Singles Unite: deel 4!!
zondag 25 oktober 2020 om 18:33
Oh, jij was wat bondiger
zondag 25 oktober 2020 om 18:35
iceteapeach schreef: ↑25-10-2020 18:34had ik ooit met Tinder, moest het huis uit om profielen te zien.
zondag 25 oktober 2020 om 18:37
https://www.youtube.com/watch?v=jM6_wOCdD5I
Zoals zij in het midden van het nummer uit der plaat kan gaan. Heerlijk toch!
zondag 25 oktober 2020 om 18:38
Hahaha. Dan woon je heerlijk rustig zeg.iceteapeach schreef: ↑25-10-2020 18:34had ik ooit met Tinder, moest het huis uit om profielen te zien.
Fijn!
zondag 25 oktober 2020 om 18:38
iceteapeach schreef: ↑25-10-2020 18:34had ik ooit met Tinder, moest het huis uit om profielen te zien.
Zo erg is t hier niet
zondag 25 oktober 2020 om 18:40
Ze maakt er echt een show van!Limo76 schreef: ↑25-10-2020 18:37https://www.youtube.com/watch?v=jM6_wOCdD5I
zondag 25 oktober 2020 om 18:41
Zou ze een "passie" voor muziek hebben
zondag 25 oktober 2020 om 18:42
Beth Hart is absoluut waanzinnig!Limo76 schreef: ↑25-10-2020 18:37https://www.youtube.com/watch?v=jM6_wOCdD5I
Zelf luister ik nu instrumentaal. Dit zijn op het moment 2 van m'n favorieten:
https://youtu.be/_L0vT5cW5ck
https://youtu.be/orRtbg08Fik
Maar ik heb ook echt waanzinnig geluid in huis. Dus alles klinkt zo prachtig.
zondag 25 oktober 2020 om 18:42
Weet je wat pas vreemd is dat als je meld dat je het wel degelijk let op wat voor baan iemand heeft je hypocriet bent, want je moet openstaan voor iedereen.
Je zegt dat je niet op dikke mensen valt je hypocriet bent, want dikke mensen kunnen ook leuk zijn.
Je zegt dat het je niet valt op donker je hypocriet bent, want donkere mensen zijn ook leuk.
Alsjeblieft allemaal we zitten hier op een forum niemand die je ziet. Je mag hier gewoon je mening geven zoals je er echt over denkt. Je hoeft daar niemand over af te schieten. Het is toch juist super leuk om te lezen hoe iedereen erin staat.
Ik snap niet waar die cultuur vandaan komt dat je in ieders straatje moet praten anders hoor je er niet bij...
Joehoe het is een forum!
Je zegt dat je niet op dikke mensen valt je hypocriet bent, want dikke mensen kunnen ook leuk zijn.
Je zegt dat het je niet valt op donker je hypocriet bent, want donkere mensen zijn ook leuk.
Alsjeblieft allemaal we zitten hier op een forum niemand die je ziet. Je mag hier gewoon je mening geven zoals je er echt over denkt. Je hoeft daar niemand over af te schieten. Het is toch juist super leuk om te lezen hoe iedereen erin staat.
Ik snap niet waar die cultuur vandaan komt dat je in ieders straatje moet praten anders hoor je er niet bij...
Joehoe het is een forum!
anoniem_399709 wijzigde dit bericht op 25-10-2020 18:44
0.07% gewijzigd
zondag 25 oktober 2020 om 18:46
Het is net een datingsite, dit topic. We leren elkaar beter kennen
Ik heb geen zin om me te mengen in die passiediscussie, of gepassioneerde discussie. Dus ik pas.
Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik ben wel een gepassioneerd iemand. Of intens, zo je wil. Ik beleef veel intens. En hoe ik iets noem zal iedereen aan zijn reet roesten toch? Lekker boeiend. Geef het beestje een naam. Je draagt iets uit en zoekt er iemand bij die daar mooi op aansluit. Of ermee kan omgaan
Vaak bedoelt men hetzelfde maar wordt het op een manier verwoord wat niet bij een ander past. Je kunt als je wil op iedere slak zout leggen maar dat komt de sfeer niet ten goede. En ik kies dan toch voor sfeer. Gelijk of geluk, doe mij maar dit laatste.
Ik zie dat iedereen als is voorzien mbt avondeten. Elke dag weer verzinnen wat je wil eten, ik vind het lastig.
Die gehaktballen van Tom klinken goed. De pizza en stoofschotel ook.
Ik had versgemaakte kippensoep. Goed voor de energierekening
Ik heb geen zin om me te mengen in die passiediscussie, of gepassioneerde discussie. Dus ik pas.
Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik ben wel een gepassioneerd iemand. Of intens, zo je wil. Ik beleef veel intens. En hoe ik iets noem zal iedereen aan zijn reet roesten toch? Lekker boeiend. Geef het beestje een naam. Je draagt iets uit en zoekt er iemand bij die daar mooi op aansluit. Of ermee kan omgaan
Vaak bedoelt men hetzelfde maar wordt het op een manier verwoord wat niet bij een ander past. Je kunt als je wil op iedere slak zout leggen maar dat komt de sfeer niet ten goede. En ik kies dan toch voor sfeer. Gelijk of geluk, doe mij maar dit laatste.
Ik zie dat iedereen als is voorzien mbt avondeten. Elke dag weer verzinnen wat je wil eten, ik vind het lastig.
Ik had versgemaakte kippensoep. Goed voor de energierekening
zondag 25 oktober 2020 om 18:46
Perfect!! Tinder wilde vast dat je iemand in het wild zou tegenkomeniceteapeach schreef: ↑25-10-2020 18:34had ik ooit met Tinder, moest het huis uit om profielen te zien.
zondag 25 oktober 2020 om 18:47
Ruim. Strak. Daar weet Tom wel raad meeiceteapeach schreef: ↑25-10-2020 18:41De interpretatie van het woord passie is vrij ruim iig, niet aan strakke kaders gebonden. Of iig niet volgens Van Dale.
zondag 25 oktober 2020 om 18:48
Enorm buitengebied. Als het een beetje meezit heb ik over een paar maanden glasvezel
Maar idd verder rustig ja. Als ik in de keuken sta, kijk ik uit over de weilanden. In mijn dorp verder geen zak te doen, toch woon ik centraal v.w.b. snelweg, stad, winkels. Ik zoek drukte liever op en dat ik er weer van weg kan, dan dat ik er continu inzit.
Krijg motto niet verwijderd :-)
zondag 25 oktober 2020 om 18:48
Hahaha en dan je stiekem toch even uitlaten wat jij ervan vind. Heerlijk mens ben je toch ook!Julus schreef: ↑25-10-2020 18:46Het is net een datingsite, dit topic. We leren elkaar beter kennen![]()
Zoveel mensen, zoveel meningen. Ik ben wel een gepassioneerd iemand. Of intens, zo je wil. Ik beleef veel intens. En hoe ik iets noem zal iedereen aan zijn reet roesten toch? Lekker boeiend. Geef het beestje een naam. Je draagt iets uit en zoekt er iemand bij die daar mooi op aansluit. Of ermee kan omgaan![]()
Ik had versgemaakte kippensoep. Goed voor de energierekening![]()
En klinkt goed!!!
zondag 25 oktober 2020 om 18:49
Volgens mij krijg ik beeld. Heb daar ooit gewerkt als dat beeld klopt.iceteapeach schreef: ↑25-10-2020 18:48Enorm buitengebied. Als het een beetje meezit heb ik over een paar maanden glasvezel.
Maar idd verder rustig ja. Als ik in de keuken sta, kijk ik uit over de weilanden. In mijn dorp verder geen zak te doen, toch woon ik centraal v.w.b. snelweg, stad, winkels. Ik zoek drukte liever op en dat ik er weer van weg kan, dan dat ik er continu inzit.
zondag 25 oktober 2020 om 18:50
Hield ik me een keer inSabbieehhhh schreef: ↑25-10-2020 18:48Hahaha en dan je stiekem toch even uitlaten wat jij ervan vind. Heerlijk mens ben je toch ook!
En klinkt goed!!!
zondag 25 oktober 2020 om 18:51
Viel het heel erg op? Ik en subtiliteit zijn geen vriendjes geloof ik..Sabbieehhhh schreef: ↑25-10-2020 18:48Hahaha en dan je stiekem toch even uitlaten wat jij ervan vind. Heerlijk mens ben je toch ook!
En klinkt goed!!!