Singles unite: ( deel 3)
woensdag 21 oktober 2020 om 21:13
Ik heb bij mijn ouders in de stad vandaag een pakket opgehaald van de bakker Bart. 4 hele broden (variërend van wit tot volkoren) en 3 gekke stengels soort van kaas stengels. Het ligt er een beetje aan wat je krijgt. Vorige week ging mijn moeder halen en die had toen allemaal speciale broodjes (croissants, Bartjes, kaas stengels) en maar 1 heel brood. Het is dus een beetje geluk hebben. Op zich kunnen die bartjes best ook in de vriezer maar de meeste speciale broodjes niet echt. Oh en het groente pakket van de Lidl is echt een aanrader!
woensdag 21 oktober 2020 om 21:13
RedRoseThorn schreef: ↑21-10-2020 21:04Ik ben in mijn hoofd nog steeds student dus 15 euro voor een maaltijd doet echt een beetje pijn. Soms mag het van mezelf (bijvoorbeeld sushi) maar dat is zelden eigenlijk. Ik hou ook van naar de groenteboer gaan ben too good to go en van restjes iets lekkers maken![]()
Ik ben geen student, maar alleenverdiener...naar 10/15 euro per dag voor het avondeten?
Ik probeer voor 200 euro per maand boodschappen te doen. Wordt soms wat meer.
Af en toe uit eten. Oké toen het nog kon.
woensdag 21 oktober 2020 om 21:19
Ik wil toch wel een beetje gevarieerd en lekker eten en hier in de buurt zijn wel wat maaltijdwinkels of traiteur achtige dingen, dus ik doe dat nog wel eens. Je kunt bij de AH (geen andere supermarkt trouwens) ook wel wel aardige kant en klaar maaltijden halen. Maar ik heb ook vaak genoeg een fles sinaasappelsap en een pakje surimisticks als avondeten als ik alleen ben
Als ik trouwens echt lekker wil koken en ik heb gasten ga ik nog wel eens naar de ISPC/Hanos. Is weer een behoorlijke stap beter dan de gemiddelde supermarkt.
Als ik trouwens echt lekker wil koken en ik heb gasten ga ik nog wel eens naar de ISPC/Hanos. Is weer een behoorlijke stap beter dan de gemiddelde supermarkt.
woensdag 21 oktober 2020 om 21:20
woensdag 21 oktober 2020 om 21:23
Ik heb het alleen voor de afhaal sushi maar af en toe leuke verassingen inderdaad. Het is trouwens ook niet dat het bijna voor niks is vind ik.
woensdag 21 oktober 2020 om 21:26
Antoon69 schreef: ↑21-10-2020 21:19Ik wil toch wel een beetje gevarieerd en lekker eten en hier in de buurt zijn wel wat maaltijdwinkels of traiteur achtige dingen, dus ik doe dat nog wel eens. Je kunt bij de AH (geen andere supermarkt trouwens) ook wel wel aardige kant en klaar maaltijden halen. Maar ik heb ook vaak genoeg een fles sinaasappelsap en een pakje surimisticks als avondeten als ik alleen ben![]()
Af en toe ga ik naar de Sligro.
Surimisticks en sinaasappelsap...nee ik sla over
Dan liever blik kippensoep met een broodje.
woensdag 21 oktober 2020 om 21:28
woensdag 21 oktober 2020 om 21:30
Zou goed kunnen: de bilt, Ede, Veenendaal en Barneveld volgens mij. Maar misschien inmiddels meer vestigingen geopend.RedRoseThorn schreef: ↑21-10-2020 21:28Ik weet niet of dat dezelfde is maar bij mij in de stad zit ook een winkel die zo heet. Echt mijn lievelings
woensdag 21 oktober 2020 om 21:42
woensdag 21 oktober 2020 om 21:44
Ja klopt!!RedRoseThorn schreef: ↑21-10-2020 21:42Is het echt een beetje een groenteboer? Dus ook met eitjes, kaas, melk, noten? In flevoland zitten er ook twee!
woensdag 21 oktober 2020 om 21:45
Blijkbaar inmiddels nog meer vestigingen!
woensdag 21 oktober 2020 om 21:51
Hoe begrijp je dat dan? het zijn juist gouden tijden voor thuisbezorgdiceteapeach schreef: ↑21-10-2020 21:12Drie weken geleden toen ik via thuisbezorgd bestelde, was het minimale bestelbedrag met € 3,00 verhoogd, vond ik best fors al begrijp ik het vanwege de huidige omstandigheden.
woensdag 21 oktober 2020 om 21:51
Ben benieuwd wat je er van vindt! Ik verbaas me iedere keer wat ik moet afrekenen