Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Oh Vleer, wat een goeie... stel dat het regent, dan ben ik nog een gestreepte zebra!
Pop dus een zonnekanon opzoeken bij je in de buurt.. Daar kan je voor 12 euro 6 min ofzo in zon kanon staan. Of zonnebank.. En dan ben jij mooi gekleurd met de bruiloft. (en je bent dan niet zon nep bruin gekleurde)
Ik heb nog een kaart voor de zonnebankstudio, ik zal daar eens informeren of ze iets van een kanon hebben ofzo.
Goeiemorgen iedereen!!!

Ja hoor ik heb maandag nog goed gevierd, iets rustiger dan dagen ervoor maar nog lekker gegeten,...

dinsdag bestuursvergadering en gisteren met ex gaan eten voor men verjaardag.

Echt leuk nu we zo goed overeen komen, T heeft er zich bij neergelegd dat het niet werkt tussen ons als koppel maar wel als vrienden Dus gezellig winkelen, hapje eten kan nu zonder de eeuwige discuties van vroeger

Pop: van die cremes zou ik niet doen hoor!!! Nog nooit gebruikt maar de enkele keren dat ik erover gehoord heb wast nie positief => strepen en/of vlekken

Welkom Olive gewoon meelezen en reageren na een tijdje kun je de verhalen wel volgen

Ik ga slapen daaaaaaaaaaaaaag
anoniem_81616 wijzigde dit bericht op 07-05-2009 07:18
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
Direct bruine benen maak ik met Rimmel Sun Shimmer, werkt super en gaat er niet af van de regen of van zweet. Werkt goed!

Weekendmeneer is inderdaad nog geweest. Vond 't zo lullig voor de kinderen dat ikaangeboden heb behalve de reis alles te betalen. Dus. Was erg gezellig maar wel een bevestiging van m'n eerdere tenenkrommende opmerking ... Nu nog lekker een paar dagen met z'n 3en.
MP ... je bent gek om alles te betalen zeg.

Vind het een flapdrol !

Mijn bestelde dvd's zijn binnen gekomen.. Dus ik ga vanavond lekker languit op de bank dvd's kijken.
camping was al betaald en waar er 3 eten eten er ook 6. heeft me niet veel meer gekost.

dvd ze vleertje!
Wilde eigenlijk een topic openen (ander onderwerp) maar dit lijkt me veel beter!

- Leeftijd? 32

- Hoe lang al single? 4 maanden

- Geslacht m/v ? m

- Langste relatie ? 12 jaar

- Kortste relatie? 1 maand

- Regio? Eindhoven

- Aan het daten? Nog niet

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 3

- Sterrenbeeld ? Weegschaal

- Kinderen of kinderwens ? Geen kinderen wel wens

- Hobby's ? Lezen, vriendschappen, sporten, muziek en ik denk dat daar de "happy single" uithangen bij gaat horen
Hoi!

MP, thanx voor de tip!

Garoeda, welkom!

Wat is het hier rustig....
joehoeeeeeeeeee ben Zwartboek aan het kijken
Hallo en welterusten! Ik ben er wel, maar een beetje te moe om uitgebreid te reageren...Duik dus lekker mijn bed in.

voor iedereen!

Welkom Garoeda!
Zo weer gezellige avond achter de rug met een hele goede vriend van mij. Maar nu lekker op tijd in bed, want ben mij toch moe. Was vanochtend al om 5u wakker! Heel vervelend!

Hoe was Zwartboek Vleer?

Fijn dat WM nog langs is geweest MP! Genieten jullie daar? Wordt wel steeds beter weer deze week!

Indi....Slaap lekker! Nog een half dagje!!

Pop...Hoe is het met jou?

Garoeda Welkom!
Zwartboek was super gaaf !!!
Heb regelmatig Zwartboek met kussen voor mijn hoofd zitten bekijken.

Zo apart , denk je dat je bij het verzet zit en ze kan vertrouwen blijkt daar een onbetrouwbaar iemand tussen te zitten die er voor zorgde dat heel veel joden werden doodgeschoten en werden beroofd van hun spullen.

Morgen denk ik maar oorlogswinter bekijken.
Hee allemaal!

Het is hier zeker rustig zeg? Nu ben ik ook niet veel online geweest, druk en ben ook heel moe en niet echt fit. Net lekker wezen schilderen...dat geeft altijd wel energie , schilderij wordt wel weer gaaf vind ik zelf. Ik ben nu bezig met een negerin met een mega-afro-kapsel.

Indi...jij ook moe lees ik? Slaap lekker!!

MP...wat leuk dat Weekendmeneer nog is langsgeweest! Maar echt voor je kids gedaan begrijp ik?

Pop...nog afgesproken met Terrasmeneer?

Xenia...waar ben je??

Miran...hoe gaat met jou, alweer back in Holland?

Vleertjuuuuh....nog projecten lopen?

En 2 nieuwe singels...Garoeda en Olive...leuk en welkom!

Nou hoop dat met iedereen goed en lekker gaat? Ik ga naar bed...echt gaaaaaaaaaaaap ben moe.
Ik heb geen projectjes

En zo wel dan vertel ik het hier niet hahaha

*steekt tong uit*
quote:Vleermuis28 schreef op 07 mei 2009 @ 23:45:

Ik heb geen projectjes

En zo wel dan vertel ik het hier niet hahaha

*steekt tong uit*

dat klinkt meer als ik heb een projectje maar vertel het hier lekker niet

Garoeda welkom!!!

MP leuk dat weekendmeneer nog is langsgeweest wel erg dat jij dat moest financieren. Begreep je op de group al maar dit bevestigd nog maar eens idd...
Hé goedemorgen!

Na wat inlogproblemen ben ik er weer!

Valt niet mee, weer een volle werkweek, ik genoot wel van al die vrije dagen! Gelukkig is het weer vrijdag!

Hebben jullie ook zo de balen van dat grijze grauwe weer? Van mij mag de zon weer gaan schijnen zodat ik lekker vanaf een terras vanaf het strand kan genieten!

Wat ik me afvroeg... Zijn jullie aan het daten enzo?

Ik ben geloof ik een beetje mannen-moe ofzo. Afgelopen 2 jaar zoveel gedate en gescharreld dat ik het een beetje zat ben.

Ok... komt ook omdat ik me in de zoveelste onmogelijke situatie heb gewerkt met een bezette man... Daar zal ik jullie niet mee lastig vallen

Ciao!
Ik heb Olive en Garoeda helemaal geen welkom geheten op ons topic.

Hier schijnt ie heur

Verkoudheid gaat maar niet over... gelukkig geen oorpijn meer wat ik gister wel had.

zo maar even douchen en naar mams , ze heeft een grote plant voor mij die ga ik ophalen.

Nog even bij zusje langs kijken hoe dik ze al is geworden hihi
Vleer, geniet van je dagje!

Olive, het is weer weekend!!

Erykah, terrasmeneer heb ik nog niet weer gezien. Heb ook geen telefoonnummer of hyves oid van hem, dus ik moet hem maar weer tegenkomen. Misschien vanmiddag/vanavond wel, hoewel het geen terrasweer is.
BIJNA weekend...!!!

@Vleer Dank voor je welkom! En wat rot dat die verkoudheid niet weg gaat...

Hier is de zon ondertussen écht verdwenen. Er zijn allemaal grijze wolken en veel wind voor in de plaats gekomen :(

En heb echt terrasbehoefte... Vrijdagmiddag vraagt altijd om wijn.

@pop Al onder de zonnebank geweest trouwens?

Nog anderhalf uur te gaan hier... Alvast een fijn weekend allemaal!
Hey,

Het blijft hier rustig he.

Hier waait het ook enorm hard en ik ging naar zee gaan hopelijk ist daar wat beter weer.

Pop alst daar ook zo'n weer is zal terrasjesman wel toogjesman worden zeker kom je hem int cafe wel tegen

Olive hier mag je je hart uitstorten hoor!! Ben ook nie aant daten kom wel leuke kerels tegen maar vind ook altijd wel een minpunt... leve het vrijgezellenleven

goei weekend!!!
Oh en Vleer ik wil je de moed niet ontnemen maar ik loop al 14 dagen te snotteren, heb vorige week ook zo paar dagen gehad dat ik nie vooruit kon van gesnotter das nu weg maar laat de zakdoeken maar komen hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven