Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
01-10-2020 21:05
nog geen 5 minuten lopen naar de super :D

ok..2 leuke matches op de chat..de 1 is 5 jaar ouder en de ander is 7 jaar jonger..kan ik ze niet alletwee houden gewoon?..
Ze zijn dus alletwee leuk vooralsnog...gaat vast wel over als ik ze in het echt zie.
Tuurlijk, gewoon met allebei een keer op date en dan kiezen🤷‍♀️
Toevallig vandaag ook 3 mondkapjes gekocht. Zou toch wat zijn een datingapp met alleen mondkapjes, geen optie voor mij. Ik heb iets met tanden. Kan daar zo op afknappen.
Had laatst via insta een gast die met mij op date wilde. Op de foto’s was hij echt knap. Maar nergens aan het lachen. Ga ik hem Googlen zie ik ineens een foto van een soort graaf Dracula met gele tanden... brrr! Dus ja, ik kan wat dat betreft dus ook wel oppervlakkig zijn.
En over make up gesproken, heb altijd wel make up op. Iedere dag lippenstift, maar heb van Rimmel, 1x op doen en blijft de hele dag zitten, ideaal!
tomcat schreef:
01-10-2020 21:05
nog geen 5 minuten lopen naar de super :D

ok..2 leuke matches op de chat..de 1 is 5 jaar ouder en de ander is 7 jaar jonger..kan ik ze niet alletwee houden gewoon?..
Ze zijn dus alletwee leuk vooralsnog...gaat vast wel over als ik ze in het echt zie.
‘’Gaat vast wel over als ik ze zie’’. Ja met zo’n instelling geef je het ook niet echt een kans en straal je negativiteit uit 😅 Maar wat Sabbieh zegt, je kan toch gewoon blijven kletsen en kijken hoe de dates bevallen?

Was normaal ook nooit heel erg van wat meerdere eerste dates tegelijk, maar praat nu ook weekje met 2 leuke gasten waar ik allebei wel benieuwd naar ben. En dan moet ik ook gewoon meer aan mezelf denken en waar ik zin in hebben ipv nadenken wat ander zou vinden. Veels te vaak gedaan!
oh ik kan toch maar om de week daten en vaak heb ik dan net even geen zin..dus kan geen kwaad om meerdere lijntjes te hebben..dan kan er altijd wel iemand als ik kan en zin heb.
Flitsie schreef:
01-10-2020 21:10
Toevallig vandaag ook 3 mondkapjes gekocht. Zou toch wat zijn een datingapp met alleen mondkapjes, geen optie voor mij. Ik heb iets met tanden. Kan daar zo op afknappen.
Had laatst via insta een gast die met mij op date wilde. Op de foto’s was hij echt knap. Maar nergens aan het lachen. Ga ik hem Googlen zie ik ineens een foto van een soort graaf Dracula met gele tanden... brrr! Dus ja, ik kan wat dat betreft dus ook wel oppervlakkig zijn.
En over make up gesproken, heb altijd wel make up op. Iedere dag lippenstift, maar heb van Rimmel, 1x op doen en blijft de hele dag zitten, ideaal!
Hahaha ik heb ook zo'n tandending.
Vriendinnen van mij ook.

Zo'n bek met tanden dat je denkt.... 😟
tomcat schreef:
01-10-2020 21:41
oh ik kan toch maar om de week daten en vaak heb ik dan net even geen zin..dus kan geen kwaad om meerdere lijntjes te hebben..dan kan er altijd wel iemand als ik kan en zin heb.
Klinkt niet of je dan echt oprecht geïnteresseerd bent in de persoon in kwestie ‘want kan altijd iemand wel’ 😬 Je moet naar mijn inzien wel echt naar het afspraakje uitkijken en enthousiasme naar de persoon uiten. Geen ‘moetje’. Maar dat is wellicht hoe ik het interpreteer vanuit je tekst haha
Zie dat een bekende van NMLK mijn lijstje heeft ingevuld op Paiq 😂

Benieuwd of hij eigenlijk wel doorheeft dat ik het ben 🙈
O echt? Wat mij opviel is dat mannen mijn foto's altijd al hadden gezien en ik die van hen niet. Mannen schijnen daarvoor te betalen?

Krijg jij ook wel eens berichtjes van NMLK mannen?

Een vriend van me zit er nu ook op en het viel hem op hoeveel mensen er stiekem zitten om te daten. Men zegt dat gewoon eerlijk.
Qiyara lees je nog mee? Nog steeds in love? En Attra ook?
Nee via nmlk nooit berichten gehad van mannen die interesse hadden in mij.

Heb wel mannelijke en vrouwelijke connecties bij nmlk.
Maar meestal gewoon uitwisseling over dingen of activiteiten.

Qua daten.

Kan gebeuren dat je hem tegenkomt daar. En er een klik is op meerdere fronten.

Pas hoorde ook over eentje die diverse dames al gehad had 😂

Krijg je toch een beetje een naam.
Vivi3338 schreef:
01-10-2020 22:00
Klinkt niet of je dan echt oprecht geïnteresseerd bent in de persoon in kwestie ‘want kan altijd iemand wel’ 😬 Je moet naar mijn inzien wel echt naar het afspraakje uitkijken en enthousiasme naar de persoon uiten. Geen ‘moetje’. Maar dat is wellicht hoe ik het interpreteer vanuit je tekst haha
Nee hoor, maar enthousiast wordt ik van mensen echt zien..niet van chatten..dat zegt toch helemaal niks of iemand leuk kan typen.. ik lijk ook hartstikke leuk hier :D
tomcat schreef:
01-10-2020 22:21
Nee hoor, maar enthousiast wordt ik van mensen echt zien..niet van chatten..dat zegt toch helemaal niks of iemand leuk kan typen.. ik lijk ook hartstikke leuk hier :D
Je kan altijd even met elkaar (video) bellen voordat je gaat afspreken 😊
Julus schreef:
01-10-2020 22:12
Qiyara lees je nog mee? Nog steeds in love? En Attra ook?
Ja, hopelijk gaat alles goed met jullie! 😘

Ook benieuwd hoe het met Karratha en z’n date gaat, zal ze al bij hem ingetrokken zijn? 😁
Ik krijg net een mail van iemand die ik lang lang geleden (toen ik nog rebels was) schijnbaar heb gedate.
Ik heb werkelijk geen idee wie het is... zal ik hem terug mailen?
Doen! Wie weet waar het toe leidt.

Zo heb ik jaren geleden een bericht gekregen van iemand met wie ik lang daarvoor contact had. We raakten weer aan de praat en het ging al heel snel heel diep. We spraken af en het was heel intens. Het liep niet goed af, maar dat had wel gekund. Ik zou in jouw gev willen weten wie het is en mensen veranderen natuurlijk. Straks blijkt hij je ware.
Julia_20 schreef:
01-10-2020 22:15
Nee via nmlk nooit berichten gehad van mannen die interesse hadden in mij.

Heb wel mannelijke en vrouwelijke connecties bij nmlk.
Maar meestal gewoon uitwisseling over dingen of activiteiten.

Qua daten.

Kan gebeuren dat je hem tegenkomt daar. En er een klik is op meerdere fronten.

Pas hoorde ook over eentje die diverse dames al gehad had 😂

Krijg je toch een beetje een naam.
Het schijnt vaak te gebeuren. Iemand had laatst nog een date via nmlk. En ik sprak een man die aan serial daten deed via nmlk. Tja als je 5x per week iets onderneemt kom je vele dames tegen natuurlijk. Het kan zeker gebeuren maar ik ben daar niet perse op uit. Het moet toeval zijn.

De drie heren die mij iets stuurden waren niet mijn types maar had wel zo kunnen zijn.
Opvallend hoe ex dates of exen weer contact opnemen met een paar van hier. Ieder jaar weer rond de herfst of winter duiken ze weer op. Benieuwd of er iemand bij mij opduikt. Zeker nu met corona kan dat een extra motivatie zijn.
Bij mij waren het altijd degenen die ik niet meer wilde. Nooit eens de mannen van wie ik het hoopte.
tomcat schreef:
01-10-2020 22:21
Maar hoe zou je het zelf vinden als een vrouw die jij leuk vindt "meerdere lijntjes zou uitleggen" zodat er "altijd wel iemand is als ze tijd en zin had". Hoe zou jij dat opvatten?
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
02-10-2020 00:53
Maar hoe zou je het zelf vinden als een vrouw die jij leuk vindt "meerdere lijntjes zou uitleggen" zodat er "altijd wel iemand is als ze tijd en zin had". Hoe zou jij dat opvatten?

Daar zou ik nou helemaal geen problemen mee hebben sunshine. Sterker nog, het zou appelleren aan mijn drang tot competitie hierin en juist prikkelen om extra mijn best te gaan doen.
Antoon69 schreef:
02-10-2020 00:55
Daar zou ik nou helemaal geen problemen mee hebben sunshine. Sterker nog, het zou appelleren aan mijn drang tot competitie en juist extra mijn best gaan doen.
Ik zou juist afhaken. Iemand die zo praktisch met liefde omgaat zonder rekening te houden met de medemens hoef ik überhaupt al niet.
wij slapen nooit.
02-10-2020 00:58
Ik zou juist afhaken. Iemand die zo praktisch met liefde omgaat zonder rekening te houden met de medemens hoef ik überhaupt al niet.
Sorry, ik volg je niet meer. Ik ga automatisch extra mijn best doen als ik het gevoel heb dat ik samen met nog een paar anderen, een kans maak bij interessante vrouw. Ik denk dat dat gewoon hormonaal gedrag is. Ligt er ook aan hoe leuk ik de betreffende vrouw vind.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 02-10-2020 01:11
6.16% gewijzigd
Het zal vast veel gebeuren hoor, meerdere mensen in 'n zelfde periode daten, maar zelf doe ik er niet aan. Ik zou het niet eens kunnen. En daar ben ik facking trots op. Ik heb weleens het idee dat vergeten wordt dat men daadwerkelijk te maken heeft met mensen van vlees en bloed, en dat daar daarom ook zorgvuldig mee moet worden omgegaan. Maar dat ben ik hè. Veel mensen zijn egocentrisch ingesteld en staan niet stil bij de consequenties van hun gedrag.
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
02-10-2020 01:08
Sorry, ik volg je niet meer. Ik ga automatisch extra mijn best doen als ik het gevoel heb dat ik samen met nog een paar anderen, een kans maak bij interessante vrouw. Ik denk dat dat gewoon hormonaal gedrag is bij mij.
Het is niet zo moeilijk om te volgen. Ik ga echt niet strijden voor iemand die het ok vindt om zo met mij om te gaan. Ieder z'n ding hoor, maar het is niet mijn manier.
wij slapen nooit.
02-10-2020 01:08
Het zal vast veel gebeuren hoor, meerdere mensen in 'n zelfde periode daten, maar zelf doe ik er niet aan. Ik zou het niet eens kunnen. En daar ben ik facking trots op. Ik heb weleens het idee dat vergeten wordt dat men daadwerkelijk te maken heeft met mensen van vlees en bloed, en dat daar daarom ook zorgvuldig mee moet worden omgegaan. Maar dat ben ik hè. Veel mensen zijn egocentrisch ingesteld en staan niet stil bij de consequenties van hun gedrag.

Ik date ook geen meerdere mensen tegelijk. Maar het zou mij triggeren als ik zelf bij die meerdere mensen zou horen en ik de vrouw in kwestie aantrekkelijk zou vinden. Dat is toch waar het om ging?
02-10-2020 01:13
....... Ik ga echt niet strijden voor iemand die het ok vindt om zo met mij om te gaan......
Daar heb ik dus in eerste instantie geen probleem mee. Kan ik zelfs leuk vinden..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven