Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Ugh ik verveel me, de hele middag al series gekeken. Nu een boek lezen, maar ik merk wel dat ik mannelijke aandacht begin te missen. Gewoon iemand om even lekker tegen aan te kruipen en even op te bellen als het nodig is. Helaas helaas. Ik weet niet of dit een goede tijd is om opzoek te gaan, ben daarover nog aan het twijfelen.
Je kunt toch prima online contact hebben? Kan heel fijn zijn om dagelijks te chatten of appen met een leuk iemand. En je kunt ook lekker gaan wandelen samen. Als je elkaar vaker gezien hebt kan fysiek contact ook. Dan heb je 1 vast iemand daarvoor. Beter dan telkens wisselende contacten.
En is Lieve Mama wat op Videoland ?
Ik heb het boek ooit gelezen.
Is het een film of serie ?
Maar geen Feel Good haha...
Gelukkigworden schreef:
17-10-2020 19:26
Ugh ik verveel me, de hele middag al series gekeken. Nu een boek lezen, maar ik merk wel dat ik mannelijke aandacht begin te missen. Gewoon iemand om even lekker tegen aan te kruipen en even op te bellen als het nodig is. Helaas helaas. Ik weet niet of dit een goede tijd is om opzoek te gaan, ben daarover nog aan het twijfelen.
Waarom zou het daarvoor geen goede tijd zijn? Wil je je liefdesleven jaren in de ijskast zetten?
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Julus schreef:
17-10-2020 19:23
Ik heb nooit aan gamen gedaan. Dat spreekt me niet zo aan.

Ik heb het jaren geleden geprobeerd, een F1-game. Werd er wagenziek van 😂. Verder trekt het me niet.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Gelukkigworden schreef:
17-10-2020 19:26
Gewoon iemand om even lekker tegen aan te kruipen en even op te bellen als het nodig is.
He bah, dat gevoel heb ik nu ook een beetje.
Het lijkt bij mij een beetje alsof het aangewakkerd wordt nu ik weer op een site zit (of sta),
En dan krijg ik nu als openingszin 'wat zijn je hobby's?
hmmz, ik weet, het moment gaat wel weer over
En waarom zou het nu geen goede tijd zijn? Een stukje wandelen bv lijkt me prima voor een eerste date.
Zou best kunnen kloppen dat het aangewakkerd wordt als je ergens op staat. Dat je er dan iets mee moet ofzo. Sinds ik geen apps meer heb is die behoefte er niet. Omdat ik de mogelijkheid heb uitgeschakeld ofzo?
En juist die saaie vragen en gesprekjes staan me zo tegen, dat ik er niet aan begin. Geen ergernis, geen teleurstelling en geen tijd doden met iets waaraan ik me erger.
kantlijn schreef:
17-10-2020 19:43
Waarom zou het daarvoor geen goede tijd zijn? Wil je je liefdesleven jaren in de ijskast zetten?
Goed punt. Nee het ligt meer aan mezelf, ik vind iemand leuk waarbij het niet wederzijds is. En om meteen weer opzoek te gaan voelt dan dubbel dus had een pauze ingelast. Maar je hebt wel gelijk, in de ijskast zetten zou niet moeten.
kantlijn schreef:
17-10-2020 19:04
Jammer dat pc-gaming zo belachelijk duur is, welke racegames speel je?
project cars en F1 vooral.. ik heb een aantal seizoenen in een league gereden..wel gek dat je dan soms tegen 12 jarigen aan het racen bent :D
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 17-10-2020 20:27
0.17% gewijzigd
dus
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 17-10-2020 20:27
97.20% gewijzigd
ik druk steeds de verkeerde knop in als ik wil wijzigen haha
Nou inderdaad Julus, saaie vragen, gesprekjes en teleurstelling.
Gelukkig loopt mijn abonnement over twee dagen af, haha, lekker logisch denken
tomcat schreef:
17-10-2020 20:26
project cars en F1 vooral.. ik heb een aantal seizoenen in een league gereden..wel gek dat je dan soms tegen 12 jarigen aan het racen bent :D
En er dan alsnog keihard uitgereden worden. :-D Project cars is gaaf!
Jole schreef:
17-10-2020 19:58
He bah, dat gevoel heb ik nu ook een beetje.
Het lijkt bij mij een beetje alsof het aangewakkerd wordt nu ik weer op een site zit (of sta),
En dan krijg ik nu als openingszin 'wat zijn je hobby's?
hmmz, ik weet, het moment gaat wel weer over
En waarom zou het nu geen goede tijd zijn? Een stukje wandelen bv lijkt me prima voor een eerste date.
Vervelend gevoel he. Maar wat jij zegt herken ik ook, al die vragen vind ik ook niks. Lastig blijft het wel, moet je onderzoeken wie wel echt leuk is.. gesprekken op gang houden. Pff lastig dilemma. Voorlopig mezelf maar bezig houden met hobby’s en dingen thuis
Gelukkigworden schreef:
17-10-2020 20:34
Vervelend gevoel he. Maar wat jij zegt herken ik ook, al die vragen vind ik ook niks. Lastig blijft het wel, moet je onderzoeken wie wel echt leuk is.. gesprekken op gang houden. Pff lastig dilemma. Voorlopig mezelf maar bezig houden met hobby’s en dingen thuis
Wat zijn je hobbies? :mrgreen:
tomcat schreef:
17-10-2020 20:36
Wat zijn je hobbies? :mrgreen:
:biggrin:
gelukkigworden wijzigde dit bericht op 18-10-2020 11:12
34.50% gewijzigd
Ik zou nooit serieus op dat soort vragen kunnen reageren denk ik. Heb je dan nooit de neiging om zo'n man op de kast te gaan jagen? Lijkt mij heerlijk om hem dan flink kwaad te krijgen :lol: . Een soort anti-date. Als ik een vrouw zou zijn, zou ik hele vervelende buien hebben als dater, denk ik.
Ik heb dat wel gedaan. Lekker recalcitrant zijn en onzin antwoorden geven. Ik werd zo flauw van die standaardgesprekjes dat ik niet anders kon. Ook leuk om te shockeren. Maar ja, ik wist natuurlijk dat het dan zeker tot niks zou leiden maar dat was ook niet mijn insteek.
Julus schreef:
17-10-2020 20:54
Ik heb dat wel gedaan. Lekker recalcitrant zijn en onzin antwoorden geven. Ik werd zo flauw van die standaardgesprekjes dat ik niet anders kon. Ook leuk om te shockeren. Maar ja, ik wist natuurlijk dat het dan zeker tot niks zou leiden maar dat was ook niet mijn insteek.

Ja haha, heerlijk toch?
Mijn grootste hobby is niks doen. Zomin mogelijk hoeven.
:-D
Antoon69 schreef:
17-10-2020 20:55
Ja haha, heerlijk toch?

Vervelende gevolg is denk ik wel dat die mannen zich op hun beurt ook weer af gaan reageren op anderen.
Yup. Ook zij zijn een keer klaar met alle gesprekjes. Worden ook recalcitrant of nemen het niet zo serieus. Ik merkte dat ook en het werd dus tijd om te stoppen.
Je moet er serieus werk van willen maken.

Die gesprekken ging ik vooral aan uit verveling. Om de tijd te doden. Als beide partijen dit doen heb je er niks aan. De mannen zeiden ook gewoon dat ze zich verveelden en hoopten op een chat. Dan is het echt tijd om te stoppen vind ik.
Ja ik denk dat je daar wel gelijk in hebt Julus. Internet daten trekt mij ook al een tijd niet echt meer trouwens, al heb ik mijn ex ook ooit gedownload. Het afgelopen half jaar is wel enorm saai geweest qua liefde.
Ik heb nog steeds een slepend contact met die italiaanse..1 a 2 berichtjes van enkele woorden per maand..ze is zakenvrouw en reist veel..benieuwd of die date er ooit gaat komen..maar ze is nu van tinder af en gaf mij eerst haar nummer nog..dus ik ben in de race :D
Antoon69 schreef:
17-10-2020 21:35
Ja ik denk dat je daar wel gelijk in hebt Julus. Internet daten trekt mij ook al een tijd niet echt meer trouwens, al heb ik mijn ex ook ooit gedownload. Het afgelopen half jaar is wel enorm saai geweest qua liefde.
Niet zoveel mis met internetdaten en ergens anders trek je nieuwe potentieeltjes ook niet zo snel vandaan deze dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven