Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 31 oktober 2020 om 16:40
Ook zeker herkenbaar, er is genoeg ‘activiteit’ maar echt een gezellig lopend gesprek voeren is een uitdaging. Merkte dat eerst de mannen snel de gesprekken opstartte, maar moet het nu steeds vaker doen. Opzich niet erg, ben niet van mening dat mannen het altijd maar als eerste moeten doen. Maar geeft wel gevoel dat je beetje meer aan moet trekken om maar zo te zeggen en gezellig houden.Ritmodelanoche schreef: ↑31-10-2020 09:05Haha, door dit soort maatregelen wordt het een beetje clownesk allemaal. Sowieso omdat het natuurlijk absoluut niet te controleren/handhaven is
Vraagje : merken jullie ook dat het in deze tijden op tinder alleen maar lastiger wordt? Ik behoor inmiddels tot het meubilair op tinder, en hoewel ik in lockdown periodes merk dat er meer matches/mensen op tinder lijken te zijn, lopen gesprekjes sneller dood dan ooit. Wat ik me opzicht wel kan voorstellen, want veel mensen zijn mentaal toch een beetje murw geslagen, maken weinig mee en zitten door de lockdown in combinatie met het sombere weer niet echt hoog in hun energie.... Vroeg me af of jullie dit ook ervaren.
zaterdag 31 oktober 2020 om 16:40
Ehhhh nee. No way dat ik in zo een huis ga of met mijn hoofd op tv...
zaterdag 31 oktober 2020 om 16:44
Ze zorgt in ieder geval goed voor de kinderen
zaterdag 31 oktober 2020 om 16:44
Redrose, super leuk dat je een zwerfkat hebt geadopteerd! Je krijgt er heel veel liefde voor terug en plezier
Attra, goed bezig dat je alweer een wandeldate achter de rug hebt en het ook succesvol was! Ik heb mezelf maar op wandeldate genomen en uurtje gelopen haha. Prima weer vandaag
Tom, niks mis mee toch om gewoon even rust te nemen van het daten! Vooral als de apps alleen maar vermoeiend voelt en irritatie oplevert. Herken het ook wel dat je toch ergens gezelschap wil, gelukkig is het hier ook stuk zat haha.
En verder ook zeker blij met ons topic nog steeds, bizar dat we volgens mij al bijna een jaar aan het kletsen zijn! Ookal kennen we elkaar niet in het echt, toch voelt het alsof het wel zo is en persoonlijkheden van iedereen ook leert kennen. Leuk is dat
Attra, goed bezig dat je alweer een wandeldate achter de rug hebt en het ook succesvol was! Ik heb mezelf maar op wandeldate genomen en uurtje gelopen haha. Prima weer vandaag
Tom, niks mis mee toch om gewoon even rust te nemen van het daten! Vooral als de apps alleen maar vermoeiend voelt en irritatie oplevert. Herken het ook wel dat je toch ergens gezelschap wil, gelukkig is het hier ook stuk zat haha.
En verder ook zeker blij met ons topic nog steeds, bizar dat we volgens mij al bijna een jaar aan het kletsen zijn! Ookal kennen we elkaar niet in het echt, toch voelt het alsof het wel zo is en persoonlijkheden van iedereen ook leert kennen. Leuk is dat
zaterdag 31 oktober 2020 om 16:45
The masked big brothers?Sabbieehhhh schreef: ↑31-10-2020 16:40Ehhhh nee. No way dat ik in zo een huis ga of met mijn hoofd op tv...![]()
zaterdag 31 oktober 2020 om 17:00
Jaaah gedeelde smart is halve smart.
Ik zo spaghetti maken zooo zin in!
Tom wat heeft Max gedaan?
zaterdag 31 oktober 2020 om 17:48
zaterdag 31 oktober 2020 om 18:35
En dan samenwerken met Jack of Harry
Ik kijk op sommige momenten weg. Lezen lukt beter.
Ik ben door de vele pesterijen in mijn leven al vroeg gaan werken en zo met wat studie in de avonduren de cijfertjes ingerold.
Verpleging kwam ook in mij op, maar daar heb je die open wonden weer...
julia_20 wijzigde dit bericht op 31-10-2020 18:40
9.56% gewijzigd
zaterdag 31 oktober 2020 om 18:35
En? Waar blijf je nou, heb je mijn pm niet gehad? De merlot staat hier al uren op kamertemperatuur te ademen en ik heb boeuf bourguignon gemaakt. Tafel romantisch gedekt met kaarsen en al...
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
zaterdag 31 oktober 2020 om 19:50