Geheim van vriend

27-10-2020 17:05 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds 1 jaar een nieuwe vriend. Gaat allemaal prima en maken fijne toekomstplannen. Hij is nooit echt een prater geweest in vorige relaties maar bij mij voelt hij zich erg op zn gemak en kan hij goed zn gevoelens uiten. Nu waren we gisteren ook een dieper gesprek aan het voeren en toen vertelde hij mij dat toen hij 13,14 jaar was hij bij wijze van experiment/ontdekking een aantal seksuele handelingen met zijn neef van dezelfde leeftijd heeft gedaan. Dit is toch een aantal keer gebeurd. Met wederzijdse toestemming uiteraard. Ik ben de eerste tegen wie hij dit vertelt en hij schaamt zich ook erg. Het is echter niet zo dat hij hier zwaar aan tilt en hij denkt er ook nooit meer over na.
Sinds ik dit weet ben ik erg geschrokken. Als dit 1x gebeurd zou zijn had ik het kunnen plaatsen, maar dit is vaker gebeurd. Ook het feit dat hij toen wist dat het eigenlijk niet kon/mocht, maar het toch gedaan heeft.
Ik vind het fijn dat hij me in vertrouwen genomen heeft en wil hem niet veroordelen voor daden als kind, maar heb het wel moeilijk met dit. Ik had het liever niet geweten...
In_Tenebris schreef:
29-10-2020 17:11
Volgende keer een emoticon erbij om het te verduidelijken. :sherlock:
Ja, maar daar heb ik niet steeds zin in. :-D :-P :high5: :whip: :hamer: :cheer2: :P
Luci_Mster2 schreef:
27-10-2020 17:12
Met je familie? Vind ik niets normaals aan eerlijk gezegd.

Al zal het best voorkomen.
Wat maakt dat uit? Neef en nicht mogen ook gewoon met elkaar trouwen. Is geen broer en zus ofzo.
Lauren85 schreef:
28-10-2020 19:19
Jeetje, hoe vaak moet ik het nog herhalen. Ik weet al van in het begin dat hij in zijn begin 20s een ervaring met een man heeft gehad. No big deal voor mij en nee geen schrik dat hij bi is want dat is niet. Waarom ik bij dit even moest slikken is omdat dit met familie was.
Zo erg familie is het toch niet? Zijn geen broer en zus. Mijn neven en nichten staan gevoelsmatig mijlenver van me af.
Vitamini schreef:
29-10-2020 13:20
Apart om zo veel verschillende meningen te lezen.

Volgens mij ben ik erg in de minderheid als vrouw die er helemaal geen moeite mee zou hebben mocht mijn vriend met mannen geëxperimenteerd hebben.
Sterker nog, stel mijn vriend zou bekennen bi te zijn en ook graag af en toe met een man seks te willen hebben, dan zou ik daar -wel met duidelijke afspraken- best in mee kunnen gaan (niet letterlijk, ik heb zelf geen behoefte aan experimenten met wie dan ook). Terwijl ik helemaal niet blij word van de gedachte aan mijn vriend met een andere vrouw, in trio met mij of 1-op-1. Ik kan me zelfs voorstellen dat ik mijn vriend zou kunnen delen met een andere vaste man, maar dan wel alleen op seksueel vlak. Er bestaat totaal geen gevoel van walging, afkeer of jaloerse gevoelens bij mij als ik denk aan mijn vriend die pret heeft met een andere heer.
Eens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven