Kletstopic: leven met pijn
donderdag 17 september 2020 om 20:33
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Later is nu

dinsdag 27 oktober 2020 om 18:59
dinsdag 27 oktober 2020 om 18:59
dinsdag 27 oktober 2020 om 19:39
Ja, ik heb juist een bureaustoel.

En man is nu bezig met het inrichten van een kantoor boven, op de oude kamer van oudste. Daar kom ik waarschijnlijk te zitten ook achter een echt bureau.
Later is nu
dinsdag 27 oktober 2020 om 19:42

dinsdag 27 oktober 2020 om 21:27
dinsdag 27 oktober 2020 om 22:38
Als je genoeg per jaar koopt kan je het wel weer van de belasting aftrekken trouwens, mits een arts gezegd heeft dat je het moet gebruiken.Kwebbeltje91 schreef: ↑27-10-2020 16:18Jammer Bridge.
Ik ben bij de kruidvat geweest, ik schrok echt van de prijzen van oa lucavitaal. Ik heb er maar 1 van kruidvat merk gekocht, die was me al prijzig genoeg haha. Eens kijken of dit wat is.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
dinsdag 27 oktober 2020 om 22:41
dinsdag 27 oktober 2020 om 23:18
Morgen naar de kapper en dan door naar de sportarts voor mijn knie. Maar vraag ook meteen even naar mijn andere gewrichten. Wordt er moe van... Nu al een paar dagen dat ik weer een zere duim/pols, grote teen en ellebogen heb. En mijn bekken hebben er al helemaal geen zin in.
Ik merkte trouwens bij het sporten dat wanneer ik op mijn rug op de grond lig en dan mijn armen gestrekt vanaf mijn zij boven mijn hoofd wil neerleggen dat het niet meer lukt. Lijkt wel of er een obstructie zit, alsof het kapsel niet goed zit ofzo.
Ik merkte trouwens bij het sporten dat wanneer ik op mijn rug op de grond lig en dan mijn armen gestrekt vanaf mijn zij boven mijn hoofd wil neerleggen dat het niet meer lukt. Lijkt wel of er een obstructie zit, alsof het kapsel niet goed zit ofzo.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.

woensdag 28 oktober 2020 om 07:51
woensdag 28 oktober 2020 om 09:14
Goedemorgen
Suzy, die pijn in de handen heb ik ook steeds meer. Zeker met die kou. En ik 'vergeet' altijd handschoenen aan te doen
Ik merk vooral bij beide duimgewrichten, dat ik er ook geen kracht meer mee kan zetten.
Afijn
Lientje, ik ben ook steeds vroeger wakker, ineens. Heb ik eigenlijk nooit. Meestal slaap ik, als er geen wekker in de weg zit, zo'n 7 uur en 50 minuten, maar nu ben k na 7 uur slaap al wakker. Trekt wel weer bij, denk ik. (voordat de zomertijd ingaat)
Mijn moeder moet vandaag een griepprik en ik schijn gezegd te hebben dat ik haar dan wel heenrijd. Dus ik moet er vroeger zijn dat ik van plan was. Ik zou ook voor ons koken en nu vraag ik me af of ik dat hier nog zal doen of toch bij haar thuis. (ik stel het vanzelf te lang uit, zodat die keuze genomen is, denk ik)

Suzy, die pijn in de handen heb ik ook steeds meer. Zeker met die kou. En ik 'vergeet' altijd handschoenen aan te doen

Afijn
Lientje, ik ben ook steeds vroeger wakker, ineens. Heb ik eigenlijk nooit. Meestal slaap ik, als er geen wekker in de weg zit, zo'n 7 uur en 50 minuten, maar nu ben k na 7 uur slaap al wakker. Trekt wel weer bij, denk ik. (voordat de zomertijd ingaat)
Mijn moeder moet vandaag een griepprik en ik schijn gezegd te hebben dat ik haar dan wel heenrijd. Dus ik moet er vroeger zijn dat ik van plan was. Ik zou ook voor ons koken en nu vraag ik me af of ik dat hier nog zal doen of toch bij haar thuis. (ik stel het vanzelf te lang uit, zodat die keuze genomen is, denk ik)
Later is nu