Wat doen?

31-10-2020 20:12 105 berichten
.
anoniem_64c7f44b69238 wijzigde dit bericht op 14-01-2021 09:44
99.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
‘Door dat hij zó oprecht geinteresseerd is in mij, en er geen nadruk ligt op seks, denk ik ook niet dat hij mij slechts gebruikt voor seks.’

Dit is wel naïef.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Verder: het gras is altijd groener bij de buren. Ik geloof dat het waardevol is te investeren in je relatie, niet aan een of andere flirt op instagram waar je zóón bijzondere klik mee hebt.

Je bent gevleid door de aandacht van deze BNer en zou best het bed met hem willen delen en hebt misschien zelfs fantasieën dat BNer zijn vrouw en kinderen verlaat voor jou, maar de waarheid is dat er behalve een vluchtige affaire er waarschijnlijk niet veel inzit.

Ga seks hebben met je vriend, praat met elkaar, lach met elkaar en zie hoe waardevol je band met hem is. En verbreek het contact met die ander.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Als hij jouw Labrador niks vindt, zou ik niet met hem verder gaan, nee.
Even los van die ander, je kunt toch moeilijk samen blijven omdat je het niks voor je vriend vindt om alleen in dat huis te zitten. Dat heeft toch iedereen van wie de relatie uitgaat: je moet of iets anders vinden, of je blijft alleen achter waar je woont?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Nou vertel eens wie is die bezette bekende Nederlander?

Je weet zeker dat dat account legitiem is en niet een of andere internet trol waar je nu stiekempjes je hart uitstort ?
Ik ben eigenlijk stiekem wel heel benieuwd welke BN’er het is.

Maargoed dat doet er niet aan toe. Zoals hierboven al omschreven staat. Praat met je vriend. Dat is het belangrijkste.
Ik zou kappen met die BN’er. Stel je zou afspreken, wat gaat er dan gebeuren? Wordt je dan niet nog meer mee gezogen in die obsessie? Hij heeft een vrouw en kinderen. Wie zegt dat jij de enige bent waar hij die ‘klik’ mee voelt?

Bescherm jezelf tegen onnodige drama en focus je eerst eens op jezelf en de relatie waar je nu in zit. En dat begint met een goed gesprek waarin je aangeeft wat er in je omgaat en wat je mist.
Ik lees twee dingen: aandacht van een andere partij die, volgens jou, niet alleen maar uit is op seks. Daar vergis je je mogelijk in.
Tweede: je vraagt je niet af of je nog wel van je vriend houdt, of jullie relatie nog te redden is, hoe dat dan te doen, wat dan precies de problemen zijn, etc. Je let vooral op de volgende ruzie en ik proef dat je soort van telt wanneer het er genoeg zijn dat je een besluit kan nemen.

Je benaderd de mogelijke breuk alsof ie al gebeurd is - wie gaat waar wonen, wat doen we met de hond, enz. Dat zegt mijns inziens genoeg.

Edit: ik had gemist dat het ging om een bekend persoon. Volgens mij wordt je gecatfished. Ga er vanuit dat deze persoon een spelletje speelt.
Vreemdgaan? Bah! Met een bezette man gaan? Bah! Goed bezig :bye:
Je gelooft toch niet echt die toespelingen op een toekomst samen hoop ik?
Je twijfelt al aan je relatie daarom heb je die andere man een kans gegeven om deze gevoelens te ontwikkelen. Volgens mij weet je het antwoord al.
Leuk toch he, zo'n klik met iemand die je nog nooit echt gezien hebt. Ik zou zeggen: spreek snel met hem af, en dan liefst op een openbare plek, zodat je een dag later in de Privé, de Story en de Telegraaf staat. Heb je dat ook eens meegemaakt.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Je wordt gecatfished. Of wij, dat kan ook.
Ohhhh ik word hier zo nieuwsgierig van he. Net zoals dat ene topic toen weten jullie nog? Over die TO die fantaseerde over een relatie met een tekenfilmfiguur maar per se niet wilde zeggen welke.
Ik zou je vriend dit topic laten lezen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
01-11-2020 07:18
Ik zou je vriend dit topic laten lezen.
Nou inderdaad. Laag zeg om eerst uit te zoeken of die ander leuker is. Je vriend verdiend beter dan zo een calculerende trien.

Wel aardig van je dat je hem dit huis ook gunt....
Wat een lulverhaal. En waarom zou je hier neerzetten dat het om een BN-er gaat? Dat doet er toch geen zak toe?

Feit is, je hebt een relatie, die al een tijd niet lekker loopt. Daar heb je wel of niet wat geprobeerd aan te doen. Dat schrijf je niet in je OP, maar ik heb het gevoel dat je nog niet veel hebt geprobeerd.
Er komt iemand voorbij die interesse in je toont, op een manier die je nu mist. En hop, je hebt het al over 'elkaar ontmoeten om te kijken of er wat in zit'.
Eh... sla je niet een paar stappen over??? Je. Hebt. Een. Relatie.

Wees een volwassen vrouw en ga eerst eens orde op zaken stellen. Laat je vriend om te beginnen weten dat je uit elkaar wilt, hoe ingewikkeld of moeilijk ook. Als je dat niet kunt of wilt, houd dan alsjeblieft op met dit emotionele vreemdgaan en ga je vriend gelukkig maken, want wat je nu aan het doen bent is vreselijk laf en oneerlijk.
Eens, vertel eerst maar eens eerlijk aan je huidige vriend wat er allemaal in je hoofd speelt, dan kan hij zelf even bepalen of, en zoja wat, hij nog met jou wil.
nlies schreef:
01-11-2020 00:53
Leuk toch he, zo'n klik met iemand die je nog nooit echt gezien hebt. Ik zou zeggen: spreek snel met hem af, en dan liefst op een openbare plek, zodat je een dag later in de Privé, de Story en de Telegraaf staat. Heb je dat ook eens meegemaakt.
Jaaaa.....dan hebben we op het roddel topic ook weer wat om over te praten, het is al zo rustig qua roddels de laatste tijd.
Mumper schreef:
01-11-2020 03:23
Ohhhh ik word hier zo nieuwsgierig van he. Net zoals dat ene topic toen weten jullie nog? Over die TO die fantaseerde over een relatie met een tekenfilmfiguur maar per se niet wilde zeggen welke.
:rofl:

Maar TO. Die BNer speelt vuil spel. Hij weet dat hij interessant is, dat jij waarschijnlijk starstruck bent, komt bij dat hij weet dat je kwetsbaar bent. Hij heeft een relatie en zit toch op jou te azen, wat zegt dat over hem?
Heel eerlijk? Waarom zou een BNer interesse hebben in een plain Jane die hij niet kent, anders dan voor snelle seks?

Laat dit los en ga je focussen op je relatie. Het is belangrijk om nu knopen door te hakken: Gaan we voor elkaar of niet. Jullie hebben nog geen koophuis en nog geen kinderen, dus dit is het moment om er clean uit te stappen als dat de uitkomst is.
Doorsudderen en straks met een hypotheek en/of kinderen zitten maakt het vele malen moeilijker.

Maar misschien is de aandacht gewoon wat verslapt en gaan jullie nog veel gelukkige jaren tegemoet als jullie de neuzen weer dezelfde kant op krijgen.

Tijd voor een open en eerlijk gesprek
De bekende man van 20 jaar ouder zal nooit zijn vrouw verlaten. Hij voelt zich gevleid dat hij mag gaan rollebollen met een jonge meid van 28.

Je relatie: als je nu al kijkt naar mogelijkheden om te verhuizen, weet je eigenlijk zelf het antwoord wel.
Je kan prima weg. Dan ga je maar een kamer huren.
Lady_Valentine schreef:
01-11-2020 03:18
Je wordt gecatfished. Of wij, dat kan ook.
Wij ook.
Bedankt voor de reacties. Aan sommige heb ik ook zeker wat, dus dat is heel fijn. Ik weet wel zeker dat het de 'echte' persoon is, zijn account is geverifieerd en natuurlijk omdat we facetimen, bellen, enz weet ik dat het 'die' persoon' is. Misschien was het inderdaad niet relevant om het te benoemen dat hij bekend is. Ik vind zijn bekendheid meer een nadeel dan een voordeel. Wat iemand al benoemde hier, ik heb eigenlijk totaal geen zin om in de Privé of ander blad te komen.

Wat ik nu wil doen: deze meneer even helemaal aan de kant zetten en mij focussen op de relatie. Eruit halen wat er in zit, en als dat niet voldoende is, dan weet ik dat ook maar. Dan houdt het op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven