Doorgeefvraag, the sequel
woensdag 18 maart 2009 om 20:46

woensdag 6 mei 2009 om 17:04
Die vraag van de Stew over burgerlijkheid vond ik wel leuk.
Het allerburgerlijkste dat er bestaat is bang te zijn voor burgerlijk te worden versleten. Heb toch schijt aan alles, wat maakt jou het uit dat je beiden hetzelfde joggingpak hebt en een beperkt seksleven. Klein geluk is het mooiste dat er is.
Wie durft nu nog te bekennen dat hij/zij bang is burgerlijke trekjes te hebben?
Het allerburgerlijkste dat er bestaat is bang te zijn voor burgerlijk te worden versleten. Heb toch schijt aan alles, wat maakt jou het uit dat je beiden hetzelfde joggingpak hebt en een beperkt seksleven. Klein geluk is het mooiste dat er is.
Wie durft nu nog te bekennen dat hij/zij bang is burgerlijke trekjes te hebben?
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)

donderdag 7 mei 2009 om 09:37
Nou, mijn nick heeft zowel met mijn voor- als achternaam te maken. daarnaast leek hij me wel toepasselijk voor een sekspijler... Inmiddels na een jaar of drie ben ik er zo aan gewend geraakt, dat Vlam helemaal bij me hoort! Ik word door mensen die ik via het net kan nog wel zo aangesproken, en dat is net zo gewoon als mijn eigen naam...
Heb jij dat ook met je nick? Dat het gewoon bij je hoort?
Heb jij dat ook met je nick? Dat het gewoon bij je hoort?
...
donderdag 7 mei 2009 om 09:57
Alleen als ik ze ken... Maar als je bedoeld: medeforummers? De mensen die ik heb leren kennen wonen allemaal ver weg. Maar zou ik ze tegenkomen, zou ik ze zeker hartelijk begroeten. wel met eigen naam uiteraard, en discreet over waar we elkaar van kennen!
Heb jij in het echt contact met forummers?
Heb jij in het echt contact met forummers?
...