Singles Unite: deel 4!!
donderdag 29 oktober 2020 om 19:53
pas maar op dat je dan niet ineens aangemeld bent.iceteapeach schreef: ↑29-10-2020 19:46Ja. Mss dat ik morgen naar kantoor moet, wie weet is het dan wel zichtbaar.
ik wist het ook niet.
wij slapen nooit.
donderdag 29 oktober 2020 om 20:06
Voor de Nederlandse Facebook heet dat de stiekem-met-je-gedanst-knop.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
donderdag 29 oktober 2020 om 20:18
Naar onderen scrollen op het eerste scherm
ik heb er 5 of 6 aangeklikt als secret crush..in het kader van kijken of ze mij een secret crush vinden haha
donderdag 29 oktober 2020 om 21:16
donderdag 29 oktober 2020 om 21:17
donderdag 29 oktober 2020 om 22:34
donderdag 29 oktober 2020 om 23:10
hmm, tempting al heb ik een enorme afkeer van social media en sta er dan ook niet om te springen om een facebookprofiel aan te maken. Kan me ook maar moeilijk voorstellen dat het een heel nieuw jachtterrein ontgint, het zijn waarschijnlijk toch dezelfde hertjes op een andere ondergrond.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
vrijdag 30 oktober 2020 om 11:49
vrijdag 30 oktober 2020 om 11:54
Haha ach, leven en laten leventomcat schreef: ↑30-10-2020 11:49ok, niet doen dames
- overdreven grote ogen trekken op foto's
- getuite lippen
- 5 foto's uit dezelfde, blijkbaar goede, hoek en met dezelfde blik..
- Fotofilters
- tong uitsteken
- met vriendinnen op de foto
- met kinderen op de foto
- met honden op de foto (voor mij dan)
vrijdag 30 oktober 2020 om 11:58
Dank je wel! En Sabbieh ook voor de knuffelsQiyara schreef: ↑28-10-2020 21:36Vivi een knuffel voor jou. Logisch toch dat als je bijvoorbeeld genegenheid of liefde mist dat je dan aan iemand terug denkt waar je dat bij ervaarde.
Helemaal niet stom.
En te gek dat je lekker naar Canada gaat. Lijkt me een geweldig land. Zulke mooie landschappen.
Wauw
Soms moet ik het ook wel even relativeren en laten dalen. En probeer ook niet te snel weer afleiding te zoeken met dates etc, wat iemand hier ook eerder zei; alleen afspreken als echt goed gevoel bij is en niet een ‘vooruit dan maar’. Soms jammer om andere dan teleur te stellen, maar geen zin meer om het dan maar te doen om ander tevreden te stellen. Geeft hoop rust!
En kijk er ook erg naar uit, 2 jaar geleden had die vriendin mij op sleeptouw genomen naar de Canadian Rockies en was echt fantastisch! Daar zou ik wel kunnen wonen, de Canadese mannen vielen ook zeker niet tegen haha.
vrijdag 30 oktober 2020 om 12:17
Geen (al kiest iedereen logisch z’n beste foto’s), kan zelf ook weleens irriteren aan cliché profielen van mannen. Maar ergens denk ik dan ach; uiteindelijk zit achter elk profiel iemand die ook gewoon een partner zoekt. Daarom leven en laten leven, kunnen niet allemaal elkaars type zijn
vrijdag 30 oktober 2020 om 12:20