Singles unite: ( deel 3)
zaterdag 17 oktober 2020 om 19:26
Ugh ik verveel me, de hele middag al series gekeken. Nu een boek lezen, maar ik merk wel dat ik mannelijke aandacht begin te missen. Gewoon iemand om even lekker tegen aan te kruipen en even op te bellen als het nodig is. Helaas helaas. Ik weet niet of dit een goede tijd is om opzoek te gaan, ben daarover nog aan het twijfelen.
zaterdag 17 oktober 2020 om 19:29
zaterdag 17 oktober 2020 om 19:43
Waarom zou het daarvoor geen goede tijd zijn? Wil je je liefdesleven jaren in de ijskast zetten?Gelukkigworden schreef: ↑17-10-2020 19:26Ugh ik verveel me, de hele middag al series gekeken. Nu een boek lezen, maar ik merk wel dat ik mannelijke aandacht begin te missen. Gewoon iemand om even lekker tegen aan te kruipen en even op te bellen als het nodig is. Helaas helaas. Ik weet niet of dit een goede tijd is om opzoek te gaan, ben daarover nog aan het twijfelen.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
zaterdag 17 oktober 2020 om 19:58
He bah, dat gevoel heb ik nu ook een beetje.Gelukkigworden schreef: ↑17-10-2020 19:26Gewoon iemand om even lekker tegen aan te kruipen en even op te bellen als het nodig is.
Het lijkt bij mij een beetje alsof het aangewakkerd wordt nu ik weer op een site zit (of sta),
En dan krijg ik nu als openingszin 'wat zijn je hobby's?
hmmz, ik weet, het moment gaat wel weer over
En waarom zou het nu geen goede tijd zijn? Een stukje wandelen bv lijkt me prima voor een eerste date.
zaterdag 17 oktober 2020 om 20:06
Zou best kunnen kloppen dat het aangewakkerd wordt als je ergens op staat. Dat je er dan iets mee moet ofzo. Sinds ik geen apps meer heb is die behoefte er niet. Omdat ik de mogelijkheid heb uitgeschakeld ofzo?
En juist die saaie vragen en gesprekjes staan me zo tegen, dat ik er niet aan begin. Geen ergernis, geen teleurstelling en geen tijd doden met iets waaraan ik me erger.
En juist die saaie vragen en gesprekjes staan me zo tegen, dat ik er niet aan begin. Geen ergernis, geen teleurstelling en geen tijd doden met iets waaraan ik me erger.
zaterdag 17 oktober 2020 om 20:09
Goed punt. Nee het ligt meer aan mezelf, ik vind iemand leuk waarbij het niet wederzijds is. En om meteen weer opzoek te gaan voelt dan dubbel dus had een pauze ingelast. Maar je hebt wel gelijk, in de ijskast zetten zou niet moeten.
zaterdag 17 oktober 2020 om 20:26
project cars en F1 vooral.. ik heb een aantal seizoenen in een league gereden..wel gek dat je dan soms tegen 12 jarigen aan het racen bent
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 17-10-2020 20:27
0.17% gewijzigd
zaterdag 17 oktober 2020 om 20:32
zaterdag 17 oktober 2020 om 20:34
Vervelend gevoel he. Maar wat jij zegt herken ik ook, al die vragen vind ik ook niks. Lastig blijft het wel, moet je onderzoeken wie wel echt leuk is.. gesprekken op gang houden. Pff lastig dilemma. Voorlopig mezelf maar bezig houden met hobby’s en dingen thuisJole schreef: ↑17-10-2020 19:58He bah, dat gevoel heb ik nu ook een beetje.
Het lijkt bij mij een beetje alsof het aangewakkerd wordt nu ik weer op een site zit (of sta),
En dan krijg ik nu als openingszin 'wat zijn je hobby's?
hmmz, ik weet, het moment gaat wel weer over
En waarom zou het nu geen goede tijd zijn? Een stukje wandelen bv lijkt me prima voor een eerste date.
zaterdag 17 oktober 2020 om 20:36
Wat zijn je hobbies?Gelukkigworden schreef: ↑17-10-2020 20:34Vervelend gevoel he. Maar wat jij zegt herken ik ook, al die vragen vind ik ook niks. Lastig blijft het wel, moet je onderzoeken wie wel echt leuk is.. gesprekken op gang houden. Pff lastig dilemma. Voorlopig mezelf maar bezig houden met hobby’s en dingen thuis
zaterdag 17 oktober 2020 om 20:51
zaterdag 17 oktober 2020 om 20:54
zaterdag 17 oktober 2020 om 20:55
Julus schreef: ↑17-10-2020 20:54Ik heb dat wel gedaan. Lekker recalcitrant zijn en onzin antwoorden geven. Ik werd zo flauw van die standaardgesprekjes dat ik niet anders kon. Ook leuk om te shockeren. Maar ja, ik wist natuurlijk dat het dan zeker tot niks zou leiden maar dat was ook niet mijn insteek.
Ja haha, heerlijk toch?
zaterdag 17 oktober 2020 om 21:23
Yup. Ook zij zijn een keer klaar met alle gesprekjes. Worden ook recalcitrant of nemen het niet zo serieus. Ik merkte dat ook en het werd dus tijd om te stoppen.
Je moet er serieus werk van willen maken.
Die gesprekken ging ik vooral aan uit verveling. Om de tijd te doden. Als beide partijen dit doen heb je er niks aan. De mannen zeiden ook gewoon dat ze zich verveelden en hoopten op een chat. Dan is het echt tijd om te stoppen vind ik.
Je moet er serieus werk van willen maken.
Die gesprekken ging ik vooral aan uit verveling. Om de tijd te doden. Als beide partijen dit doen heb je er niks aan. De mannen zeiden ook gewoon dat ze zich verveelden en hoopten op een chat. Dan is het echt tijd om te stoppen vind ik.
zaterdag 17 oktober 2020 om 22:03
Niet zoveel mis met internetdaten en ergens anders trek je nieuwe potentieeltjes ook niet zo snel vandaan deze dagen.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.