Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Eerst Sinterklaas met mijn ouders en dochter met mini cadeautjes dobbelen, stelen en ruilen altijd veel gein en dan lekker eten.

Kerstavond dit jaar met familie. ik ga de andere dagen werken met kerst. Geen partner helemaal prima.

Ik zit er aan te denken om tweede kerstavond alleenstaand buffet te doen voor vrienden die alleen zijn die avond. Lijkt mij zo gezellig...

Oud en nieuw een paar dagen lekker ver weg van alle knallen samen met hond.
serieus? dat weet je nu al?

Ik weet niet eens of de kinderen bij mij zijn met kerst (of sint, of oud en nieuw) op dit moment..

Vorig jaar 2e kerstdag ging ik bij een vriendin langs en had sex met haar..zij noemde het toen al een gedenkwaardige kerst en dat is het inderdaad nu ik er op terugkijk..dat is nou iemand die tegen mijn zin uit mijn leven is verdwenen..zonder dat het ooit echt uit is geraakt ofzo..gewoon..het leven.. Liefde zou het nooit worden maar een inspirerend mens was/is het zeker.
Oeh sweet memories. Ik had ooit op 2de kerstdag een tweede date met iemand die ik enorm zag zitten en hij mij ook ( dacht ik). Ik was daar de hele dag en bleef slapen. Later bleek dat hij op dat moment ook al met een ander dates had en zij is het geworden.

En ik ging op Kerstavond naar mijn scharrel, dat was de laatste keer dat ik hem zag. Vorig jaar Kerstavond had ik een date.

Het heeft wel iets hoor. Leuker dan de verplichte kerstdis bij je schoonfamilie.

Jammer is dat Tom, dat dingen over kunnen gaan. Ik had deze mannen ook graag in mijn leven gehouden.
Datertje schreef:
04-10-2020 18:18
Eerst Sinterklaas met mijn ouders en dochter met mini cadeautjes dobbelen, stelen en ruilen altijd veel gein en dan lekker eten.

Kerstavond dit jaar met familie. ik ga de andere dagen werken met kerst. Geen partner helemaal prima.

Ik zit er aan te denken om tweede kerstavond alleenstaand buffet te doen voor vrienden die alleen zijn die avond. Lijkt mij zo gezellig...

Oud en nieuw een paar dagen lekker ver weg van alle knallen samen met hond.
Leuk idee! En ook gezellig om met hond een paar dagen weg te gaan. Ergens in een huisje op een park?
zeefietser1 schreef:
04-10-2020 17:28
Wel 2 konijnen nemen dan hé, voor als jij geen tijd hebt voor knuffelen dan kan konijn wel knuffelen, vinden ze leuk. Wel oppassen dat het een homo paartje is. Anders heel snel meer knuffels erbij. Die kunnen dan het jaar erna wel in de pan.
o_o
Antoon69 schreef:
04-10-2020 18:06
Heb je achteraf een idee waar het mis ging? Kreeg je een Rorschachtest met suggestieve patronen waarin jij alleen inktklodders zag? Ik vind dat toch knap dat ze met zo'n vragenlijst jouw beste match denken te kunnen bepalen. Doen ze dat misschien met Myers-Briggs indicatoren?
Oh is dat met al die persoonlijkheids types. Dat vind ik zo n bullshit. Sorry als ik iemand beledig
Maak de Parship test eens. Ook als gratis lid krijg je een analyse. Het zijn vragen en vragen en vragen, herinner ik me. En dan volgt er een heel rapport. Ik word daar best vaak benaderd door mannen die onder de indruk zijn van onze match. Dus die gaan echt die analyses zitten doornemen.
Tien minuten met mij chatten, en ze zijn minder enthousiast. :cry:
tomcat schreef:
04-10-2020 18:30
serieus? dat weet je nu al?

Ik weet niet eens of de kinderen bij mij zijn met kerst (of sint, of oud en nieuw) op dit moment..

Vorig jaar 2e kerstdag ging ik bij een vriendin langs en had sex met haar..zij noemde het toen al een gedenkwaardige kerst en dat is het inderdaad nu ik er op terugkijk..dat is nou iemand die tegen mijn zin uit mijn leven is verdwenen..zonder dat het ooit echt uit is geraakt ofzo..gewoon..het leven.. Liefde zou het nooit worden maar een inspirerend mens was/is het zeker.
Serieus .... yep dat weet ik nu al. In de zorg ga je in augustus plannen voor kerst of oud en nieuw en daarbij ben ik niet de enige in de zorg. Een dochter die ook naar papa gaat en een hond die niet bij ex kan zijn. Dus tja dan moet je vroeg plannen. Dat vind ik belangrijk voor mijn dochter.
Julus schreef:
04-10-2020 18:41
Leuk idee! En ook gezellig om met hond een paar dagen weg te gaan. Ergens in een huisje op een park?
Een natuurhuisje hebben we geboekt... goed te betalen we gaan 4 dagen weg. Zo zin in....
Datertje schreef:
04-10-2020 18:48
Serieus .... yep dat weet ik nu al. In de zorg ga je in augustus plannen voor kerst of oud en nieuw en daarbij ben ik niet de enige in de zorg. Een dochter die ook naar papa gaat en een hond die niet bij ex kan zijn. Dus tja dan moet je vroeg plannen. Dat vind ik belangrijk voor mijn dochter.
Ik snap het..staat alleen zo ver van hoe ik leef..ik zit duidelijk niet in de zorg..behalve de zorg voor mijn kinderen dan...vandaar mijn verbazing
Alle reacties Link kopieren
Mijn date heeft afgezegd, nou ja, niet eens de moeite genomen. Hij appt net heyy, en even later: ik lig met migraine op bed. Niet eens even sorry ik kan niet komen :(.
Ga er niet eens op reageren, gewoon een uur vantevoren afzeggen... ik haat daten!!!
Een voordeel: ik gedraag me tenminste :)
Ah nee..flitsie..wat naar..en wat een ongelovelijke hufter is die gast..die moet je echt zo hard dumpen dat ze zijn afdruk in de alsluitdijk terugvinden..die is echt gewoon bezet en kon niet wegkomen vandaag hoor
Flitsie schreef:
04-10-2020 19:00
Mijn date heeft afgezegd, nou ja, niet eens de moeite genomen. Hij appt net heyy, en even later: ik lig met migraine op bed. Niet eens even sorry ik kan niet komen :(.
Ga er niet eens op reageren, gewoon een uur vantevoren afzeggen... ik haat daten!!!
Balen! Maar ik sta er niet van te kijken. Deze is niet serieus en heeft waarschijnlijk een andere optie. Geen gemis iig.
Datertje schreef:
04-10-2020 18:50
Een natuurhuisje hebben we geboekt... goed te betalen we gaan 4 dagen weg. Zo zin in....
Heerlijk vooruitzicht!
tomcat schreef:
04-10-2020 19:02
Ah nee..flitsie..wat naar..en wat een ongelovelijke hufter is die gast..die moet je echt zo hard dumpen dat ze zijn afdruk in de alsluitdijk terugvinden..die is echt gewoon bezet en kon niet wegkomen vandaag hoor
Ja baal er zo van, heel m’n huis gepoetst en helemaal opgetut. M’n moeder zei ook dat ik helemaal niet eens meer moet antwoorden, hij zoekt het maar uit. Ik wil een lieve man die echt moeite voor me doet en dat hoef ik bij deze niet te verwachten.
Nee maar het signaal was er al. Het scheelt veel als je die al herkend. Dit zou een seksdate geworden zijn.
Flitsie schreef:
04-10-2020 19:11
Ja baal er zo van, heel m’n huis gepoetst en helemaal opgetut. M’n moeder zei ook dat ik helemaal niet eens meer moet antwoorden, hij zoekt het maar uit. Ik wil een lieve man die echt moeite voor me doet en dat hoef ik bij deze niet te verwachten.
Eigenlijk wist je het toch al..met zijn half uurtje..

Die gast ruikt aan alle kanten fout..die wil jou even "doen" en door naar de volgende..of jou vaker doen zolang je erin trapt..terwijl zijn vrouw maar denkt zo'n mazzel te hebben dat ze zo'n leuke man heeft...drama..
Flitsie schreef:
04-10-2020 19:00
Nou dan weet je meteen genoeg. Je gevoel over hem was dan dus al juist.
Tsja, weer een leermoment. Ik had echt geen seks met hem willen hebben nu al. Als ik het serieus met iemand meen doe ik dat niet zo snel. Maar ja, gelukkig ben ik ook niet in de verleiding gekomen om het wel te doen.
Ik word altijd zo blij van kerst maar het gaat dit jaar wel anders worden. Zie er nu best tegenop..
Flitsie schreef:
04-10-2020 19:11
Probeer het positief te zien, je bent een dans ontsprongen welke je niet gewild had, en jij kunt genieten van een blinkend schoon huis. Schenk jezelf een wijntje in :hug:
Kop op Flitsie..wij zijn hier voor je hoor :) Ik kan ook geen leuke vrouw uit de la trekken om kerst mee te vieren...dat mag niet van Sabbiehh :D
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 04-10-2020 19:23
0.35% gewijzigd
oeps
Mooi kut Flitsie... op de bank met chocola en een goede film :cheer:
tomcat schreef:
04-10-2020 19:22
Kop op Flitsie..wij zijn hier voor je hoor :) Ik kan ook geen leuke vrouw uit de la trekken om kerst mee te vieren...dat ma niet van Sabbiehh :D
Hoho, als jij een leuke vrouw uit de kast wil trekken gun ik je dat van harte hoor ;-)
Wil je die ook delen dan Sabbiehh? net als de kat?
Snap ik hoor Tom... nu moeten we tot mei plannen. Soms kan ik echt wel zonder dat gedoe, maar het hoort erbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven