Singles unite: ( deel 3)
maandag 19 oktober 2020 om 18:38
Ja, was mega happy. Alleen soms worden verschillen pas na een tijdje duidelijk en als je consequent andere behoeftes hebt en dat in de toekomst ook niet gaat veranderen, is liefde soms hard.
Voelt als de beste keuze. Alleen wel even verdrietig de komende tijd.
maandag 19 oktober 2020 om 18:39
Ah duidelijk. Nee, jij verdient veel beter. Een driehoeksverhouding moet je niet willen. Lekker daten!Attraverso schreef: ↑19-10-2020 17:32Dankjewel.
Ja hoor, ik ga binnenkort weer daten.
We hebben helemaal geen contact, ik heb er geen behoefte aan en hij blijkbaar ook niet. Ben er zeker van dat zijn ‘vriendin’ hem met heel veel plezier (nadruk op plezier) erg goed opvangt.
maandag 19 oktober 2020 om 18:40
maandag 19 oktober 2020 om 18:41
Volgens mij kunnen wij elkaar de hand geven. Heel rot voor je, maar ik begrijp waar je doorgaat en inderdaad als je het zo zat bent dan kost het ook weinig verdriet meer.Attraverso schreef: ↑19-10-2020 15:28Ik heb het net uit gemaakt. Het ding waar ik het van in het begin al moeilijk mee had heeft ons uiteindelijk genekt. Weer een les: onderbuikgevoel vertrouwen en niet denken dat het wel zal verbeteren als ik maar genoeg mijn best doe.
Wat me verwondert, ik had gedacht dat ik het erg zwaar zou krijgen want we hadden het buiten dat struikelblok heel erg leuk en ik dacht dat ik zelfs van hem begon te houden. Maar in tegendeel ben ik heel erg opgelucht. veel relaxter en heb ik geen traan gelaten. Als ik er nu over terugdenk is het te gek voor woorden hoe ik hem over mijn grens liet gaan.
maandag 19 oktober 2020 om 18:41
Je bent hier op de juiste plek. Lekker van je af schrijven als je wil.
Maar het is enorm vers, je zult wel nog wat verdwaasd zijn. Want jullie hadden het enorm fijn samen. Nu rouwen om wat niet meer is. En dan je krachtige zelf weer laten zien.
maandag 19 oktober 2020 om 18:43
Ook voor jou sterkte!Qiyara schreef: ↑19-10-2020 17:30Jeetje Attra en Still wat rot!
Hier heb ik het ook net uitgemaakt.
Ondanks zijn enorme fijne kanten, willen we hele andere dingen van een relatie.
De klap is nog niet helemaal binnen, voel me krachtig omdat ik bij mijzelf ben gebleven en kies voor wat ik nodig heb in een relatie. Maar ga hem wel enorm missen. Wij hebben echt een heerlijke tijd gehad. Dus ook hier wel een vriendschap erbij.
maandag 19 oktober 2020 om 19:22
Wow!! Qiyara, hier ben ik dan weer even stil van. Had dit niet aan zien komen, sterkte de komende tijd!Qiyara schreef: ↑19-10-2020 17:30Jeetje Attra en Still wat rot!
Hier heb ik het ook net uitgemaakt.
Ondanks zijn enorme fijne kanten, willen we hele andere dingen van een relatie.
De klap is nog niet helemaal binnen, voel me krachtig omdat ik bij mijzelf ben gebleven en kies voor wat ik nodig heb in een relatie. Maar ga hem wel enorm missen. Wij hebben echt een heerlijke tijd gehad. Dus ook hier wel een vriendschap erbij.
maandag 19 oktober 2020 om 20:19
Thx Vivi, Sabbieeh, Kantlijn en Limo.
Lief.
En inderdaad the only way is up. Alhoewel ik met recht kan zeggen dat deze relatie mij niks dan goeds gebracht heeft. M'n zelfvertrouwen een boost. Als ik weer zo'n leuke relatie mag treffen maar dan met dezelfde behoeften en wensen, dan teken ik daarvoor.
Hopelijk voel ik me morgen nog steeds zo
Lief.
En inderdaad the only way is up. Alhoewel ik met recht kan zeggen dat deze relatie mij niks dan goeds gebracht heeft. M'n zelfvertrouwen een boost. Als ik weer zo'n leuke relatie mag treffen maar dan met dezelfde behoeften en wensen, dan teken ik daarvoor.
Hopelijk voel ik me morgen nog steeds zo
maandag 19 oktober 2020 om 20:21
Hier om dezelfde reden (onderbuikgevoel) een relatie uitgemaakt met een vrouw waar ik het echt heel erg leuk mee had. Het is heel heftig, maar goed dat je voor jezelf gekozen hebt.Attraverso schreef: ↑19-10-2020 15:28Ik heb het net uit gemaakt. Het ding waar ik het van in het begin al moeilijk mee had heeft ons uiteindelijk genekt. Weer een les: onderbuikgevoel vertrouwen en niet denken dat het wel zal verbeteren als ik maar genoeg mijn best doe.
Wat me verwondert, ik had gedacht dat ik het erg zwaar zou krijgen want we hadden het buiten dat struikelblok heel erg leuk en ik dacht dat ik zelfs van hem begon te houden. Maar in tegendeel ben ik heel erg opgelucht. veel relaxter en heb ik geen traan gelaten. Als ik er nu over terugdenk is het te gek voor woorden hoe ik hem over mijn grens liet gaan.
lacasa wijzigde dit bericht op 19-10-2020 20:30
0.18% gewijzigd
maandag 19 oktober 2020 om 20:45
Tjonge wat is er veel geschreven en wat een heftige berichten allemaal! Sterkte voor allen waarbij de relatie net voorbij is!
En succes met wachten op de uitslag voor degenen die getest zijn.
Net als Flitsie reageer ik soms ook te weinig op de anderen omdat het inderdaad een hele hechte club lijkt met eigen codes. Ken jullie allemaal wel want lees al lang mee.
In tegenstelling tot veel mensen hier zit ik in de love vibe, de lieve berichtjes gaan over en weer en zondag gaan we weer wandelen. En dan de week erop samen een weekend weg. Het is zo raar om verliefd te zijn. Wist helemaal niet meer hoe dat voelde. Is wel heel super. Ik kende wel chemie met iemand, daar deed ik dan niets mee natuurlijk want ik was getrouwd. Maar het gevoel van verliefd zijn pfff. Heftig en bijzonder.
Net als Flitsie reageer ik soms ook te weinig op de anderen omdat het inderdaad een hele hechte club lijkt met eigen codes. Ken jullie allemaal wel want lees al lang mee.
In tegenstelling tot veel mensen hier zit ik in de love vibe, de lieve berichtjes gaan over en weer en zondag gaan we weer wandelen. En dan de week erop samen een weekend weg. Het is zo raar om verliefd te zijn. Wist helemaal niet meer hoe dat voelde. Is wel heel super. Ik kende wel chemie met iemand, daar deed ik dan niets mee natuurlijk want ik was getrouwd. Maar het gevoel van verliefd zijn pfff. Heftig en bijzonder.
maandag 19 oktober 2020 om 20:50
Juist leuk toch! Het is ook heftig en bijzonder...................ben het niet vaak geweest, maar vond het ook altijd wel onwijs eng.Hyphen schreef: ↑19-10-2020 20:45
maandag 19 oktober 2020 om 21:09
Volgens mij schrijven viv, flaffy en ik ook niet echt bijzonder lang mee hoor, dus jullie zijn echt van harte welkom om daar ook aan mee te doen he.Hyphen schreef: ↑19-10-2020 20:45Tjonge wat is er veel geschreven en wat een heftige berichten allemaal! Sterkte voor allen waarbij de relatie net voorbij is!
En wat fijn dat jij in zo fijne flow zit!
maandag 19 oktober 2020 om 22:04
Ik schrijf nog korter meeSabbieehhhh schreef: ↑19-10-2020 21:09Volgens mij schrijven viv, flaffy en ik ook niet echt bijzonder lang mee hoor, dus jullie zijn echt van harte welkom om daar ook aan mee te doen he.
En wat fijn dat jij in zo fijne flow zit!
maandag 19 oktober 2020 om 22:13
Dankjewel Attraverso!
maandag 19 oktober 2020 om 22:14