Singles unite: ( deel 3)
dinsdag 20 oktober 2020 om 17:27
Bijzonder! Ik geloof dat alle liefdes je iets brengen, op welk vlak dan ook. En de ene persoon heeft meerdere van die oefenliefdes nodig dan de ander.Still-i-Rise schreef: ↑20-10-2020 16:26Ik geloof er wel in! Merk zelf namelijk dat bij alles wat ik wil doen/ondernemen/aanpakken, het resultaat lang niet hetzelfde is als toen ik het voorgaande jaren deed.
Aan de andere kant, het voelt voor mij ook alsof ik meer open sta voor spirituele dingen.
Ik heb dus aan de hand van mijn geboortegegevens een soort levenshoroscoop op laten stellen, en daar staat in dat mijn weg naar de ware liefde een lange weg is en ik ergens laat in mijn leven pas de ware tegenkom. Gek genoeg voelde dat wel alsof het ook klopt. Dat ik wellicht tegen mijn 50ste iemand tegen het lijf loop. Wanneer kind het huis uit is en ik dus al mijn tijd en aandacht aan deze liefde kan geven.
Ik denk dat ik hetzelfde pad volg als de jouwe en rond mijn 50ste pas iemand ga tegenkomen. Ik denk ook dat ik het eerder niet wil. Misschien nog iets wat kort duurt, maar niet te serieus.
dinsdag 20 oktober 2020 om 17:29
Wow! Nu ben ik stikjaloers omdat Videoland hem niet heeft.Attraverso schreef: ↑20-10-2020 17:10Bedankt voor de Emiliy in Paris tip, ben gisteren beginnen kijken en heb heel seizoen 1 er al doorgejaagd![]()
Nog een tip ( a la Emily in Paris) schijnt the Duchess te zijn. En Younger vond ik ook te gek.
dinsdag 20 oktober 2020 om 17:30
Op zich vind ik dat niet eens zo erg. Dat hoort bij het seizoen. Als je af en toe naar buiten gaat en het binnen gezellig maakt is het goed te doen.
dinsdag 20 oktober 2020 om 17:34
Ik zit nu heerlijk met mijn herfstbokje voor de tv. Ga zo koken voor mezelf dochterlief gaat zo trainen en dan zet ik onder het eten ook Emily weer aan...
Coconnen kan ik ook goed, maar lekker gaan lunchen of uiteten gaan ben ik ook altijd voor te porren.
Gelukkig gaat mijn werk gewoon door. Dit weekend ga ik zelfs weg.
Coconnen kan ik ook goed, maar lekker gaan lunchen of uiteten gaan ben ik ook altijd voor te porren.
Gelukkig gaat mijn werk gewoon door. Dit weekend ga ik zelfs weg.
dinsdag 20 oktober 2020 om 17:51
Attraverso schreef: ↑20-10-2020 12:55Nou ik heb te snel gejuicht, net of het komt nu pas binnen dat we elkaar niet meer gaan zien. Het was echt niet leefbaar zo maar toch...
dinsdag 20 oktober 2020 om 18:07
Wat rot om over alle nare break-ups hier te lezen
Dikke knuffel aan jullie allemaal.
IK post hier zelf niet zo vaak (heb ook niet echt veel te zeggen, heb al jaren niet gedatet en ga waarschijnlijk ook niet binnenkort aan beginnen, ongeacht corona), maar ik lees altijd mee! ( al moet ik zeggen dat ik het soms niet meer kan bijhouden, het is echt een heel actieve topic geworden haha)
IK post hier zelf niet zo vaak (heb ook niet echt veel te zeggen, heb al jaren niet gedatet en ga waarschijnlijk ook niet binnenkort aan beginnen, ongeacht corona), maar ik lees altijd mee! ( al moet ik zeggen dat ik het soms niet meer kan bijhouden, het is echt een heel actieve topic geworden haha)
dinsdag 20 oktober 2020 om 18:14
Ik ga toch ook weer eens denken aan een kat, ben er wel aan toe merk ik.
Vandaag op kantoor gewerkt, noodgedwongen even en ik ben zowaar bekaf. Op de één of andere manier is het toch anders dan thuiswerken. Of mss komt het door die 3 uur online overleg te hebben gehad
Vandaag op kantoor gewerkt, noodgedwongen even en ik ben zowaar bekaf. Op de één of andere manier is het toch anders dan thuiswerken. Of mss komt het door die 3 uur online overleg te hebben gehad
Krijg motto niet verwijderd :-)
dinsdag 20 oktober 2020 om 18:33
Ik vind die teammeetings er echt in hakken. Ben altijd kapot daarna.iceteapeach schreef: ↑20-10-2020 18:14Ik ga toch ook weer eens denken aan een kat, ben er wel aan toe merk ik.
Vandaag op kantoor gewerkt, noodgedwongen even en ik ben zowaar bekaf. Op de één of andere manier is het toch anders dan thuiswerken. Of mss komt het door die 3 uur online overleg te hebben gehad![]()
dinsdag 20 oktober 2020 om 18:33
Voordeel van dit weer......en helemaal na 2 uur in de regen te hebben gestaan: Stamppot
Ik ben echt gek op wintervoer en daar is het nu wel weer voor.
dinsdag 20 oktober 2020 om 18:35
Of voor de laptop gaat zitten tijdens een teamsoverlegSabbieehhhh schreef: ↑20-10-2020 18:24Een kat die de worst van je bord probeert te jatten terwijl je probeert te werken en eten![]()
dinsdag 20 oktober 2020 om 18:43
Jahè, of het is de leeftijd
dinsdag 20 oktober 2020 om 18:46
Jaaaa, ik ook of van die lekkere romige soepen, zelfgemaakte. Of champignonrisotto met kip of varkenshaas. Helaas hoef ik dat laatste voor zoon niet te maken, althans, niet de champignonversie.
dinsdag 20 oktober 2020 om 18:50
Eens. Ik heb bewust gewacht totdat ik niet meer het gemis had als ik het oprijpad opreed en die makker me normaal altijd opwachtte en gezellig mekkerend mee naar binnen ging of tijdens het koken achter me lag.