Napraattopic 136 - Met geklets
zaterdag 12 september 2020 om 14:47
Beste forummers,
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 136!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 26 september 2020 om 16:22
zaterdag 26 september 2020 om 16:28
Precies. Ik moet nu eigenlijk mijn troostschoenen terugsturen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 26 september 2020 om 16:57
Ik heb vooral veel verschillende maten kleding: in de loop van mijn jojo-ende leven heb ik 5 verschillende kledingmaten gehad.
En in elke maat een hele garderobe.
De grootste maten ben ik aan het weggooien.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 26 september 2020 om 19:05
DontYouHatePants schreef: ↑26-09-2020 19:03Sorry als deze vraag hier niet hoort, maar kan iemand mij vertellen hoe ik iemand op negeer kan zetten zodat ik die berichten van die persoon niet meer kan zien?
Op de naam klikken, dan zie je rechts boven een rondje met een streep erdoor. Op klikken, en voila.

zaterdag 26 september 2020 om 19:32
Kleding weggooien krijg ik altijd spijt van. Zodra het weg is komt die ene gelegenheid waarbij...
Ik ben wel erg in de biologische geitenwolkatoen (jullie snappen heus wel wat ik bedoel) en wear the change enzo.
En ik zit in een jurkjesfase. Vandaag een boel gekocht omdat ik toch iets aan moet trekken naar een trouwerij.
Ik ben wel erg in de biologische geitenwolkatoen (jullie snappen heus wel wat ik bedoel) en wear the change enzo.
En ik zit in een jurkjesfase. Vandaag een boel gekocht omdat ik toch iets aan moet trekken naar een trouwerij.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zaterdag 26 september 2020 om 19:52

Ik heb deze laarsjes besteld (sorry, de foto kon niet kleiner

Ik wil hier graag ook jurkjes boven dragen. Ik wil graag wikkeljurkjes onder de knie want maat 44. (vind ik net wat flatteuzer).
Maar ik kan het allemaal net niet vinden.
VInd ik stom.
Ik vind het ook stom om een jaar geen kleding te kopen, al moet ik zeggen dat ik vanaf corona het toch niet goed voor elkaar krijg om (online) te shoppen.
Verder heb ik tompoezen bij de HEMA gekocht, die ik zo bij 'Wie is de Mol' ga opeten.
Een, de rest moet ik aan mijn gezin geven. Ik vind daar wat van, maar goed.

zaterdag 26 september 2020 om 20:00
Ik moet ik hou van Holland kijken ZONDER TOMPOECEFelidaes schreef: ↑26-09-2020 19:52
Ik heb deze laarsjes besteld (sorry, de foto kon niet kleiner)
Ik wil hier graag ook jurkjes boven dragen. Ik wil graag wikkeljurkjes onder de knie want maat 44. (vind ik net wat flatteuzer).
Maar ik kan het allemaal net niet vinden.
VInd ik stom.
Ik vind het ook stom om een jaar geen kleding te kopen, al moet ik zeggen dat ik vanaf corona het toch niet goed voor elkaar krijg om (online) te shoppen.
Verder heb ik tompoezen bij de HEMA gekocht, die ik zo bij 'Wie is de Mol' ga opeten.
Een, de rest moet ik aan mijn gezin geven. Ik vind daar wat van, maar goed.

zaterdag 26 september 2020 om 20:02
Dat is ook veel praktischer.
Ik merk overigens ook dat ik probeer mijn aankopen een beetje aan mijn leeftijd te koppelen, maar dat vind ik ook moeilijk en dus stom.
Ik ben begin 40 en ik vind (dat is dus persoonlijk) dat ik niet alles meer aan kan doen.
Ik draag het liefst een spijkerbroek met shirt/vest/trui/blouse, maar ik wil ook gewoon eens wat anders.

zaterdag 26 september 2020 om 20:02
Dat is gewoon nog veel stommer..

zaterdag 26 september 2020 om 20:06