Singles unite: ( deel 3)
zondag 18 oktober 2020 om 13:18
Dat klinkt mooi, maar door dat hele online selectieproces waar je al doorheen bent gegaan om die date tot stand te brengen, blijkt dat in de praktijk toch niet zo mooi te werken. Er zijn dan toch al vaak verwachtingen gewekt.Limo76 schreef: ↑18-10-2020 12:54Pauze goed gezegd: Ik ga er ook altijd meer in van: Leuke avond en een leuk nieuw iemand ontmoet en we zien wel waar het schip strandt. De date ingaan met het idee dat het de ware moet zijn, dat werkt mijn inziens niet. Ook omdat ik iemand echt moet leren kennen om verliefd te worden.
zondag 18 oktober 2020 om 13:22
Een Kreeft houdt van liefde geven, maar ook van liefde ontvangen. Je bent erg gevoelig en hebt soms echt even je eigen ruimte nodig. Iemand die enorm vol van zichzelf is en alleen maar aan zichzelf denkt tijdens de seks, is voor jou dan ook echt de grootste afknapper die er bestaat. Doe jou maar een rustige en liefdevolle partner, dan komt het goed!
Nou..rustig hoeft niet per se hoor
maar verder klopt ie wel 
waar haalt viva dit soort artikelen toch vandaan?
Nou..rustig hoeft niet per se hoor
waar haalt viva dit soort artikelen toch vandaan?
zondag 18 oktober 2020 om 13:35
zondag 18 oktober 2020 om 13:45
Hee allemaal, ik ben dus op date geweest gisteren. In Duitsland waar alles gewoon open is. Dus na een lange wandeling zijn we naar een restaurantje gegaan
Date was superleuk. Krijg vandaag mijn lach niet van mijn gezicht. Hij is alles wat ik zoek in een man. Hij had zelfs een kadootje voor me bij. We hebben op de date zelf al plannen gemaakt voor de volgende. Zo leuk!
zondag 18 oktober 2020 om 13:50
Yes, een positief verhaal! Helemaal leuk en ik hoop dat de tweede date ook zo leuk wordt.Hyphen schreef: ↑18-10-2020 13:45Hee allemaal, ik ben dus op date geweest gisteren. In Duitsland waar alles gewoon open is. Dus na een lange wandeling zijn we naar een restaurantje gegaanDate was superleuk. Krijg vandaag mijn lach niet van mijn gezicht. Hij is alles wat ik zoek in een man. Hij had zelfs een kadootje voor me bij. We hebben op de date zelf al plannen gemaakt voor de volgende. Zo leuk!
zondag 18 oktober 2020 om 14:39
De sexuele relatie tussen Ram en kreeft zal er één van sterke lichamelijke aantrekkingskracht zijn. Ram kan sexueel in vuur en vlam raken van de kreeft en kreeft komt helemaal uit zijn of haar schulp. Beide sterrenbeelden stimuleren elkaar onbewust of zonder er al te veel bewuste energie in te stoppen tot hartstochtelijke sex.
Zin in een picknick Limo?
Zin in een picknick Limo?
wat is jouw sterrebeeld Sabbiehh
zondag 18 oktober 2020 om 14:44
oh echt? daar ga ik meestal goed mee..maar geloof dat kreeft en schorpioen ook volgens de horoscopen wel goed samen gaan
even opgezocht
Zowel Kreeft als Schorpioen zijn extreem emotioneel en gepassioneerd. Ze nemen relaties serieus op en geven zich met een enorme intensiteit en een heleboel liefde. Men beweert dat dit een heel gelukkig paar is aangezien beide sterrentekens begripvol zijn en gul in hun gevoelens. Ze zijn heel romantisch en vullen hun leven met liefde. Schorpioenen zijn gepassioneerde minnaars en Kreeft zijn trouw in de liefde. Daarom hebben ze een bijzonder intensief en rijk liefdesleven.
wat zijn we schattig Sabbiehh
even opgezocht
Zowel Kreeft als Schorpioen zijn extreem emotioneel en gepassioneerd. Ze nemen relaties serieus op en geven zich met een enorme intensiteit en een heleboel liefde. Men beweert dat dit een heel gelukkig paar is aangezien beide sterrentekens begripvol zijn en gul in hun gevoelens. Ze zijn heel romantisch en vullen hun leven met liefde. Schorpioenen zijn gepassioneerde minnaars en Kreeft zijn trouw in de liefde. Daarom hebben ze een bijzonder intensief en rijk liefdesleven.
wat zijn we schattig Sabbiehh
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 18-10-2020 14:47
68.71% gewijzigd
zondag 18 oktober 2020 om 14:45
Wauw dat klinkt echt superleuk!Hyphen schreef: ↑18-10-2020 13:45Hee allemaal, ik ben dus op date geweest gisteren. In Duitsland waar alles gewoon open is. Dus na een lange wandeling zijn we naar een restaurantje gegaanDate was superleuk. Krijg vandaag mijn lach niet van mijn gezicht. Hij is alles wat ik zoek in een man. Hij had zelfs een kadootje voor me bij. We hebben op de date zelf al plannen gemaakt voor de volgende. Zo leuk!
Mijn date van vanavond appte vanochtend of we het kunnen verplaatsen naar morgenavond. Hij was er in ieder geval op tijd mee, en morgen komt mij ook goed uit, dus onze eerste date is op een maandagavond
Goed om te weten dat in Duitsland wel alles open is, woon tegen de Duitse grens aan.
En bedenk me nu dat ik op dieet ben en voorlopig niet mag uit eten... maar je de optie is er
zondag 18 oktober 2020 om 14:48
Sla knagen in een restaurant is wel heel cliché, maar elk dieet heeft ook een balansdag nodig. Dus 1 etentje kan primaFlitsie schreef: ↑18-10-2020 14:45Wauw dat klinkt echt superleuk!
Mijn date van vanavond appte vanochtend of we het kunnen verplaatsen naar morgenavond. Hij was er in ieder geval op tijd mee, en morgen komt mij ook goed uit, dus onze eerste date is op een maandagavond
Goed om te weten dat in Duitsland wel alles open is, woon tegen de Duitse grens aan.
En bedenk me nu dat ik op dieet ben en voorlopig niet mag uit eten... maar je de optie is er![]()
zondag 18 oktober 2020 om 14:54
Wat klinkt dat als een goede date Hyphen. Dat geeft onze daters hier weer moed.
Wat heerlijk dat je gewoon kan eten in duitsland.
Ik was in het bos vandaag en half nederland met mij. Lekker aan het sporten met wel 30 of 50 man. Terwijl de regels is 4 man excl de instructeur. Ongelofelijk volkje zijn we toch.
Ik heb iets met de september mannen weegschalen en maagden.
Ik was in het bos vandaag en half nederland met mij. Lekker aan het sporten met wel 30 of 50 man. Terwijl de regels is 4 man excl de instructeur. Ongelofelijk volkje zijn we toch.
zondag 18 oktober 2020 om 15:39
Ja ik dus ook en de grens met North Rhein Westfalen waar Nederlanders welkom zijn
Zou wel reserveren als je gaat natuurlijk, hadden wij ook gedaan. Overigens zijn de café’s ook open mocht je vanwege je dieet niet uiteten willen.
zondag 18 oktober 2020 om 15:41
Datertje schreef: ↑18-10-2020 14:54Wat klinkt dat als een goede date Hyphen. Dat geeft onze daters hier weer moed.
Ja is leuk om tegenover elkaar te zitten, heel anders dan wandelen
Ik was hardlopen in de ochtend in het bos, veel mountainbikers en groepjes rennende mannen.
Mijn date is een Waterman en ik een Leeuw, dat matched prima
zondag 18 oktober 2020 om 15:43
Dat wordt een weekendje weg samen