Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
29-09-2020 19:26
Hm dat vind ik een goeie, feesten voor 3 levens. Pak aalllllles wat je kaaaaaan :cheer:
Hahaha je doet mee?
Sabbieehhhh schreef:
29-09-2020 19:17
Hahah ik weet het spannend te houden hier ;-)
morgen op het Viva forum......<insert big cliffhanger hier> :rofl:
Ik wil ook weer dansen tot de ochtend in Paradiso...grrrr..stomme virus
haha..first dates is grappig... two rivers come together....dat is engels...voorre....ja dat weet ik..rivier..

en die andere jongen is student chemie..dat moet goedkomen zou je zeggen..

zijn dat nou opgespoten lippen die Janey heeft?..waarom doen ze dat..ieuw...
tomcat schreef:
29-09-2020 19:41
Ik wil ook weer dansen tot de ochtend in Paradiso...grrrr..stomme virus

Me too. Ik was volmaakt gelukkig op die avonden (dan in Tivoli Utrecht).
Ik wil gewoon weer naar een leuk concert.
Zou naar The Editors gaan in juni.

Skunk Anansie is nu naar mei 2021 verzet.

Eens kijken hoe dat volgend jaar met corona gaat.
Julia_20 schreef:
29-09-2020 20:33
Ik wil gewoon weer naar een leuk concert.
Zou naar The Editors gaan in juni.

Skunk Anansie is nu naar mei 2021 verzet.

Eens kijken hoe dat volgend jaar met corona gaat.
Ik ben een grote live muziek liefhebber (een van de weinigen nog) en ik ging (😐) ook iedere week wel naar optredens en concerten. Ik verwacht dar we in het voorjaar wel ingeënt kunnen zijn dus misschien weer een ouderwetse leuke zomer met alles erop en eraan.
Julus schreef:
29-09-2020 19:15
Welkom Chesta. Dus alweer de derde date? Dat gaat dus de goede kant op. Hoe heb je haar ontmoet?
OKCupid. Grappig, we reageerden beiden pas een week later op de ander, dus er is nog hoop wanneer 't begin wat stroef loopt.

Voelt waanzinnig goed!
ik kijk nu dat make up meisjes zonder make up daten..weet nou niet of dat zo'n succes wordt..maar ik vind het fascinerend hoe moeilijk ik door make up heen kan kijken..misschien leer ik er wat van.

Zijn jullie van de make-up? werd me net een aantal lagen opgenoemd....mijn vriendinnetjes waren altijd van een beetje make up maar redelijk naturel niet dat je ze niet herkend als de make-up eraf is zeg maar :D
Ook weer even een update van mijn kant. Nog steeds met dezelfde man, inmiddels staat de teller op 4 dates. Hij heeft me meestal opgehaald, naar hem gebracht of weer thuis afgezet (en 1 keer hier geweest)...dus dat is heel lief, want hij woont niet zo dichtbij. Maar het vertrouwen is er nog steeds niet helemaal. Komt toch een beetje door z'n uiterlijk, z'n liefde voor seks en ook door mijn eerdere ervaringen.
Hij appt ook heel anders dat ik gewend ben (veel YTfilmpjes en weinig tekst). En afgelopen week was hij heel druk waardoor hij nauwelijks appt en ik me gelijk zorgen maak. Hij schrijft dan wel weer dat hij me mist. Maar het blijft lastig. Vandaag nog geen enkel bericht gekregen. Ik kijk het nog even aan.
Moet wel zeggen: er is sprake van twee generaties (ik 29 hij 44) dus kan misschien het appgedrag verklaren :')
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
29-09-2020 22:11
......
Moet wel zeggen: er is sprake van twee generaties (ik 29 hij 44) dus kan misschien het appgedrag verklaren :')

O_O

Is dat wat je echt wil? Over 6 jaar is hij 50 hoor, en jij pas 35. Ik zou er voor passen als ik jou was. Heeft hij wel ooit lange relaties gehad?
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 29-09-2020 22:26
22.48% gewijzigd
Tuurlijk wil ze dat..kijk Sabbiehh..kan makkelijk zo'n verschil :mrgreen:
make up meisjes is saai programma trouwens..heftige verhalen waar de onzekerheden vandaan komen maar ik snap niet waarom ze dat aan daten hebben gekoppeld.
Concerten! Ook zo een gemis idd :cry:

Haha Tom! Ik wist dat je deze erin zou gooien...
En qua make up, qua werk word er wel een bepaalde mate van verzorging verwacht dus dan wel make up op, maar heb niet het idee dat ik niet herkenbaar ben zonder.

En voor alle daters, blijf genieten en probeer niet teveel beren op de weg te zien :-)
tomcat schreef:
29-09-2020 22:09
ik kijk nu dat make up meisjes zonder make up daten..weet nou niet of dat zo'n succes wordt..maar ik vind het fascinerend hoe moeilijk ik door make up heen kan kijken..misschien leer ik er wat van.

Zijn jullie van de make-up? werd me net een aantal lagen opgenoemd....mijn vriendinnetjes waren altijd van een beetje make up maar redelijk naturel niet dat je ze niet herkend als de make-up eraf is zeg maar :D
Ik vind dat best een bijzonder programma. Snap ook ergens niet waarom je het zou willen. Je wil er voor je date toch gewoon leuk uit zien en je best doen? Waarom moet je perse een punt ermee bewijzen dat het zonder make up ook kan. Ja tuurlijk kan het, maar ik vind eerlijk gezegd mensen met wat make up op er toch verzorgder eruit zien. Dat hoeft geen hele lagen make up te zijn, maar gewoon een beetje dat je het net ziet. Maargoed zelf draag ik dus altijd make up als ik weet dat mensen me gaan zien.
Antoon69 schreef:
29-09-2020 22:07
Ik ben een grote live muziek liefhebber (een van de weinigen nog) en ik ging (😐) ook iedere week wel naar optredens en concerten. Ik verwacht dar we in het voorjaar wel ingeënt kunnen zijn dus misschien weer een ouderwetse leuke zomer met alles erop en eraan.

Zou het?

Ik ben geen wekelijkse bezoeker van concerten. Toch een dure hobby als alleen verdiener.

Maar misschien als je dicht bij Tivoli zit dat je vaker gaat en ook naar kleinere namen

Toen ik nog in de relatie zat ging ik wel wat vaker.
Ik ben ook zeker een halve huismus omdat ik graag in de kroeg of op een festival sta. En normaal is dat in de zomer toch wel wekelijks een van de 2, en dan de rest van de week lekker languit op de bank.

Ik draag ook make-up. En op een date zeker, ik heb een slechte huid dus voel me dan wat zekerder en vind mezelf mooier met. Naar werk vrij simpel, op een date wat meer maar zeker niet dat ik er onherkenbaar van word.
Ik heb een paar keer stukjes gezien.

Volgens mij zat er bij die dames best wel wat op het gezicht.

Ik gebruik alleen dagcrème, oogpotlood, mascara en wat oogschaduw. Heel soms lippenstift.

Ben dus redelijk herkenbaar zonder 😃
Maar ik nooit zonder de straat op.
IK vind live muziek ook leuk, maar vind dansfeesten leuker. Heb vorig jaar nog wel de Amsterdelics in de Melkweg gezien..leuk feestje maken die..lijkt wel 10 jaar geleden nu..
oke leuk praten over onze datingperikelen en het single leven. vraag maar ik luister wat jullie kwijt willen. Gr. Leo
Julia_20 schreef:
29-09-2020 22:31
Zou het?

Ik ben geen wekelijkse bezoeker van concerten. Toch een dure hobby als alleen verdiener.

Maar misschien als je dicht bij Tivoli zit dat je vaker gaat en ook naar kleinere namen

Toen ik nog in de relatie zat ging ik wel wat vaker.
Meeste keren dat ik concert kaarten heb gaat het meestal mis, jaar vooruit bestellen is het vaak. En dan opeens moet ik weer varen op die datums. Dus meestal laat ik concerten maar gaan. Had voor dit jaar 4 concerten, allemaal verplaatst tot volgend jaar. Op de datums die ze waren was ik thuis, helaas covid, volgend jaar nou ja denk dat ik dan op zee zit. Nadeel van varen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Antoon69 schreef:
29-09-2020 22:19
O_O

Is dat wat je echt wil? Over 6 jaar is hij 50 hoor, en jij pas 35. Ik zou er voor passen als ik jou was. Heeft hij wel ooit lange relaties gehad?
Ik match meestal met wat oudere mensen. Niet altijd hoor. Hangt altijd af van de persoon uiteraard. En ja, hij heeft een heel lange relatie gehad.
wij slapen nooit.
Hoe is het bij jullie qua werk sinds de persco van gisteravond? Bij ons de komende 3 weken volledig weer thuis.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Mijn eerste twee relaties waren zo'n 9 jaar ouder. Vond ik toen geen enkel probleem.

En als nu iemand van 60 ( ook 9 jaar ouder)reageert denk...neeeee...

😂😂😂😂😂
Denk dat iedereen door Corona ook wel beetje een huismus is geworden 😇

Hier ook altijd wel make-up op, meer om sommige dingen weg te werken en andere dingen weer te accentueren 😬 Vind het ook leuk om te doen. Ik kan soms wel eens onzeker worden als ik voor eerste keer naast iemand wakker word, hoe ik er dan uitzie etc 😅 Maar ik heb helaas last van donkere kringen onder ogen (in de genen helaas), makkelijk te verdoezelen met concealer maar zonder lijkt het dan beetje of ik ziek ben. Helaas..

@Alongwithsunshine, fijn dat je leuke dates hebt gehad! Kan me voorstellen dat het wel/niet appen af en toe verwarrend kan zijn. Zelf vind ik het altijd wel fijn om elke dag contact te hebben met een date, maar dat is voor iedereen anders. Zolang hij in zijn acties laat zien dat hij zn best voor je doet en gek op je is dan is dat het belangrijkste 😁 En verder altijd op je onderbuikgevoel vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven