Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Limo76 schreef:
18-10-2020 12:54
Pauze goed gezegd: Ik ga er ook altijd meer in van: Leuke avond en een leuk nieuw iemand ontmoet en we zien wel waar het schip strandt. De date ingaan met het idee dat het de ware moet zijn, dat werkt mijn inziens niet. Ook omdat ik iemand echt moet leren kennen om verliefd te worden.
Dat klinkt mooi, maar door dat hele online selectieproces waar je al doorheen bent gegaan om die date tot stand te brengen, blijkt dat in de praktijk toch niet zo mooi te werken. Er zijn dan toch al vaak verwachtingen gewekt.
Een Kreeft houdt van liefde geven, maar ook van liefde ontvangen. Je bent erg gevoelig en hebt soms echt even je eigen ruimte nodig. Iemand die enorm vol van zichzelf is en alleen maar aan zichzelf denkt tijdens de seks, is voor jou dan ook echt de grootste afknapper die er bestaat. Doe jou maar een rustige en liefdevolle partner, dan komt het goed!

Nou..rustig hoeft niet per se hoor :D maar verder klopt ie wel :)

waar haalt viva dit soort artikelen toch vandaan?
Ik heb wel wat met astrologie ( niet de verzonnen horoscoop verhaaltjes enz)

Ik zou echt weleens mijn eigen horoscoop willen daten. Volgens de sterren is dat de enige topcombi.

Tom ik vind dat een hele wijze overdenking scheelt je een hoop jaren aan verspilling van dates en relaties.
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal, ik ben dus op date geweest gisteren. In Duitsland waar alles gewoon open is. Dus na een lange wandeling zijn we naar een restaurantje gegaan 😊 Date was superleuk. Krijg vandaag mijn lach niet van mijn gezicht. Hij is alles wat ik zoek in een man. Hij had zelfs een kadootje voor me bij. We hebben op de date zelf al plannen gemaakt voor de volgende. Zo leuk!
stier en kreeft zijn geloof ik mijn topmatches..
Mijn langere relaties waren Leeuw, Kreeft en Boogschutter.

Wat super Hyphen! Spreek hij NL? of alles in het Duits?
Ik heb net de mijne ff opgezocht...........maar die klopt niet :-D
Hyphen schreef:
18-10-2020 13:45
Hee allemaal, ik ben dus op date geweest gisteren. In Duitsland waar alles gewoon open is. Dus na een lange wandeling zijn we naar een restaurantje gegaan 😊 Date was superleuk. Krijg vandaag mijn lach niet van mijn gezicht. Hij is alles wat ik zoek in een man. Hij had zelfs een kadootje voor me bij. We hebben op de date zelf al plannen gemaakt voor de volgende. Zo leuk!
Yes, een positief verhaal! Helemaal leuk en ik hoop dat de tweede date ook zo leuk wordt.
Ze hadden bij die bedhoroscoop ook even moeten melden wat dan voor jou de beste en slechtste partners zijn volgens de horoscoop :D
tomcat schreef:

Wat super Hyphen! Spreek hij NL? of alles in het Duits?
We spreken allebei goed Engels dus dat gaat prima
Julus schreef:
18-10-2020 13:50
Yes, een positief verhaal! Helemaal leuk en ik hoop dat de tweede date ook zo leuk wordt.
Dank je Jules. Komt vast goed!
Deel vooral je verhaal, altijd leuk om te lezen.
Hyphen wat een leuke update!

Ik ben een ram, dus schijn onuitstaanbaar te zijn :-D
Goed bericht Hyphen! Ben zeer benieuwd naar het vervolg!
De sexuele relatie tussen Ram en kreeft zal er één van sterke lichamelijke aantrekkingskracht zijn. Ram kan sexueel in vuur en vlam raken van de kreeft en kreeft komt helemaal uit zijn of haar schulp. Beide sterrenbeelden stimuleren elkaar onbewust of zonder er al te veel bewuste energie in te stoppen tot hartstochtelijke sex.

Zin in een picknick Limo? :D

Sabbieehhhh schreef:
18-10-2020 14:26
wat is jouw sterrebeeld Sabbiehh :flirting:
De moeilijkste van allemaal, Schorpioen ;-)
oh echt? daar ga ik meestal goed mee..maar geloof dat kreeft en schorpioen ook volgens de horoscopen wel goed samen gaan

even opgezocht

Zowel Kreeft als Schorpioen zijn extreem emotioneel en gepassioneerd. Ze nemen relaties serieus op en geven zich met een enorme intensiteit en een heleboel liefde. Men beweert dat dit een heel gelukkig paar is aangezien beide sterrentekens begripvol zijn en gul in hun gevoelens. Ze zijn heel romantisch en vullen hun leven met liefde. Schorpioenen zijn gepassioneerde minnaars en Kreeft zijn trouw in de liefde. Daarom hebben ze een bijzonder intensief en rijk liefdesleven.

wat zijn we schattig Sabbiehh :D
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 18-10-2020 14:47
68.71% gewijzigd
Hyphen schreef:
Wauw dat klinkt echt superleuk!
Mijn date van vanavond appte vanochtend of we het kunnen verplaatsen naar morgenavond. Hij was er in ieder geval op tijd mee, en morgen komt mij ook goed uit, dus onze eerste date is op een maandagavond 🤣
Goed om te weten dat in Duitsland wel alles open is, woon tegen de Duitse grens aan.
En bedenk me nu dat ik op dieet ben en voorlopig niet mag uit eten... maar je de optie is er 😁
tomcat schreef:
18-10-2020 14:44
oh echt? daar ga ik meestal goed mee..maar geloof dat kreeft en schorpioen ook volgens de horoscopen wel goed samen gaan
Volgens horoscopen wel, maar toch eindig ik elke keer bij een stier, leeuw of maagd🤷‍♀️
Flitsie schreef:
18-10-2020 14:45
Wauw dat klinkt echt superleuk!
Mijn date van vanavond appte vanochtend of we het kunnen verplaatsen naar morgenavond. Hij was er in ieder geval op tijd mee, en morgen komt mij ook goed uit, dus onze eerste date is op een maandagavond 🤣
Goed om te weten dat in Duitsland wel alles open is, woon tegen de Duitse grens aan.
En bedenk me nu dat ik op dieet ben en voorlopig niet mag uit eten... maar je de optie is er 😁
Sla knagen in een restaurant is wel heel cliché, maar elk dieet heeft ook een balansdag nodig. Dus 1 etentje kan prima ;-)
Wat klinkt dat als een goede date Hyphen. Dat geeft onze daters hier weer moed.
Wat heerlijk dat je gewoon kan eten in duitsland.

Ik was in het bos vandaag en half nederland met mij. Lekker aan het sporten met wel 30 of 50 man. Terwijl de regels is 4 man excl de instructeur. Ongelofelijk volkje zijn we toch.

Ik heb iets met de september mannen weegschalen en maagden.
klinkt goed Flitsie... ben benieuwd naar jou verhaal dinsdag.
Flitsie schreef:
18-10-2020 14:45

Ja ik dus ook en de grens met North Rhein Westfalen waar Nederlanders welkom zijn 😀
Zou wel reserveren als je gaat natuurlijk, hadden wij ook gedaan. Overigens zijn de café’s ook open mocht je vanwege je dieet niet uiteten willen.
Datertje schreef:
18-10-2020 14:54
Wat klinkt dat als een goede date Hyphen. Dat geeft onze daters hier weer moed.
Wat heerlijk dat je gewoon kan eten in duitsland.

Ja is leuk om tegenover elkaar te zitten, heel anders dan wandelen

Ik was in het bos vandaag en half nederland met mij. Lekker aan het sporten met wel 30 of 50 man. Terwijl de regels is 4 man excl de instructeur. Ongelofelijk volkje zijn we toch.

Ik was hardlopen in de ochtend in het bos, veel mountainbikers en groepjes rennende mannen.

Ik heb iets met de september mannen weegschalen en maagden.

Mijn date is een Waterman en ik een Leeuw, dat matched prima
Sabbieehhhh schreef:
18-10-2020 14:26
Dat wordt een weekendje weg samen 😊 Heel veel zin in.
[quote=Limo76 post_id=32042501 time=1603023929 user_id=399624]
Hyphen wat een leuke update!

Thanx Limo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven