De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Jas, wat fijn dat alles goed was. ga je het nu van de daken schreeuwen?

Nala, wat super dat het zo snel gaat in jullie huisje.

Hera, als geslaagd voor schoenen.

Tilde gisteren Fenne op en schoot ineens in mijn rug. Heb echt nooit last van mijn rug dus wist echt even niet hoe te gaan zitten of zo. Gelukkig ging het met paracetamol wel en vanmorgen was het alweer bijna weg.
Dank jullie! Nououou, pas als ik het op mijn werk verteld opgebiecht heb, dan schreeuw ik het van de daken. Tot die tijd is mijn hyves ook nog even een geheimpjes-plek ivm collega's.

Pfff zo'n dag komt er ook niks uit je handen he! Ben de hele dag al aan het glimmen
Heerlijk he JAc.. nou geniet er lekker van hoor. Geen last van kwaaltjes ??

Eems het is zo mooi.. nou wie weet komen we elkaar tegen, gister geboekt en wij gaan de 3de t/m de 10de van juni.

En wij pakken wel eens een taxi naar het oude centrum van Albufeira, dat is vanaf Praia da Oura 5 min met taxi..

12-9 hoe gaat het met je rug nu ??

Nou we kregen vandaag een brief van het AMC over het genetisch onderzoek. En daaruit blijkt uiteindelijk dus dat de kans heel erg klein is dat een 2de kindje ook een hartafwijking kan krijgen. Maar als we dan voor een 2de gaan ( wat ik wel erg graag wil ) moet ik onderzocht worden met allerlei testen in het begin van mijn zwangerschap..
Brabbel, wel lastige keuze. Maar goed je hebt natuurlijk altijd kleine kans op iets maar ja wat is klein.

En tweede is wel erg leuk.

Mijn rug doet het nu weer, nog wat stijf maar daar ga ik man vanavond even lief voor aankijken
Jeej Jac! Leuk!!!

Lijkt me erg moeilijk Brab. Denk echt goed met je mannetje er dan over hebben.

Gister ff alle muren en vloeren opgemeten in het nieuwe huis, zodat we vanaaf behang (glasvlies) en laminaat kunnen kopen.

Gaan denk van het weekend beginnen met verven.

Gisteravond naar die vrienden gegaan, die in ondertrouw gingen.

En ik heb nog nooit van mijn leven zo´n originele uitnodiging gehad!

Ze hebben een dvd gemaakt met ten eerste alle benodigde informatie. (waar ze trouwen en feest en zo)

Daarbij korte filmpjes van ceremoniepaar en getuigen. Die van Vent is wel geweldig geworden. (snapten nu pas waar die voor is)

En allemaal zelf gemaakt! Echt leuk!

Ik ga zo zwemmen met mijn vriendin en daarna ff shoppen. Moet nog voor Vent een verjaardagscadeautje kopen, die is maandag jarig en kleding voor de bruiloft van die vrienden.
Ben er weer (hoop ik)

Werd er elke keer uitgegooid dus ik was er wel even klaar mee.

Do, jemig wat een nieuws en wat moeten jullie een moeilijk besluit nemen

Brabbel, wat fijn om te horen dat er een grote kans is dat de evt. 2e geen hartafwijking heeft.

En lekker een vakantie geboekt.

Nala, hopelijk ben je geslaagd voor alle spullen die je nog moest kopen. Schiet volgens mij al lekker op jullie huis.

Wat een leuk idee.

12-9 hoe is het met je rug? Je massage al gehad?

Ga nu even een hapje eten want nick moet straks naar de psz.

Dus tot later
Hoi,

Kom me even afmelden voor de komende twee weken. We gaan zondag op vakantie, maar voor die tijd erg druk.

Groetjes en tot over 2 weken

En meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen wil iemand een 3jarige brulaap????
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Veeeel plezier Frans!!

Kan Leen niet thuisblijven?
Haha ik denk dat we d'r in Slovenie laten. Daar zijn genoeg familieleden die haar wel willen hebben

Bojan heeft zijn handjes ontdekt. Haha hij kan er naar kijiken alsof het de mooiste handjes zijn! Zijn het tuuk ook

Ik zou graag schrijven, maar boven wordt gehuild wat betekent dat ik moet gaan voederen. Wel jammer want het 3 jarigte brulaapje is eindelijk gestopt met brullen en zit beetje nasnikkend te puzzelen.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ow en hij past in 68 trouwens. Vandaag voor het eerst 68 truitje aan. Snikkerdesnik grote vent.

Maarreh nu wachten op koud weer en dan kan ie TW shirt aan
Jas, helemaal vergeten om jou te feliciteren met een mooie echo

Frans, hele fijne vakantie. Gelukkig is de 3-jarige een beetje afgekoeld

Wat lief dat Bojan zo verliefd is op zijn handjes en al in maat 68 wat groot.

*luke zit alweer in 86 en soms zitten die ook al wat strak *

Ohh helemaal vergeten gisteren weer op het cb geweest 9660 gram en 74 cm (uit mijn hoofd) helemaal goed dus. We lezen vaak het boekje voor van nijntje die naar de dierentuin gaat. En daar staat iets in van "ik heb een goed idee"

Nu horen we dus meerdere malen per dag:

Ik heb een goed idee (met opgeheven vingertje) wij gaan straks ijsje eten. Goed idee hé?

Of Ik heb een goed idee, we gaan morgen naar de dierentuin.

Luke ligt nu lekker in bed en Nick is dus op de psz en eigenlijk kan ik dan mooi even opruimen/schoonmaken maar ik heb geen zin.

Dus ik blijf nog even zitten en geef mezelf dan een schop onder de kont en ga dan aan de slag.
Oeh lekker Frans, vakantie! Veel plezier, Milena ging dan toch met het vliegtuig? Spannend toch weer ook voor Bojan, zijn eerste echte vakantie alweer. Enne mooie handjes dus, leuk is dat hè? Detlev past nog net in 68, heb gister toevallig maat 74 uitgezocht en in de kast gelegd. Zijn dikke buik past niet echt meer in de meeste truitjes. Broekjes kan nog wel in deze maat! Enne het stukje over hoe goed Bojan slaapt negeer ik hoor!

Hera, vervelend zeg er steeds uitgegooid worden, kan me voorstellen dat je dan niet meer zoveel zin hebt om te reageren! Maar lekker aan de poets geweest? of zit je er nog middenin. Luke groeit lekker zeg, hij haalt kayleigh nog in, haha! Ben ook benieuwd wat Detlev weegt, over 2 weekjes mogen wij weer!

Brabbel, mooi dat de uitslagen goed waren zeg!!! Jij wil dus nog wel een 2e! Spannend hoor en ik sluit me helemaal aan bij 12-sept, 2 kids zijn leuk!

Nala, gefeli met je huisje, druk aan de klus dus! Maar jullie laten er geen gras overgroeien las ik, haha! Zat gister dat programma help mijn man is klusser te kijken (ken je dat porgramma) en las daarna de enorme vaart die jullie erin hebben. Vond dat wel erg tegenstrijdig, haha!

Quint, hoe gaat het? Ben druk aan het smeren bij detlev, en volgens mij wordt het wel wat minder, af en toe voelen zijn wangetjes al wat zachter aan en ook op zijn hoofd ziet het er wat beter uit. Vind vaseline alleen vies spul en het smeert voor geen meter, maar goed als het helpt doen we het maar trouw!

Do, moeilijke keus zeg. Kan me voorstellen dat het ergens ook wel fijn is als je weet waaraan het nou ligt, maar het maakt het allemaal niet makkelijk natuurlijk. Heel veel sterkte de komende tijd en de moeilijk beslissingen die jullie moeten nemen.
Nou hier alles nog steeds goed, moet even snel. want zoonlief wordt wakker en het klinkt nog niet echt gezellig. Kayleigh wordt meestal zingend wakker, maar dat heeft detlev nog niet altijd, helaas!

Drukke, maar leuke dagen achter de rug, nichtje is wezen logeren, was leuk een 5-jarige in huis. Ging ook nog eens helemaal goed met kayleigh samen gelukkig. De dames hebben lekker gespeeld samen! 5 mei nog naar een bevrijdingsfestival geweest, doen we elk jaar en nu met kids dus! Was helaas niet zo heel erg lekker weer, maar 's middags is het bij ons droog gebleven, dus dat was genoeg!

Nu lekker weekend!!!! Met moederdag gaan we naar de dierentuin met de familie, gezellig!

Nou moet nu toch echt naar boven, tot snel weer een keer!!!!
Frans, fijne vakantie!

Kay, jeetje die Detlev groeit zeg. Fenne heeft nog steeds 68 aan, soms zelfs nog 62.

Veel plezier in de dierentuin.

Nala, jullie gaan lekker zeg in nieuwe huis.

Hera, nog schoon gemaakt? Luke ook al zo groot. En heerlijk he die uitspraken. Ties vroeg vanmorgen of oma wel een straat had. Tuurlijk heeft oma een straat. Dan neem ik de krijtjes mee (had stoepkrijt gevonden maar wij hebben nog nergens bestrating)

Vandaag moest ik werken, omdat er veel collega's vrij wilde had ik me opgeworpen om wel te komen. Wel lekker gewerkt, redelijk rustig dagje. Nu lekker weekend.
Frans, fijne vakantie!!!

Kayleigh, mijn man kan gelukkig best wel veel en heeft er ook zin in. Dat scheelt best wel.

En we hebben veel handige vrienden. (electricien, tegelzetter, paar bouwvakkers, 2 met een eigen onderhoudsbedrijf) Dus daar heb je wel wat aan.

Hera, jij dus ook foutmeldingen, ik ook nog steeds.

Moet echt maar 1 venster openen en daar alles in doen.

Gisteravond was onze kleine dame alleen maar druk aan het schoppen.

Was echt voor het eerst dat ze het zo vaak deed.

Vanmorgen weer, maar als ik mijn hand er op leg, stopt ze er gelijk mee... :(

Gister kleding gekocht voor de bruiloft.

Dresscode is: something red. Ik had al een witte linnen rok. (te leen van een vriendin) Gister een wit hemdje en een witte bolero gekocht. Via internet een rode buikband besteld met erop: ten minste houdbaar tot: en dan een streepjescode en daaronder: 9 september 2009.

Koop er dan nog een rode ketting bij en een armband of zo.

Echt leuk, voor helemaal niet zoveel geld.

Gister ook bij de Miss Etam een paar simpele truitjes met buikbanden gekocht. Kan ik lekker combineren voor weinig geld.

Ook een campingbedje gekocht, als cadeautje voor Vent. Vind em echt onwijs mooi!

Wij hebben gister de Karwei weer leeg gekocht.

Laminaat, verf en glasvliesbehang.

Dus kunnen na het sloopwerk gelijk gaan opknappen.

Zijn gister niet meer naar het huis gegaan. Waren het beide zo zat. (kreeg weer lekker een huilbui, denk door de vermoeidheid) Dus een avondje overgeslagen.

Vandaag gaan we ook niet.

Paar klusjes doen en vanaaf vieren we Vent zijn verjaardag.

Kunnen we morgen weer fris en fruitig de hele dag aan de klus! Hoeven niet naar de moeders, dus dat scheelt weer.
Hoi!

Ben er toch nog even

Bojan zit nu ook in 68, sinds gisteren officieel. Heb al zijn 62 naar mijn zusje gedaan. Whehe de flinkerd. Ik heb hem gewogen bij mijn ouders en hij was 6,5 kilo. Ter vergelijking: Milena woog 7,7 kilo bij de 1 jaar controle op het cb

Hera, mooi dat Luke wee rgoedgekeurd is!!

Kay, leuk is dat he als ze zo lief kunnen spelen. Milena was gisterenmiddag bij mijn ouders zo lief met de buurkindeen aan het spelen. Die hadden haar meegnomen naar het speeltuintje in de straat. Haha en ze kreeg complimenten van het buurjongetje dat ze 'zo goed kon overschieten'

12-9 Wat is Fenna klein dan . Haha en die Ties met zijn stoepkrijt. Haha even denken waar ik dan kan gaan krijten.

Nala, gaat goed met klussen dus. Mijn man zit al de hele dag te vertellen dat ie heeft gelezen dat klusjesdag voor vrouwen hetzelfde is als rokjesdag voor mannen. Grapjas, heb hem maar even medegedeeld dat dat alleen geldt voor mannen die af en toe klussen en niet voor mannen die al 2 jaar bezig zijn

Sinds donderdag hebben we een babygym en daar kan Bojan zich ook enorm mee vermaken. In het wipstoeltje en dan de babygym ervoor. Zit ie lekker tegen van alles aan te slaan. Het is zo'n schatje. Lekker kletsen enzo en als je tegen hem praat, gaat hij helemaal stralen. Hij kan ook flink gillen en krijsen trouwens.Gisteren verjaardag van mijn ouders. Arme Bojan was helemaal over de zeik en hij wilde niet slapen. Net toen ik het niet meer kon aahoren, liep ik naar boven en was hij stil. Toen zijn we nog tot 2300 uur gebleven. Thuis nog gevoed en ik dacht: zo dat wordt uitslapen. Maar nee hoor, om 530 wilde hij gewoon weer. Heb gisteren dan denk ik te gehaast gevoed steeds, hij zat ook ineens op iets van 8 voedingen. Haha en i had net zitten opscheppen dat we op 4 voedingen zaten

Ben ook wel benieuwd hoe het morgen zal gaan. Het is 1200 km rijden, dus dat is wel een eindje. Nou ja gaat vast allemaal wel goed.
Fijne vakantie Franske, dikke kus en veel plezier!
Fijne vakantie Frans..

Fijne moederdag allemaal..

Nala rustig aan doen hoor, je lichaam geeft heel goed aan wat je wel en niet kan !!

Ik kon altijd zo lekker shoppen voor mijzelf bij Prenatal.

Gister was ik bij schonnzus in de Noppies winkel, erg handig, ze hebben geloof ik nu iets van 20 winkels in NL. Leuke positie kleiding ook. Ik raad je echt de spijkerbroek aan, zit erg lekker, ook van mamalicious... Erg modieus vind ik !!

En de nette zwarte broek van de Prenatal
Oh nog een vraagje wanneer hadden jullie de box weggehaald ?????
Goedemorgen!

Brabbel jij ook al zo vroeg wakker voor de zondag.... *gaap*

Om gelijk je vraag te beantwoorden; onze box is nooit weggeweest. Ik moet zeggen dat hij tot voor kort nog wel eens aan me vroeg om in de box te spelen. We gebruikten het vooral om speelgoed in te bewaren, maar hij vond het ook gewoon een fijn plekje om even rustig te liggen spelen. Ik kan hem nu al een tijdje niet meer tillen dus we hebben al zijn speelgoed eruit gehaald en een speelhoekje voor hem gemaakt. De box is verplaatst naar de andere kant van de kamer en er ligt al wat roze spul in voor zusje, zodat hij weet dat de box niet meer voor hem is.

Frans je leest het vast niet meer, maar fijne vakantie!! Geniet ervan.

Kayleigh fijn dat de vaseline lijkt te helpen. Het is inderdaad niet erg fijn spul maar het doel heiligt het middel wel, zoals je al zei. Mooi zo!

Nala nog gefeliciteerd met je mannetje! Leuke avond gehad? Je kleding klinkt heel erg leuk, vooral de buikband met opdruk. En Rachelle, ja ik had het ook al gezien op Hyves. Leuk hoor! Nu jouw zussie nog

Jacinta volgens mij heb ik nog helemaal niet op je echo gereageerd! Onwijs gaaf dat alles goed was en je lekker liep te zwijmelen!!! Ik dacht er laatst wel aan maar toen zat ik op Hyves en ik kon nix in codetaal verzinnen, dus dan maar hier een verlate reactie. Voel je je nog steeds lekker?

De rest een dikke kus en een zwaai... hier niet zoveel nieuws. Ik probeer wat rustiger te zijn en me te berusten in alles. De tweede helft van de week ging het een stuk beter. Ik hoop dat ik dit vanaf nu kan vasthouden. Vandaag 30 weken!

Jano wordt zo groot... sinds vorige week is hij helemaal van de speen af. Hij gebruikte hem alleen nog om in te slapen maar daar is hij nu ook vanaf. Nu nog zindelijk worden... hij heeft er echt totaal geen interesse in dus dat is afwachten.

Hele fijne zon-moeder-dag vandaag!
Allemaal een fijne moederdag. Nick had op school een theepot versierd met daarachter een wcrol beplakt en daarin een theezakje.

Helemaal trots

Daarna ontbijtje van Luke en mijn man gekregen en beide kids hebben geslapen tot half 10 (luke was om half 6 wakker voor een voeding en daarna dus nog lekker een poos geslapen)

Fijn dat je, je er nu iets beter in kunt berusten, Q.

En wat knap van Jano zonder speen.Zindelijk worden komt vanzelf. Nick was er tot 2 weken geleden ook niet mee bezig en nu ineens komt hij af en toe bij ons dat hij moet plassen.

En meestal klopt dat ook.

Frans, hoop dat je een fijne vakantie hebt!

Kayleigh, wat fijn dat het smeren helpt. Hoop voor je dat hij er snel vanaf is.

Nou wij gaan zo even naar de oma's. Heb voor de oma's samen met Nick een theedoek versierd (2x natuurlijk ) en luke zijn voetje omgetrokken. En voor zijn omi (oma van mijn man) 2 zakdoeken met handje/voetje van de kids.

Fijne zondag allemaal.

Liefs
Ohh en de box hebben wij weggehaald met 1 1/2 jaar geloof ik.
Iedereen een fijne moederdag gehad?

Hoop dat de rit een beetje goed is gegaan Frans.

Veel plezier!

Quintie, ik heb het idee dat mijn zusje niet zo heel lang meer gaat wachten met ons opvolgen. (als het allemaal lukt natuurlijk)

Lijkt me heel raar, je "kleine zusje" mama.

Ben blij dat het weer iets lekkerder met je gaat.

Ik ben wel ff klaar.

De verjaardag van Vent was gezellig, maar errug druk. Heb me geprobeerd rustig te houden.

Ging om half 2 naar bed, maar er was nog veel visite. Die allemaal ook veel herrie maakten.

2 Keer er wat van gezegd tegen Vent, maar dat hielp echt niet.

Toen ik om half 5 nog niet sliep, ben ik boos naar beneden gelopen en een eind gemaakt aan het hele feest.

Iedereen ging gelukkig gelijk naar huis.

Maar... voordat ik sliep, was het 6 uur. Het werd al licht en hoorde de vogeltjes fluiten. :-s

Vent maakte het vanmorgen wel weer een beetje goed, met mijn eerste moederdagcadeautje.

Had ik echt niet verwacht, maar kreeg 2 stelletjes kleren voor onze kleine meid.

Vent is gister ook gruwelijk verwend, met allemaal dingen voor de beeb.

Vanmiddag ff behang wezen trekken in het nieuwe huis en daarna heerlijk eventjes in het zonnetje liggen slapen.

Vanaaf vroeg naar bed.
er staat een bericht over foutmeldingen
Hier ook een leuke moederdag gehad! Verwend met een ontbijtje van detlev en man en kayleigh had op het kdv een leuk doosje beschilderd en beplakt met hartjes snoepjes erin. Altijd leuk dat zelfgemaakte spul! 's Middags zijn we met de familie naar de dierentuin geweest en dat was erg gezellig. Lekker wat rondgelopen enzo en als afsluiter naar de mac donalds. Alle kindertjes waren enorm lief de hele middag. Kayleigh moest toen ze thuis was alleen overgeven, had toch teveel zoetigheid gehad denk ik. Deed ze heel goed, wat ze gaf heel goed aan dat haar buikje en keeltje zeer deed en dat we een emmer moesten pakken. Spuugde zo netjes in de emmer, vond ik wel knap van haar. Daarna is ze lekker gaan slapen en we hebben haar niet weer gehoord. Vandaag maar een beetje een gezond eetdagje ingelast, haha!

Moet zo werken, dus ben ook weer weg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven