Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Filters zie je vaak ook duidelijk..enorme afknapper voor mij..je zal het niet voor niks gebruiken denk ik dan.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ze ook niet.

Het is de bedoeling dat je elkaar ooit ontmoet dus wil je toch niet dat hij/zij je straal voorbij loopt.
Oh had je niet herkend zonder filter hahaha

Nu heb ik ook wel eens dat ik denk...goh leuke man en dan kom ik bij foto 2 en dan denk ik...euhh...is dit dezelfde man?
Ik gebruik ook geen make up filters hoor. Kwam hem een keer tegen, maar soms zie je wel goed dat het echt nep is. Dus het is geen aanrader. Ik doe over een selfie wel eens een layer dat het geheel wat mooier maakt. Maar dat is niet op een manier waardoor je niet herkenbaar meer bent. Je ziet het ook bijna niet eigenlijk.
Ik draag nooit make-up, alleen als ik op stap ga of een date heb. Ik kan ook helemaal niet goed schminken dus misschien dat ik er daarom ook de tijd niet voor neen :P Wel draag ik altijd jurkjes en rokjes.
Julus schreef:
30-09-2020 15:35
Ik gebruik amper tot geen make-up. Ben dus altijd naturel. Ik zeg altijd dat het dan alleen maar erg kan meevallen als ik het wel eens gebruik. Ik kan heel vrouwelijk gekleed gaan maar meestal ben ik enorm casual. Ik weet inmiddels dat veel mannen dat of heel erg leuk vinden, of juist niet en daarom past een select groepje mannen bij mij.

Geen make-up, geen sieraden, geen lange nagels en mijn haar laat ik gewoon opdrogen. Ik noem mezelf " geen meisje meisje" of " poppetje" als ze vragen of ik het wil omschrijven. Dan weten ze genoeg.
Precies zo ben ik ook (soms een heel klein make upje) maar absoluut geen meisje meisje en als ik er ben is het nooit saai hahaha.
Zo'n heerlijke dag gehad. Op stap in de baas zijn tijd. Zorg is ook heel mooi.
Dat heb ik ook. Ik heb het nooit gedaan en als ik dan bv bij married at first sight zie hoe die vrouwen allerlei dingen met kwasten doen denk ik; wow.
In een heel ver verleden heb ik eens van die vloeibare foundation gebruikt. Vreselijk, ik voelde dat spul teveel zitten en durfde nergens meer aan te komen.
Ik vind dat gevoel zo onprettig. Mascara ooit in mijn puberteit gebruikt: ik kreeg traanogen en het er af halen vond ik een gedoe. Smerig spul en dus nooit meer gebruikt.
Make-up en ik zijn geen goede combi :-D
Ik ben omgeven door natuurlijke schoonheid hier :D wat heerlijk!
Datertje schreef:
30-09-2020 20:56
Precies zo ben ik ook (soms een heel klein make upje) maar absoluut geen meisje meisje en als ik er ben is het nooit saai hahaha.
Shake hands! Never a dull moment :mrgreen:
Ik kon en kan ook erg goed met mannen door 1 deur. Had altijd veel mannelijke vrienden. Een soort one of the guys ofzo. Dat gegeven maakt ook dat ik nooit het meisje was op wie ze verliefd werden en worden, denk ik.

Ik blijf voor eeuwig in de friendzone hangen. De goede vriendin die hem zo goed begrijpt. Na al die jaren wordt het steeds duidelijker voor mij :-D
Julus schreef:
30-09-2020 21:24
Shake hands! Never a dull moment :mrgreen:
Ik kon en kan ook erg goed met mannen door 1 deur. Had altijd veel mannelijke vrienden. Een soort one of the guys ofzo. Dat gegeven maakt ook dat ik nooit het meisje was op wie ze verliefd werden en worden, denk ik.

Ik blijf voor eeuwig in de friendzone hangen. De goede vriendin die hem zo goed begrijpt. Na al die jaren wordt het steeds duidelijker voor mij :-D

Misschien eens een make-upje proberen? :P
ik kan het vaak beter met vrouwen vinden dan met mannen, heb ook best een behoorlijke vrouwelijke kant geloof ik. Vanaf de lagere school in een huis met alleen vrouwen opgegroeid, heeft er vast mee te maken..los van mijn toch al overwegend zachte aard.

Misschien daarom dat ik ook meestal niet zo val voor die girly-girlies maar de wat stoerdere vrouwen..die er dan wel weer vrouwelijk uit moeten zien natuurlijk :D
Ik ben ook geen vrouw vrouw zoals ik dat dan noem.

Draag wel oogpotlood en mascara wat ik gisteren al schreef. Ga niet zonder de deur uit. Verzorg mijn gezicht ook goed.

Maar ik ben geen echte shopper of met veel terras 😂. Ik winkel meestal gericht. Heb nu toevallig 2 jurken deze zomer gehad. Hoge hakken zie je mij ook niet op. Paar pogingen gedaan naar nee.

Nmlk wil ik gemengd gezelschap. Geeft leukere gesprekken. De women-only sla ik over.
Net als bij de sauna.
Datertje schreef:
30-09-2020 20:58
Zo'n heerlijke dag gehad. Op stap in de baas zijn tijd. Zorg is ook heel mooi.
Iets leuks gedaan dus?
Antoon69 schreef:
30-09-2020 21:32
Misschien eens een make-upje proberen? :P
No. Ik blijf trouw aan mezelf. Take it or leave it etc :puh:
tomcat schreef:
30-09-2020 21:39
ik kan het vaak beter met vrouwen vinden dan met mannen, heb ook best een behoorlijke vrouwelijke kant geloof ik. Vanaf de lagere school in een huis met alleen vrouwen opgegroeid, heeft er vast mee te maken..los van mijn toch al overwegend zachte aard.

Misschien daarom dat ik ook meestal niet zo val voor die girly-girlies maar de wat stoerdere vrouwen..die er dan wel weer vrouwelijk uit moeten zien natuurlijk :D
Ja joh, voer de druk lekker op ;-D
Julus schreef:
30-09-2020 16:02
If you love me at my worst, then you deserve me at my best
Mooi gezegd, die ga ik er in houden
Julia_20 schreef:
30-09-2020 21:41
Ik ben ook geen vrouw vrouw zoals ik dat dan noem.

Draag wel oogpotlood en mascara wat ik gisteren al schreef. Ga niet zonder de deur uit. Verzorg mijn gezicht ook goed.

Maar ik ben geen echte shopper of met veel terras 😂. Ik winkel meestal gericht. Heb nu toevallig 2 jurken deze zomer gehad. Hoge hakken zie je mij ook niet op. Paar pogingen gedaan naar nee.

Nmlk wil ik gemengd gezelschap. Geeft leukere gesprekken. De women-only sla ik over.
Net als bij de sauna.
O ja, een groep met alleen vrouwen wil ik ook liever niet. En ik haat shoppen. Ik zie er de lol niet van in om door al die rekken heen te worstelen. Het moet meteen goed zijn.
Haha oh ik ben echt het tegenovergestelde van jullie hoor. Als ik wegga altijd jurkje/rokje, make up, vaak hakken (tenzij je veel gaat lopen) en nagellak op.
Jole schreef:
30-09-2020 21:45
Mooi gezegd, die ga ik er in houden
Ik heb hem gejat en vond hem erg treffend. Wat heb ik aan iemand die mij alleen maar leuk vindt als ik altijd vrolijk, blij en mooi ben? Dat is niet realistisch.
Julus schreef:
30-09-2020 21:43
Ja joh, voer de druk lekker op ;-D
Relax, ik heb best een aparte smaak in vrouwen denk ik..ben zelf ook wel een beetje een apart geval..of aquired taste..of special edition
Julus schreef:
30-09-2020 21:46
O ja, een groep met alleen vrouwen wil ik ook liever niet. En ik haat shoppen. Ik zie er de lol niet van in om door al die rekken heen te worstelen. Het moet meteen goed zijn.
Ik heb gewoon een paar vaste winkels en paar vaste merken. Dus soms ook gewoon online.
Julus schreef:
30-09-2020 21:48
Ik heb hem gejat en vond hem erg treffend. Wat heb ik aan iemand die mij alleen maar leuk vindt als ik altijd vrolijk, blij en mooi ben? Dat is niet realistisch.
Nou inderdaad en bovendien vermoeiend
tomcat schreef:
30-09-2020 21:49
Relax, ik heb best een aparte smaak in vrouwen denk ik..ben zelf ook wel een beetje een apart geval..of aquired taste..of special edition
Limited editions zijn de leuksten
Shiverrr schreef:
30-09-2020 21:47
Haha oh ik ben echt het tegenovergestelde van jullie hoor. Als ik wegga altijd jurkje/rokje, make up, vaak hakken (tenzij je veel gaat lopen) en nagellak op.
Ik kan soms echt met jaloezie kijken naar vrouwen die er op en top verzorgd bij lopen. Mij lukt dat niet. Nou ja, ik zou het kunnen maar het is niet " mij".
Julia_20 schreef:
30-09-2020 21:50
Ik heb gewoon een paar vaste winkels en paar vaste merken. Dus soms ook gewoon online.
Ideaal is dat. Zeker als je altijd dezelfde maat hebt. Ik heb al mijn hele leven dezelfde maat. Je hebt merken die klein of juist groter uitvallen. Dus kwestie van weten welke en het is esay peasy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven