Singles unite: ( deel 3)
zaterdag 3 oktober 2020 om 22:39
zaterdag 3 oktober 2020 om 22:42
zaterdag 3 oktober 2020 om 22:51
Julia_20 schreef: ↑03-10-2020 22:42The Killing, the Bridge, Before we die, Follow the money, midnightsun, Sorjonen, the guilty, those who kill (2019), the third eye, Quicksand, aber Berge, the restaurant ..
Paar hele goede... althans vind ik.
Meer gezien, maar weet niet alle titels meer..
Forstår du mig![]()
Bedankt!! ik ga ze allemaal checken..
zaterdag 3 oktober 2020 om 23:36
Hoi allemaal!
Ik lees af een toe een beetje mee op hier en ik dacht laat ik ook eens wat schrijven
.
Ben midden dertig, twee kids en nu al iets van 3 jaar single na m’n lange relatie (met de vader van m’n kids). Daarna wel wat korte dingetjes gehad, maar niks serieus.
Heb wel een FWB al iets van 1,5 jaar. Maar eigenlijk wil ik gewoon zo graag iets wat meer serieus, verliefd zijn, iemand die echt m’n maatje is.
Ik las het hier al bij meerdere terug, ik zou ook graag iets van een LAT relatie willen, wil graag m’n eigen plekje behouden, voor zowel mijzelf als ook voor mijn kinderen.
Zit op Tinder, heb een paar dates gehad, maar nu weer ff gestopt want ik word er elke keer zo nerveus en onrustig van
Ik lees af een toe een beetje mee op hier en ik dacht laat ik ook eens wat schrijven
Ben midden dertig, twee kids en nu al iets van 3 jaar single na m’n lange relatie (met de vader van m’n kids). Daarna wel wat korte dingetjes gehad, maar niks serieus.
Heb wel een FWB al iets van 1,5 jaar. Maar eigenlijk wil ik gewoon zo graag iets wat meer serieus, verliefd zijn, iemand die echt m’n maatje is.
Ik las het hier al bij meerdere terug, ik zou ook graag iets van een LAT relatie willen, wil graag m’n eigen plekje behouden, voor zowel mijzelf als ook voor mijn kinderen.
Zit op Tinder, heb een paar dates gehad, maar nu weer ff gestopt want ik word er elke keer zo nerveus en onrustig van
zaterdag 3 oktober 2020 om 23:41
ik kijk nog even first dates terug..zag daar een leuke vrouw in..even checken..
edit. zal jullie inzicht geven in mij
..ja Anne is leuker dan Bernadien ook al is ze 10 jaar ouder..maar Anne is wel wat stevig.. maar ook een stralende persoonlijkheid..leuk..ow..ze gelooft niet in langdurige Lat..dat is dan lastig met mij..
ooh echt..ze wil die man nog een keer zien..en hij is zooo saai..shit..
ok..geen vervolg in de aftiteling..ik heb gereageerd via de first dates site..ze lijkt me echt leuk
edit. zal jullie inzicht geven in mij
..ja Anne is leuker dan Bernadien ook al is ze 10 jaar ouder..maar Anne is wel wat stevig.. maar ook een stralende persoonlijkheid..leuk..ow..ze gelooft niet in langdurige Lat..dat is dan lastig met mij..
ooh echt..ze wil die man nog een keer zien..en hij is zooo saai..shit..
ok..geen vervolg in de aftiteling..ik heb gereageerd via de first dates site..ze lijkt me echt leuk
zondag 4 oktober 2020 om 00:05
Ja wat een rotkop he. En die stapel kleding die hij mee gebracht heeft, die zij dan aan moet trekken..
Kapsters worden in dating shows steevast aan kale mannen gekoppeld lijkt wel. Die grap kennen we onderhand wel
zondag 4 oktober 2020 om 07:34
Tom ik heb een gratis Lexa account met geen profiel en geen foto. Soms kijk ik op de site en dan weet ik weer waarom ik nooit meer op een datingsite wil
Trouwens ik heb 99+ likes en 2 berichten op alleen een naam en leeftijd.
zondag 4 oktober 2020 om 09:10
Ja als ik een profiel maak als vrouw lukt mij dat ook. Gewoon het hebben van een vagina heeft op dat vlak wat voordelen. Daarna beginnen de problemen pas. In mijn geval dat ik helemaal geen vagina heb maar er wel goed vrouwelijk uitzie als ik mijn best doe.
Oh en deze week geleerd, Gilette scheert beter glad dan Wilkinson.
fietsen varen vrouwelijk doen
zondag 4 oktober 2020 om 09:33
Bedoel je Farang? https://www.imdb.com/title/tt5617060/
zondag 4 oktober 2020 om 09:40
Lekker datertje, tenminste warme koffie na dat koude bakkie van Tom gisteren.
Ik ga even ontbijten, LLDL van vrijdag kijken, douchen en wat boodschappen halen.
Hier regent het.