Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
applaus voor Lisa!
Sterk zijn is je eigen leven in handen hebben denk ik. En ja... wat MP zegt is ook waar... Ik denk alleen wel dat dat een wisselwerking is. Voor iemand door het vuur willen gaan, en alles regelen als de hele bende instort.
Inderdaad, Olive..goed gezegd!

En hoera voor Lisa! En voor Rachel..ze is ontzettend sympathiek!
Mijn eerste opmerking: ik ben financieel onafhankelijk, ik ben zelfstandig, leef mijn leven en mijn kindjes kunnen hun ding doen omdat ik voor hen de mogelijkheid daartoe schep - we hebben het heel goed, zonder steun van wie ook. Maar omdat ik niemand heb ontmoet die mij zoveel veiligheid biedt dat ik mijn zwakheden aan hem of haar kan laten zien ben ik dus éigenlijk niet sterk?
MP Je hebt je éigen leven in handen, en dat maakt je sterk vind ik.

Wat ik zeg, iemand die zegt 'ik regel het voor je' is een wisselwerking. Dat is niet iets dat jou minder sterk maakt. Zelf zou je het ook redden, hoe dan ook.

Neemt niet weg dat zo iemand wel eens fijn is... Maar dan moet je wel zo iemand ontmoeten natuurlijk.
Ja Olive, in jouw redenering kan ik volgen maar Xen is een ander idee toegedaan en ik ben benieuwd naar haar uitleg.

Thnx anyway Olijfje!
Tjeeeee MP, zo bedoelde ik dat dus niet. Beetje lastig uitleggen. Ik ben ook onafhankelijk, zelstandig etc., en velen zien mij als iemand die niemand nodig heeft. Terwijl als ik miijn zwakheden toon, ik merk dat dat veel aantrekkelijker is voor mannen (en vrouwen, dus ook in vriendschappen). Dat vind ik dus ook aantrekkelijk in een man.
Thuisssss
Ik heb beetje moeite met uitspraken als: wij vrouwen van kaliber...want zo voel ik dat helemaal niet. Dat we allemaal leuke vrouwen zijn hier dat is een feit, maar we delen ook vele dipjes hier dus dat ubersterke single zijn ervaar ik niet zoals jij dat ervaart denk ik.
Misschien is het verschil tussen jou en mij dat ik behalve voor mezelf ook al mijn hele leven voor al mijn mannen zorg, voor mijn echtgenoten/geliefden/kinderen/vrienden?
En GVD dan doe ik het maar verkeerd! Dat zal dan wel maar goed, liever verkeerd en blij met mezelf en mijn kindjes dan goed en ongelukkig met een man ...

welkom thuis Vleertje!
Hee Vleer!
Wie zegt nou dat jij het verkeerd doet?????

En idd zal het voor jou anders zijn omdat je kinderen hebt, dus je moet jezelf niet alleen in bescherming nemen maar ook je kinderen. Dus dubbel sterk!
hoi Vleer!
Lieve meiden, dit drankorgeltje duikt lekker haar bedje in.

Fijne avond nog!

Eh geen idee waar jullie het over hebben op dit moment...

Ik ga denk ik een hondje kopen , lijkt mij wel gezellig.. Een jack russeltje gaat het worden denk
Truste olive!
Weet je dat wel zeker Vleer?? Niet echt een beslissing die je heel snel kunt nemen denk ik...wel leuk hoor...daar niet van..Ik heb echt te weinig tijd, anders had ik al lang een hondje..

@Olive: Trusten!
Meiden, ik ga ook richting bed! Thanks voor de gezelligheid!
Ik ga jullie ook verlaten!!

Trusten allemaal! Slaap lekker!
* misspoez gaat dan ook maar slapen.
Dit is toch een droppie
Het is inderdaad een schatje Vleer, maar bedenk wel dat je net afstand van die 2 katten van je opa hebt gedaan, omdat je het zo'n zooi vond worden (oa). Een hondje kost tijd, een pup nog veel meer. En het ras: kan dat goed alleen zijn? Blaft het veel? Stel dat je buren telkens klagen wegens het geblaf en gekank van je kleintje, dat is ook echt niet leuk.

Verder heb ik de discussie niet gevolgd, kom net binnen zeilen, ga zo ook mn bedje in. Heb heerlijk filmpjes gekeken met 2 vriendinnen.

Trusten voor y'all!
Goeiemorgen,

Dit vroege tijdstip van posten op de zondagmorgen wordt mede mogelijk gemaakt door mijn lieve onderbuurman die na het uitgaan nog niet helemaal uitgefeest was en nu een heuse afterparty aan het houden is in zijn flatje. Niet wetende dat zijn bovenbuurvrouw van plan was om lekker uit te slapen..

Vanaf half 9 hoor ik hier al van The Prodigy tot Elvis langs komen met bijbehorend vals gezang... Om dat laatste kan ik nog wel lachen..Vooral toen ze Queen aan het draaien waren met The Pretender

Nu is Ramses Shaffy aan de beurt...

Straks maar eens even een leuk kaartje schrijven en op zijn deur plakken ofzo..
Indi, ik weet hoe vervelend het is. Ik heb onder en naaste buren en die hebben er beiden een handje van om de muziek wat te hard aan te zetten. De onderbuurman heeft geloof ik nu ongeveer begrepen wat te hard is, maar de naaste nog niet. Zo ging vannacht om half 3 de muziek aan, en dan op het niveau dat ik d ebas duidelijk hoor maar het liedje niet. Ben mn bed weer uitgestommeld en heb met een schoen op de muur gemept.

En elke keer denk ik: ik moet naar buiten, aanbellen, en volgende keer de politie bellen....

(Zo, dat was even een frustratie.)

Verder alles goed Indi?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven