Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Zo zie je zeker maar. Op/in het moment zelf kan het echt heel leuk en gezellig zijn, mss een tweede keer ook nog alleen niet voor meer dan dat.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Julus schreef:
18-10-2020 23:57
Feromonen zijn dierlijk. Je moet elkaar zien en ruiken. Dat moet matchen. De rest is bijzaak.

Zou dat nog steeds zo zijn als je rond de 50 bent? Volgens mij ruik ik alleen nog maar naar stof, deo of wasmiddel.
Limo76 schreef:
19-10-2020 00:02
Verstandig........had net een match echt weer een pareltje, gelijk: Zin in gezelschap? Uhmm je bedoelt via de chat? Nee nu in real life: Gast het is zondagavond en bijna 12 uur.....ga wieberen.

Waarom gebeurt mij dat nou nooit :(

Alhoewel, ik zou ook behoorlijk flabbergasted zijn en denken dat iemand een vervelend geintje aan het uithalen is.
tomcat schreef:
18-10-2020 23:14
volgens mij zit er honderden km's tussen..hier in de buurt zijn geen bossen waar reeën lopen..

hoewel..richting het strand misschien wat stukjes
Bij mij in de buurt ook hoor, en woon toch best dichtbij de hoofdstad
tomcat schreef:
18-10-2020 23:42
Late reactie op Antoon die uiterlijk raadt..

oh jee dat is wel grappig en eng..hoe we elkaar zien vanaf hier..ja ik doe niet meer mee intussen natuurlijk..was ik te plaatsen trouwens?

Julus, donker haar, zacht type, beetje HSP achtig
Julia - heb ik stiekem al gezien
Sabbiehh-ik denk een beetje mollig klein vrouwtje met lichtblond haar
Bahaha maatje 34 maar wel klein. Donker haar.
Sabbieehhhh schreef:
19-10-2020 07:34
Bahaha maatje 34 maar wel klein. Donker haar.
oh ja..ook zo'n vrouwen ding..maatje hutsefluts..en dan denken dat mannen daardoor snappen wat je bedoeld.. zegt me echt helemaal niks..maar niet mollig neem ik aan dan, en niet blond..en klein wist ik stiekem al natuurlijk..

definitief vastgesteld..je kan niet uit tekst inschatten hoe iemand is :D
tomcat schreef:
19-10-2020 08:33
oh ja..ook zo'n vrouwen ding..maatje hutsefluts..en dan denken dat mannen daardoor snappen wat je bedoeld.. zegt me echt helemaal niks..maar niet mollig neem ik aan dan, en niet blond..en klein wist ik stiekem al natuurlijk..

definitief vastgesteld..je kan niet uit tekst inschatten hoe iemand is :D
Hahaha maatje tenger dan ;-)
Goede smorgens,

@tom lagetha is 1,68 dus zo groot is ze niet 😉

Ik mag vanmorgen door de teststraat.
Vrijdag last van mijn keel gekregen en af en toe stem weg. Inmiddels gewoon weer terug en klachten bijna weg.
Maar gezien mijn nieuwe collega wat onrustig in de corona situatie staat, ga ik zo maar in overleg met PZ.
Zo op Paiq nu een reactie van iemand van 36 jaar...euhhh...🙄
Je klinkt in ieder geval aantrekkelijk Sabbiehh
Antoon69 schreef:
19-10-2020 01:01
Zou dat nog steeds zo zijn als je rond de 50 bent? Volgens mij ruik ik alleen nog maar naar stof, deo of wasmiddel.
Tuurlijk
Julia_20 schreef:
19-10-2020 09:00
:yes:
Julia_20 schreef:
19-10-2020 08:57
Goede smorgens,

Vrijdag last van mijn keel gekregen en af en toe stem weg. Inmiddels gewoon weer terug en klachten bijna weg.
Maar gezien mijn nieuwe collega wat onrustig in de corona situatie staat, ga ik zo maar in overleg met PZ.
O bah, succes dan voor zometeen.
Wel fijn om te weten of je het hebt.
Julia_20 schreef:
19-10-2020 09:00
Goed voor je ego!
Julia_20 schreef:
Goede smorgens,

Oh bah, succes!
iceteapeach schreef:
19-10-2020 00:32
Zo zie je zeker maar. Op/in het moment zelf kan het echt heel leuk en gezellig zijn, mss een tweede keer ook nog alleen niet voor meer dan dat.
Dit heb ik vaak gehad. Achteraf voel je dan dat je eigenlijk geen zin hebt om iemand nog echt te willen zien. En als ik weer ging swipen wist ik ook genoeg.
Julia succes hopelijk is hij negatief.
Datertje schreef:
19-10-2020 09:56
Julia succes hopelijk is hij negatief.

Dank , ga ik wel van uit. Niet veel klachten meer nu.
Had ook geen koorts en rook/proefde alles nog.
Ben je in contact geweest met iemand die het wel had dan? anders hoef je toch ook niet te testen?

Stelt niks voor die test maar die stok in je neus is wel irritant.. zo'n gevoel dat je instinctief je hoofd wegtrekt maar dat moet dus niet haha.

Succes!
Goedemorgen allemaal!

Iemand bekend met de datingapp Happy Pancake? Wat een pannenkoeken daar zeg! Dacht bij mezelf, misschien zijn daar serieuze mannen te vinden, laat ik eens een profiel aanmaken. Echt vreselijk! Ik word overspoeld met berichten en de een is nog erger dan de ander... pfff... account maar weer verwijderen.
Maar nog even iets anders.
Waarschijnlijk gaan jullie nu denken dat ik een of andere psycho ben, en dat ben ik misschien ook wel.
Mijn ex is vreemdgegaan met onze buurvrouw, en ik ben toen veranderd in een of andere Sherlock Holmes. Heb alle mails etc boven water gekregen. En sindsdien heb ik dus een zeker ‘wantrouwen’. Ik wil mannen wel vertrouwen maar dan moeten ze me daar ook alle reden toe geven.

Mijn date van gister heeft onze date verplaatst naar vanavond zonder echt duidelijke reden. Ik vroeg of hij nog wat leuks ging doen gister. Hij zou op familiebezoek en op kraambezoek. Prima. Maar via de datingapp Innercircle, kun je dus zien waar iemand is. En hij was niet in de plaats waar hij zei naartoe te gaan. Hij was de hele dag thuis en ‘s avonds in een stad en vanochtend was hij nog steeds in die stad.
Mijn laatste appje die ik had gestuurd heeft geen blauwe vinkjes. En dat was in het gesprek waarbij hij de date verplaatste, enige wat ik nog gestuurd had was: tot morgen! En dat heeft hij dus. niet meer gelezen.
Dus nu denk ik bij mezelf: je hebt onze date verplaatst omdat er een andere mogelijkheid voorbij kwam? En hij is daar de hele nacht geweest.
En ik weet dat het mij op dit moment niks aangaat. Maar voelt wel een beetje raar dat hij dat blijkbaar zo belangrijk vond dat hij onze afspraak ging verzetten.
Maar ja, aan de andere kant, als ik niet had gecheckt op die datingapp waar hij was dan had ik het ook niet geweten of hij wel of niet thuis was.

Snappen jullie me nog?
Heb nu ineens veel minder zin in de date... 😔
Julia_20 schreef:
Goede smorgens,

Spannend! Ik vind het soms ook wel lastig qua klachten etc. Heb soms wel eens een loopneus en niesen ‘s ochtends, maar dat gaat weer snel over. Afgelopen nacht beetje rillingen en buikpijn, maar het maandelijkse feestje staat ook weer voor de deur 🙈 Daarnaast kan je natuurlijk ook gewoon nog ‘normaal’ griep hebben of verkouden zijn. Vervelend dat onzekere gevoel soms.
Flitsie schreef:
19-10-2020 10:34
Goedemorgen allemaal!

Iemand bekend met de datingapp Happy Pancake? Wat een pannenkoeken daar zeg! Dacht bij mezelf, misschien zijn daar serieuze mannen te vinden, laat ik eens een profiel aanmaken. Echt vreselijk! Ik word overspoeld met berichten en de een is nog erger dan de ander... pfff... account maar weer verwijderen.
Maar nog even iets anders.
Waarschijnlijk gaan jullie nu denken dat ik een of andere psycho ben, en dat ben ik misschien ook wel.
Mijn ex is vreemdgegaan met onze buurvrouw, en ik ben toen veranderd in een of andere Sherlock Holmes. Heb alle mails etc boven water gekregen. En sindsdien heb ik dus een zeker ‘wantrouwen’. Ik wil mannen wel vertrouwen maar dan moeten ze me daar ook alle reden toe geven.

Mijn date van gister heeft onze date verplaatst naar vanavond zonder echt duidelijke reden. Ik vroeg of hij nog wat leuks ging doen gister. Hij zou op familiebezoek en op kraambezoek. Prima. Maar via de datingapp Innercircle, kun je dus zien waar iemand is. En hij was niet in de plaats waar hij zei naartoe te gaan. Hij was de hele dag thuis en ‘s avonds in een stad en vanochtend was hij nog steeds in die stad.
Mijn laatste appje die ik had gestuurd heeft geen blauwe vinkjes. En dat was in het gesprek waarbij hij de date verplaatste, enige wat ik nog gestuurd had was: tot morgen! En dat heeft hij dus. niet meer gelezen.
Dus nu denk ik bij mezelf: je hebt onze date verplaatst omdat er een andere mogelijkheid voorbij kwam? En hij is daar de hele nacht geweest.
En ik weet dat het mij op dit moment niks aangaat. Maar voelt wel een beetje raar dat hij dat blijkbaar zo belangrijk vond dat hij onze afspraak ging verzetten.
Maar ja, aan de andere kant, als ik niet had gecheckt op die datingapp waar hij was dan had ik het ook niet geweten of hij wel of niet thuis was.

Snappen jullie me nog?
Heb nu ineens veel minder zin in de date... 😔
Hmm moet zeggen dat ik het bij afzeggen al bepaald gevoel had bij hem. En volgens mij past de dating app alleen je locatie aan als je ook daadwerkelijk in actief bent toch? Dus zou betekenen dat hij ook nog andere gesprekken heeft lopen en wellicht dan een andere date. Kan me voorstellen dat je minder zin in hebt hoor! Ik vind contact net voor het afspreken belangrijk, zou ook keer gaan lunchen met iemand en die was ook vanaf de vorige avond van de radar. Hij kwam uiteindelijk wel opdagen, maar bleek gefeest te hebben met pilletjes en werd half uur voor onze date pas wakker. Hou daar niet zo van 😬
Ik meld mij ook maar weer eens :bye:

Ik mag weer gaan "genieten" van het vrijgezellenbestaan :hyper:
Weet niet of ik weer actief ga meeschrijven maar vond het wel zo netjes om te delen dat de relatie met mijn hunk niet voor eeuwig was.
Vivi3338 schreef:
19-10-2020 10:42
Hmm moet zeggen dat ik het bij afzeggen al bepaald gevoel had bij hem. En volgens mij past de dating app alleen je locatie aan als je ook daadwerkelijk in actief bent toch? Dus zou betekenen dat hij ook nog andere gesprekken heeft lopen en wellicht dan een andere date. Kan me voorstellen dat je minder zin in hebt hoor! Ik vind contact net voor het afspreken belangrijk, zou ook keer gaan lunchen met iemand en die was ook vanaf de vorige avond van de radar. Hij kwam uiteindelijk wel opdagen, maar bleek gefeest te hebben met pilletjes en werd half uur voor onze date pas wakker. Hou daar niet zo van 😬
Ik wacht maar even af hoe het gaat en of hij nog gaat komen, maar heb nu wel een onderbuikgevoel zeg maar.
Ohhh wat erg! Mannen die drugs gebruiken is voor mij echt een No Go!
Ik zoek gewoon een leuke burgerlijke man die er ook nog een beetje normaal uitziet, die een normaal intelligentie niveau heeft en lief is, hoe moeilijk kan het zijn? Zucht...
Hoi Rise!

Snap je wel Flitsie, en is ook naar als je iemand niet "gewoon" kan vertrouwen.

Je kent hem toch al persoonlijk? Waarom bel je niet gewoon? als je opbelt nadat hij wil verplaatsen dan kan je direct vragen wat ie gaat doen..en dan hoor je sneller of ie gaat stamelen of met een rotsmoes komt of dat ie gewoon eerlijk is. Niet dat je het dan zeker weet maar het geeft hem niet de kans om te verstoppen achter whatsapp..

Wel naar als je zo nog aan een date moet beginnen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven