Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
18-10-2020 23:49
Hoogsensitief persoon.
Dank!
Datertje schreef:
18-10-2020 23:46
Mannen kleding... een paar goede jeans en mooie broeken en truien veeel truien.
jij bent shopper of stylist ofzo?

ik had een stylist als match ergens..maar die gaf nooit antwoord..zit je in mijn regio?
Datertje schreef:
18-10-2020 23:48
Oehhhh gaan we dan weer ouderwets staffen :whip:

Dat kan nog steeds.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Je kan ook nooit een goed beeld vormen. Tenminste ik heb nog nooit een goed beeld gehad bij iemand van het forum..

Ooit heel lang geleden een telefoonrelatie gehad. We moesten elkaar altijd bellen op het werk een leverancier zeg maar. Toen we elkaar eigenlijk zagen viel het enorm tegen.
Datertje schreef:
18-10-2020 23:52

Ooit heel lang geleden een telefoonrelatie gehad. We moesten elkaar altijd bellen op het werk een leverancier zeg maar. Toen we elkaar eigenlijk zagen viel het enorm tegen.
Maar dat heb je met tinderdates toch ook? Daarom heb ik ook een hekel aan lang chatten. Gewoon koffie en elkaar zien.
Datertje schreef:
18-10-2020 23:52
Je kan ook nooit een goed beeld vormen. Tenminste ik heb nog nooit een goed beeld gehad bij iemand van het forum..

Ja dat is bijna altijd zo. Mijn laatste date en ik belden avonden lang. Het kon niet anders of wij waren een geweldige match, volgens hem. Ik was terughoudener. En inderdaad, ik voelde geen chemie. We zaten gewoon op 1 lijn maar waren geen liefdesmatch.
Kan ook niet, zonder intonatie of gezichtsuitdrukking. Kan wel weer afknappen op uiteindelijk iemands stem, al was het eerder online nog zo leuk.
iceteapeach wijzigde dit bericht op 18-10-2020 23:58
46.00% gewijzigd
Limo76 schreef:
18-10-2020 23:55
Maar dat heb je met tinderdates toch ook? Daarom heb ik ook een hekel aan lang chatten. Gewoon koffie en elkaar zien.
Precies. De kortste klap is het beste.
tomcat schreef:
18-10-2020 23:50
jij bent shopper of stylist ofzo?

ik had een stylist als match ergens..maar die gaf nooit antwoord..zit je in mijn regio?
Nope niet in jou regio. Meer richting Zwolle.

Nee geen stylist, maar ik vind shoppen voor iemand enig om te doen.
iceteapeach schreef:
18-10-2020 23:56
Kan ook niet, zonder intonatie of gezichtsuitdrukking.
Feromonen zijn dierlijk. Je moet elkaar zien en ruiken. Dat moet matchen. De rest is bijzaak.
Limo76 schreef:
Ik heb nog nooit getinderd :facepalm:
Limo76 schreef:
Koffie? ik mis echt dat poppetje dat teleurgesteld met de pompoms omlaag staat..die hoort hier..
Julus schreef:
18-10-2020 23:57
Feromonen zijn dierlijk. Je moet elkaar zien en ruiken. Dat moet matchen. De rest is bijzaak.
easy tiger :mrgreen:
Datertje schreef:
18-10-2020 23:59
Ik heb nog nooit getinderd :facepalm:
Verstandig........had net een match echt weer een pareltje, gelijk: Zin in gezelschap? Uhmm je bedoelt via de chat? Nee nu in real life: Gast het is zondagavond en bijna 12 uur.....ga wieberen.
Julus schreef:
18-10-2020 23:57

Stem speelt ook wel mee. Als ik Mickey Mouse wil horen zet ik wel een Disneyfilm op.
tomcat schreef:
19-10-2020 00:00
Koffie? ik mis echt dat poppetje dat teleurgesteld met de pompoms omlaag staat..die hoort hier..
Of een wijntje..........
tomcat schreef:
19-10-2020 00:01
easy tiger :mrgreen:
Laat dat easy maar weg :twisted:
Maar ja, daar draait wel alles om. Vind ik.
iceteapeach schreef:
19-10-2020 00:02
Stem speelt ook wel mee. Als ik Mickey Mouse wil horen zet ik wel een Disneyfilm op.
Hele gedrag ook, had er vorig jaar een die martien meiland gedrag had. Als die beste man op tv is zap ik hem al weg, laat staan op een date.
Limo76 schreef:
Verstandig........had net een match echt weer een pareltje, gelijk: Zin in gezelschap? Uhmm je bedoelt via de chat? Nee nu in real life: Gast het is zondagavond en bijna 12 uur.....ga wieberen.
Jeuk..
iceteapeach schreef:
Klopt!!
Limo76 schreef:
19-10-2020 00:04
Hele gedrag ook, had er vorig jaar een die martien meiland gedrag had. Als die beste man op tv is zap ik hem al weg, laat staan op een date.
:cheer:
Limo76 schreef:
Echt he.
Limo76 schreef:
Maar die pareltjes zijn overal.

Due waren er 10 jaar geleden ook echt verschrikkelijk
Julus schreef:
Ja dat is bijna altijd zo. Mijn laatste date en ik belden avonden lang. Het kon niet anders of wij waren een geweldige match, volgens hem. Ik was terughoudener. En inderdaad, ik voelde geen chemie. We zaten gewoon op 1 lijn maar waren geen liefdesmatch.
Ah dat weet ik nog wel, we leefde allemaal zo mee en bezorgd toen we niks hoorde 🙈 Erg jammer inderdaad hoe iets goed lijkt te voelen, maar het dan toch niet iets. Maar bij hem was het in dit geval ook wel beetje; hardlopers zijn doodlopers
Ja haha, die date duurde best lang en was erg gezellig. Het klonk ook zo goed allemaal. Zo zie je maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven