Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Mooie jurken zijn dat Mamax!
quote:Suze2 schreef op 08 mei 2009 @ 13:03:

Zo, die 20 weken echo toestand hebben we ook weer achter de rug: alles ok! Prachtige baby, dat was duidelijk Super!!!
Mal, die orthopead vond het ook niet echt een afwijking, maar hij keek meer naar het heupgedeelte, of daar niet een draai zat ofzo. Maar volgens de arts moet je hiervoor niet bij de Ortho zijn. Mss wachten we het nog even af, met 2jr4mnd moet hij weer naar het cb. Wellicht is er dan wat veranderd.

Is het songfestival vanavond? Oh...

Ha ha, dat hou ik dan weer niet bij hoor.
Hai!!

Thx voor alle felicitaties, en voor alle lieve kaartjes.

Rustige dag gehad gisteren, wat visite en uit eten geweest, lekker.

Lees ik nu dat Cas ziek is? , Beterschap!
Ikkangeentoppermeerzienikkangeentoppermeerzien.

*en ben wel een songfestivalfan, maar klaagmodus uit*

Amalia, extra blik op de heupjes kan geen kwaad toch? Vervelend dat het nog zo onduidelijk is op deze leeftijd, maar fijn dat Berend weer oke is! Volgens mij is mijn jongste groter en zwaarder (slik).

Suze, joepie! Fijn nieuws! Op naar de volgende fase!!!

Mamax, schoenen wil ik graag passen, dus niet opsturen of via internet. Heb je de casekuchen al gemaakt?

Compu, dikke hug voor jou. Zomaar.
Bam, fijn dat je een lekker feestelijke, maar rustige dag hebt gehad. Hoe gaat het nu met je?
Naatie, hoe is het nu met en op het werk van Naatieman?
Hallo!

Ah Amalia de koelkast gewonnen... Gefeliciflapsteerd!

Fijn dat B. weer goedgekeurd is! Is hij groot of niet? Fieke is nu ong. 77 cm en 10105 gram. Lijkt dat het maar weinig scheelt, maar qua leeftijd wel toch? B. is van augustus toch?

Suus: ha fijn! Goede echo! wat fijn dat alles goed gaat! Lekker hoor! Is J. ook weer helemaal goed opgeknapt? Ja toch? Is ze blij met de trampo?

Jin: ah geen toppers kijken, dat is jammer. Kun je niet via internet kijken? Wordt het daar niet uitgezonden?

Mamax: leuke jurken hoor! Ik vind de laatste ook erg leuk! 19 juni, is het vaak wel mooi weer geloof ik. Leuk!

Bam: fijn dat het gisteren leuk was! Wat heb je gekregen?

Pfff heb me toch een boos meisje hier de laatste tijd! echt niet grappig. Heeft opeens door dat ze ook driftig kan worden, en is daar flink mee aan het oefenen. (hmmm nog geen smiley... wilde die met die rollende ogen erbij dus denk die er maar bij...)
Jin, waarom staat jouw stoplicht op rood?

De orthopead heeft er naar gekeken, maar die zag geen lichamelijke afwijking.

Nouja, 1x fysio voor een 2nd opinion kan geen kwaad toch.

Bah, Berend is sinds 4 dagen zo aan het mopperen bij het naar bed gaan

Zielig ook. Hij ligt nu ook alweer ruim 20 min te brullen. Nog 4 minuutjes, dan mag hij er nog even uit. Schiet niet op natuurlijk.

Waarom kan je de Toppers niet meer zien Jin? Deze speciaal voor jou dan:

Stomme smileys die het niet doen... Ik kan geen toppers MEER zien (zie ze zelfs hier nonstop voorbij komen, ik zie ze teveel dus). Amalia, bedankt voor het plaatje haha. Heb je al een sfspraak bij die fysio? Arme kleine mopperkont. Sterkte er mee.

Bridges, waarom is ze zo boos? In navolging op Ties wilde oudste vanmiddag zelf gaan slapen, maar was stiekem uit bed gegaan en op onze slaapkamer gaan staan. Ik vroeg: oudstem, wat doe je daar. Zegt ie: ehm mamma, ik denk dat ik sta te poepen achter jouw bed haha, wil dit keer niet op toilet. Rare vent (is al maaaaaaaaanden zindelijk).
Hè? Ik zit helemaal klaar voor X factor, komt het niet door de herdenking in Apeldoorn.

Snap ik wel, maar wel een tegenvaller. Vind X factor zo leuk.... En morgen heb ik een feestje, dus kan niet kijken.
Denk dat moppie gefrustreerd is. Loopt nu beetje natuurlijk, maar wil al meteen sneller. En rkijgt haar zin niet altijd dus dan ook boos. Denk ik allemaal hoor. Zal wel weer een sprongetje zijn of zo...

Haha die oudste toch! Je moet hem ook niet voorlezen wat hier allemaal staat joh!

Amalia: X-factor was vandeweek al verplaatst hoor. Nu kun je Hollands Got Talent kijken!

Vervelend dat B. zo moppert. Is hij niet moe genoeg? Of gewoon geen zin?
Oei, frustraties zijn vervelend voor Fieke. Nou ja, ze loopt tenminste. Jongste hier gaat elk moment lopen, hij moet nog een miniduwtje krijgen en hij loopt.
Dat was een mooie herdenking.
Ja, ik vond het ook mooi!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ook. Het blijft nog hier en daar onwerkelijk hoor. Af en toe nog steeds net een hele slechte film...
Morning. Allemaal een goed weekend gewenst!

Wij gaan zo naar muziekles.
Ik vond het ook een mooie herdenking, mooie muziek ook. Ik heb alles met kippevel gevolgd. Ik lees net dat er een achtste slachtoffer is overleden .

Leuk Jin dat S. bijna loopt, dan krijg je het nog drukker . Hoe is het op je werk? En wat is een Kita-dienst thuis?

Bridge die kleine Fieke, is ook moeilijk als ze wat willen en het lukt niet. Wel altijd schattig om te zien, die kleine wankelende pootjes :-) .

Amaal je had gister wel een goeie tv-avond want overal waren de toppers erop, heb je ze nog gezien?

Suze fijn dat alles goed was op de echo! Ben je al met het kamertje bezig?

Kokos gaan jullie nog kamperen dit jaar of vind je Tim daar nog te klein voor? Gaan de andere eigenlijk nog op vakantie? Wij gaan heerlijk naar Italie .

Mart ziet spoken . Iedere avond komt hij naar beneden dat het spook er weer is. We dachten dat hij het verzon om naar beneden te mogen maar vannacht was hij de hele nacht wakker omdat het spook er weer was . Hij zal het dus wel echt denken.

Cas is nu over op de Nutramigen, nu maar hopen dat hij eindelijk eens op gaat knappen. Nu we dan eindelijk mogen beginnen bijvoeden weigert hij gewoon te eten... Ik hoop maar dat hij het snel gaat oppakken want ik wil eindelijk wel eens van de nachtvoeding af.
Goedemorgen, klaar voor moederdag?

Lianne nam een kadootje mee van de psz. Die had ze met papa verstopt. Breng ik haar naar bed, trekt ze de la van het nachtkastje open (je raadt het al ):"Kijk mama, hier heb ik het kadootje met papa verstopt".

Naatie, ik miste je al. Hoe gaat het met jullie?

Suze, goed van de echo

Bridges, je had het laatst al genoemd van je meisje, maar dat ze zó boos is had ik niet door.

Juud, voor Cas.

Ha, ha, die Mart. Prachtig!

Lekker naar Italië, mooi land.

Wij gaan volgend weekend weer weg, voor een weekje. Dit keer niet in Duitsland of Luxemburg maar naar Friesland.

Tim is nu zeven maanden, moet kunnen. We hebben een caravan.

Mijn broer en schoonzus komen ook met hun dochtertje. Zij is dan bijna 8 weken en ze hebben een tent. Ben benieuwd hoe dat gaat, persoonlijk had ik voor een huisje gekozen.

Begin augustus gaan we naar Limburg, tegen de Duitse grens, op een minicamping.

Compu, jullie ook een goed weekend.

Amaal, je vroeg over x voetjes: Lianne loopt ook wat naar binnen. Ik heb dit steeds aangekaart bij het CB. Zei zeggen, dat als ze er niet over struikelt, je er in principe niets aan hoeft te doen. Ook zeggen ze dat het scheef lopen vanzelf recht trekt.

Wat zielig dat B. niet lekker zijn velletje zit

Ga weer. Er is circus. M. gaat morgen met Lianne ernaartoe (Tim mee, dat gaat niet lukken) en ik ga vanavond gezellig naar vriendin. Goede deal.

Goed weekend meiden.
Wat heb ik gekregen even prakkedenken: Een blender van manlief, van Juultje een receptenboek met smoothies enzo.

2 messen, een pepermolen, ovenhandschoen, kookwekker van Herman de blijker, klein berekoekepannetje ehhh plantje dat was het wel geloof ik
Mamax: zijn idd zo goed als niet gedragen. De kleine sandaaltjes had ik gekocht nadat de andere te klein waren en ineens was het mooie weer over, echt heel fijn.........

en die van Max had ik vorig jaar gekocht, maar Juul had het liefst de croqjes aan, dus die zijn ook 4x gedragen ( die sandaaltjes dan).

Dit jaar weiger ik ze te kopen................

Fijn dat ze ze leuk vinden, zijn echt hele goede sandaaltjes.

Ik hoop dat je er veel plezier van hebt!

Luiers waren ook goed?
Ik heb de herdenking niet gekeken, ik werd er zo naar van toen ik het even op had staan, dat ik maar weggezapt heb.

Fijn dat het een mooie herdenkingsdienst was.

Juud: Da's ook wat, mag ie eindelijk eten haha. komt vast goed, moet waarschijnlijk even wennen.

Juul ziet ook altijd van alles, maar s'nachts gelukkig nog niet.. afkloppen. Is Mart bang van het spook? en zetten jullie hem dan samen buiten of hoe los je het op?
Mart ziet spoken?!? Oei... misschien moet Derek even langskomen

Nou, wel serieus nemen hoor.

Ja, ik heb idd gisteren naar de Toppers gekeken. Wel grappig maar halverwege uitgezet want zo leuk was het nou ook weer niet.

Kokos, B zit wel lekker in zijn vel hoor, alleen wil hij niet slapen s avonds. Hij is erg aan het veranderen. Erg knuffelig, veel pienterder (praat woordjes, snapt 'opdrachtjes') dus ik denk dat er veel in het hoofdje omgaat. En hij heeft ook door dat als hij naar bed moet, het afgelopen is met de pret. Dus --> brullen.

Zal wel weer overgaan, maar het is wel zielig.
Bam, wat ben je leuk verwend zeg! En morgen ook nog moederdag, verwacht je iets?

Juud, oei spoken, inderdaad serieus nemen? Een kita-dienst thuis? Geen idee! Kitadienst is dat je de hele ochtend meeloopt en afwast en tafel dekt en koffiezet en met kindjes naar de wc gaat en voorleest en speelt etc. etc. Dat is leuk om te doen vind ik.

Amalia, arme Berend. Hopelijk gaat het hem snel weer wat beter.

Compu, hoe was de muziekles?
BOeheoeooeoe, Lisa gewonnen.

Ik was voor Rachel

Trusten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven