Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
tomcat schreef:
25-10-2020 19:14
haha..die vraag straight out of hell..waar zie jij jezelf over 5 jaar?
Als je echt niks kunt verzinnen kun je altijd nog zeggen dat je dan op de stoel van je interviewer wil zitten :puh:
maar ik heb nu wel doelen..moet nog een fatsoenlijke vloer kopen en laten leggen en er moet nog geschilderd worden wat ik eigenlijk liever zou laten doen omdat het zo belachelijk veel is wat nog noet..en ik moet nog wat kasten kopen en bureautjes voor de kinderen en dan moet ik nog mijn hele 2e etage gaan verbouwen..
Sabbieehhhh schreef:
25-10-2020 19:13
Als ik negatief denkende mensen mag geloven is dat altijd maar geluk hebben.

Ik vind het vooral een grote dosis doorzettingsvermogen en hard werken. En ja als je iets graag wil is dat natuurlijk te benoemen als een doel....
Tja, dat kan soms zo lijken denk ik. Dat iets puur geluk was. Eens met jou, maar ik geloof ook dat je soms wel geluk moet hebben mbt timing. Op het juiste moment een keuze durven maken.
Julus schreef:
25-10-2020 18:46
Perfect!! Tinder wilde vast dat je iemand in het wild zou tegenkomen :rofl:

Bij de Appie, nou, joepie 😁
Krijg motto niet verwijderd :-)
Qiyara schreef:
25-10-2020 19:13
Nee dat denk ik niet zozeer. Ik wil ook weleens wat en dan sla je die weg in. Maar ik stel mezelf geen SMART doel :sick:
In een relatie heb ik ook geen doelen, als in willen samenwonen, trouwen, kinderen krijgen. Alleen genieten van wat is en als er voldoende overeenkomsten zijn in behoeften etc dan is dat heerlijk genieten. Zo doelloos 8-)
Agree. Niks mis met doelloos al heeft dat woord een negatieve lading voor sommigen denk ik.
Ik hang doelloos op de bank= saaie doos ofzo :popcorn:
iceteapeach schreef:
25-10-2020 19:15
Niks mis met een discussie en verschillende meningen. Zolang het maar netjes blijft en er niet gescholden wordt. Ik heb dat bijv. met tatoeages, moet er zelf niet aan denken, kijk er bij een evt. partner ook niet graag naar. Ik vind het zonde omdat het zo permanent is en het er niet mooier op wordt met het stijgen der jaren. Dus ja, iemand die vol zit ermee, zal ik niet snel aantrekkelijk vinden, al is hij verder nog zo leuk/leuk/lief of aardig.
Nou ja, op een gegeven moment is alles wel gezegd en de toonzetting leek te veranderen. Daar werd ik niet blij van, maar goed, zal hangry geweest zijn. Voedsel lost alles op.

En dat is inderdaad je goed recht. Is ook echt wel iets wat je mooi vind of niet.

Ik heb er zelf 2 en kan me erg vermaken met het bewonderen van de kunstwerken van anderen. Maar snap het ook als mensen het niets vinden. Weet dat ik een aantal mensen in mijn omgeving niet blij gemaakt heb met deze keuze.
Ah mn tinderdate vraagt om meer fotos: Heb een foto gestuurd met mijn haar in de haarverf, mijn wenkbrauwen in de henna aan het sudderen en hars op mijn bovenlip.

Kijken of ie humor heeft :lol:
tomcat schreef:
25-10-2020 19:17
maar ik heb nu wel doelen..moet nog een fatsoenlijke vloer kopen en laten leggen en er moet nog geschilderd worden wat ik eigenlijk liever zou laten doen omdat het zo belachelijk veel is wat nog noet..en ik moet nog wat kasten kopen en bureautjes voor de kinderen en dan moet ik nog mijn hele 2e etage gaan verbouwen..
Thank god for corona. Now is the time!
Omdenken helpt :-D
Het is veel werk zo te lezen, maar als je het in stappen doet moet dat lukken.
iceteapeach schreef:
25-10-2020 19:18
Bij de Appie, nou, joepie 😁
Het KAN! Heb ik van horen zeggen..
Limo76 schreef:
25-10-2020 19:20
Ah mn tinderdate vraagt om meer fotos: Heb een foto gestuurd met mijn haar in de haarverf, mijn wenkbrauwen in de henna aan het sudderen en hars op mijn bovenlip.

:rofl:

Echter dan dat gaat het in elk geval niet worden🤣
Julus schreef:
25-10-2020 19:00
Ik wil absoluut geen oorlog ontketenen op deze rustgevende lazy Sunday, maar wat vinden jullie dan van " doelen". Mensen die altijd doelen moeten hebben en vinden dat iedereen die moet hebben?

Mijn mening kun je al lezen in mijn vraagstelling.

Nee, doe ik niet aan. Ik weet niet eens wat ik morgen eet of aantrek. Heb net voor een week ondergoed om uit te kiezen 😁
Limo76 schreef:

Humor

Iets zegt mij dat hij op andere foto's hoopte..
Julus schreef:
25-10-2020 19:21
Thank god for corona. Now is the time!
Omdenken helpt :-D
Het is veel werk zo te lezen, maar als je het in stappen doet moet dat lukken.
grootste probleem is dat het geld op is..moet eerst sparen overal voor..
Sabbieehhhh schreef:
25-10-2020 19:22
:rofl:

Echter dan dat gaat het in elk geval niet worden🤣
Ja toch! Beter dan al die gefilterde foto's..........dat vind ik dan weer vreselijk
iceteapeach schreef:
25-10-2020 19:22
Nee, doe ik niet aan. Ik weet niet eens wat ik morgen eet of aantrek. Heb net voor een week ondergoed om uit te kiezen 😁
Je lijkt mij wel. I couldn't care less.
Limo76 schreef:

:proud:
Limo76 schreef:

Ik knap al af zonder de foto te zien :rofl: nee echt hoor..humor of niet..wat gezien is kan niet meer ongezien worden..
tomcat schreef:
25-10-2020 19:23
Dan is laten doen weer niet de beste keuze ;-)
Julus schreef:
Humor

Iets zegt mij dat hij op andere foto's hoopte..
Nee dat valt mee, kreeg van hem wel een zooi fotos maar dat waren niet dat soort fotos waar jij op doelt. Meer van huisdieren en kinderen.
tomcat schreef:
Zo kut dat het allemaal zoveel geld kost. Maar je hebt iig een huis. En een bed en bank toch? Rest komt wel.
Limo76 schreef:
25-10-2020 19:25
Nee dat valt mee, kreeg van hem wel een zooi fotos maar dat waren niet dat soort fotos waar jij op doelt. Meer van huisdieren en kinderen.
Sexy!

Echt..ik kan daar nooit zoveel mee. Mannen die heel vaak foto's sturen van kinderen, huisdieren etc. Dit is de veroveringsfase. Ik stuur zelf nooit foto's.
Julus schreef:
25-10-2020 19:25
Zo kut dat het allemaal zoveel geld kost. Maar je hebt iig een huis. En een bed en bank toch? Rest komt wel.
Precies! Meer heb je niet nodig!

HIer is het af en toe ook nog steeds een marktplaats huishouden. Heb vorig jaar mn spullen naar binnen gebracht en verder niets meer aangedaan. Geen zin.........komt ooit wel, eerst bedenken of ik hier wil blijven.
Limo76 schreef:

Dat zou ik echt hilarisch vinden.
Julus schreef:
25-10-2020 19:27
Sexy!

Echt..ik kan daar nooit zoveel mee. Mannen die heel vaak foto's sturen van kinderen, huisdieren etc. Dit is de veroveringsfase. Ik stuur zelf nooit foto's.
Ik stuur wel wat foto's, heb er op tinder ook maar 2 staan. Maar het sturen van "bepaalde" foto's doe ik echt niet. Nu niet, nooit niet.
iceteapeach schreef:
25-10-2020 19:27
Dat zou ik echt hilarisch vinden.
Hij ook krijg ik net :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven