Singles unite: ( deel 3)
vrijdag 2 oktober 2020 om 18:55
vrijdag 2 oktober 2020 om 19:00
Haha 20.30 is het er weerJulus schreef: ↑02-10-2020 18:55Verrek! Goed dat je dat zegt Sabieh, want ik kijk dat ook graag.
Dekentje: check!
Die fruitige datingapp![]()
Ik geloof dat ik maar gewoon echte druifjes neem.
Ik weet niet hoor, maar mannen hebben toch vaak associaties met perziken? Volgens mij is dit een wanna-be Tinder app.
Die fruitige app klinkt idd wat vreemd.
vrijdag 2 oktober 2020 om 19:01
Waterman26 schreef: ↑02-10-2020 15:52Een uitgedroogde citroen?
Ik heb vast succes op die fruit dating site.
Ik meld me wel aan als een Chileense Merlotdruif dan
Edit: dat kan dus niet. Ook goed.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 02-10-2020 19:03
7.59% gewijzigd
Krijg motto niet verwijderd :-)
vrijdag 2 oktober 2020 om 19:03
Hier ook, plus een weekje vrij komende week.
vrijdag 2 oktober 2020 om 19:04
Net gekeken. 20.00 uur!Sabbieehhhh schreef: ↑02-10-2020 19:00Haha 20.30 is het er weer![]()
Die fruitige app klinkt idd wat vreemd.
vrijdag 2 oktober 2020 om 19:04
Oo high maintenance!iceteapeach schreef: ↑02-10-2020 19:01Ik meld me wel aan als een Chileense Merlotdruif dan
Edit: dat kan dus niet. Ook goed.
Ik ben een wilde perzik.
vrijdag 2 oktober 2020 om 19:05
Ik zie
Wilikook!
vrijdag 2 oktober 2020 om 19:08
Oehhh wat fijn!!! Geniet ervan!
vrijdag 2 oktober 2020 om 19:10
Ik keek welke zender het was en zag het toen. Dacht ook 20.30
vrijdag 2 oktober 2020 om 21:38
Leuk om weer even bij te lezen!
Wat zijn tot nu toe de ervaringen met Breeze? Wat voor ‘types’ zijn daar het meest te vinden? Om maar even lekker te generaliseren hehe
@Viv, wat leuk dat je nu met twee mannen een gezellig gesprek gaande hebt! Is er al zicht op een date?
@Julus, balen van die positieve uitslag, zeg. Nu moet jij er ook een beetje aan geloven.
Mijn laatste date verliep op zijn zachtst gezegd bijzonder. Nog voordat ik mijn eerste drankje had genuttigd bracht hij het onderwerp exclusiviteit ter sprake. Wel wat aan de snelle kant, maar goed, gelukkig ben ik flexibel. In diezelfde adem begon hij over onze tweede date. Knappe man, gezellige date, dus ik dacht: dat kan wel. Nou, blijkbaar niet. Want twee dagen later kreeg ik de feedback dat ik een conflicterende persoonlijkheid had. Ach, het verliep in ieder geval allemaal vrij efficiënt.
Inmiddels een heuuuul leuk gesprek gaande. Ben benieuwd.
Fijn weekend allemaal! Bij uitstek het weer voor knusse single avonden
Wat zijn tot nu toe de ervaringen met Breeze? Wat voor ‘types’ zijn daar het meest te vinden? Om maar even lekker te generaliseren hehe
@Viv, wat leuk dat je nu met twee mannen een gezellig gesprek gaande hebt! Is er al zicht op een date?
@Julus, balen van die positieve uitslag, zeg. Nu moet jij er ook een beetje aan geloven.
Mijn laatste date verliep op zijn zachtst gezegd bijzonder. Nog voordat ik mijn eerste drankje had genuttigd bracht hij het onderwerp exclusiviteit ter sprake. Wel wat aan de snelle kant, maar goed, gelukkig ben ik flexibel. In diezelfde adem begon hij over onze tweede date. Knappe man, gezellige date, dus ik dacht: dat kan wel. Nou, blijkbaar niet. Want twee dagen later kreeg ik de feedback dat ik een conflicterende persoonlijkheid had. Ach, het verliep in ieder geval allemaal vrij efficiënt.
Inmiddels een heuuuul leuk gesprek gaande. Ben benieuwd.
Fijn weekend allemaal! Bij uitstek het weer voor knusse single avonden
-
vrijdag 2 oktober 2020 om 22:02
vrijdag 2 oktober 2020 om 22:35
Ammenooitniet schreef: ↑02-10-2020 22:02Ja Sabieh, goede vraag. Ik heb eerlijk gezegd niet echt een idee. Ik vermoed.. Dat het weigeren van zijn zoen er wel iets mee te maken had. Ik heb overigens vrijwel nooit conflicten en ben eerder behoorlijk redelijk en kalm. Maar goed, dat is allemaal subjectief natuurlijk.
Volgens mij bestaat er niet eens zoiets als een conflicterende persoonlijkheid op zichzelf. Twee persoonlijkheden kunnen conflicterend aan elkaar zijn, maar dan heb je daar beiden een aandeel in.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
vrijdag 2 oktober 2020 om 22:42
vrijdag 2 oktober 2020 om 22:49
Ammenooitniet schreef: ↑02-10-2020 22:02Ja Sabieh, goede vraag. Ik heb eerlijk gezegd niet echt een idee. Ik vermoed.. Dat het weigeren van zijn zoen er wel iets mee te maken had. Ik heb overigens vrijwel nooit conflicten en ben eerder behoorlijk redelijk en kalm. Maar goed, dat is allemaal subjectief natuurlijk.
Whaha, wat een rare, had ' ie geen conflict met zichzelf.
Doet mij terugdenken aan mijn beginfase van online daten, ruim 15 jaar geleden. Met een man contact, leek online te klikken, toen nog via msn. Hij vroeg op een bepaald moment, ter echtheidcontrole van mij, om van zijn doorgestuurde foto een print te maken, met uitgeprinte foto in mijn hand een foto van mijzelf terug te sturen. Bleu schaap als ik was deed ik dat, dacht, ach als hij daar blij van werd. Was nog niet goed want slechte ervaring, blablabla. Gevraagd of hij wel aan daten toe was dan. Werd gelijk geblokkeerd.
Er zitten echt gekkies tussen. Toen al en nu nog steeds.
vrijdag 2 oktober 2020 om 23:28
Zo ik ben weer bijgelezen ongeveer
Net terug van een etentje met mijn beste vriendin. Nog een afzakertje bij de kroeg. 5 voor 9 naar binnen.
@julus balen.
Nu weekend en eff lekker uitslapen morgen.
Eens kijken dan of de persoon op Paiq doorheeft dat wij elkaar al kennen en even bijpraten.
Truste allen die nog niet liggen.
Net terug van een etentje met mijn beste vriendin. Nog een afzakertje bij de kroeg. 5 voor 9 naar binnen.
@julus balen.
Eens kijken dan of de persoon op Paiq doorheeft dat wij elkaar al kennen en even bijpraten.
julia_20 wijzigde dit bericht op 03-10-2020 00:36
5.56% gewijzigd
vrijdag 2 oktober 2020 om 23:53
Ahhhhh zn ego is aangetast. Helder!Ammenooitniet schreef: ↑02-10-2020 22:02Ja Sabieh, goede vraag. Ik heb eerlijk gezegd niet echt een idee. Ik vermoed.. Dat het weigeren van zijn zoen er wel iets mee te maken had. Ik heb overigens vrijwel nooit conflicten en ben eerder behoorlijk redelijk en kalm. Maar goed, dat is allemaal subjectief natuurlijk.
zaterdag 3 oktober 2020 om 00:50
Julia_20 schreef: ↑02-10-2020 23:28Zo ik ben weer bijgelezen ongeveer
@julus balen.
Hee hee, je bent toch aan je nieuwe baan begonnen gisteren? Hoe ging het? Ben je al weer ontslagen of meteen al dood op?
zaterdag 3 oktober 2020 om 08:58