Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Wow Qiyara, ik moest even bijlezen maar zie dus nu dat we in hetzelfde schuitje zitten.
Wat is dat toch he.. ik heb soms het idee dat liefde voor mij niet meer is weggelegd.

Ik hoop dat je er met de tijd meer rust zal vinden in de beslissing. Sowieso is voor jezelf kiezen (altijd) de beste keuze!
Sterkte en een dikke knuffel :hug:
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
20-10-2020 13:39
Op dit moment is iedereen burgerlijk, lf je nou wil of niet :-D

Al maanden....helaas.
Limo76 schreef:
20-10-2020 14:23
Al maanden....helaas.
Vervelend he? Ik heb nog nooit zo'n saai leven gehad wat betreft leuke dingen doen.
Antoon69 schreef:
20-10-2020 14:42
Vervelend he? Ik heb nog nooit zo'n saai leven gehad wat betreft leuke dingen doen.
Nou echt......en geen leuke dingen en de hele dag thuiswerken al vanaf maart, terwijl ik normaal door het hele land rij en altijd in contact met mensen ben.

Maar goed......mogen niet klagen.
Limo76 schreef:
20-10-2020 13:20
Dat zijn vrouwen die een relatie willen om hun shit op te lossen.

Al zie ik het ook om mij heen dat er snel kennis gemaakt wordt met de kinderen en dat begrijp ik echt niet. Hoe kun je zo zeker van je zaak zijn dat je zo snel mogelijk die kinderen wil ontmoeten. Laat die kinderen de eerste minimaal 3 maanden er lekker buiten.

Pavlova........ik zou als ik in jouw schoenen zou staan ook hard op de rem trappen. Je kent elkaar net. Zadel die kinderen niet op met de roze wolk maar kijk eerst of die roze wolk wel blijft.
Precies dit.

Ik hoop ook nog een keer een leuke passende vrouw tegen te komen met of zonder kinderen die er hetzelfde instaat. Ik ben juist heel erg van eropuit gaan, drankje in de stad, lekker uiteten, stad bezoeken, strandwandeling en dan ergens wat eten. Dat zit er voorlopig niet in. Ik ben dan helemaal in mijn element. Meteen thuis daten is sowieso niets voor mij.
Julus schreef:
20-10-2020 13:39
Op dit moment is iedereen burgerlijk, lf je nou wil of niet :-D
Bijna iedereen :D maar inderdaad..de tv programma's zijn nu op..ik ga ook weer mijn grot in en kom er in het voorjaar pas weer uit denk ik..
Limo76 schreef:
20-10-2020 14:48
Nou echt......en geen leuke dingen en de hele dag thuiswerken al vanaf maart, terwijl ik normaal door het hele land rij en altijd in contact met mensen ben.

Je zou bijna een relatie beginnen om aanspraak te hebben
Passie, ooit voorbehouden aan verrichtingen waarbij op de korte of langere termijn zweet, speeksel en geslachtsdelen kwamen kijken, werd op deze manier synoniem voor doodsaaie liefhebberijen, hobby’s of interesses.

https://www.volkskrant.nl/columns-opini ... O8fjx7h6mU

‘Ja, ik woon in een huis vol lelijke crèmekleurige neerzetspulletjes van de Action. Ja, ik heb een middelmatige baan die me niet boeit. Ja, mijn kinderen vallen me een beetje tegen. Maar weet je, zumba is mijn passie.’

Dus dat! :rofl:
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 20-10-2020 15:52
19.89% gewijzigd
zucht
Still-i-Rise schreef:
20-10-2020 14:14
Wow Qiyara, ik moest even bijlezen maar zie dus nu dat we in hetzelfde schuitje zitten.
Wat is dat toch he.. ik heb soms het idee dat liefde voor mij niet meer is weggelegd.

Ik hoop dat je er met de tijd meer rust zal vinden in de beslissing. Sowieso is voor jezelf kiezen (altijd) de beste keuze!
Sterkte en een dikke knuffel :hug:
Ja bizar dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Zo verdrietig.
En die rust komt vanzelf, bij mij is het nog zo vers.

Hoelang zijn jullie nu uit elkaar? En heb je er al vrede mee of doet het nog pijn?
Liefde is voor iedereen weggelegd ook voor jou! Alleen de juiste treffen waar je echt bij past en die ook nog hetzelfde toekomst perspectief heeft is gewoon bijzonder moeilijk. En gewoon een lucky shot.

Knuffel terug!
Qiyara schreef:
20-10-2020 16:01
Ja bizar dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Zo verdrietig.
En die rust komt vanzelf, bij mij is het nog zo vers.

Hoelang zijn jullie nu uit elkaar? En heb je er al vrede mee of doet het nog pijn?
Liefde is voor iedereen weggelegd ook voor jou! Alleen de juiste treffen waar je echt bij past en die ook nog hetzelfde toekomst perspectief heeft is gewoon bijzonder moeilijk. En gewoon een lucky shot.

Knuffel terug!
3 weken geleden "het" gesprek gevoerd. Ik voelde me wel even leeg, maar ik had zelf ook al een beetje bedacht dat dit hem niet ging worden. Ik denk dat je verdriet dan minder intens is, althans zo voelt t nu. Van het weekend liet hij wel weten dat hij me mist en of ik niet langs kon komen, toen heb ik bijna zonder moeite bedankt en dat betekende voor mij dat het wel goed zo is.

Momenteel ligt er ook veel op mijn bordje dus wellicht dat het gemis groter wordt als ik niets te doen heb.

Je hebt ook gelijk hoor! Het is een lucky shot, en voor iedereen is er denk ik wel een geschikte partner. Maar al die dating-apps hoeven van mij echt niet meer.

2020 is sowieso een heel vreemd jaar, ergens heb ik het gevoel dat dit zo in de sterren geschreven stond.
tomcat schreef:
20-10-2020 15:41
Bijna iedereen :D maar inderdaad..de tv programma's zijn nu op..ik ga ook weer mijn grot in en kom er in het voorjaar pas weer uit denk ik..
Hier nog eentje. En ik ben heel gezegend met mijn Videoland abbo. Alle 5 euro's meer dan waard.
Limo76 schreef:
20-10-2020 14:48

Herkenbaar. Ik zie en spreek de hele week veel mensen, en nu zit ik al 7 maanden thuis. Mijn hond is nog nooit zo gelukkig geweest volgens mij.
tomcat schreef:
20-10-2020 15:42
Je zou bijna een relatie beginnen om aanspraak te hebben
Ja,maar laat dit nou net de meest lastige tijd te zijn daarvoor. Wel kun je je helemaal suf appen of chatten nu.
Ik weet niet of het nu drukker dan normaal is op Paiq?
Still-i-Rise schreef:
20-10-2020 16:07
3 weken geleden "het" gesprek gevoerd. Ik voelde me wel even leeg, maar ik had zelf ook al een beetje bedacht dat dit hem niet ging worden. Ik denk dat je verdriet dan minder intens is, althans zo voelt t nu. Van het weekend liet hij wel weten dat hij me mist en of ik niet langs kon komen, toen heb ik bijna zonder moeite bedankt en dat betekende voor mij dat het wel goed zo is.

Momenteel ligt er ook veel op mijn bordje dus wellicht dat het gemis groter wordt als ik niets te doen heb.

Je hebt ook gelijk hoor! Het is een lucky shot, en voor iedereen is er denk ik wel een geschikte partner. Maar al die dating-apps hoeven van mij echt niet meer.

2020 is sowieso een heel vreemd jaar, ergens heb ik het gevoel dat dit zo in de sterren geschreven stond.
Ja het is ook mijn keuze, dus de behoefte om nu contact op te nemen heb ik niet. Dat scheelt behoorlijk.

Fijn dat het voor jou goed voelt zo. Heb zelf het idee dat het bij mij ook niet echt een heel lang liefdesverdriet proces wordt. Ben inmiddels een kei in een gebroken hart helen.. Sjees, daar zouden ze medailles voor mogen maken.

En internet daten, bluh. Nee voor mij ook echt even niet meer zeg. Wat een onrust geeft dat.
Still-i-Rise schreef:
20-10-2020 16:07

Dat laatste: ja. Ik had dat al op meerdere sites gelezen. Eens in de 30 jaar komen 3 planeten bij elkaar en dit bij elkaar komen duurt het hele jaar 2020. Eind december zijn ze samen. En hierdoor zou er veel verandering en chaos etc komen in 2020. Voor individuen maar ook wereldwijd. Toen ik dat las eind 2019 dacht ik nog; dat zal wel meevallen toch?
Zo te lezen zal er weinig gedate worden komende tijd. Gelukkig zijn we een gezellig kletsclubje en trekken we elkaar de winter door. En..je weet niet wat er nog onverwacht op je pad komt.
Hahah wat erg he Qiyara, dat bedacht ik mij dus ook. Na de scheiding van de vader van m'n kind heb ik nooit meer zulke liefdesverdriet ervaren.
Dus of ik ben nooit meer echt verliefd geweest, of ik ben door de wol geverfd.

Onrust is wel het minste wat je wilt in je leven! Zie het zo; nu is er weer extra tijd voor dat ene goede boek, die vriendin die je al zo lang niet meer hebt gesproken of gewoon lekker de hele avond film/tv kijken!
Julus schreef:
20-10-2020 16:19
Dat laatste: ja. Ik had dat al op meerdere sites gelezen. Eens in de 30 jaar komen 3 planeten bij elkaar en dit bij elkaar komen duurt het hele jaar 2020. Eind december zijn ze samen. En hierdoor zou er veel verandering en chaos etc komen in 2020. Voor individuen maar ook wereldwijd. Toen ik dat las eind 2019 dacht ik nog; dat zal wel meevallen toch?
Ik geloof er wel in! Merk zelf namelijk dat bij alles wat ik wil doen/ondernemen/aanpakken, het resultaat lang niet hetzelfde is als toen ik het voorgaande jaren deed.
Aan de andere kant, het voelt voor mij ook alsof ik meer open sta voor spirituele dingen.

Ik heb dus aan de hand van mijn geboortegegevens een soort levenshoroscoop op laten stellen, en daar staat in dat mijn weg naar de ware liefde een lange weg is en ik ergens laat in mijn leven pas de ware tegenkom. Gek genoeg voelde dat wel alsof het ook klopt. Dat ik wellicht tegen mijn 50ste iemand tegen het lijf loop. Wanneer kind het huis uit is en ik dus al mijn tijd en aandacht aan deze liefde kan geven.
Still-i-Rise schreef:
20-10-2020 16:22
Hahah wat erg he Qiyara, dat bedacht ik mij dus ook. Na de scheiding van de vader van m'n kind heb ik nooit meer zulke liefdesverdriet ervaren.
Dus of ik ben nooit meer echt verliefd geweest, of ik ben door de wol geverfd.

Onrust is wel het minste wat je wilt in je leven! Zie het zo; nu is er weer extra tijd voor dat ene goede boek, die vriendin die je al zo lang niet meer hebt gesproken of gewoon lekker de hele avond film/tv kijken!
Ik denk serieus dat je leert omgaan met liefdesverdriet. Heb het ook ooit heel heftig ervaren alweer ruim 14 jaar geleden. En sindsdien nooit meer zo. Ik ben destijds in alle valkuilen getrapt waar ik mijzelf nu zorgvuldig voor bewaak. Maar ik heb nog steeds hetzelfde lief.

Het is ergens ook wel geruststellend merk ik, als ik iemand nieuw weer ontmoet kan ik er een stuk onbevangener in gaan. Want dat verdriet wat erop volgt daar red ik me wel weer mee.
Al is het niet leuk.
Qiyara schreef:
20-10-2020 16:27
Het is ergens ook wel geruststellend merk ik, als ik iemand nieuw weer ontmoet kan ik er een stuk onbevangener in gaan. Want dat verdriet wat erop volgt daar red ik me wel weer mee.
Al is het niet leuk.
Dat idee heb ik dus ook. Het is jammer dat het geen happy ending heeft, maar ik heb wel liefde mogen ervaren het afgelopen jaar en dat is mij ook wat waard.
Nu weet je voor de volgende keer inderdaad weer een stukje beter waar je wel/geen genoegen mee neemt.l
Het is ook geen beste dag, regen, koud en geen zon. Ik heb er ook last van dus ik werk met de muziek iets harder dan normaal. Dit hoort ook bij het leven en er komen echt weer mooie tijden aan.
Dikke knuffel voor jullie Qiyara, Still en Attra! :hug: In deze tijden is het wel fijn om even gezellig kletsgroepje te hebben hier, wat soms nog fijner praat dan vriendinnen. Merk dat mensen om mij heen die in relatie zitten al snel tegen mij zeggen als iets mislukt; ach op naar de volgende toch! Zit je alweer op de apps?.. Alsof ze alweer opzoek zijn naar sensatie bij mij. Maar het is juist belangrijk om het even te laten dalen en (helaas) steeds beter omgaan met teleurstellingen en liefdesverdriet. Sowieso erg knap dat jullie alle 3 zelf voor hebben gekozen en eigen behoeftes op 1 hebben gezet!

Het is erg jammer dat veel dingen door Corona niet kunnen, maar is ook wel belangrijk om dan gewoon van de kleine dingen te genieten ipv vergelijken hoe je leven hiervoor was. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje, vind het ook wel weer wat hebben dat we nu even omslag moeten maken. Hiervoor was het soms ‘’wie heeft het meest interessante leven/meeste feestjes/meeste verre vakantie’’ etc. Allemaal weer even terug naar de basis nu!
Vivi dankjewel :hug:

En inderdaad terug naar de basis. Daar heb ik gelukkig totaal geen problemen mee. Ik ben nogal een huismus en coconen vind ik heerlijk.
En we hebben champions Leugue vanavond :popcorn:

helaas niet vanuit de hottub kijken :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven