Singles unite: ( deel 3)
zaterdag 3 oktober 2020 om 10:55
Waterman, mocht je toch overwegen om af te spreken vooral eerst eens bellen met elkaar. Weet niet of hij enkel in Gent woont of ook Gentenaar is maar ze hebben nogal een zwaar accent.Waterman26 schreef: ↑03-10-2020 10:30Gent ...
Reizen ...
Koude voetjes...
Nou ja, gezellig kletsen ook leuk.
zaterdag 3 oktober 2020 om 10:59
Dat is ook niet wat ik zeg. Ik zeg dat als iemand op dit moment actief is op een dating-app dat ik dan mijn vraagtekens zet bij hoe diegene omgaat met het beperken van je sociale contacten. Ik zou geen afspraak maken met iemand die daar blijkbaar nonchalant mee omgaat.tomcat schreef: ↑03-10-2020 10:51Je moet er niet zo zwaar aan tillen Pauze.. op een datingapp leer je niemand kennen, je ziet wat foto's en je wisselt wat algemeenheden uit..pas als je elkaar echt ziet dan leer je elkaar kennen.
Een foto en een tekst op een scherm zegt zo weinig..ik zie hooguit op foto's wie het zeker niet gaat worden..maar ook dan kan ik mij vergissen.. als je iemand in het echt ziet, motoriek, gezichtsuitdrukking, stem, uitstraling..dat is onmogelijk op een foto te zien en is veel belangrijker dan of je fotogeniek bent of niet.
Dat je iemand niet leert kennen door een foto en wat berichtjes, lijkt me geen hogere wiskunde, dat snapt iedereen.
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:09
Hee allemaal, ik lees hier al een tijdje mee en vind veel herkenning. Het topic wordt ook steeds leuker
Vandaar dat ik graag mee wil kletsen als het mag. Ik ben ook een beginnende 50er
zoals meerdere hier. Net een jaar gescheiden en net een beetje voorzichtig begonnen met een dating app, ok cupid. Ik praat graag engels, dat doe je op ok cupid. Nu een match met een leuke man uit Duitsland waar ik al twee keer mee gevideochat heb. Over twee weken hebben we onze eerste date gepland. Mijn eerste in een jaar, heel spannend dus. Net na mijn scheiding heb ik wat getinderd en een paar dates gehad maar dat was rebound. Nu op zoek naar een leuke lat. Ik woon op zich heel gezellig met mijn puberdochter maar mis wel iets nu. Merk dat zelfs virtueel daten, wat ik nu dus doe al helpt.
Ik heb het idee dat ik de meesten van jullie al een beetje ken, wil je van mij wat weten, brandt los!
Vandaar dat ik graag mee wil kletsen als het mag. Ik ben ook een beginnende 50er
zoals meerdere hier. Net een jaar gescheiden en net een beetje voorzichtig begonnen met een dating app, ok cupid. Ik praat graag engels, dat doe je op ok cupid. Nu een match met een leuke man uit Duitsland waar ik al twee keer mee gevideochat heb. Over twee weken hebben we onze eerste date gepland. Mijn eerste in een jaar, heel spannend dus. Net na mijn scheiding heb ik wat getinderd en een paar dates gehad maar dat was rebound. Nu op zoek naar een leuke lat. Ik woon op zich heel gezellig met mijn puberdochter maar mis wel iets nu. Merk dat zelfs virtueel daten, wat ik nu dus doe al helpt.
Ik heb het idee dat ik de meesten van jullie al een beetje ken, wil je van mij wat weten, brandt los!
hyphen wijzigde dit bericht op 03-10-2020 11:12
0.44% gewijzigd
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:11
Als ik iemand leuk vind en potentieel relatiemateriaal dan wil ik ok dichterbij komen en voelen wat er gebeurd as je zoent.. In mijn gevoel doe je dat op een eerste date.
Zo niet tja..dan vraag ik mij ernstig af of we bij elkaar passen. Vrouwen mogen best wat meer de boot afhouden maar binnen grenzen. Ik snap niet hoe mensen een 2e date willen als ze geen neiging tot zoenen hebben op een 1e date.
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:14
Ah..je doelde puur op het 1,5 meter gedoe nu dat weer opduikt....dan heb ik je post fout gelezen..ik dacht dat je het in het algemeen over dating apps had.*Pauze* schreef: ↑03-10-2020 10:59Dat is ook niet wat ik zeg. Ik zeg dat als iemand op dit moment actief is op een dating-app dat ik dan mijn vraagtekens zet bij hoe diegene omgaat met het beperken van je sociale contacten. Ik zou geen afspraak maken met iemand die daar blijkbaar nonchalant mee omgaat.
Dat je iemand niet leert kennen door een foto en wat berichtjes, lijkt me geen hogere wiskunde, dat snapt iedereen.
tja..het kan nog wel 3 jaar duren..of altijd blijven..ik houd mij aan alles maar ik ga er niet op wachten tot ik weer een date kan hebben.
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:16
Die eerste weken zijn enorm vermoeiend. Maar wat fijn dat je nu al weekend hebt. Kun je weer goed opladen. Bevalt het wel tot nu toe?Julia_20 schreef: ↑03-10-2020 09:03Haha klopt.
Donderdag gestart en zoveel informatie tot mij gekregen dat ik s avonds nog heel lang aan stond en s nachts nog aan het verwerken was. Gisteren een half dagje ivm 36 uur.
Collega is blij dat ze mij erbij heeft gekregen ter ondersteuning dus wilde veel info kwijt.
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:22
Welkom!Hyphen schreef: ↑03-10-2020 11:09Hee allemaal, ik lees hier al een tijdje mee en vind veel herkenning. Het topic wordt ook steeds leuker![]()
Jij date dus over de grens. Geen moeite met de afstand? Hebben jullie al afgesproken waar je elkaar gaat ontmoeten?
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:22
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:29
Ben ik het niet helemaal mee eens hoor. Ik hoef niet perse gelijk op de 1e date met iemand te zoenen. Dus afstand houden kan best, vooral in deze tijd. Maar je kan elkaar wel leren kennen en kijken of het wat is. Je kan zoiets toch altijd bij een vervolg date doen?
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:29
Je houdt je niet aan alles, want je wil zoenen op de 1e date... En daarmee bevestig je dus precies wat ik eerder schreef. Je bent vooral bezig met dat je niet de hele donkere winter alleen wil zitten en date daardoor met alles wat maar ja wil zeggen. Dat klinkt als een veroordeling, zo bedoel ik het niet. Als dit voor jou goed voelt, moet je het vooral zo doen. Het bevestigt voor mij alleen dat nu niet willen daten op dit moment de juiste keuze voor mij is.
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:30
Dan hebben wij geen vervolgdate waarschijnlijk, zie mijn andere post eroverShiverrr schreef: ↑03-10-2020 11:29Ben ik het niet helemaal mee eens hoor. Ik hoef niet perse gelijk op de 1e date met iemand te zoenen. Dus afstand houden kan best, vooral in deze tijd. Maar je kan elkaar wel leren kennen en kijken of het wat is. Je kan zoiets toch altijd bij een vervolg date doen?
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:31
Doe even normaal zeg..alsof ik alles zoen wat mij wil zoenen..dan kan ik wel bezig blijven.. in wat voor wereld leef jij?*Pauze* schreef: ↑03-10-2020 11:29Je houdt je niet aan alles, want je wil zoenen op de 1e date... En daarmee bevestig je dus precies wat ik eerder schreef. Je bent vooral bezig met dat je niet de hele donkere winter alleen wil zitten en date daardoor met alles wat maar ja wil zeggen. Dat klinkt als een veroordeling, zo bedoel ik het niet. Als dit voor jou goed voelt, moet je het vooral zo doen. Het bevestigt voor mij alleen dat nu niet willen daten op dit moment de juiste keuze voor mij is.
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:31
Goede tip. Het is niet zo dat ik met Corona totaal niet wil daten hoor. Afstand houden, ook als ik iemand leuk vind, lukt best.Attraverso schreef: ↑03-10-2020 10:55Waterman, mocht je toch overwegen om af te spreken vooral eerst eens bellen met elkaar. Weet niet of hij enkel in Gent woont of ook Gentenaar is maar ze hebben nogal een zwaar accent.
Maar de afstand is toch wel een ding.
En hij praat steeds in verklein woordjes ( voetjes. Knuffeltjes). Is dat Vlaams?
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:33
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:35
Hee Julius, ik woon dichtbij de Duitse grens dat scheelt. Afstand is niet echt een ding voor mij. Te dichtbij lijkt me lastig eerlijk gezegd, wil graag mijn eigen ruimte. In dit geval zitten we ruim een uur rijden van elkaar, goed te doen.
We gaan nu wandelen in een natuurgebied, beetje halverwege.
En trouwens, eerst een paar X videobellen is super corona proef maar als het klikt ga ik, net als Tom, geen afstand houden op de irl date.
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:38
Ik heb nu juist even geen kind dus effe eten waar ik zin in heb...
Julia klinkt goed je nieuwe baan.
Alle daters succes met de beslissing om wel of niet te daten. Ik blijf veilig in mijn huisje. Ik vind boodschappen doen al spannend genoeg.
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:39
Ik zoen zelden op een eerste date. Dat deed ik alleen toen ik scharrel ontmoette en we enorme chemie hadden. Intentie was ook fwb.
En die chemie heb ik eigenlijk zelden gevoeld bij een eerste kennismaking.
Als die er wel is, wil ik wel zoenen. Misschien dat Tom dit bedoelt?
Waterman, altijd leuk om een gezellig contact te hebben. Je kunt altijd nog zien of je met hem op date wil, al zou ik Gent te ver vinden. Wel een hele mooie stad om heen te gaan.
En die chemie heb ik eigenlijk zelden gevoeld bij een eerste kennismaking.
Als die er wel is, wil ik wel zoenen. Misschien dat Tom dit bedoelt?
Waterman, altijd leuk om een gezellig contact te hebben. Je kunt altijd nog zien of je met hem op date wil, al zou ik Gent te ver vinden. Wel een hele mooie stad om heen te gaan.
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:41
Ah dat scheelt zeker. En een uur afstand is prima te doen.Hyphen schreef: ↑03-10-2020 11:35Hee Julius, ik woon dichtbij de Duitse grens dat scheelt. Afstand is niet echt een ding voor mij. Te dichtbij lijkt me lastig eerlijk gezegd, wil graag mijn eigen ruimte. In dit geval zitten we ruim een uur rijden van elkaar, goed te doen.
We gaan nu wandelen in een natuurgebied, beetje halverwege.
En trouwens, eerst een paar X videobellen is super corona proef maar als het klikt ga ik, net als Tom, geen afstand houden op de irl date.
Wandelen in een natuurgebied is heerlijk, dus ook al is het niks dan heb je iig een mooie wandeling gehad.
Was je lang getrouwd? Vond je weer gaan daten niet onwennig?
zaterdag 3 oktober 2020 om 11:44
Ik vind het wel fijn dat ik dat dilemma niet heb: wel of niet op date. Maar er komt vast een tijd dat ik het ga missen.
Voor nu lekker rustig, vooral in mijn hoofd.