Niet ruilen maar lullen: de kletszone.

17-04-2009 18:55 1031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,

Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.

niet lullen... maar ruilen

Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
Hoi meiden! Sorry dat ik al ff niet langs ben geweest, maar heb het een tikkie druk gehad. Mijn lief is afgelopen dinsdag geopereerd (in het kort: hij heeft 2 jr geleden zijn rug gebroken wat met pennen is vastgezet, deze zijn er nu uitgehaald) en is woensdag al weer thuis gekomen, dus je begrijpt dat hij nu ff personeel nodig heeft En aangezien ik ook nog 7 honden en 1 kat heb, ben je de hele dag druk....

Ook aan ruilen kom ik ff niet aan toe, maar dat komt na dit weekend goed!
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Netje, sterkte en beterschap voor je man!
Netje beterschap voor je man
Netje beterschap met je man en succes met de verzorging.
quote:AnneDaisyMay schreef op 01 mei 2009 @ 19:32:

Meiske wat verdrietig. Ik weet helaas maar al te goed hoe het voelt. Wij hebben ook ons lieve poezenbeest in moeten laten slapen in februari. Al was ze al 19 jaar het verdriet is er niet minder om.

Nu hebben we sinds kort er dus een nieuwe aanwinst bij. Het is een handenbindertje en nog erg bewerkelijk maar wel ontzetten leuk!

En een kat als van de Whiskas verpakking of een zwarte was ook onze wens. Dus wauw dat zal een mooi beestje zijn zeg! Bij ons werd het een zwarte kat.Die van ons was nog maar 12,5 jaar oud. We hebben haar 6,5 jaar geleden uit het asiel gehaald. Maar ze had een kankergezwel in haar bek. Waardoor ze nauwelijks meer kon eten, drinken en ademen. Het kon ook niet meer geopereerd worden en daar kwamen ze achter in de dierenkliniek in Utrecht. Daar hebben we haar toen in laten slapen. We hebben haar laten cremeren. Nu hebben we nog die Whiskas-kat over. En we zitten nog steeds te twijfelen of we het bij deze houden of toch weer een 2e erbij.
We hebben nu een nieuwe aanwinst:

Kitty
Meiske, leuk dat jullie Kitty erbij hebben.

Ze kijkt nog wel een beetje schuw op de foto. Maar fijn dat ze bij jullie een leuk leven krijgt.

Netje, hoe is het met je man?

Ik dacht ik ga hier maar weer eens schrijven. Ben de laatste tijd weinig met ruilen en kletsen bezig en dat afvalgedoe is ook al in het slop geraakt en ik was zo lekker bezig.

Nouja maar weer opnieuw beginnen.
Cum non tum age
Netje; sterkte! Jee wat een heftige periode zo voor jou.

ADM, wat stom dat je mn zegels nooit ontvangen hebt!!! Heb ze zelfs op marktplaats voor je geronseld.

Het waren dr wel een paar honderd..

Tsssssk.
Netje, sterkte met je man.

Ik zal ook ff uitleggen waarom ik niet meer zo regelmatig op ruilen zit.

Mijn man heeft deze week eindelijk gehoord dat hij niet boventallig is en dus z'n baan kan behouden. We hebben hier echt weken over in spanning gezeten. Verder heb ik deze week een foto/echo van borstknobbeltje gehad en moest ik nog solliciteren. Even geen ruilzin al met al.

Liefs,

Jennie
Ik werd hierheen gestuurd

Jennie, al met al een spannende week voor jullie..... super dat je man zn baan kan houden!
Heftig Jennie, heb je de uitslag al, of zit je nog in spanning? Iig fijn dat je man zijn baan houdt, is een zorg minder.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:Sterretjee schreef op 07 mei 2009 @ 11:18:

Netje; sterkte! Jee wat een heftige periode zo voor jou.

ADM, wat stom dat je mn zegels nooit ontvangen hebt!!! Heb ze zelfs op marktplaats voor je geronseld.

Het waren dr wel een paar honderd..

Tsssssk. Echt! Oh nu baal ik nog meer. En ik vond het zo ontzettend lief dat je ze zelfs van marktplaats had! Dus al heb ik ze niet ontvangen ben ik wel heel blij met de moeite die je hebt gedaan
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Jennie jeetje dat is schrikken zeg! Dikke knuffel

Jetje jij ook veel sterkte (f)
quote:noa schreef op 07 mei 2009 @ 10:59:

Meiske, leuk dat jullie Kitty erbij hebben.

Ze kijkt nog wel een beetje schuw op de foto. Maar fijn dat ze bij jullie een leuk leven krijgt.

Netje, hoe is het met je man?

Ik dacht ik ga hier maar weer eens schrijven. Ben de laatste tijd weinig met ruilen en kletsen bezig en dat afvalgedoe is ook al in het slop geraakt en ik was zo lekker bezig.

Nouja maar weer opnieuw beginnen.Noa niet opgeven hoor! We gaan samen gewoon stug door! Al ga ik volgende week al op vakantie maar na die tijd pak ik de draad gewoon weer op. En gelukkig val ik tijdens de vakantie altijd af!
Meiske wat een lieverd zeg!
Jennie en netje heel veel sterkte...
O sjit jennie, ik lees gewoon over je stukje heen.

Meid, wat een nare spanningen allemaal.

Veel sterkte..
dat lijntopic van julie, is daar nog plaats? Ik probeer het lijnen alweer weken op te pakken, maar het lukt me maar niet om door te zetten. Toch moet er voor de vakantie nog een 5 kilo af, zodat de zomerkleding weer wat past
Jeetje, Jennie... Heel veel sterkte.

Je kan hier ook gewoon van je afschrijven hoor, het is niet alleen maar kletsen en ruilen, wat mij betreft. Ik heb brede schouders, tissues en koffie/thee/sap/sterke drank als je er behoefte aan hebt.
quote:Lisey schreef op 08 mei 2009 @ 22:30:

dat lijntopic van julie, is daar nog plaats? Ik probeer het lijnen alweer weken op te pakken, maar het lukt me maar niet om door te zetten. Toch moet er voor de vakantie nog een 5 kilo af, zodat de zomerkleding weer wat past Ja hoor, gewoon komen, ik ga ook weer serieus aan de slag daar.
Cum non tum age
Jeee Jennie, ik heb gewoon over jouw berichtje heen gelezen.

Wel van je afschrijven hier hoor als je de behoefte hebt.

Een dikke voor jou.
Cum non tum age
Dames hoe gaat het nu met jullie?

Jennie weet je al wat meer?

Bij mij zijn de kaarten op de bus (trouwkaarten he) en ben ik daar erg druk mee bezig. Verder zijn vriend en ik bezig met een nieuw project waar ik niet teveel over kan uitweiden want er lezen mensen mee die er nog niet van mogen weten.

Al met al eigenlijk te druk om te ruilen. Trouwens voor degene die het mee hadden gekregen. Ben naar het ziekenhuis geweest voor de moedervlek, maar dat kon gelukkig geen kwaad.

Biol kan ieder moment hier zijn. Onze ruilen van eeuwen terug stond nog en vandaag konden we allebei.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ooh, Ibi, spannend he, die tijd net voor je huwelijk? Veel plezier met de voorbereidingen. Heb je een beetje een goede ceremoniemeester, die je wat werk uit handen neemt?

Fijn dat de moedervlek geen kwaad kon.

Doe Biol de hartelijke groeten, leuk dat jullie elkaar IRL ontmoeten!
Wat speelt er veel tegelijkertijd bij je Ibi, spannend, een bruiloft.
Ja speelt hier veel idd. Hebben zelf veel dingen in handen gehouden omdat ik helaas een controle freak ben.

Heb gelukkig wel 1 centraal iemand die bloemen, de uitnodiging, de auto, de taart, de bedankjes en de fotograaf regelt.

We kunnen zelf wel alles kiezen, maar hij neemt contact op met iedereen en is zelf de chauffeur met de bruiloft.

Dat is wel ideaal moet ik zeggen.

Biol kon maar even blijven, maar was toch leuk elkaar even te hebben gezien.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven