NIET groepje
zaterdag 9 mei 2009 om 09:06
zaterdag 9 mei 2009 om 10:43
ik heb trouwens gedroomd dat ik ging eten bij de pizza hut, in mn eentje (dus ik moest wel op vakantie zijn), maar dat de baas van de pizza hut ook een ander restaurant had, en daarom hadden ze in plaats van pizza's enzo ook chinees... ik kon ze alleen niet verstaan want ze spraken een andere taal (geen idee welke), maar de mensen waren wel heel aardig..
volgens mij betekend dit dat ik OF chinees moet gaan koken een van deze dagen, OF dat pizzahut slecht is, OF dat ik op vakantie moet ergens waar ze lekker eten hebben en me niet verstaan...
ik ga voor die laatste denk ik
volgens mij betekend dit dat ik OF chinees moet gaan koken een van deze dagen, OF dat pizzahut slecht is, OF dat ik op vakantie moet ergens waar ze lekker eten hebben en me niet verstaan...
ik ga voor die laatste denk ik
zaterdag 9 mei 2009 om 10:59
varkens oortjes zijn hier ook altijd favoriet ... en bullepeesjes doen t ook altijd goed !
zelf ging mijn voorkeur vandaag uit naar een maisbol heel dik belegd met aardbeien ... nu wilde ik een klein beetje suiker er over heen strooien ... maar ik bleek alleen klontjes te hebben
en om nou klontjes over je brood met aardbeien te strooien
dus eerst in de vijzel de klonten slopen ....
zelf ging mijn voorkeur vandaag uit naar een maisbol heel dik belegd met aardbeien ... nu wilde ik een klein beetje suiker er over heen strooien ... maar ik bleek alleen klontjes te hebben
en om nou klontjes over je brood met aardbeien te strooien
dus eerst in de vijzel de klonten slopen ....
zaterdag 9 mei 2009 om 11:06
Zo, ik heb net mijn konijnentraining gedaan.
Ze kunnen al op commando op schoot springen en op hun achterpoten staan
Maar zeer waarschijnlijk zijn ze dit morgen weer vergeten
Die zwarte wil alleen niet graag opgetild worden, dus dat moet ik hem toch maar gaan leren en een beetje paaien
In tegenstelling tot die ander, want die loopt de hele dag achter je aan doet als zo'n peuter zijn armpjes omhoog *til me op, til me op*
Ze kunnen al op commando op schoot springen en op hun achterpoten staan
Maar zeer waarschijnlijk zijn ze dit morgen weer vergeten
Die zwarte wil alleen niet graag opgetild worden, dus dat moet ik hem toch maar gaan leren en een beetje paaien
In tegenstelling tot die ander, want die loopt de hele dag achter je aan doet als zo'n peuter zijn armpjes omhoog *til me op, til me op*