Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
tomcat schreef:
03-10-2020 22:25
the killing bedoel je Antoon?

ik binge nu lang leve de liefde..paar dagen niet gezien omdat de kinderen er zijn..lastige tijd ook dat 18.00
Nou het heette The Sandhamn Murders trouwens
gut Martin is net zo oud als ik..zo voelt het niet als ik hem zo zie..hoewel ik er in first dates ook niet erg jeugdig uit zag in mijn pak en met mijn corona kapsel :D
tomcat schreef:
03-10-2020 22:34
gut..die jonge jongen doet niks wat leuk is en hij wil nog seddelen ook.. pffff

waarom zou je het doen..nou omdat het lekker is Gast..waarom zou je anders ook maar iets doen in het leven? jesus wat een bejaarde van 22 zeg

Al die sportfanaten zijn getikt
Antoon69 schreef:
03-10-2020 22:35
Heeft hij al gezongen bij dat karaoke? Dat geloof je gewoon niet.
hij gaat nu haha..geweldig..en dat nuchter..petje af hoor.. of them ooooooowwwwhhh..de gene voorbij..love it
Alle reacties Link kopieren
The Killing, the Bridge, Before we die, Follow the money, midnightsun, Sorjonen, the guilty, those who kill (2019), the third eye, Quicksand, aber Berge, the restaurant ..

Paar hele goede... althans vind ik.
Meer gezien, maar weet niet alle titels meer..

Forstår du mig 😎
for fenn

ofzo..is het enige wat is blijven hangen :D

ze gaan weer verder..sex op een eerste date..bepaalde aantrekkingskracht..owkee...dat zie ik niet helemaal maar wil ik mij ook niet voorstellen denk ik..
Julia_20 schreef:
03-10-2020 22:42
The Killing, the Bridge, Before we die, Follow the money, midnightsun, Sorjonen, the guilty, those who kill (2019), the third eye, Quicksand, aber Berge, the restaurant ..

Paar hele goede... althans vind ik.
Meer gezien, maar weet niet alle titels meer..

Forstår du mig 😎

Bedankt!! ik ga ze allemaal checken..
ok..die jongeren zingen op mijn niveau...niveau ik zou het niet doen op tv..ook niet prive..eigenlijk nooit
zo ik ben weer bij..die kale vincent is wel een glijer hoor..jeetje wat eng die gast..dat vrouwen daar in trappen..zag al een voorstukje dat ie maandag bot vangt..terecht..zo doe je dat niet amateur..
Nog effe koppen swipen voor het slapen gaan...
Hoi allemaal!
Ik lees af een toe een beetje mee op hier en ik dacht laat ik ook eens wat schrijven 😊.
Ben midden dertig, twee kids en nu al iets van 3 jaar single na m’n lange relatie (met de vader van m’n kids). Daarna wel wat korte dingetjes gehad, maar niks serieus.
Heb wel een FWB al iets van 1,5 jaar. Maar eigenlijk wil ik gewoon zo graag iets wat meer serieus, verliefd zijn, iemand die echt m’n maatje is.
Ik las het hier al bij meerdere terug, ik zou ook graag iets van een LAT relatie willen, wil graag m’n eigen plekje behouden, voor zowel mijzelf als ook voor mijn kinderen.

Zit op Tinder, heb een paar dates gehad, maar nu weer ff gestopt want ik word er elke keer zo nerveus en onrustig van😂
altijd leuk..wie weet wat het weekend nog brengt
ik kijk nog even first dates terug..zag daar een leuke vrouw in..even checken..
edit. zal jullie inzicht geven in mij
..ja Anne is leuker dan Bernadien ook al is ze 10 jaar ouder..maar Anne is wel wat stevig.. maar ook een stralende persoonlijkheid..leuk..ow..ze gelooft niet in langdurige Lat..dat is dan lastig met mij..

ooh echt..ze wil die man nog een keer zien..en hij is zooo saai..shit..

ok..geen vervolg in de aftiteling..ik heb gereageerd via de first dates site..ze lijkt me echt leuk
tomcat schreef:
03-10-2020 23:16
zo ik ben weer bij..die kale vincent is wel een glijer hoor..jeetje wat eng die gast..dat vrouwen daar in trappen..zag al een voorstukje dat ie maandag bot vangt..terecht..zo doe je dat niet amateur..
Ja wat een rotkop he. En die stapel kleding die hij mee gebracht heeft, die zij dan aan moet trekken..

Kapsters worden in dating shows steevast aan kale mannen gekoppeld lijkt wel. Die grap kennen we onderhand wel
tomcat schreef:
03-10-2020 23:40
altijd leuk..wie weet wat het weekend nog brengt
Tom ik heb een gratis Lexa account met geen profiel en geen foto. Soms kijk ik op de site en dan weet ik weer waarom ik nooit meer op een datingsite wil :facepalm:

Trouwens ik heb 99+ likes en 2 berichten op alleen een naam en leeftijd.
Goedemorgen allemaal. Ik heb de koffie op.
Jullie ook een bakkie?

Lekker eitje erbij laat de dag maar weer beginnen.
Pfoewie ook goedemorgen, ik lig nog op bed, wel zin in koffie. Er maar uit komen denk ik zo.
fietsen varen vrouwelijk doen
Goede morgen allen 🥱 ☺️

Ik ga er ook maar eens uitkomen.
Zwart graag datertje.

🥱🥱🥱
Datertje schreef:
04-10-2020 07:34
Tom ik heb een gratis Lexa account met geen profiel en geen foto. Soms kijk ik op de site en dan weet ik weer waarom ik nooit meer op een datingsite wil :facepalm:

Trouwens ik heb 99+ likes en 2 berichten op alleen een naam en leeftijd.
Ja als ik een profiel maak als vrouw lukt mij dat ook. Gewoon het hebben van een vagina heeft op dat vlak wat voordelen. Daarna beginnen de problemen pas. In mijn geval dat ik helemaal geen vagina heb maar er wel goed vrouwelijk uitzie als ik mijn best doe.
Oh en deze week geleerd, Gilette scheert beter glad dan Wilkinson.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ik had gisteren een match, krijg ik als openingszin: 'Heb je nog meer foto's?'
:facepalm:
(ik heb drie foto's van mezelf er op staan)
Julia zwart bakkie komt eraan!

Vagina beter dan piemel, of toch niet.

Wilkinson de deur uit Gilette erin.

Jole Next!!!

Zo lekker douchen ontbijten en naar het bos!!
Het is mooi weer voor een boswandeling Datertje,
Ik ga sporten nu
tomcat schreef:
03-10-2020 22:51
for fenn

ofzo..is het enige wat is blijven hangen :D

ze gaan weer verder..sex op een eerste date..bepaalde aantrekkingskracht..owkee...dat zie ik niet helemaal maar wil ik mij ook niet voorstellen denk ik..
Bedoel je Farang? https://www.imdb.com/title/tt5617060/
Datertje schreef:
04-10-2020 09:16
Julia zwart bakkie komt eraan!

Vagina beter dan piemel, of toch niet.

Wilkinson de deur uit Gilette erin.

Jole Next!!!

Zo lekker douchen ontbijten en naar het bos!!
Lekker datertje, tenminste warme koffie na dat koude bakkie van Tom gisteren.

Ik ga even ontbijten, LLDL van vrijdag kijken, douchen en wat boodschappen halen.
Hier regent het.
Jeetje wat zijn jullie allemaal vroeg! Laat ik dan nu ook maar in actie komen😅

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven