NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik word wel zoooooo schijtziek van die foutmeldingen he...

Poging 34: Ik wil hem ook zien Ploes!
Grappig...

Its zegt: Gaaf, helemaal niet zo groot

Kip zegt: Whohoo! Wat een joekel

En zij vindt het gene mooi wat ik nog wil versleutelen
nou ja bij groot denk ik dat je werkelijk je hele rug vol had maar dit is echt niet groot
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mja... ik vind 1 grote juist mooi, ipv een plaatjesparadijs.
Ik vind 1 hele mooie groter ook mooier dan veel mooie kleintjes
ik had um al gezien en ik vind hem heel erg mooi
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mijn niet zo heel kleine, maar zeker niet grote op mijn arm wordt vanavond groter ( ja, ik heb er zin an. )

Vroeg net aan een inzichtskaart of ik overspannen ben. ( niet dak er ingeloof, maar ik liep er tegen aan ) dit was het antwoord :

Voel hoe de aarde je draagt, de stoel waarop je zit je ondersteunt en je bed je omhelst

Dus.

( mijn korte antwoord voor jullie : ik huil veel. En nog meer, en nog meer. Ik vergeet vanalles. Heb hartkloppingen en paniek-aanvallen. wat denken jullie Woensdag heb ik een afspraak bij de dokter. Ik voel me een watje. En daar zit mijn probleem dan ook gelijk. Ik kreeg wel vandaag een steun in mijn rug uit onverwachte hoek, mijn exschoonvader en zijn vrouw

Oh, en ja, dit komt een beetje uit de lucht vallen voor jullie mss, maar dat komt omdat ik altijd stoer wil zijn enzo. )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
( overigens zei Vriend, de grapjurk, mss ben je niet oververmoeid, ovespannen, overwerkt ofzo, maar gewoon zwanger ik mag toch hopen van niet )
Borootje....

Wel goed dat je naar de dokter gaat
lieve Boro, ik voelde het wel al hoor maar ik laat je lekker stoer zijn. Als je het kwijt wil je weet me te vinden

Ik vind je zo een wereldwijf, wat jij allemaal doet en voor wie jij allemaal zorgt

Zwanger zou ook eventueel kunnen maar dan ga ik ook een zwangerschapstest halen (want ik heb ook zo een spiraaldinges)
Slim he, van mij

Ik doe heel erg mijn best. En zolang niemand iets aan mij vraagt ( goh, hoe gaat het nu met jou .. ) en niets van mij verwacht gaat het best aardig. Maar als niemand er is ben ik gewoon een jankend wrak. En helaas nu ook steeds vaker als er wel mensen zijn, dan kan ik mijn tranen niet meer binnen houden. Heel gek.

Vanmiddag kwam ik er in Amsterdam achter dat Tutje "dubbelgeboekt" was , door mijn vader in Amersfoort (waar ze is ) en door mijn exschoonouders hier int dorp. En ik wist gewoon niet eens meer wat ik moest doen zo stom.

uiteindelijk ben ik met doos chockolade naar exschoonouders gegaan en heb daar heel eerlijk verteld dat ik het allemaal even niet zo goed meer weet, en ze reageerden heel lief en begrijpend. Een beetje "boos" omdat ik niet om hulp had gevraagd bij hun

Maar goed, woensdag eens bij de dokter kijken. De assistente maakte een half uur vrij voor mij. Maar dat kan ook komen omdat ik grienend aan de telefoon zat

Anyway..
Lieve Boro, waarom watje? Er zijn mensen die van heel wat minder onderuit gaan..

Ik heb me uit de wereld van velociraptors etc. geworsteld, Jurassic Parc is uit. Moest uit.

En naar een tennisworkshop geweest met Garnaal en naar de kinderboerderij met allen. Die tennisworkshop uiteraard ook met allen maar Garnaal was de enige die tenniste.
Dat zou vrij bizar zijn als het een zwangerschap zou zijn Its En ook totaal niet handig.

Maar ik gok zomaar dat ik mezelf gewoon voorbij gelopen ben. Even terug dus ofzo.
Boro en neuh ik schrik er niet van, had het wel verwacht
Ik ga ervandoor.

En julli ehadden het wel verwacht ?Mooi is dat, ik sta te boek als labiel ( ja, geintjes maken kan ik best )
beloof je dat je dan zegt als ik ook maar iets kan doen

tutje en terror een dagje meenemen naar de dierentuin of so dan kun jij lekker bij je paps slapen
Naar dordt dus, trouwens, niet ervandoor bij jullie jullie zijn lief
Boro

zeker niet labiel, maar je hebt genoeg op je bordje liggen om daar oververmoeid van te raken
Vanaaf even de tandjes op elkaar Boro, stoere meid.

-en nee, ik had het niet verwacht, maar je omstandigheden zijn er wel naar-
Haai.

Boro, je bent zo labiel als maar zijn kan, uiteraard

Maar wel lief

En nu moet ik weg, mijn schoonvader is jarig. Bleh!
668, the neighbour of the Beast
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK GA NAAR ALICE COOPEEEEEERRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20 mei kan ik de kaartjes via internet kopen

Whoehoe!

668, the neighbour of the Beast
voor Boro (of je t nou leuk vin of niet )

is myleen er nog? heb een eten-topic gerelateerde vraag/suggestie
Boro... Who cares of je sterk overkomt/bent of niet? Het gaat er om of JIJ gelukkig bent en lekker in je velletje zit. En dat zit je nu niet. Ik vind het heel knap dat je zelf ziet dat het gewoon nu niet meer gaat. De koek is op, de rek is eruit. Goed dat je naar de dokter gaat. Waarschijnlijk zal zij/hij je niks vertellen dan dat je al vermoed/weet.

Rust nemen, Borodinitijd nemen. Wat egoistischer zijn.....

Dikke
Heel veel sterkte en liefs Boroschat. En gewoon je hart luchten, je weet dat het kan bij ons. XXXXXXXXXXXXXXXXXX

He Engie, ben er nog.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik zit finaal in te storten hier.. 3 uurtjes slaap en wijnen drinken en dan ook nog een pittige training... k ben geen 18 meer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven