NIET groepje
vrijdag 8 mei 2009 om 12:56
Zo ben ik weer. Rot Hema wilde de bon niet aannemen. Terwijl er op staat ONBEPERKT GELDIG. Stuur ze nog wel een emailtje. Uiteindelijk bij 4 supermarkten geweest grrrrr, ik haat dat. Ik had een pak pitabroodjes, nog dicht, en nog goed tot juli, maar die was groen. De ene AH wilde hem niet terugnemen, moest ik naar de XL, die namen hem wel terug. Wat een gezeur.
Maar hoef nu heeeeel wat dagen geen boodschappen te doen, heb denk voor een week. Ben naar de Lidl en Dirk vd Broek geweest, dan koop ik altijd alle voorraden.
Wat voor taart wil je bakken NG?
Maar hoef nu heeeeel wat dagen geen boodschappen te doen, heb denk voor een week. Ben naar de Lidl en Dirk vd Broek geweest, dan koop ik altijd alle voorraden.
Wat voor taart wil je bakken NG?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 8 mei 2009 om 13:36
Ladies,
Ik krijg altijd mailings van het kookblad Delicious. Ik mag 2 adressen doorgeven die gratis 1x het blad opgestuurd krijgen. Ik dacht meteen aan jou Engie, maar het moet een adres zijn in NL, heb ik net even gekeken, heb je hier in NL een postadres?
Verder nog iemand geinteresseerd?
Ik krijg altijd mailings van het kookblad Delicious. Ik mag 2 adressen doorgeven die gratis 1x het blad opgestuurd krijgen. Ik dacht meteen aan jou Engie, maar het moet een adres zijn in NL, heb ik net even gekeken, heb je hier in NL een postadres?
Verder nog iemand geinteresseerd?
vrijdag 8 mei 2009 om 14:15
vrijdag 8 mei 2009 om 14:41
quote:NG1 schreef op 08 mei 2009 @ 14:31:
ohja ik wil wel zo'n blad myleen!Het probleem is, ik krijg hem zelf helaas niet, ik mag alleen adressen doorgeven en zij sturen die dan op daar naar toe. Maar kan alleen adressen uit NL opgeven. Ik kan hem ook niet naar mijn adres laten sturen want die kennen ze, anders had ik hem wel kunnen doorsturen. Heb jij hier in NL nog een postadres?
ohja ik wil wel zo'n blad myleen!Het probleem is, ik krijg hem zelf helaas niet, ik mag alleen adressen doorgeven en zij sturen die dan op daar naar toe. Maar kan alleen adressen uit NL opgeven. Ik kan hem ook niet naar mijn adres laten sturen want die kennen ze, anders had ik hem wel kunnen doorsturen. Heb jij hier in NL nog een postadres?