Gezondheid alle pijlers

Kletstopic: leven met pijn

17-09-2020 20:33 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu
lientje69 schreef:
27-10-2020 12:36
Nee Dreamer, voorlopig ben ik weer even examenvrij. Vandaag moest ik werken. Cijfer van de moduletoets is binnen hoor. Een 8,9 . :biggrin:
Wauw, goed hoor Lien, gefeliciteerd 🤩
Die heb je alvast maar binnen.
*poef*
Geweldig gedaan Lientje!
anoniem_343361 wijzigde dit bericht op 07-11-2020 10:33
Reden: privacy
92.55% gewijzigd
Oh nee toch Moyrrie :O
Oh Moyrrie wat een ongelofelijke LUL :swear:
Alles wel goed gekomen?
Ja, gelukkig wel. Zij had nergens last van. Totaal geen stress.
Moyrrie- schreef:
27-10-2020 18:42
Dat is dan weer de mooie kant van dementie. :-]
Maar wat zal jij bezorgd geweest zijn Moyrrie!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Moyrrie- schreef:
Dat is dan weer de mooie kant van dementie. :-]
Maar wat zal jij bezorgd geweest zijn Moyrrie!
lientje69 schreef:
27-10-2020 15:52
Dat is jammer Bridge, je kon altijd zo goed met hem door één deur.

Dreamer, heb jij wel een speciale stoel aan de keukentafel?
Ik las dat er onwijs veel thuiswerkers nu fysieke klachten krijgen.

Ja, ik heb juist een bureaustoel. :)
En man is nu bezig met het inrichten van een kantoor boven, op de oude kamer van oudste. Daar kom ik waarschijnlijk te zitten ook achter een echt bureau.
Later is nu
Jeetje wat een fout zeg, Moyrrie. Fijn dat het goed gekomen is, maar wat vervelend van jouw rustige dag.
Later is nu
Moyrrie wat schrikken zeg! :there:
Dreamer schreef:
27-10-2020 19:39
Ja, ik heb juist een bureaustoel. :)
En man is nu bezig met het inrichten van een kantoor boven, op de oude kamer van oudste. Daar kom ik waarschijnlijk te zitten ook achter een echt bureau.
Gelukkig maar.
lientje69 schreef:
27-10-2020 15:52
Dat is jammer Bridge, je kon altijd zo goed met hem door één deur.
Dat kan ik nog steeds hoor, maar we moeten gewoon weer even de situatie samen helder krijgen zodat we weer op een lijn zitten.
Wat een bizarre actie Moyrrie!
Moyrrie- schreef:

Dat is dan wel fijn, maar kan me jouw paniek en angst zo goed voorstellen.
:hug:
Ik lig inmiddels languit op de bank en ga maar weer vroeg naar bed,want het was een dag vol emoties, pijn en erg vermoeiend. Bedankt voor jullie lieve reacties.

Dreamer, fijn dat je straks beter thuis kunt weken.
Moyrrie, ik zei tegen man dat k natuurlijk voor de gezelligheid ook nog beneden zou zitten. Toen werd ik enigszins verontwaardigd aangekeken, want waar deed hij dan al die moeite voor :rofl:
Maar hij is wel blij dat ook alle dozen met boeken naar boven gaan. De weggeefboeken dus
Later is nu
Dreamer, hij wil natuurlijk het rijk helemaal voor zichzelf. ;)
Moyrrie- schreef:
27-10-2020 21:40
Dreamer, hij wil natuurlijk het rijk helemaal voor zichzelf. ;)

Dan gaat hij toch boven zitten :A:

(is net zo ongezellig, natuurlijk.. haha)
Later is nu
Kwebbeltje91 schreef:
27-10-2020 16:18
Jammer Bridge.

Ik ben bij de kruidvat geweest, ik schrok echt van de prijzen van oa lucavitaal. Ik heb er maar 1 van kruidvat merk gekocht, die was me al prijzig genoeg haha. Eens kijken of dit wat is.
Als je genoeg per jaar koopt kan je het wel weer van de belasting aftrekken trouwens, mits een arts gezegd heeft dat je het moet gebruiken.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Wat een schrik Moyrrie, dat verwacht je toch ook niet zeg! Dat zijn nou juist de dingen waar je op moet kunnen vertrouwen.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Morgen naar de kapper en dan door naar de sportarts voor mijn knie. Maar vraag ook meteen even naar mijn andere gewrichten. Wordt er moe van... Nu al een paar dagen dat ik weer een zere duim/pols, grote teen en ellebogen heb. En mijn bekken hebben er al helemaal geen zin in.

Ik merkte trouwens bij het sporten dat wanneer ik op mijn rug op de grond lig en dan mijn armen gestrekt vanaf mijn zij boven mijn hoofd wil neerleggen dat het niet meer lukt. Lijkt wel of er een obstructie zit, alsof het kapsel niet goed zit ofzo.
Irritant, ik hoor al een uur een hond blaffen.
Hond uiteindelijk nog stil geworden Suzy?

Ik heb weer eens last van de klok. Word ik al om een uur of 4 wakker en durf ik niet meer te gaan slapen uit angst dat ik me verslaap.
(6)
suzyqfive schreef:
27-10-2020 22:38
Als je genoeg per jaar koopt kan je het wel weer van de belasting aftrekken trouwens, mits een arts gezegd heeft dat je het moet gebruiken.
Nope, ik heb het zelf besloten. Nou ja, en ook op advies van mijn vader dan. Maar die is geen arts :proud:
Goedemorgen :sun:

Suzy, die pijn in de handen heb ik ook steeds meer. Zeker met die kou. En ik 'vergeet' altijd handschoenen aan te doen :roll: Ik merk vooral bij beide duimgewrichten, dat ik er ook geen kracht meer mee kan zetten.

Afijn

Lientje, ik ben ook steeds vroeger wakker, ineens. Heb ik eigenlijk nooit. Meestal slaap ik, als er geen wekker in de weg zit, zo'n 7 uur en 50 minuten, maar nu ben k na 7 uur slaap al wakker. Trekt wel weer bij, denk ik. (voordat de zomertijd ingaat)

Mijn moeder moet vandaag een griepprik en ik schijn gezegd te hebben dat ik haar dan wel heenrijd. Dus ik moet er vroeger zijn dat ik van plan was. Ik zou ook voor ons koken en nu vraag ik me af of ik dat hier nog zal doen of toch bij haar thuis. (ik stel het vanzelf te lang uit, zodat die keuze genomen is, denk ik)
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven