Leuk meisje op de achtergrond

vrijdag 8 mei 2009 om 12:34
vrijdag 8 mei 2009 om 12:39
Mag ik even vragen wat jullie zien dan? Ik heb dus het meisje van een paar weken geleden in de 'krantenjurk' met de eighties paarse make-up en vermoedelijk ook weer de vreselijke panty (die ik niet kan zien, ze houdt op bij haar heupen). Dus geen jasje, geen sprong, en niks wat op een flamingo lijkt. Hoe kan dat nou?
(en de smilies werken ook niet)
mahna mahna tuduuuudududu
vrijdag 8 mei 2009 om 12:39
quote:yoyo2 schreef op 08 mei 2009 @ 12:34:
[...]
Nouja, hopelijk blijven er in mijn geval dan iig nog 2 armen over.
Das altijd beter dan één arm en één been
Je hebt dan inderdaad een voorsprong
Nu ik trouwens nog es goed naar die foto kijk, lijkt die ene arm inderdaad ook gek. Het zou toch natuurlijker zijn als je nog een stukje hand+pols in ieder geval zou zien van de linkerarm?
[...]
Nouja, hopelijk blijven er in mijn geval dan iig nog 2 armen over.
Das altijd beter dan één arm en één been
Je hebt dan inderdaad een voorsprong
Nu ik trouwens nog es goed naar die foto kijk, lijkt die ene arm inderdaad ook gek. Het zou toch natuurlijker zijn als je nog een stukje hand+pols in ieder geval zou zien van de linkerarm?
Peas on earth!
vrijdag 8 mei 2009 om 12:44
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 08 mei 2009 @ 12:39:
Ja, precies... knap om zo'n sprong te maken en dat je arm, schouder en hand keurig netjes achter je lichaam verscholen blijven
De gum heeft zijn werk goed gedaan denk ik
Ja, precies... knap om zo'n sprong te maken en dat je arm, schouder en hand keurig netjes achter je lichaam verscholen blijven
De gum heeft zijn werk goed gedaan denk ik
vrijdag 8 mei 2009 om 12:56
De foto komt heel afstandelijk over. Hij straalt, denkend aan deze foto op de cover van Viva, alles behalve 'koop mij' uit. @ Viva: Het is wel zo leuk als je op de cover (en hiernaast) gewoon een meisje plaatst dat je áánkijkt.
1 positief ding: De kleding is o.k..
*vraagt zich ondertussen af of de foto stiekem leuker was geweest, als ook hier die grote gele smiley eroverheen gephotoshopt zou zijn. Zie het kleine 'volgende week'-covertje in de Viva van vorige week. De nieuwe Viva schijnt 'blij' als onderwerp te hebben.*
1 positief ding: De kleding is o.k..
*vraagt zich ondertussen af of de foto stiekem leuker was geweest, als ook hier die grote gele smiley eroverheen gephotoshopt zou zijn. Zie het kleine 'volgende week'-covertje in de Viva van vorige week. De nieuwe Viva schijnt 'blij' als onderwerp te hebben.*
vrijdag 8 mei 2009 om 13:33
quote:Feesie schreef op 08 mei 2009 @ 12:39:
Mag ik even vragen wat jullie zien dan? Ik heb dus het meisje van een paar weken geleden in de 'krantenjurk' met de eighties paarse make-up en vermoedelijk ook weer de vreselijke panty (die ik niet kan zien, ze houdt op bij haar heupen). Dus geen jasje, geen sprong, en niks wat op een flamingo lijkt. Hoe kan dat nou?
Heb ik ook weleens gehad. Heeft volgens mij met de achtergrond te maken (die is dan hetzelfde) Bij mij werkte het als ik F5/pagina vernieuwen deed.
Verder leuke kleding! Rare pose.
Heb ik ook weleens gehad. Heeft volgens mij met de achtergrond te maken (die is dan hetzelfde) Bij mij werkte het als ik F5/pagina vernieuwen deed.
Verder leuke kleding! Rare pose.
vrijdag 8 mei 2009 om 14:15
quote:El_lebel schreef op 08 mei 2009 @ 12:09:
[...]
Tnx! Die pumps zijn echt heel vet nl!
Edit: Hmm, ze staan niet op de collectie van de website.. Zijn ze al/überhaupt wel te koop?
Je kunt ze ook kopen bij sommige goedkope schoenenwinkels, je weet wel van die trashy winkels die heel veel zooi kopen maar waar soms iets moois bij zit.
ik heb ze in het paars, gekocht bij zo'n soort winkel in Den Haag (Vlamingstraat, vlak bij de Grote Markt).
[...]
Tnx! Die pumps zijn echt heel vet nl!
Edit: Hmm, ze staan niet op de collectie van de website.. Zijn ze al/überhaupt wel te koop?
Je kunt ze ook kopen bij sommige goedkope schoenenwinkels, je weet wel van die trashy winkels die heel veel zooi kopen maar waar soms iets moois bij zit.
ik heb ze in het paars, gekocht bij zo'n soort winkel in Den Haag (Vlamingstraat, vlak bij de Grote Markt).
maandag 11 mei 2009 om 16:43
quote:eloys schreef op 08 mei 2009 @ 14:15:
[...]
ik heb ze in het paars, gekocht bij zo'n soort winkel in Den Haag (Vlamingstraat, vlak bij de Grote Markt).Ok, dus niet bij de Sasha zoals hier stond? Ik vind ze nl. echt gaaf.
[...]
ik heb ze in het paars, gekocht bij zo'n soort winkel in Den Haag (Vlamingstraat, vlak bij de Grote Markt).Ok, dus niet bij de Sasha zoals hier stond? Ik vind ze nl. echt gaaf.
woensdag 13 mei 2009 om 21:56
ooooh mensen wat een muggenzifters (mierenneukers, kommaneukers) zijn jullie. wist niet dat tegenwoordig alles zooo perfect moest zijn. perfectie bestaat niet, punt. vind het een mooi meisje, stoere jas, mooie rok, leuk haar (niet alledaags) en wow die pumps, achtergrond ook mooi bij dat zwarte jasje. tis geslaagd hoor deze keer.
vrijdag 15 mei 2009 om 12:52
Ik hoop echt zo snel mogelijk op een nieuwe.
Er is wat aan de foto (niet aan het model en ook niet aan de kleding) wat me de hele week al stoort (ik kan er de vinger niet op leggen, maar ik krijg er de kriebels van... net als een tijdje terug de foto van Anne van Veen die ze op deze site hadden geplaatst, lag ook niet aan de persoon maar aan de foto...)... en dan krijg ik hem ook nog élke keer te zien.....
Dus graag snel een nieuwe...
Er is wat aan de foto (niet aan het model en ook niet aan de kleding) wat me de hele week al stoort (ik kan er de vinger niet op leggen, maar ik krijg er de kriebels van... net als een tijdje terug de foto van Anne van Veen die ze op deze site hadden geplaatst, lag ook niet aan de persoon maar aan de foto...)... en dan krijg ik hem ook nog élke keer te zien.....
Dus graag snel een nieuwe...