Singles Unite: deel 4!!
zaterdag 31 oktober 2020 om 20:29
Ik heb vroeger ook voor cijfertjes gekozen. Drie jaar geleden ben ik een bbl in de gehandicaptenzorg gaan doen. Nu groei ik gestaag naar waar ik heen wil gaan. Als ik klaar ben straks ben ik 51 maar doe ik iets wat ik graag wil doen.Julia_20 schreef: ↑31-10-2020 18:35En dan samenwerken met Jack of Harry
Ik kijk op sommige momenten weg. Lezen lukt beter.
Ik ben door de vele pesterijen in mijn leven al vroeg gaan werken en zo met wat studie in de avonduren de cijfertjes ingerold.
Verpleging kwam ook in mij op, maar daar heb je die open wonden weer...![]()
zaterdag 31 oktober 2020 om 20:39
Een uitdaging is nog een understatement... Net ook weer op tinder : Hey Ritmo, hoe is je avond? Ik een normaal, spontaan antwoord teruggestuurd. En......het blijft alweer stil. Zeg dan niks, kom op.Vivi3338 schreef: ↑31-10-2020 16:40Ook zeker herkenbaar, er is genoeg ‘activiteit’ maar echt een gezellig lopend gesprek voeren is een uitdaging. Merkte dat eerst de mannen snel de gesprekken opstartte, maar moet het nu steeds vaker doen. Opzich niet erg, ben niet van mening dat mannen het altijd maar als eerste moeten doen. Maar geeft wel gevoel dat je beetje meer aan moet trekken om maar zo te zeggen en gezellig houden.
Sowieso begint het een beetje te frustreren dat ik het idee heb er zo hard aan te moeten trekken. Komop, ik ben een hartstikke leuk persoon vind ik zelf, ik heb genoeg te bieden. Om me heen zie ik elke onbenul in een relatie, en ik moet er onderhand voor kruipen. Ja, ik heb momenteel even een fase van zelfmedelijden haha, maar het is wel opvallend. Komop, het moet van twee kanten komen, denk ik dan.
zaterdag 31 oktober 2020 om 20:59
Nadat ik werkeloos werd dit jaar heb ik toch weer naar cijfertjes gezocht.
Af en toe iets heel anders wat ik voorbij zag komen.
Eigenlijk op zoek naar klein bedrijf weer.
Het is wel een wat groter bedrijf geworden. En door hun werkzaamheden totaal anders.
Op mijn 52ste toch een uitdaging weer.
Maar leuk!
zaterdag 31 oktober 2020 om 21:09
Ja, waarom niet? Misschien denkt zij wel hetzelfde. Dat gemiep altijd over dat de ander het gesprek moet beginnen
zaterdag 31 oktober 2020 om 21:11
Klinkt super goed altijd fijn als je een uitdaging hebt. Althans dat vind ik.Julia_20 schreef: ↑31-10-2020 20:59Nadat ik werkeloos werd dit jaar heb ik toch weer naar cijfertjes gezocht.
Af en toe iets heel anders wat ik voorbij zag komen.
Eigenlijk op zoek naar klein bedrijf weer.
Het is wel een wat groter bedrijf geworden. En door hun werkzaamheden totaal anders.
Op mijn 52ste toch een uitdaging weer.
Maar leuk!
zaterdag 31 oktober 2020 om 21:46
Gewoon je niet frustreren en niet te graag willen. Er zijn heel veel mooie en lieve mensen zonder relatie.Ritmodelanoche schreef: ↑31-10-2020 20:39Een uitdaging is nog een understatement... Net ook weer op tinder : Hey Ritmo, hoe is je avond? Ik een normaal, spontaan antwoord teruggestuurd. En......het blijft alweer stil. Zeg dan niks, kom op.
Sowieso begint het een beetje te frustreren dat ik het idee heb er zo hard aan te moeten trekken. Komop, ik ben een hartstikke leuk persoon vind ik zelf, ik heb genoeg te bieden. Om me heen zie ik elke onbenul in een relatie, en ik moet er onderhand voor kruipen. Ja, ik heb momenteel even een fase van zelfmedelijden haha, maar het is wel opvallend. Komop, het moet van twee kanten komen, denk ik dan.
zaterdag 31 oktober 2020 om 21:47
Gewoon aanspreken, je hebt niets te verliezen toch.
zaterdag 31 oktober 2020 om 22:00
Wat iemand hier wat pagina's terug zei, viel mij inderdaad ook op. Dat mannen opeens massaal op zoek zijn naar een vaste partner
Maar ik zie de bui al hangen, als we dan weer los mogen willen ze plots iedere avond een harem nieuwe vrouwen...
Merk bij mezelf ook dat ik weinig zin heb om gesprekken gaande te houden, ben denk ik juist die negerende kut-match
Het verveelt me, je maakt toch niks mee. Dus steeds datzelfde "oh wat doe je zoal?" "werk en studie verder niks" , daar heb je gewoon geen puf voor toch. Dus alleen de écht leuke springen er uit en reageer je verder op... Of is dat heel lullig dan?
Merk bij mezelf ook dat ik weinig zin heb om gesprekken gaande te houden, ben denk ik juist die negerende kut-match
zaterdag 31 oktober 2020 om 22:17
Als je al tot een gesprek komt. Matches vertrokken met stille trom bij mij.
Op Paiq kom ik af en toe tot een "gesprek". Meestal blijkt dat ze opzoek zijn naar een wipje of je hebt een leuk gesprek en daarna hoor je niets meer.
Mijn abonnement loopt binnenkort af en dan ben ik ook weg.
zaterdag 31 oktober 2020 om 22:19
zaterdag 31 oktober 2020 om 22:23
Julia_20 schreef: ↑31-10-2020 22:17Als je al tot een gesprek komt. Matches vertrokken met stille trom bij mij.
Op Paiq kom ik af en toe tot een "gesprek". Meestal blijkt dat ze opzoek zijn naar een wipje of je hebt een leuk gesprek en daarna hoor je niets meer.
Mijn abonnement loopt binnenkort af en dan ben ik ook weg.
Apart! Met stille trom, omdat je dan geen gesprek begint o.i.d? Of niet snel genoeg? Geen idee hoe Paiq is trouwens hoor.
zaterdag 31 oktober 2020 om 22:29
Neehoor niet lullig. Alleen wanneer is iemand dan leuk? Ik herken het zelf wel, die gezapigheid. Ik werk thuis, in het weekend ga ik nergens heen en ik ga niet op vakantie en heb geen leuke plannen, minstens t/m maart. En ik heb de afgelopen maanden ook niet heel veel meegemaakt.
Dus ik vind mezelf momenteel ook niet echt een leuke chat-partner. Aan de ander kant, zou ik nu ook heel moe worden van iemand die constant extreem grappig of gevat uit de hoek probeert te komen. (Het is ook niet gauw goed he).
zaterdag 31 oktober 2020 om 22:33
Als ik match had reageerde ik altijd. Stuurde een bericht, maar kreeg geen reactie. Als ik dan later keek was de match weg.
Op het laatst hield ik aan dat bij een match (die ik niet maakte) ik het aan de ander overliet. Om vervolgens de match te zien verdwijnen.
Op Tinder heb ik nooit een gesprek gehad. Begon ook aan mijzelf te twijfelen of ik er dan zo beroerd uit zag.
zaterdag 31 oktober 2020 om 22:34
Ligt eraan. Er zijn ook wel heel wat mensen die meteen bij de eerste zin al de handdoek in de ring gooien. Ik ben zelf niet zo van die geforceerd ''grappige'' antwoorden. Of constant gevat uit de hoek komen.
Ik ben geen Herman Finkers of Brigitte Kaandorp, dus ik ga ook niet mijn best doen op tinder om de gevatte figuur uit te hangen. Met als risico d dat je dus in ''de grijze massa'' belandt en niet interessant genoeg bent.
Maar dat is ook waarom ik mijn hoop een beetje begin te verliezen bij tinder : die ''vibe'' die je in het echt kunt meegeven, dat lukt niet op een dating app met een paar foto's. Dus of je moet inderdaad je kop boven het maaiveld uitsteken, maar dan moet ik iemand gaan spelen die ik niet ben. Of je moet matchen met (vage) bekenden, die al een beetje weten wie jij bent. Dan ligt er al iets meer fundament onder een match. Maar met random mensen gesprekjes voeren over totaal inwisselbare onderwerpen als het weer, je werk, corona, je studie : dat is gedoemd te mislukken en komt zelden ''meer'' uit voort.