Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Ja..die was op een missie zeg..wonderlijk genoeg denk ik toch dat veel vrouwen daar voor gaan..

Dames hier? Vincent? Die kale? op een festival? schrijf snel naar lldl? :D

Valentina vreet hem wel op denk ik..voor een keertje..of haal ik nu namen door elkaar?
Alle reacties Link kopieren
ik val totaal niet op kale mannen.
wij slapen nooit.
tomcat schreef:
07-10-2020 19:33
Ja..die was op een missie zeg..wonderlijk genoeg denk ik toch dat veel vrouwen daar voor gaan..

.....
Ik kan het me bijna niet voorstellen. Als hij echt zo erg was als in die montage, en zich dus zonder enige remmingen zo uitlaat? Hij 'vergat' denk ik ook dat alles gefilmd werd en de dame in kwestie niet op TV zo ingepalmd wil worden lijkt mij. Ik zie het al helemaal voor me hoe hij op die festivals van hem zo alle vrouwen af gaat
Hij vergat op te letten of ze wel mee ging in zijn tempo..ik zie hem wel met een pil op en grote ogen over zo'n festival stuiteren haha..ook over dat trio..die lompheid..ja een meisje en die was even een paar uur aan de beurt...jesus..zo praat je toch niet erover..helemaal niet als je op een date bent..
Sabbieehhhh schreef:
07-10-2020 18:39
Dank je!
Hoe is het bij jouw nieuwe werk?

Dat is wel bijzonder dan, vraag me dan ook af waarom ze dan wel matchen.

Goed!! Bij mij gaat hij lekker.
Nog steeds wel aan het inwerken.

Op Paiq had hij op quiz vragen gereageerd. Wist niet dat ik het was. Pas toen ik reageerde met hé x jij ook hier. Gewoon vriendschappelijk. We hebben elkaar al diverse malen gezien en gesproken.
tomcat schreef:
07-10-2020 20:18
Hij vergat op te letten of ze wel mee ging in zijn tempo..ik zie hem wel met een pil op en grote ogen over zo'n festival stuiteren haha..ook over dat trio..die lompheid..ja een meisje en die was even een paar uur aan de beurt...jesus..zo praat je toch niet erover..helemaal niet als je op een date bent..
Nee score je niet echt punten mee.

Een hele gladde..Maar hij kon nog meetennissen toch...of heb ik dat verkeerd onthouden.

Die er nu in zit met mijn omelet met frikandel vind ik wel aardig. Al zegt hij wel net iets te vaak dat hij vind dat ze er goed uitziet.
Niks mis met een compliment, maar Te...
Julia_20 schreef:
07-10-2020 20:36
Goed!! Bij mij gaat hij lekker.
Nog steeds wel aan het inwerken.

Op Paiq had hij op quiz vragen gereageerd. Wist niet dat ik het was. Pas toen ik reageerde met hé x jij ook hier. Gewoon vriendschappelijk. We hebben elkaar al diverse malen gezien en gesproken.
Goed om te horen!

Oh ja, dat is natuurlijk zo bij paiq.
tomcat schreef:
07-10-2020 20:18

Misschien is een confrontatie met dit soort kerels ook wel dagelijkse kost voor veel vrouwen. Goed om er eens een keer een van dichtbij aan het werk te zien.
Julia_20 schreef:
07-10-2020 20:42
.....

Die er nu in zit met mijn omelet met frikandel vind ik wel aardig. Al zegt hij wel net iets te vaak dat hij vind dat ze er goed uitziet.
Niks mis met een compliment, maar Te...

Ja volgens mij is dat wel een goeie jongen. Ontzettende boerelul verder maar het hart wel op de goede plaats. Ondanks zijn leeftijd weinig relatie ervaring schat ik zo. Hij reageert als een jongen van 15.
Bosrozen schreef:
07-10-2020 17:53
Verklaard een hoop, ik vroeg mij al af of al mijn ex-dates en scharrels een pact hadden gesloten om mij in dezelfde week te appen “hoi, hoe gaat het met je” :-[ .
:-D
Ik kreeg eens op dezelfde dag van 3 ex dates een appje. Ik was toen nog wel actief met daten.
Julus schreef:
07-10-2020 21:56
:-D
Ik kreeg eens op dezelfde dag van 3 ex dates een appje. Ik was toen nog wel actief met daten.
Echt, zou het iets met de stand van de maan te maken hebben of zo. haha
Ik krijg de indruk dat degenen die daten/aan daten (toe) zijn/ ook wel vaker naar dat soort dateprogramma's kijken? Zoja, wat haal je er als man/vrouw uit?
Krijg motto niet verwijderd :-)
Effe voor de vrouwen:
Vinden jullie het ook zo irritant dat veel mannen zo slooom zijn op Whatsapp? Qua communicatie. Mag soms wel wat meer pit in zitten. Het mag ook duidelijker. Zorgzamer. Uitgebreider. Eigenlijk mag alles beter.

Ik ben wat dat betreft echt een typische vrouw die het leuk vindt om te appen en te bellen, maar ook graag het voortouw neemt. Dat botst echt met de mannelijke aanpak. Ik merk dat heel erg met m'n huidige date, dat ik denk: App. Eens. Normaal. Duidelijk. Structureel. Doelgericht. Alles. Ik word daar echt Domina van of zo.
Probeer heel erg om het los te laten en hem de ruimte te geven en niet te veel te verwachten, maar soms zou ik het prettig vinden als hij wat meer gehoor zou geven aan wat ik fijn vind.

Ik heb hem van het weekend wel weer gezien.
wij slapen nooit.
Gefeliciteerd Sabbie :yes:

Icetea totaal niet bezig met daten, maar trouw fan van lldl nog geen afl gemist. Tja het hoort inmiddels bij ochtend ritueel. Die van gisteren en vandaag nog niet gezien.

Leerzaam dagje achter de rug. Nu lekker slapen morgen weer vroeg op om met meissie te wandelen.
alongwiththesunshine schreef:
07-10-2020 23:49
Effe voor de vrouwen:
Vinden jullie het ook zo irritant dat veel mannen zo slooom zijn op Whatsapp? Qua communicatie. Mag soms wel wat meer pit in zitten. Het mag ook duidelijker. Zorgzamer. Uitgebreider. Eigenlijk mag alles beter.

Ik ben wat dat betreft echt een typische vrouw die het leuk vindt om te appen en te bellen, maar ook graag het voortouw neemt. Dat botst echt met de mannelijke aanpak. Ik merk dat heel erg met m'n huidige date, dat ik denk: App. Eens. Normaal. Duidelijk. Structureel. Doelgericht. Alles. Ik word daar echt Domina van of zo.
Probeer heel erg om het los te laten en hem de ruimte te geven en niet te veel te verwachten, maar soms zou ik het prettig vinden als hij wat meer gehoor zou geven aan wat ik fijn vind.

Ohhh zo herkenbaar!! Of midden in een gesprek ineens weg zijn.
Maar mijn date van zondag appt wel heel leuk en lief en geïnteresseerd en hij heeft als steward gewerkt, dus vraag me ernstig af of hij dan wel ‘mannelijk’ genoeg is voor mij. Het is ook nooit goed... zucht.

Oja, ex dates appen altijd dat ze op herhaling willen maar viel me de afgelopen weken al op dat het meer was. Heb er nog wel 1 met wie ik ook nog wel een keer wil, maar beetje keuzestress momenteel haha, dus hou hem nog even als optie.

Sabbieehh gefeliciteerd met je nieuwe job!

En ja, ik vind datingprogramma’s superleuk om te kijken. Vooral die plaatsvervangende schaamte af en toe, heerlijk!

Ben nu alweer bang dat m’n date voor zaterdag gaat afzeggen. Geen idee waarom, misschien toch onbewust angst na de laatste paar teleurstellingen. En ik vind hem nu al leuk, en dat is ook gevaarlijk om te hoge verwachtingen te hebben. Waarom ben ik altijd zo enthousiast???
flitsie wijzigde dit bericht op 08-10-2020 00:13
Reden: Foutje
0.08% gewijzigd
07-10-2020 23:49
Effe voor de vrouwen:

Moet eerlijk zeggen, ik heb altijd wel gemerkt bij mijn ex dates dat als er écht interesse was, mannen wel moeite doen met bellen en appen. Dan hoefde ik er niet eens bij na te denken en ging alles heel vloeiend. Zodra het stroef liep, merkte ik toch een verschil (ook als ik die persoon zag).

En ook als hij toch niet zo’n apper is, dan zou hij inderdaad wat meer gehoor moeten geven aan jouw behoeftes hierin. Hem de ruimte geven en geen verwachtingen hebben, dat klinkt toch helemaal niet leuk? Want dat is stiekem niet wat je wil.. Dus pas je het aan nav zijn gedrag.

Heb wel weer geleerd na mijn laatste date periode; als hij tijd heeft om naar de wc te gaan, dan kan hij jou ook best even appen. En uiteindelijk was het altijd waar en helaas misgelopen. Dit hoeft uiteraard niet voor jou te betekenen 😇 Maar ik zie wat signalen..
Flitsie schreef:
08-10-2020 00:11
Ohhh zo herkenbaar!! Of midden in een gesprek ineens weg zijn.
Maar mijn date van zondag appt wel heel leuk en lief en geïnteresseerd en hij heeft als steward gewerkt, dus vraag me ernstig af of hij dan wel ‘mannelijk’ genoeg is voor mij. Het is ook nooit goed... zucht.

Oja, ex dates appen altijd dat ze op herhaling willen maar viel me de afgelopen weken al op dat het meer was. Heb er nog wel 1 met wie ik ook nog wel een keer wil, maar beetje keuzestress momenteel haha, dus hou hem nog even als optie.

Sabbieehh gefeliciteerd met je nieuwe job!

En ja, ik vind datingprogramma’s superleuk om te kijken. Vooral die plaatsvervangende schaamte af en toe, heerlijk!

Ben nu alweer bang dat m’n date voor zaterdag gaat afzeggen. Geen idee waarom, misschien toch onbewust angst na de laatste paar teleurstellingen. En ik vind hem nu al leuk, en dat is ook gevaarlijk om te hoge verwachtingen te hebben. Waarom ben ik altijd zo enthousiast???
De combinatie verwachtingen en man gaat niet samen. Dus gewoon niet doen. Geen verwachtingen hebben van een man. Je moet ze veeeeel ruimte geven en dan eten ze uit je handen. Of ze je dan nog leuk vindt is een tweede, want al dat aanpassen voelt voor mij aan alsof er weinig overblijft van wat ik wil en dat voelt niet authentiek. En daarbij heb ik het ook nodig om moeite te doen, anders raak ik minder geïnteresseerd.
Veel plezier met alle opties, kies de beste uit zou ik zeggen :proud:
wij slapen nooit.
Vivi3338 schreef:
08-10-2020 00:14
Moet eerlijk zeggen, ik heb altijd wel gemerkt bij mijn ex dates dat als er écht interesse was, mannen wel moeite doen met bellen en appen. Dan hoefde ik er niet eens bij na te denken en ging alles heel vloeiend. Zodra het stroef liep, merkte ik toch een verschil (ook als ik die persoon zag).

En ook als hij toch niet zo’n apper is, dan zou hij inderdaad wat meer gehoor moeten geven aan jouw behoeftes hierin. Hem de ruimte geven en geen verwachtingen hebben, dat klinkt toch helemaal niet leuk? Want dat is stiekem niet wat je wil.. Dus pas je het aan nav zijn gedrag.

Heb wel weer geleerd na mijn laatste date periode; als hij tijd heeft om naar de wc te gaan, dan kan hij jou ook best even appen. En uiteindelijk was het altijd waar en helaas misgelopen. Dit hoeft uiteraard niet voor jou te betekenen 😇 Maar ik zie wat signalen..
Hij appt ook gewoon. Bellen niet zo. Maar hij wilt me nog steeds zien. Hij rijdt steeds meer dan 80 km heen en terug om me te zien. En ja, toch werkt het zo bij mannen. Hij is een man hè.
Verwachten dat ze iets wel snappen of aanpassen is echt een vrouwelijke gedachtegang en handeling. Teveel waarde hechten aan de hoeveelheid berichten is ook echt typisch vrouwelijk om te doen en de reden dat een contact zo vaak misloopt. Je moet ze gewoon de ruimte geven: dan zullen ze eerder gehoord geven aan je wensen dan als je iets afdwingt. Dat is mijn ervaring.
Ja, er zijn ook mannen die je gelijk overladen met berichten: maar die zijn überhaupt niet leuk (want dat is weer too much en werkt op mijn zenuwen)
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 08-10-2020 00:47
12.77% gewijzigd
wij slapen nooit.
Datertje schreef:
07-10-2020 23:54
Gefeliciteerd Sabbie :yes:

Icetea totaal niet bezig met daten, maar trouw fan van lldl nog geen afl gemist. Tja het hoort inmiddels bij ochtend ritueel. Die van gisteren en vandaag nog niet gezien.

Leerzaam dagje achter de rug. Nu lekker slapen morgen weer vroeg op om met meissie te wandelen.

Ook als trouw fan, valt er wat uit te leren/ leer je er wat van en zoja, wat dan?
iceteapeach schreef:
08-10-2020 00:41
Ook als trouw fan, valt er wat uit te leren/ leer je er wat van en zoja, wat dan?

Bij mij (met name bij First Dates) brengt het toch een soort surrogaat romantiek in mijn leven denk ik? Bij kandidaten van mijn eigen leeftijd verplaats ik me wel eens in hen als ik de dame in kwestie leuk vind. Ik vind ook met name mannen met een enorme plaat voor hun hoofd grappig, soort van misplaatst superioriteitsgevoel heb ik dan. Ik kan ook helemaal mee gaan schreeuwen of juist alleen gebiologeerd zitten kijken. Ik heb het ook alleen met NL programma's, niet met buitenlandse dating shows.
Oke, maar denk je dan, dat ga ik dus niet doen ooit? Zoon is bijv. wel expliciet erover: seks ja, wees lief/ aardig, nee is nee, altijd condoom. Geen seks met een dronken vrouw, die breng je veilig thuis en zo denkt zijn vriendenkring er ook over.
Dat is toch gewoon ontspanning? Ik vind het vooral leuk om te proberen voorspellen of ze elkaar nog gaan zien of niet. Hecht helemaal geen waarde aan zo’n programma.
Zat onlangs zelfs met een koppel gepensioneerden te kijken naar first dates, die smullen er ook van.

Mannen die interesse hebben zullen wel appen hoor. En mijn lief wil niet te veel ruimte maar net veel aandacht. Mannen zijn niet allemaal hetzelfde hoor. Een die veel ruimte wil en dus niet regelmatig wil samen zijn past niet bij me. Wil me helemaal niet afvragen ‘of ik hem wel voldoende ruimte geef’ of regelmatig horen dat we elkaar niet in het weekend zien omdat hij andere plannen heeft.
07-10-2020 15:45
Gefeliciteerd Sabieh.
Hier heeft vandaag mijn vorige contact (die lullo die tot drie keer toe een date cancelde vanwege "werk") mij vandaag van de blok gehaald en gevraagd "hoe het met me gaat" :facepalm: Ja, zo gaat je vertrouwen in de mens wel naar de klote. Wat een lef om me zo aan te spreken.

Dan moet je gewoon niet reageren.
Wat hij doet is testen hoe ver hij kan gaan, je zit op zijn reservebank voor als de andere dates niet kunnen.
Attraverso schreef:
08-10-2020 07:18
Mannen die interesse hebben zullen wel appen hoor. En mijn lief wil niet te veel ruimte maar net veel aandacht. Mannen zijn niet allemaal hetzelfde hoor. Een die veel ruimte wil en dus niet regelmatig wil samen zijn past niet bij me. Wil me helemaal niet afvragen ‘of ik hem wel voldoende ruimte geef’ of regelmatig horen dat we elkaar niet in het weekend zien omdat hij andere plannen heeft.
Eens! Het is ook net wat bij je past, heb dat ‘ruimte geven’ bij mannen nou al paar keer meegemaakt en liep elke keer niet goed af. De verwachtingen en behoeftes moeten gewoon op 1 lijn zitten, zo voorkom je frustratie en blijft het goed voelen. Voor de 1 zal dit elke dag bellen zijn, voor de ander 1 keer per week. Een man waar ik geen verwachtingen bij mag hebben zou niet iets voor mij zijn.

Het lijkt alsof je zijn gedrag een beetje verdedigd @ Alongwithsunshine, maar je post hier niks voor niks dat het je frustreert en fijn zou vinden als hij meer naar je behoeftes luistert toch? Niks mis mee om gewoon je grenzen en behoeftes aan te geven. Je spreekt jezelf klein beetje tegen hierin. Belangrijkste is dat hij je een goed gevoel moet geven, voordat na aantal dates 😁
Vivi3338 schreef:
08-10-2020 08:02
Eens! Het is ook net wat bij je past, heb dat ‘ruimte geven’ bij mannen nou al paar keer meegemaakt en liep elke keer niet goed af. De verwachtingen en behoeftes moeten gewoon op 1 lijn zitten, zo voorkom je frustratie en blijft het goed voelen. Voor de 1 zal dit elke dag bellen zijn, voor de ander 1 keer per week. Een man waar ik geen verwachtingen bij mag hebben zou niet iets voor mij zijn.

Het lijkt alsof je zijn gedrag een beetje verdedigd @ Alongwithsunshine, maar je post hier niks voor niks dat het je frustreert en fijn zou vinden als hij meer naar je behoeftes luistert toch? Niks mis mee om gewoon je grenzen en behoeftes aan te geven. Je spreekt jezelf klein beetje tegen hierin. Belangrijkste is dat hij je een goed gevoel moet geven, voordat na aantal dates 😁

Veel mannen / vrouwen appen / daten ook met meerdere tegelijk.
Hoor je een tijdje niets is een ander net iets leuker en als dat mislukt kom jij weer in het vizier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven