Kletstopic: leven met pijn
donderdag 17 september 2020 om 20:33
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu
donderdag 29 oktober 2020 om 13:16
donderdag 29 oktober 2020 om 13:35
Hemke en Bridge , sterkte met de pijn. Ik heb zwaar getild dus ik voel nu ook alles. Rustmiddag dus voor allen.
Suzy, hopen maar dat de operatie doorgaat.
Het zat in elk geval duidelijk niet tussen je oren. Fijn te weten dat je nog op je eigen gevoel kunt vertrouwen!
Suzy, hopen maar dat de operatie doorgaat.
Het zat in elk geval duidelijk niet tussen je oren. Fijn te weten dat je nog op je eigen gevoel kunt vertrouwen!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

donderdag 29 oktober 2020 om 14:33

donderdag 29 oktober 2020 om 16:44
Ik ben sinds vandaag proefkonijn voor iemand die gaat afstuderen op massagetechnieken.
Ik krijg 4-5 behandelingen. Vandaag hoofd en nek. Zo ontspannend dat het ook z’n weerslag heeft op de rest van mijn lijf.
Erg druk hier. Mijn huis gaat morgen de verkoop in. Moet veel uitgezocht en opgeruimd worden.
Ik krijg 4-5 behandelingen. Vandaag hoofd en nek. Zo ontspannend dat het ook z’n weerslag heeft op de rest van mijn lijf.
Erg druk hier. Mijn huis gaat morgen de verkoop in. Moet veel uitgezocht en opgeruimd worden.

donderdag 29 oktober 2020 om 17:06
Drukke tijden dus EHR! Fijn dat je even proefkonijn kan zijn.
Ik heb echt mijn dag vandaag niet. Knie gestoten, vanmiddag stond ik in de supermarkt even te wachten omdat het bij de ingang druk was, iemand zag me te laat en knalde met haar karretje tegen mijn hielen op. Ik was al wat chagrijnig dus ik keek alleen even geïrriteerd om, en hield maar even wijs m'n mond.
Verder is het hier takkeweer en dat maakt mn humeur er niet bepaald beter op.
Toch nog een positief puntje: Geen pijn vandaag, ondanks de regen!
Ik heb echt mijn dag vandaag niet. Knie gestoten, vanmiddag stond ik in de supermarkt even te wachten omdat het bij de ingang druk was, iemand zag me te laat en knalde met haar karretje tegen mijn hielen op. Ik was al wat chagrijnig dus ik keek alleen even geïrriteerd om, en hield maar even wijs m'n mond.
Verder is het hier takkeweer en dat maakt mn humeur er niet bepaald beter op.
Toch nog een positief puntje: Geen pijn vandaag, ondanks de regen!
donderdag 29 oktober 2020 om 18:15
Lekker zo’n massageEHR schreef: ↑29-10-2020 16:44Ik ben sinds vandaag proefkonijn voor iemand die gaat afstuderen op massagetechnieken.
Spannend dat je huis in de verkoop gaat. Al iets anders op het oog of ga je huren?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
donderdag 29 oktober 2020 om 18:20
Dat laatste is ook heel belangrijk kwebbel!
Te snel gegeten, nu last van mijn maag...
Dochter kwam thuis met een krom wiel, zucht... Gelukkig hebben we hier een fantastisch lieve fietsenmaker in de wijk die er meteen een nieuw wiel om heeft gezet zodat ze morgen gewoon op de fiets naar school kan. Wel weer 95,- armer...
Ze mogen van mij de extra kinderbijslag voor kinderen met adhd wel weer invoeren
. Etui al kwijt incl de speciale pen van haar tablet, regenjas en hoes enz... word er niet goed van...
Te snel gegeten, nu last van mijn maag...
Dochter kwam thuis met een krom wiel, zucht... Gelukkig hebben we hier een fantastisch lieve fietsenmaker in de wijk die er meteen een nieuw wiel om heeft gezet zodat ze morgen gewoon op de fiets naar school kan. Wel weer 95,- armer...
Ze mogen van mij de extra kinderbijslag voor kinderen met adhd wel weer invoeren
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
donderdag 29 oktober 2020 om 19:28
donderdag 29 oktober 2020 om 21:22
Wanneer kreeg diegene klachten?
donderdag 29 oktober 2020 om 21:31
Suzy wat fijn maar ook klopte tegelijk dat je niet gek in je hoofd bent. Hopelijk kunnen ze je wel snel helpen hiermee.
Betreft de fiets, Helaas kun je daar inderdaad niet veel aan doen en het klopt, dat ligt niet alleen aan de ADHD. Maja niet leuk voor de beurs. (Portemonnee)
Bridge balen dat het niet lekker ging op de revalidatie. Heb je wel een idee hoe het wél beter zou kunnen ?
EHR lekker gemasseerd worden. Verhuizen is echt een zwaar project met alles dat er bij komt kijken.
Kwebbel balen van je humeur. Wel fijn dat je geen pijn hebt vandaag!
Lientje lekker shoppen zo. Wat komt Corona maar steeds dichtbij voor jou... lijkt me erg stressvol.
Betreft de fiets, Helaas kun je daar inderdaad niet veel aan doen en het klopt, dat ligt niet alleen aan de ADHD. Maja niet leuk voor de beurs. (Portemonnee)
Bridge balen dat het niet lekker ging op de revalidatie. Heb je wel een idee hoe het wél beter zou kunnen ?
EHR lekker gemasseerd worden. Verhuizen is echt een zwaar project met alles dat er bij komt kijken.
Kwebbel balen van je humeur. Wel fijn dat je geen pijn hebt vandaag!
Lientje lekker shoppen zo. Wat komt Corona maar steeds dichtbij voor jou... lijkt me erg stressvol.
donderdag 29 oktober 2020 om 21:33

donderdag 29 oktober 2020 om 21:47
OH Lien.. dat is best eng dan. 
Ze hadden het er vandaag (of gisteren) op tv ook over dat veel mensen doen alsof ze niets hebben, wanneer ze in het ziekenhuis moeten zijn voor een afspraak, die al heel lang staat. Aan de ene kant misschien begrijpelijk, je staat zo weer 3 maanden op een wachtlijst, aan de andere kant speel je met levens.
En zo kan ik me ook voorstellen dat je klasgenoot dacht, maar dat kan dan weer een enorme impact hebben
Woont je man al apart? Of zijn er verder geen acties genomen bij jullie thuis op dat vlak?
Wat heerlijk om gemasseerd te worden EHR!
Suzy, mijn jongste had ook altijd alles kapot. Heel raar. Kreeg hetzelfde speeltje, deed er niets anders mee maar bij hem ging het kapot.
Ik heb vanmorgen weer doorgeslapen tot de wekker. Lekker dus

Ze hadden het er vandaag (of gisteren) op tv ook over dat veel mensen doen alsof ze niets hebben, wanneer ze in het ziekenhuis moeten zijn voor een afspraak, die al heel lang staat. Aan de ene kant misschien begrijpelijk, je staat zo weer 3 maanden op een wachtlijst, aan de andere kant speel je met levens.
En zo kan ik me ook voorstellen dat je klasgenoot dacht, maar dat kan dan weer een enorme impact hebben

Woont je man al apart? Of zijn er verder geen acties genomen bij jullie thuis op dat vlak?
Wat heerlijk om gemasseerd te worden EHR!
Suzy, mijn jongste had ook altijd alles kapot. Heel raar. Kreeg hetzelfde speeltje, deed er niets anders mee maar bij hem ging het kapot.
Ik heb vanmorgen weer doorgeslapen tot de wekker. Lekker dus

Later is nu
donderdag 29 oktober 2020 om 22:06
Klasgenoot is afgelopen nacht ziek geworden. Dus misschien had hij wel een kucheltje maar niet heel ernstig dus .
Afgelopen nacht kreeg hij het erg benauwd en koorts. Vanmorgen vroeg getest en nu al uitslag dus.
Ik heb mijn leidinggevende een mail gestuurd met de vraag of ik morgen nu gewoon moet werken. Ik verwacht van wel masr zekerheid voor alles.
Verder wil man niet gescheiden leven hier. Dus we zitten gezellig bij elkaar. Hij neemt het risico. Tsja. Ik kan niet dwingen natuurlijk.
Lees net wel dat we binnen een week of 2 weten wie er wél en wie er niet de bonus krijgen. Ik ben zeer benieuwd.
Afgelopen nacht kreeg hij het erg benauwd en koorts. Vanmorgen vroeg getest en nu al uitslag dus.
Ik heb mijn leidinggevende een mail gestuurd met de vraag of ik morgen nu gewoon moet werken. Ik verwacht van wel masr zekerheid voor alles.
Verder wil man niet gescheiden leven hier. Dus we zitten gezellig bij elkaar. Hij neemt het risico. Tsja. Ik kan niet dwingen natuurlijk.
Lees net wel dat we binnen een week of 2 weten wie er wél en wie er niet de bonus krijgen. Ik ben zeer benieuwd.
donderdag 29 oktober 2020 om 22:14
@ Lientje, jeetje wat heftig, dan kan je zelf nog zo voorzichtig zijn maar als een ander dat niet is en daarbij ook de gevallen op je werk......
Ik duim dat het aan jou voorbij gaat!
@ Suzy, goed dat ze iets gevonden hebben wat je klachten veroorzaakt. Hoop dat je snel een oproep krijgt.
@ EHR, lekker die massages!
Succes met de verkoop van je huis. Heb je al wat anders?
@ Bridge, succes bij de fysio morgen, hoop dat jullie tot een goed gesprek komen
Ik ben gek op,planten, heb geen vensterbanken maar een aantal grote op de grond e/o plantentafeltjes staan. Ook heb ik een aantal varens aan het plafond voor het raam hangen.
En bloemen, sinds ik thuis ben toch altijd wel 2 of 3 bossen.
Stof afnemen doe ik met swiffer, zowel de meubels als de vloer. En met het lange exemplaar neem ik zonder te bukken gelijk de plinten mee. Geen aandelen maar wel groot fan haha.
Iedereen met pijn sterkte.
Welterusten
Ik duim dat het aan jou voorbij gaat!
@ Suzy, goed dat ze iets gevonden hebben wat je klachten veroorzaakt. Hoop dat je snel een oproep krijgt.
@ EHR, lekker die massages!
Succes met de verkoop van je huis. Heb je al wat anders?
@ Bridge, succes bij de fysio morgen, hoop dat jullie tot een goed gesprek komen
Ik ben gek op,planten, heb geen vensterbanken maar een aantal grote op de grond e/o plantentafeltjes staan. Ook heb ik een aantal varens aan het plafond voor het raam hangen.
En bloemen, sinds ik thuis ben toch altijd wel 2 of 3 bossen.

Stof afnemen doe ik met swiffer, zowel de meubels als de vloer. En met het lange exemplaar neem ik zonder te bukken gelijk de plinten mee. Geen aandelen maar wel groot fan haha.
Iedereen met pijn sterkte.
Welterusten
-puck wijzigde dit bericht op 29-10-2020 22:15
Reden: Verkeerde naam
Reden: Verkeerde naam
0.33% gewijzigd
donderdag 29 oktober 2020 om 22:14
Ik reken op niks dan valt het altijd mee. Onze organisatie werkt sowieso aan een aparte bonus voor degene die buiten de boot vallen want ze vinden dat iedereen hard gewerkt heeft. Denk aan de medewerkers van de receptie, die hebben wat boze telefoontjes moeten opvangen of ict die met spoed beeldbellen op elke lokatie moest regelen oa.Nankurunaisa schreef: ↑29-10-2020 22:10Ik hoop dat je in aanmerking komt. Ze zijn best streng qua regels voor de bonus merkte ik. Voor vandaag moest dit allemaal zijn aangevraagd.
Dus ik krijg denk ik sowieso iets. Al is het dan wellicht niet de 1000 euro.