Singles unite: ( deel 3)

14-09-2020 14:26 3012 berichten
Alweer deel 3 van het single topic. Hier praten we over onze datingperikelen en het single leven.
Bedankt voor de Emiliy in Paris tip, ben gisteren beginnen kijken en heb heel seizoen 1 er al doorgejaagd :mrgreen:
Still-i-Rise schreef:
20-10-2020 16:26
Ik geloof er wel in! Merk zelf namelijk dat bij alles wat ik wil doen/ondernemen/aanpakken, het resultaat lang niet hetzelfde is als toen ik het voorgaande jaren deed.
Aan de andere kant, het voelt voor mij ook alsof ik meer open sta voor spirituele dingen.

Ik heb dus aan de hand van mijn geboortegegevens een soort levenshoroscoop op laten stellen, en daar staat in dat mijn weg naar de ware liefde een lange weg is en ik ergens laat in mijn leven pas de ware tegenkom. Gek genoeg voelde dat wel alsof het ook klopt. Dat ik wellicht tegen mijn 50ste iemand tegen het lijf loop. Wanneer kind het huis uit is en ik dus al mijn tijd en aandacht aan deze liefde kan geven.
Bijzonder! Ik geloof dat alle liefdes je iets brengen, op welk vlak dan ook. En de ene persoon heeft meerdere van die oefenliefdes nodig dan de ander.
Ik denk dat ik hetzelfde pad volg als de jouwe en rond mijn 50ste pas iemand ga tegenkomen. Ik denk ook dat ik het eerder niet wil. Misschien nog iets wat kort duurt, maar niet te serieus.
Attraverso schreef:
20-10-2020 17:10
Bedankt voor de Emiliy in Paris tip, ben gisteren beginnen kijken en heb heel seizoen 1 er al doorgejaagd :mrgreen:
Wow! Nu ben ik stikjaloers omdat Videoland hem niet heeft.

Nog een tip ( a la Emily in Paris) schijnt the Duchess te zijn. En Younger vond ik ook te gek.
LaCasa schreef:
20-10-2020 16:32
Het is ook geen beste dag, regen, koud en geen zon. Ik heb er ook last van dus ik werk met de muziek iets harder dan normaal. Dit hoort ook bij het leven en er komen echt weer mooie tijden aan.
Op zich vind ik dat niet eens zo erg. Dat hoort bij het seizoen. Als je af en toe naar buiten gaat en het binnen gezellig maakt is het goed te doen.
Liefde is..een hard snurkende hond op de bank, aan je voeten :heart:
Julus schreef:
20-10-2020 17:32
En twee knorrende katjes op je schoot :heart:
Zou niet zonder kunnen zulke lieve knuffels.
Ik zit nu heerlijk met mijn herfstbokje voor de tv. Ga zo koken voor mezelf dochterlief gaat zo trainen en dan zet ik onder het eten ook Emily weer aan...

Coconnen kan ik ook goed, maar lekker gaan lunchen of uiteten gaan ben ik ook altijd voor te porren.

Gelukkig gaat mijn werk gewoon door. Dit weekend ga ik zelfs weg.
Qiyara schreef:
20-10-2020 17:33
Ook! Ik ben gek op poezenbeesten. Helaas gaan die niet samen met mijn alleenheersende hond.
Julus schreef:
20-10-2020 17:32
Hier ook een. Kan die van jou ook bellenblazen als ze slaapt?
Datertje schreef:
20-10-2020 17:36
Hier ook een. Kan die van jou ook bellenblazen als ze slaapt?
Haha ja. Maakt ook van die hele schattige geluidjes en als hij droomt is hij nog schattiger.
Zo wiebelen met de pootjes net of ze achter de konijnen aan zitten haha.

Heb je een grote hond?
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
20-10-2020 12:55
Nou ik heb te snel gejuicht, net of het komt nu pas binnen dat we elkaar niet meer gaan zien. Het was echt niet leefbaar zo maar toch...
:hug:
Qiyara schreef:
20-10-2020 13:05
Ooh wat rot, knuffel voor jou Attra. Je zat nog in de ontkenning, frustratie en boosheid misschien.

Zelf ben ik vandaag ook enorm verdrietig. Steeds huilen bluh.
Rot he, de keerzijde van liefde.
:hug:
Knuffels voor de liefdesverdrietigers :hug: . Ook al ben je er klaar mee en is het beter zo en op eigen initiatief, neemt niet weg dat het toch even moeilijk is.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Wat rot om over alle nare break-ups hier te lezen :"-( Dikke knuffel aan jullie allemaal.

IK post hier zelf niet zo vaak (heb ook niet echt veel te zeggen, heb al jaren niet gedatet en ga waarschijnlijk ook niet binnenkort aan beginnen, ongeacht corona), maar ik lees altijd mee! ( al moet ik zeggen dat ik het soms niet meer kan bijhouden, het is echt een heel actieve topic geworden haha)
Ik ga toch ook weer eens denken aan een kat, ben er wel aan toe merk ik.

Vandaag op kantoor gewerkt, noodgedwongen even en ik ben zowaar bekaf. Op de één of andere manier is het toch anders dan thuiswerken. Of mss komt het door die 3 uur online overleg te hebben gehad 😁
Qiyara schreef:
20-10-2020 17:33
Een kat die de worst van je bord probeert te jatten terwijl je probeert te werken en eten :hihi:
iceteapeach schreef:
20-10-2020 18:14
Ik ga toch ook weer eens denken aan een kat, ben er wel aan toe merk ik.

Vandaag op kantoor gewerkt, noodgedwongen even en ik ben zowaar bekaf. Op de één of andere manier is het toch anders dan thuiswerken. Of mss komt het door die 3 uur online overleg te hebben gehad 😁
Ik vind die teammeetings er echt in hakken. Ben altijd kapot daarna.
LaCasa schreef:
20-10-2020 16:32
Het is ook geen beste dag, regen, koud en geen zon. Ik heb er ook last van dus ik werk met de muziek iets harder dan normaal. Dit hoort ook bij het leven en er komen echt weer mooie tijden aan.
Voordeel van dit weer......en helemaal na 2 uur in de regen te hebben gestaan: Stamppot :-)

Ik ben echt gek op wintervoer en daar is het nu wel weer voor.
Sabbieehhhh schreef:
20-10-2020 18:24
Een kat die de worst van je bord probeert te jatten terwijl je probeert te werken en eten :hihi:
Of voor de laptop gaat zitten tijdens een teamsoverleg :-D
Bedankt weer voor de knuffels.
Fijn dit topic, voel me minder alleen.

Icetea, zeker doen katjes. Zo knus en gezellig. Mijn huis is mijn thuis niet meer zonder hen. Ze bieden troost, veiligheid, liefde, knuffels. Heerlijk :love:
Datertje schreef:
20-10-2020 18:33
Ik vind die teammeetings er echt in hakken. Ben altijd kapot daarna.

Jahè, of het is de leeftijd 😂. Als ik er meer dan twee heb op een dag en de laatste is tot 16.00 uur, dan komt er daarna niks meer uit mijn handen. Dan stop ik ook, volgende dag verder.
Limo76 schreef:
20-10-2020 18:33
Voordeel van dit weer......en helemaal na 2 uur in de regen te hebben gestaan: Stamppot :-)

Ik ben echt gek op wintervoer en daar is het nu wel weer voor.

Jaaaa, ik ook of van die lekkere romige soepen, zelfgemaakte. Of champignonrisotto met kip of varkenshaas. Helaas hoef ik dat laatste voor zoon niet te maken, althans, niet de champignonversie.
Online meetings zijn echt energie vreters. Je moet veel intensiever opletten dan in een fysieke meeting merk ik in ieder geval.

Ik wacht nog op bericht van het asiel maat zit ook in de running voor een katje. Kan echt niet wachten.
Qiyara schreef:
20-10-2020 18:43
Bedankt weer voor de knuffels.
Fijn dit topic, voel me minder alleen.

Icetea, zeker doen katjes. Zo knus en gezellig. Mijn huis is mijn thuis niet meer zonder hen. Ze bieden troost, veiligheid, liefde, knuffels. Heerlijk :love:

Eens. Ik heb bewust gewacht totdat ik niet meer het gemis had als ik het oprijpad opreed en die makker me normaal altijd opwachtte en gezellig mekkerend mee naar binnen ging of tijdens het koken achter me lag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven