Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Datertje schreef:
30-10-2020 19:11
Dank jullie allemaal ik hoop ook dat dit huwelijk minimaal 2 jaar duurt.

Red wat voor poekie is het geworden.
Een heel mooi gevlekt zwerfkatje.
RedRoseThorn schreef:
30-10-2020 21:50
Een heel mooi gevlekt zwerfkatje.
:love:
Ooo :heart:
:jump: dat klinkt goed!! Poekies zijn zo leuk...
Kantlijn ga jij een blauwtje lopen of heb jij een glazenbol?
Datertje schreef:
30-10-2020 23:37
Kantlijn ga jij een blauwtje lopen of heb jij een glazenbol?
Ik heb zeker een glazen bol. Heb jij zin om morgen gezellig hier bij mij te komen cocoonen? Beetje netflix en chill en stuff?
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Hier was het netflix bingen, Marcella, bangelijk goed. Gelukkig nog een seizoen te gaan.
kantlijn schreef:
31-10-2020 00:23
Ik heb zeker een glazen bol. Heb jij zin om morgen gezellig hier bij mij te komen cocoonen? Beetje netflix en chill en stuff?
Dalijk doet ze het gewoon. Sta je toch mooi voor schut! :)
Julus schreef:
30-10-2020 21:44
Lezen is ook heel fijn. Dat boek, heet oorspronkelijk I am Pilgrim?
Klopt ja
Antoon69 schreef:
31-10-2020 01:52
Dalijk doet ze het gewoon. Sta je toch mooi voor schut! :)
Hahaha dat dacht ik ook. Ik ben er gek genoeg voor.
Datertje veel succes met de nieuwe wheels
Red veel plezier met je huisgenoot!

Hier is het enige wat nog kan bij daten buiten wandelen. Alles behalve voedingswinkels en apotheken is dicht. Geen musea, bioscoop, ... niets.
En vanaf morgen mag zelfs geen bezoek meer in huis behalve je knuffelcontact.
Iedereen mag 1 knuffelcontact hebben. Dat is 1 iemand waarmee je op minder dan 1,5m afstand komt. Dat kan ook een ouder of kleinkind zijn.
Nu komt het: singles mogen een extra knuffelcontact hebben maar die mag maar om de 2 weken wisselen :mrgreen:

Voor de lieve vrede: ik ga van dat privilege geen gebruik maken.
Attraverso schreef:
31-10-2020 08:46
Nu komt het: singles mogen een extra knuffelcontact hebben maar die mag maar om de 2 weken wisselen :mrgreen:

Voor de lieve vrede: ik ga van dat privilege geen gebruik maken.
Haha, door dit soort maatregelen wordt het een beetje clownesk allemaal. Sowieso omdat het natuurlijk absoluut niet te controleren/handhaven is :D

Vraagje : merken jullie ook dat het in deze tijden op tinder alleen maar lastiger wordt? Ik behoor inmiddels tot het meubilair op tinder, en hoewel ik in lockdown periodes merk dat er meer matches/mensen op tinder lijken te zijn, lopen gesprekjes sneller dood dan ooit. Wat ik me opzicht wel kan voorstellen, want veel mensen zijn mentaal toch een beetje murw geslagen, maken weinig mee en zitten door de lockdown in combinatie met het sombere weer niet echt hoog in hun energie.... Vroeg me af of jullie dit ook ervaren.
Sabbieehhhh schreef:
30-10-2020 19:24
Och gelukkig zijn Tom en ik die gewend bij elkaar ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=9tilc38 ... sicChannel
ik swipe nog wel en praat wel wat maar eigenlijk helemaal niet zo'n zin in een date..aan de andere kant ook wel weer behoefte aan contact..het zijn rare tijden..

Wat bijzonder Attro..je mag om de 2 weken wisselen haha..bezint eer gij begint dus..je mag 2 weken geen andere date knuffelen :D
Ik ervaar wel dat het moeilijker is om af te spreken. Iedereen houdt zich mooi aan de regels (niet thuis afspreken bvb) waardoor je enkel in het weekend overdag bij droog weer kan afspreken.
Wat heel erg opvalt is dat meer dan de helft van de mannen on hun profiel aangeeft op zoek te zijn naar een relatie. Nooit meegemaakt.
tomcat schreef:
31-10-2020 09:26
ik swipe nog wel en praat wel wat maar eigenlijk helemaal niet zo'n zin in een date..aan de andere kant ook wel weer behoefte aan contact..het zijn rare tijden..

Wat bijzonder Attro..je mag om de 2 weken wisselen haha..bezint eer gij begint dus..je mag 2 weken geen andere date knuffelen :D
Ja ik ga weloverwogen beslissingen moeten maken :mrgreen:
Straks wandeldate met iemand die zo vlakbij woont dat we elkaar binnen 10 minuten tegenkomen mochten we in elkaars richting lopen. Benieuwd.

FB dating is trouwens sinds eergisteren ook hier actief.
inderdaad druk op tinder, swipe net 3 matches weer..maar echt zo geen zin om dat gesprek te beginnen..toch maar iets gestuurd anders hoor je zeker nooit meer iets....oh ja fb..moet ik ook nog even kijken. Wel jammer dat dat alleen op telefoon kan..ik vind laptop fijner.
tomcat schreef:
31-10-2020 09:46
inderdaad druk op tinder, swipe net 3 matches weer..maar echt zo geen zin om dat gesprek te beginnen..toch maar iets gestuurd anders hoor je zeker nooit meer iets....oh ja fb..moet ik ook nog even kijken. Wel jammer dat dat alleen op telefoon kan..ik vind laptop fijner.
Tomcat waarom swipe je dan? Het hoeft toch helemaal niet? Zo tegenstrijdig ook, je wil zelf niets sturen maar hoopt wel dat zij iets laten horen? Het zit diep hè, hopelijk voel jij je gauw beter. Al is dat niet zo eenvoudig in deze tijd. Het is ook allemaal heel heftig.
Swipen is leuk..vrouwen kijken..en een match kan ook leuk zijn. Ik ben er niet zoveel mee bezig verder.doe gewoon mijn eigen ding en als ik even niks heb dan zie ik wel met wie er wel of niet een gesprek komt.

Op paiq vaak leukere gesprekken maar dan valt de foto tegen, op tinder leukere foto's maar dan zijn de gesprekken weer niet je dat..ach..beetje zoals met loterijen..als je niet meedoet kan je ook niet winnen :D
tomcat schreef:
31-10-2020 09:46
Als ik jou was zou ik even stoppen met daten en de aandacht op mijzelf richten.
Ritmodelanoche schreef:
31-10-2020 09:05
Haha, door dit soort maatregelen wordt het een beetje clownesk allemaal. Sowieso omdat het natuurlijk absoluut niet te controleren/handhaven is :D

Vraagje : merken jullie ook dat het in deze tijden op tinder alleen maar lastiger wordt? Ik behoor inmiddels tot het meubilair op tinder, en hoewel ik in lockdown periodes merk dat er meer matches/mensen op tinder lijken te zijn, lopen gesprekjes sneller dood dan ooit. Wat ik me opzicht wel kan voorstellen, want veel mensen zijn mentaal toch een beetje murw geslagen, maken weinig mee en zitten door de lockdown in combinatie met het sombere weer niet echt hoog in hun energie.... Vroeg me af of jullie dit ook ervaren.
Wel vreemd dat er meer mensen zijn en dat niemand er zin in heeft. Lijkt wel of ze proberen een remedie te vinden tegen de verveling dan.

Wat prijs ik me toch gelukkig dat ik helemaal geen behoefte heb aan swipen en daten. Dit gevoel is overigens nieuw voor mij. Voorheen kon ik niet wachten om weer te daten.

Whawhawha een knuffelmaatje en dan inwisselen na twee weken voor een nieuwknuffel maatje. Ik zie een nieuwe datingsite ontstaan in belgie.
tomcat schreef:
31-10-2020 10:51
Swipen is leuk..vrouwen kijken..en een match kan ook leuk zijn. Ik ben er niet zoveel mee bezig verder.doe gewoon mijn eigen ding en als ik even niks heb dan zie ik wel met wie er wel of niet een gesprek komt.

Op paiq vaak leukere gesprekken maar dan valt de foto tegen, op tinder leukere foto's maar dan zijn de gesprekken weer niet je dat..ach..beetje zoals met loterijen..als je niet meedoet kan je ook niet winnen :D
Maar kap je die gesprekken op Paiq dan ook direct af?

Ik ben zelf ook schuldig aan het beoordelen van mensen op foto. Terwijl ik ook weet dat ik daar sommige mannen te kort doe. En ik denk anders om ook natuurlijk 😂
Dus ik ben net zo erg.

Natuurlijk moet daar ook een soort van aantrekkingskracht zijn. En op sommige type vrouw of man val je gewoon niet. Je ziet een foto en je denkt nahh ik fleur daar echt niet van op.
Ik ga geen voorbeelden noemen.

Maar stel je voor Tom dat je in de supermarkt in gesprek komt met dezelfde vrouw als je de vegatarische bitterballen niet kunt vinden en het haar vraagt. En er ontstaat een gesprek dan verandert misschien je beeld van haar omdat je haar bezig ziet in de winkel.
Op Paiq moet je het doen met een foto.
Dat is zeker waar Julia. Mijn bijna buurman zou mij nooit opgevallen zijn op een datingapp, maar live is het echt een scharje.
Oh wat leuk redrose, toch gezwicht voor de poes.

Wat een gekke regels in België met elke 2 weken een ander knuffelmaatje. Maar wel fijn dat de singles niet vergeten worden. Veel plezier op je date Attra!

Ik zou vanavond naar een vriendin gaan maar die zit uit voorzorg in qurantaine. Jammer maar het is niet anders.

En eens met bovenstaande. Mijn ex zou mij op een datingapp ook niet opgevallen zijn, terwijl ik hem bij onze 1e ontmoeting al gelijk leuk vond door zijn spontaniteit en gezelligheid.
Datertje schreef:
31-10-2020 11:02
Wat prijs ik me toch gelukkig dat ik helemaal geen behoefte heb aan swipen en daten. Dit gevoel is overigens nieuw voor mij. Voorheen kon ik niet wachten om weer te daten.
Oh ik ook enorm! Ben er natuurlijk ook nog niet echt aan toe, maar heb mijzelf plechtig beloofd om niet meer te internet daten. De onrust die ik hier voel en ik er zelf altijd bij gevoelt heb dat gun ik mijzelf echt niet meer.
Ik sta open voor liefde en geloof er inmiddels stellig in dat mijn innerlijk weten mij exact de weg wijst en de liefde vanzelf weer een keer komt. Ook al duurt dat wellicht nog weer vele jaren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven