Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Sabbieehhhh schreef:
17-10-2020 12:22
Wat een hoop ervaren forummers hier! Ik ben pas een jaartje actief nu 😊
Maar niet minder waardevol
Julia_20 schreef:
17-10-2020 13:02
Nee deze had een bedrijf (stond niet op zijn naam) die mensen zogenaamd hielp die bij de bank geen lening konden krijgen.
Het geld peuterde hij los bij anderen.
En maakte het zelf op.

Ik had zijn adres, mobiel en bedrijfsnaam.
Maar op de een of andere manier twijfelde ik aan zijn verhaal. Alles klopte qua gegevens. Vond een vast nummer wat bij zijn adres hoorde en belde dat. Kreeg zijn vriendin aan de lijn. Afijn...enz enz.
Loser. Jammer dat je het niet kunt ruiken. Er zou een de detector moeten bestaan die gelijk aanslaat.
Datertje schreef:
17-10-2020 13:05
Dat was nog op de vorige forumserver 10 jaar geleden en by the way ik ga het je ook niet vertellen dat blijft tussen ons.
Ik heb geen idee welk topic jij bedoelt. Maar dan is het al heel lang geleden. Ik weet dat ik lang geleden vaker een topic startte. Nu doe ik dat sporadisch. Heb misschien een vermoeden waar jij op doelt.
Limo76 schreef:
17-10-2020 13:20
Dank allemaal voor het warme welkom!

Julus, de eerste 6 jaar waren heel bewust, ik had er echt geen kl*te zin meer in om een relatie te hebben, was ook veel te druk met werk, hobby's en vrienden en vond die vrijheid wel erg lekker. Nu sinds een jaar denk ik: Hmm.....alles op de rit ik mis toch wel iets. Dus gaan daten. Alleen bleek de laatste waar ik een maand of 5 mee date gewoon samen te wonen. Dus dat was wel weer een tik op de neus voor mij. Maar goed, ze zullen niet allemaal zo zijn dat ze je zolang en zo goed voorliegen...ga ik vanuit.
Gadsamme. Dan ben je eindelijk zo ver om ergens voor te gaan, tref je een minkukel. Dan is de zin ook snel over. Maar de meesten zijn te vertrouwen en serieus, dus ik hoop dat je vertrouwen houdt.
tomcat schreef:
17-10-2020 13:31
Ik weet nog dat er 1 was die flink geschapen was maar die nam dan de lelijkste foto's ervan..met een witte tennissok erom enzo
iets van boogje komt mij vaag bekend voor..maar weet niet..
boarder ken ik nog wel, was ook een jongen en er was er 1 gut hoe heette die..dat was zo'n sportschool jongen die heel vreemd bescheiden deed..alsof ie verbaasd was dat ze een sixpack leuk vonden..dat soort gedrag..beetje charles gentle achtig..hey..kwartje..zou dat dezelfde zijn..

en van Singles weet ik nog Basmet en Doornroosje en Moi en gut..ik ben flink wat namen kwijt..weet nog we de types een beetje..oh ja Dessert Rose (Dessie).. we hebben toen nog een keer een singlesborrel gedaan met zijn alleen in Amsterdam
Leuk! Er was een tijd dat er veel gemeet werd. Heb veel forummers ontmoet, maar dan spreek je over 10-15 jr geleden. Het forum was toen veel levendiger of dynamischer. Veel rellen en reuring. Wat nu soms gebeurt is een slap aftreksel.
Ik heb de meeste rellen meegekregen en sommigen gingen echt heel ver.
Ik weet alleen nog iets van rellen rondom de sexpijler..was toen een meeting in Utrecht maar daar werd dan een alternatief forum voor opgezet omdat een aantal forummers wel even de ballotage zou verzorgen..

Ik mocht er heen maar een toenmalige fwb van mij niet. Eenmaal op dat alternatieve forum las ik hoe ze daar forummers die er niet op mochten af zaten te zeiken. Heb er daar wat van gezegd en ben er toen uitgestapt.
Geloof dat het een halve orgie meet is geworden in Utrecht en niet lang daarna werd viva ineens gekuist volgens mij.

Schiet me nu te binnen, toen had je nog viva Angels op het forum..dat was de forumpolitie haha..geloof dat we Angel 5 hadden die regelmatig even mee kwam kletsen bij de singles.
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 17-10-2020 14:32
0.49% gewijzigd
oeps
tomcat schreef:
17-10-2020 14:31
Ik weet alleen nog iets van rellen rondom de sexpijler..was toen een meeting in Utrecht maar daar werd dan een alternatief forum voor opgezet omdat een aantal forummers wel even de ballotage zou verzorgen..

Ik mocht er heen maar een toenmalige fwb van mij niet. Eenmaal op dat alternatieve forum las ik hoe ze daar forummers die er niet op mochten af zaten te zeiken. Heb er daar wat van gezegd en ben er toen uitgestapt.
Geloof dat het een halve orgie meet is geworden in Utrecht en niet lang daarna werd viva ineens gekuist volgens mij.

Schiet me nu te binnen, toen had je nog viva Angels op het forum..dat was de forumpolitie haha..geloof dat we Angel 5 hadden die regelmatig even mee kwam kletsen bij de singles.
Dit heb ik niet meegekregen maar wel dat er een alternatief forum was. Vanuit onvrede over het vivaforum opgezet. En ja de angels kletsen mee. Ook heel veel gedoe over de angels geweest.
Wel erg zeg, die ballotage. Sommigen menen echt alles te kunnen bepalen.
Ik weet nog wel dat er een fototopic was waarin je kon laten zien wie je was. Dat vond ik leuk en er deden er veel mee. Liep als een speer.
Die ken ik niet, ik ken alleen het erotisch fototopic waar je..euhm..ja ook jezelf kon laten zien..maar dat was doorgaans zonder hoofd erop :$
Julus schreef:
17-10-2020 14:24
Leuk! Er was een tijd dat er veel gemeet werd. Heb veel forummers ontmoet, maar dan spreek je over 10-15 jr geleden. Het forum was toen veel levendiger of dynamischer. Veel rellen en reuring. Wat nu soms gebeurt is een slap aftreksel.
Ik heb de meeste rellen meegekregen en sommigen gingen echt heel ver.
Whawhawha die dickpics waren net na mijn tijd. Ik weet nog wel dat er op seksklets veel over verteld werd.

Toen was de seksklets nog echt zooo gezellie.

Rellen ja echt he Jules dat was nog eens wat. Is het forum nu niks bij maar ja we zijn allemaal 10 jaar ouder geworden.

Ik heb ook veel forumleden mogen ontmoeten. Leuke tijd was dat.
Mooie tijden ja. Nooit saai. Soms moest je tig pagina's bijlezen en zat je met je oren te klapperen van wat er allemaal gebeurde.

Het is nu allemaal nogal bedeesd. Vaak ook gewoon saai, als in amper nieuwe leuke topics en braaf. Ik las altijd bij relaties maar daar gebeurt ook geen hol. Het is nu corona wat de klok slaat. En ergens is het bijzonder dat het allemaal op het forum staat. Als naslagwerk.
tomcat schreef:
17-10-2020 14:43
Die ken ik niet, ik ken alleen het erotisch fototopic waar je..euhm..ja ook jezelf kon laten zien..maar dat was doorgaans zonder hoofd erop :$
Ja dat snap ik wel
Was ook nog een keer een sexpijler meet in Amsterdam trouwens bij het COC was dat..daar ben ik toen wel geweest.. met Frank24 herinner ik mij nu..die was altijd van de vrije liefde en had daar altijd wel inhoudelijke bijdragen over...
Jaaa Frank. Die zou een boek schrijven volgens mij. Zou hij er nog zijn?
Voor degenen die Netflix hebben: het schijnt dat Emily in Paris en the Duchess leuke series zijn. Helaas niet op Videoland.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
17-10-2020 15:00
Was ook nog een keer een sexpijler meet in Amsterdam trouwens bij het COC was dat..daar ben ik toen wel geweest.. met Frank24 herinner ik mij nu..die was altijd van de vrije liefde en had daar altijd wel inhoudelijke bijdragen over...

Ochja, die herinner ik me ook nog.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Was boogje niet degene die een relatie kreeg met Doornroosje? die werden toen een setje...hij vooral van de sexpijler en zij dus vanuit singles en ook op de sexpijler
Geen idee, niet meegekregen.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Julus schreef:
17-10-2020 14:16
Maar niet minder waardevol
:love:
tomcat schreef:
17-10-2020 15:15
Was boogje niet degene die een relatie kreeg met Doornroosje? die werden toen een setje...hij vooral van de sexpijler en zij dus vanuit singles en ook op de sexpijler
Er schrijft nog steeds een Doornroosje. Geen idee of het dezelfde is.
Ooit, long time ago had ik kort iets met een forummer. En er zijn hier setjes ontstaan die volgens mij nog samen zijn.

Ik denk dat overal waar je online contact met elkaar hebt, er relaties kunnen ontstaan.
tomcat schreef:
17-10-2020 15:15
Of was dat Jolantje? Die kreeg ook iets met een forummer.
En dan Amand nog met Iris. En zij was niet de enige volgens mij.
Ik heb Boogje live gezien... tijdens onze forum meet.
Maar wie is icetea dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven