Meld het de mods

08-07-2020 12:47 1442 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit wordt ons nieuwe meld systeem. Hier kun je overtredingen melden zoals we voorheen de stafjes gebruikten. Uiteraard kun je ook nog gewoon staffen en mailen.


Bij voorkeur melden met een linkje naar het topic met het tijdstip en de Nick.

Of melden dat je gestaft hebt in topic x.


We zullen melden als we er naar gaan kijken/gekeken hebben, dan zijn er een paar opties;

Je ziet dat er actie is ondernomen in het topic.
Bijvoorbeeld een topic waarschuwing, de posting is gewist/aangepast of er is een ban uitgedeeld.

We melden dat we het aan overleggen zijn.

We vinden actie (op dat moment) niet noodzakelijk.

Wanneer je vragen of opmerkingen hebt, kun je hiervoor in het Vraag het de modstopic terecht.

Met vriendelijke groet,

Het moderator team.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2021 15:29
24.86% gewijzigd
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Mods, kunnen jullie even naar de reacties van Andrieske kijken: coronavirus-covid-19/trump-en-melania-p ... /468738/10
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
03-10-2020 21:49
Ik vind een week ook best lang. Ze had het toch zelf al heel snel weer weggehaald?
En eens.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
03-10-2020 21:55
Mods, kunnen jullie even naar de reacties van Andrieske kijken: coronavirus-covid-19/trump-en-melania-p ... /468738/10
Die heeft sowieso al een ban toch?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
03-10-2020 21:49
Ik vind een week ook best lang. Ze had het toch zelf al heel snel weer weggehaald?
Dat klopt, maar dan zetten we ook de deur open voor anderen om dat als excuus te gebruiken.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
04-10-2020 09:09
Dat klopt, maar dan zetten we ook de deur open voor anderen om dat als excuus te gebruiken.
Goed punt.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Hallo kun u mijn topics over linkshandigheid weg halen a.u.b
Gr. Leo verder vind ik dit een leuk forum
Alle reacties Link kopieren
Manvan55 schreef:
05-10-2020 13:37
Hallo kun u mijn topics over linkshandigheid weg halen a.u.b
Gr. Leo verder vind ik dit een leuk forum
Wij halen in principe geen topics weg. Zou je ons willen mailen met de reden dat je dit wil?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik heb een vraag maar het vraagtopic geeft bij mij de melding dat er geen nieuwe berichten geplaatst zijn en is niet te openen.
Bij andere topics zijn er maar twee bladzijdes te zien. Bv single topic heeft maar dan 1500 berichten en ik zie er maar 25.
Dit topic zou meer dan 1000 Posts hebben. Ik zie er drie
Waterman26 schreef:
05-10-2020 19:33
Dit topic zou meer dan 1000 Posts hebben. Ik zie er drie
Je hebt iedereen onder de negeer?
Lady*Voldemort schreef:
05-10-2020 19:41
Je hebt iedereen onder de negeer?
:hihi:

Er wordt weer eens gespoilerd op het Netflix topic. Helaas blijft het niet doen nog steeds moeilijk voor sommigen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-10-2020 00:06
Reden: Off topic
98.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
05-10-2020 19:30
Ik heb een vraag maar het vraagtopic geeft bij mij de melding dat er geen nieuwe berichten geplaatst zijn en is niet te openen.
Bij andere topics zijn er maar twee bladzijdes te zien. Bv single topic heeft maar dan 1500 berichten en ik zie er maar 25.
Misschien helpt het als je de cookies verwijderd en opnieuw inlogt. Als dat niet het geval is, dat dan even in het bugtopic melden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
05-10-2020 19:45
:hihi:

Er wordt weer eens gespoilerd op het Netflix topic. Helaas blijft het niet doen nog steeds moeilijk voor sommigen.
Ik zie dat het al zelf verwijderd is. Ik hou het even in de gaten.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Mag een tijdelijk gebande hier nog een weerwoord geven in dit topic, of is dat gelijk al een no-go en eenrichtingsverkeer, ik snap dit even niet.

Ik heb een 48-uren ban gekregen (natuurlijk onterecht zoals elke gebande zegt) maar ik wil iets begrijpen en vraag iets in dit topic (daar is het toch voor?)

Mijn post gewist.

HUH
Andrieske1976 schreef:
06-10-2020 01:51
Mag een tijdelijk gebande hier nog een weerwoord geven in dit topic, of is dat gelijk al een no-go en eenrichtingsverkeer, ik snap dit even niet.

Ik heb een 48-uren ban gekregen (natuurlijk onterecht zoals elke gebande zegt) maar ik wil iets begrijpen en vraag iets in dit topic (daar is het toch voor?)

Mijn post gewist.

HUH
Ik heb hem gelezen. Je vroeg niks. Sterker nog, volgens mij heb je mazzel dat je niet weer een ban hebt.
Alle reacties Link kopieren
Andrieske1976 schreef:
06-10-2020 01:51
Mag een tijdelijk gebande hier nog een weerwoord geven in dit topic, of is dat gelijk al een no-go en eenrichtingsverkeer, ik snap dit even niet.

Ik heb een 48-uren ban gekregen (natuurlijk onterecht zoals elke gebande zegt) maar ik wil iets begrijpen en vraag iets in dit topic (daar is het toch voor?)

Mijn post gewist.

HUH
Dit is het meldtopic en niet bedoeld voor vragen of discussies.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Merys schreef:
06-10-2020 06:25
Ik heb hem gelezen. Je vroeg niks. Sterker nog, volgens mij heb je mazzel dat je niet weer een ban hebt.
Tuurlijk heb jij m gelezen.
Jezus, zo vroeg in de morgen hier al bezig om anderen terecht te wijzen. Erg...
ModeratorViva schreef:
06-10-2020 08:17
Dit is het meldtopic en niet bedoeld voor vragen of discussies.
Maar dat doet Merys toch ook. Waarom mag dat dan wel?
ModeratorViva schreef:
06-10-2020 00:05
Misschien helpt het als je de cookies verwijderd en opnieuw inlogt. Als dat niet het geval is, dat dan even in het bugtopic melden.
Helpt niet en het is echt hinderlijk. Ik lees steeds maar twee berichten. Waar zit dat bug topic?
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
06-10-2020 08:39
Maar dat doet Merys toch ook. Waarom mag dat dan wel?
Merys mag dat ook niet, zoals ze heel goed weet.

Zullen we nu weer on topic gaan?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Waterman26 schreef:
06-10-2020 08:41
Helpt niet en het is echt hinderlijk. Ik lees steeds maar twee berichten. Waar zit dat bug topic?
hier: overig/bugtopic/list_messages/459287
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-10-2020 10:23
Reden: off topic
99.45% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-10-2020 10:23
Reden: offtopic
95.12% gewijzigd
Willen jullie even kijken naar het topic 'Roddelen op werk'?

OP is geschreven door iemand die niet zo taalvaardig is en daar werd op een nogal vervelende manier over geginnegapt, en nadat (onder anderen) mijn persoontje de ginnegappers daarop aansprak vindt men het nodig ruzie te gaan zoeken met mijn persoontje.

Mij maakt het verder niet uit hoor, ze doen maar. Maar voor TO lijkt deze ontwikkeling me niet zo leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven