Singles unite: ( deel 3)
zaterdag 17 oktober 2020 om 00:11
zaterdag 17 oktober 2020 om 00:12
Zeg dat nou niet. Ik had high hopes voor jullie. Voor dit topic.
Elk lichtpuntje is welkom in deze moeilijke tijden.
zaterdag 17 oktober 2020 om 00:13
Was niet boos bedoeld hoor Sabbiehh..net zoals jouw bruine ogen niet
maar serieus..jij bent 15 jaar jonger ofzo, je hebt geen kinderen,..en ik ben niet simpel..ook al ben jij hoogbegaafd en heb je neefjes en nichtjes praktisch opgevoed dan nog zie ik niet hoe je snel interessant zou zijn als partner voor mij..zeg nooit nooit maar ik zie het niet.. een jongen van 35 zonder kinderen is veel logischer en natuurlijker voor je..met donker haar en donkere ogen natuurlijk..
maar serieus..jij bent 15 jaar jonger ofzo, je hebt geen kinderen,..en ik ben niet simpel..ook al ben jij hoogbegaafd en heb je neefjes en nichtjes praktisch opgevoed dan nog zie ik niet hoe je snel interessant zou zijn als partner voor mij..zeg nooit nooit maar ik zie het niet.. een jongen van 35 zonder kinderen is veel logischer en natuurlijker voor je..met donker haar en donkere ogen natuurlijk..
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 17-10-2020 00:17
74.09% gewijzigd
zaterdag 17 oktober 2020 om 00:14
Sabbieehhhh schreef: ↑17-10-2020 00:11Deze dertiger houdt rustig de eer aan zichzelf![]()
Julus, he is all yours!![]()
Wat een wending.
Ik heb ooit eens een date gehad met iemand van dit forum. Dat was hier ook bekend want daar schreven we over.
Volgens mij inmiddels een jaar of 4 geleden?
zaterdag 17 oktober 2020 om 00:15
Tom meende dat niet. Echt niet. Weet ik zeker. Die crush kan niet ineens over zijn.
zaterdag 17 oktober 2020 om 00:16
Vind ik wel een significant verschil met een afschrijving om wie iemand is gebaseerd op leeftijd, de verandering van toon kan even grappig zijn, al houd ik al niet heel erg van aannames en invullen voor een ander, maar je draaft vanavond iets te ver door en dat is jammer.
zaterdag 17 oktober 2020 om 00:20
jij schreef mij af...en om wie ik echt ben want dat heb je gezien.. mag ik dan even de gekwetste man uithangen?Sabbieehhhh schreef: ↑17-10-2020 00:16Vind ik wel een significant verschil met een afschrijving om wie iemand is gebaseerd op leeftijd, de verandering van toon kan even grappig zijn, al houd ik al niet heel erg van aannames en invullen voor een ander, maar je draaft vanavond iets te ver door en dat is jammer.
zaterdag 17 oktober 2020 om 00:24
Ik heb jeetje..16 of 17 jaar geleden mijn PTG leren kennen op dit forum..PTG was Part Time Geliefde..dat is ze iets van 5 jaar geweest..mooie tijd..na haar had ik nog een tijdje een FWB, ook van dit forum, en daarna leerde ik de moeder van mijn kinderen kennen, niet van dit forum.
zaterdag 17 oktober 2020 om 00:27
zaterdag 17 oktober 2020 om 00:27
ik jou puur op leeftijd, ook niet als persoon
zaterdag 17 oktober 2020 om 00:28
Kortom, je zit al heel lang op dit forum ( altijd als Tomcat?) En het was erg succesvol voor jetomcat schreef: ↑17-10-2020 00:24Ik heb jeetje..16 of 17 jaar geleden mijn PTG leren kennen op dit forum..PTG was Part Time Geliefde..dat is ze iets van 5 jaar geweest..mooie tijd..na haar had ik nog een tijdje een FWB, ook van dit forum, en daarna leerde ik de moeder van mijn kinderen kennen, niet van dit forum.