Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Vivi wat leuk dat ze je huisje komen kijken. Veel plezier!
Killing Eve is goed! Even gaan checken op Netflix of er daar nieuwe afleveringen zijn maar vind de serie niet eens meer, jammer.

Ik heb zin om met de hond naar zee te gaan maar nu de horeca dicht is en er geen sanitair voorhanden is...
Eigen drinken mee en wat te eten. En plassen in de natuur?

Zou me niet laten weerhouden in elk geval. Heerlijk even uitwaaien!

Ik ga zo ook wandelen.
Attraverso schreef:
01-11-2020 10:16
Killing Eve is goed! Even gaan checken op Netflix of er daar nieuwe afleveringen zijn maar vind de serie niet eens meer, jammer.

Ik heb zin om met de hond naar zee te gaan maar nu de horeca dicht is en er geen sanitair voorhanden is...
Heeft helaas nooit op netflix gestaan. Volgens mij npo of videoland ;-)

Gewoon doen! Ff lekker uitwaaien.
Willen jullie lachen? Op YT staan Spitting image filmpjes over de verkiezingen, Trump, Biden. Ook Charles etc komen er in voor. Zijn gisteren geplaatst. Echt hilarisch!
Sabbieehhhh schreef:
01-11-2020 10:30
Heeft helaas nooit op netflix gestaan. Volgens mij npo of videoland ;-)

Gewoon doen! Ff lekker uitwaaien.
Ik ben er ook aan begonnen. Dit derde seizoen is wat minder geloof ik. Merk dat ik er minder in zit nu.
Sabbieehhhh schreef:
01-11-2020 07:34
Zo. Ik zal mn laptop maar weer open klappen, goedemorgen zonnestraaltjes!
Werk ze, en vergeet niet af en toe te ontspannen (lees: hier te schrijven) :)
Datertje schreef:
01-11-2020 08:44
Goedemorgen allemaal.

Lekker geslapen allemaal? Wie wilt er een bakkie koffie? Julia zwart toch..

Ik heb al een heerlijke wandeling achter de rug en een heerlijk eitje.

Zijn er nog wilde plannen vandaag?

Ik ga het heerlijk slow aan doen vandaag.
Jij was al vroeg actief zeg. Komt dat door dat ene uurtje of ben je een vroege vogel?
Ik doe met je mee. Vandaag wederom een sloom dagje.
https://youtu.be/-sFPisjl068

Als Trump en Melania in bed liggen.. :rofl:
Ik ben absoluut geen vroege vogel, maar ik heb een hondenbeessie die 6.30 een prima tijd vindt voor een stevige ochtendwandeling.
En bij het gebrek om mijn ex partner uit zijn bed te duwen, moet ik het nu elke dag zelf doen.

Wat ik dan eigenlijk helemaal geen straf vind als dan eenmaal lekker aan de koffie zit.

Vroege diensten op mijn werk vind ik vreselijk. Die ruil ik meestal weg sls ik er eens een heb hahaha

Jou hond niet zo vroeg op?
Ah ja, dan moet je er wel uit. Het heeft wel als voordeel dat je dan lekker naar buiten moet en je je meteen fit voelt.

Mijn hond is op leeftijd. Voorheen was die ook altijd heel vroeg wakker. Tegenwoordig moet ik hem wakker maken. Hoe ouder, hoe meer ze slapen.

De jouwe is nog jong denk ik?
Qiyara schreef:
01-11-2020 10:22
Eigen drinken mee en wat te eten. En plassen in de natuur?

Zou me niet laten weerhouden in elk geval. Heerlijk even uitwaaien!

Ik ga zo ook wandelen.
Ik heb iets heel fijns ontdekt: ideaal voor werk maar ook voor als je op date gaat wandelen;

https://www.waterdrop.nl/?targetid=kwd- ... gKTX_D_BwE
Tom :bigkiss: ik ga er lekker voor zitten.

Ik was net in het bos en het is nog nooit zo druk geweest. Ik kon nog net mijn auto kwijt.
Groepen van 30 sportende mensen gezellig naast elkaar. Ik zeg niks.....
Vivi3338 schreef:
01-11-2020 09:53
Eens met Qiyara en snap wat je ermee bedoelt, alles is een fase en heeft niet veel zin om daar gefrustreerd over te zijn. Ik zie ook vaak op social media over feestjes etc en iedereen die dan zegt ‘goh vorig jaar waren we nu daar, dat was nog eens het leven’. Maar goed, realiteit is dat dit nu het leven is en komen we ook weer doorheen. Volgend jaar is het ‘goh weet je nog dat we thuis zaten, was toch wel lekker’.

Verder vind ik het beetje cru dat we hier vaak commentaar hebben gehad op het topic dat we teveel over daten aan het praten waren. Nu is het dat we weer teveel ouwehoeren 🙈 Viel me even op.

Verder, goedemorgen allemaal! Mijn lieve grootouders komen naar m’n nieuwe huisje kijken 🥰
Dit topic is voor ieder wat wils. Alles kan en mag, maar er kan reactie komen. Het is inherent aan een forum dat meningen verschillen. Zolang er maar met respect wordt geschreven.

Veel plezier met je grootouders vandaag!
Datertje schreef:
01-11-2020 11:08
Tom :bigkiss: ik ga er lekker voor zitten.

Ik was net in het bos en het is nog nooit zo druk geweest. Ik kon nog net mijn auto kwijt.
Groepen van 30 sportende mensen gezellig naast elkaar. Ik zeg niks.....
Wow...ik zeg ook maar niks. Al snap ik de behoefte.
Neeee ze is 10 jaar en zwaar artrose.

Maar minder wandelen ho maar. Ze wordt steeds actiever heb ik het gevoel.

Ze zit nu eindelijk op de goede brok en medicatie. Ze is wat kilo's kwijt en ze denkt dat ze weer pup is ofzo hahaha
Een blije hond is een blij baasje. Heerlijk dat ze nog zo actief is ondanks de artrose. Dat is best pijnlijk voor haar maar fijn dat medicatie zo goed aanslaat. Is het een klein of groot ras?
De gemiddelde levensverwachting van mijn hond ligt tussen 12-14 of 15 jaar. Dat begint erg dichtbij te komen.
Julus schreef:
01-11-2020 10:42
Ik ben er ook aan begonnen. Dit derde seizoen is wat minder geloof ik. Merk dat ik er minder in zit nu.
Hetzelfde met Marcella. Heb de eerste 2 seizoenen verslonden. 3de kan me niet boeien.
Denk dat ik Killing Eve gewoon op Vlaamse tv heb gezien denk ik nu.
Julus schreef:
01-11-2020 11:14
Een blije hond is een blij baasje. Heerlijk dat ze nog zo actief is ondanks de artrose. Dat is best pijnlijk voor haar maar fijn dat medicatie zo goed aanslaat. Is het een klein of groot ras?
De gemiddelde levensverwachting van mijn hond ligt tussen 12-14 of 15 jaar. Dat begint erg dichtbij te komen.
Mag je niet te veel bij stilstaan he Julus? De mijne zou 15-16 kunnen worden, zit al goed over de helft. Hou mijn hart vast.
Jammer he? Net als met films. Deel 3, 4, 5 etc zijn altijd een slapper aftreksel. Ze moeten stoppen op het hoogtepunt.

Juist in deze tijd moeten ze regelmatig met iets nieuws komen. De vraag is nog nooit zo groot of noodzakelijk geweest.
Attraverso schreef:
01-11-2020 11:18
Mag je niet te veel bij stilstaan he Julus? De mijne zou 15-16 kunnen worden, zit al goed over de helft. Hou mijn hart vast.
I know. Geen fijne gedachte maar we genieten zoveel als kan.
Jullie hebben nog vele jaren voor de boeg samen gelukkig.
Attra jij hebt nu ook fb dating toch? Is het iets voor je?
Groot ras ik denk tussen de 12 en 14 jaar. Maar op de facebookgroep van dit ras zie ik ze met 10 jaar al food gaan.
Pffff ik moet er echt niet aan denken.
We genieten nu gewoon van elke dag, maar ik denk wel dat de artrose haar parten gaat spelen uiteindelijk.

Ze ligt nu te grommen in haar slaap zooo lief een uitgetelde hond.
Ik ben niet zo'n hondenmens..vind ze wel lief maar heb meer met katten.
Attraverso schreef:
01-11-2020 11:16
Hetzelfde met Marcella. Heb de eerste 2 seizoenen verslonden. 3de kan me niet boeien.
Denk dat ik Killing Eve gewoon op Vlaamse tv heb gezien denk ik nu.
Toch vond ik 3e seizoen ook goed.
Wel even erin komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven