Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring met eerste thuisdates is ook dat de trend dan vaak gezet is en er weinig motivatie meer komt om buiten de deur te kijken. Thuis afspreken geeft toch een stukje gemak/laksigheid.
Ook is de stap om te flikflooien niet zo groot en ik heb ook al ervaren dat het altijd wel geprobeerd wordt dan, terwijl die drempel buiten de deur een stuk hoger ligt en mannen toch beter hun best doen om hoffelijk te zijn naar de dame.
Natuurlijk hoeft dit niet per definitie te zijn, het zijn mijn persoonlijke ervaringen.

Ik spreek dus ook liever buiten de deur af. Dat 'gemakkelijke' komt later wel :-]
Antoon69 schreef:
14-10-2020 21:38
Ik moet zeggen dat ik thuis-dates niet zo heel leuk vind. Eigenlijk probeer ik dat altijd zo veel/lang mogelijk af te houden. Ik vind het echt veel leuker om samen in de stad te zijn en elkaar mee naar leuke plekken of andere mensen te nemen. Dan kan ik heel makkelijk een leuke avond hebben, lekker in mijn eigen stad.

Thuis zit je dan met zo'n glaasje wijn op de bank, in een of andere beklemmende huiskamer met muziek op die ik niet leuk vind.. Vaak een of andere buitenwijk waarvan je dan weer helemaal terug naar huis moet fietsen..
Helemaal mijn ervaring van toen de eerste lockdown begon..ineens "altijd" thuis zitten is echt killing..saai..futloos....en ik had ook serieus geen zin meer deels vanwege dat takke-eind fietsen..
Flitsie schreef:
14-10-2020 20:25
Ik ga altijd op mijn gevoel af.
Er ligt hier al een paar dagen een knikker van de kinderen op tafel...ik krijg daarbij het gevoel van in mijn neus stoppen of doorslikken..lijkt me fijn qua gevoel..maar ik volg mijn gevoel maar niet :D
tomcat schreef:
15-10-2020 10:04
Er ligt hier al een paar dagen een knikker van de kinderen op tafel...ik krijg daarbij het gevoel van in mijn neus stoppen of doorslikken..lijkt me fijn qua gevoel..maar ik volg mijn gevoel maar niet :D
Hahaha 🤣🤣🤣.
Ik heb goede ervaringen met thuisdates in coronatijd. Voor iedereen anders natuurlijk. Heb wel heel veel zin in zondag in ieder geval!
En buiten dat, ben weer volledig aan het sporten, was een half jaar niet mogelijk na een gecompliceerde breuk.
3,5 Kilo afgevallen, en zit nu al zoveel beter in m’n vel! Man of niet in m’n leven, ik voel me nu al zoveel gelukkiger met mezelf dan paar maanden geleden!
Heerlijk voor je Flitsie, en ik hoop natuurlijk dat je een geweldige date hebt :)

Ik denk ook wel dat de ervaring van Antoon en Mijzelf met thuisdaten ook te maken heeft met het feit dat het niet zo'n goede match was..dan is thuiszitten veel ongemakkelijker en heb je er minder voor over (qua fietsen) als dat het wel super klikt...dan kan je niet wachten om elkaar te zien.
Flitsie schreef:
15-10-2020 16:03
Hahaha 🤣🤣🤣.
Ik heb goede ervaringen met thuisdates in coronatijd. Voor iedereen anders natuurlijk. Heb wel heel veel zin in zondag in ieder geval!
En buiten dat, ben weer volledig aan het sporten, was een half jaar niet mogelijk na een gecompliceerde breuk.
3,5 Kilo afgevallen, en zit nu al zoveel beter in m’n vel! Man of niet in m’n leven, ik voel me nu al zoveel gelukkiger met mezelf dan paar maanden geleden!
Wat fijn Flitsie!!
Gelukkig met jezelf is uiteindelijk het belangrijkste :-)
Ben benieuwd hoe jouw date zondag gaat verlopen :-)
Tomcat, gespot!
It wasn't me :mrgreen:
Nou, ga speciaal om jou te bewonderen maar even kijken Tom :biggrin:
Die zien we nooit meer......
:mrgreen:
Zo, alles weer bijgelezen, dat heeft even geduurd :biggrin:

Ik spreek ook liever niet gelijk thuis af, zo dat ik inderdaad zeker weet dat de intenties niet ergens anders liggen. Al heb ik ook wel thuisdates gehad waarbij er niets gebeurde.
Ik heb niet zo veel te melden. Kind is ziek haar jaarlijkse verkoudheid met allerlei ongemakken. Gelukkig kon mijn collega mijn dienst overnemen. Ik hoef nu een paar dagen niet naar de groep dus dat is fijn. Soort van vrijwillig thuis blijven.

Ik had mij vanalles voorgenomen, maar nog weinig gedaan, heerlijk.

Veel gewandeld in het bos met mijn meissie. Het is echt heerlijk nu buiten.

Tom ik vind je dapper en je lijkt op mijn bestie... !
Hier ook niet veel te melden..ik heb de kinderen, niemand ziek gelukkig. Geen plannen..denk dat het een hangweekend gaat worden.
Hier ook niet, zoon heb ik sowieso altijd, gisteravond met een vriendin wezen wandelen. Allebei zittend beroep dus goed voor de beweging 😁 want anders gebeurt dat nauwelijks.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Ik heb ook niks te melden. De activiteit die ik nog had staan is vandaag geannuleerd. Verder vermaak ik me met werk, muziek luisteren, series en films kijken.
En ik wil deze winter mijn slaapkamer pimpen. Daarna ben ik door mijn klussen heen :-D
Tom, heb je meegedaan aan een datingshow? Ik heb iets gemist geloof ik?
manisha-362 schreef:
15-10-2020 09:07
Mijn ervaring met eerste thuisdates is ook dat de trend dan vaak gezet is en er weinig motivatie meer komt om buiten de deur te kijken. Thuis afspreken geeft toch een stukje gemak/laksigheid.
Ook is de stap om te flikflooien niet zo groot en ik heb ook al ervaren dat het altijd wel geprobeerd wordt dan, terwijl die drempel buiten de deur een stuk hoger ligt en mannen toch beter hun best doen om hoffelijk te zijn naar de dame.
Natuurlijk hoeft dit niet per definitie te zijn, het zijn mijn persoonlijke ervaringen.

Ik spreek dus ook liever buiten de deur af. Dat 'gemakkelijke' komt later wel :-]
Hier sluit ik me bij aan.
Flitsie, jij bent de enige met een date volgens mij. Heel veel plezier!
Hier ook geen nieuws, alles wat gepimpt kon worden in huis is gepimpt😅

Vermaak me met wandelen, sporten, werken, series en boeken, maak er maar een knus weekend van, zo eerst lekker thuisbezorgd.nl ;-)
Inmiddels zijn er vast weer nieuwe kleuren in de mode 8-)

Maar, inderdaad. Op een gegeven moment is alles wel aangepakt. Ik geloof dat velen al hun make-overs tijdens de eerste maanden gedaan heeft.

Geniet van je maaltijd, dat is wel relaxt.
Julus schreef:
16-10-2020 18:06
Inmiddels zijn er vast weer nieuwe kleuren in de mode 8-)

Maar, inderdaad. Op een gegeven moment is alles wel aangepakt. Ik geloof dat velen al hun make-overs tijdens de eerste maanden gedaan heeft.

Geniet van je maaltijd, dat is wel relaxt.
Hahaha ben afgelopen januari begonnen met pimpen en net 2 weken klaar. Ik sla even over als je het niet erg vind, maar jij veel plezier, knusse slaapkamer is altijd fijn!

Dank je, zeker relaxed en lekker ook nog, goed het weekend in luiden.
Dan heb je het mooi uitgesmeerd over het jaar.

Ik kom er maar niet uit wat ik precies wil, maar die voorpret is al leuk. Kleuren verzinnen enz.

Wat voor lekkers heb je besteld? Altijd handig, wat tips.
tomcat schreef:
15-10-2020 20:47
Die zien we nooit meer......
Vraag me nu wel af he..

Voelde jij je ongemakkelijk?
Had je het wel echt naar je zin?
Ben je altijd zo 'gesloten' als iemand door vraagt naar wat je voelt/ hoe je ergens over denkt?

Of is dit allemaal zo slecht in beeld gebracht door het programma?

Je komt hier zo anders op me over dan hoe ik je in het programma zie, en in 1st dates kwam je in mijn ogen ook anders over dan in dit programma 🤔
Welk programma was dat? Lang leve de liefde?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven