest/trui/blouse, maar ik wil ook gewoon eens wat anders.
Het-groepje schreef:
26-09-2020 20:00
Ik moet ik hou van Holland kijken ZONDER TOMPOECE 😭
Dat is gewoon nog veel stommer.. :hug:
Felidaes schreef:
26-09-2020 20:02

Ik draag het liefst een spijkerbroek met shirt/vest/trui/, maar ik wil ook gewoon eens wat anders.
Ik wil gelukkig nooit wat anders.

David Dunning

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven