Gefrustreerd gamen

01-11-2020 04:03 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben getrouwd met een man sinds een aantal jaar, alleen hij doet niets anders dan gamen. Vanwege gezondheid zit hij thuis en gamen deed hij altijd al, maar nu is het erg vervelend aan het worden. Hij scheldt tijdens het gamen als iets niet lukt, en dit verpest de sfeer. Hij zegt dat dit niet aan mij ligt, en dat ik het niet persoonlijk moet nemen. Maar als ik rustig aan het stofzuigen ben moet ik stoppen tot zijn game klaar is, anders gaat het volume van het spel enorm hoog en krijg ik van die ‘pffff’ zuchten van hem. Ik moet dus wijken voor zijn gamen. “Kanker lijers”, “krijg de kanker” etc. is wat ik meerdere keren per dag moet aanhoren tijdens zijn spelletjes. Soms smijt hij zelfs met de controller. Ik heb hierover geprobeerd te praten maar hij blijft het doen. Wat zijn jullie tips? Tijden afspreken met hem waarop hij kan gamen bijvoorbeeld? Heeft er iemand ervaring mee?
Ja, doen, schermtijd. Net als bij kleuters. Misschien kan je ook invoeren dat elke keer als hij met K scheld, hij een euro in de pot doet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
01-11-2020 10:41
Ja, doen, schermtijd. Net als bij kleuters. Misschien kan je ook invoeren dat elke keer als hij met K scheld, hij een euro in de pot doet.
zoo dan kan TO lekker op vakantie gaan
Jeetje, wat zou je toch met zo'n parel moeten.

Hij is vast erg lief verder. Als hij slaapt.
Jee wat erg. Hoe lang zijn jullie samen? Er waren eerder geen tekenen van gefrustreerd gedrag/schelden?

Het klinkt misschien radicaal, maar ik zou dit echt niet willen. Geen dag meer. Ik heb pubers die soms een humeurtje krijgen achter de spelcomputer en zich niet kunnen inhouden, en dan gaat de computer onmiddellijk uit. Met een volwassen man is dat natuurlijk moeilijker te bewerkstelligen.

Ik weet niet hoe lang jullie samen zijn, en of jullie het op andere vlakken fantastisch hebben, maar dit zou wel een reden zijn voor mij om bij hem weg te gaan.
Ik zou scheiden. Hij klinkt echt als zeer slecht gezelschap.
Claudiass_, kom je nog reageren?
Ik zou subiet stoppen met stofzuigen, zonder een woord te zeggen naar de stoppenkast lopen om rustig te worden en de stop omdraaien. Mijn jas aantrekken en een ronde gaan lopen. Bij terugkomst een pot thee zetten en om tafel gaan zitten en eisen dat er wat aan het game-probleem gedaan gaat worden omdat jij niet weet hoe lang je dit nog volhoud!

Wat een weggewaaid dakraam zeg met zijn gescheld en kleutergedrag!
Ik ken wel mensen hoor, die binnen een jaar zijn gescheiden.
justagirly schreef:
01-11-2020 11:03
Eerste post, midden in de nacht geopend...mwah.. Ik ben benieuwd of er nog reactie komt
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Als mijn partner niet werkt, de sfeer verpest en niet stofzuigt, zou ik me afvragen waar ik hem voor zou hebben. Hij maakt het leven niet betaalbaarder, niet leuker en niet makkelijker. Wat is zijn nut dan?
Je bent getrouwd met een puber, die niet naar school hoeft en te oud is om aangesproken te worden op zijn gedrag.

Ik zou ermee stoppen. Het klinkt niet of dit beter gaat worden.
justagirly schreef:
01-11-2020 11:03
Of Claudio?
NYC schreef:
01-11-2020 09:52
Afknapper! Niet het gamen, daar heb ik geen enkel probleem mee. Wel met het gescheld en taalgebruik.
Meen je dit nou? Hij gamet de hele dag, niet af en toe een uurtje. Ik moet er niet aan denken om zo’n gameverslaafde partner te hebben. Als hij dit gedrag niet wil veranderen, zou ik de relatie verbreken.
Knowledge speaks, but wisdom listens (Jimi Hendrix)
Ga weg bij die man. Dit is geen relatie materiaal.
lientje69 schreef:
01-11-2020 11:09
Eerste post, midden in de nacht geopend...mwah.. Ik ben benieuwd of er nog reactie komt
Zelfde hier.
Lafae schreef:
01-11-2020 11:11
Als mijn partner niet werkt, de sfeer verpest en niet stofzuigt, zou ik me afvragen waar ik hem voor zou hebben. Hij maakt het leven niet betaalbaarder, niet leuker en niet makkelijker. Wat is zijn nut dan?
:cheers:
Precies.
sunshineandblueskies schreef:
01-11-2020 10:38
Waar lees jij dat TO kinderen wil dan?
Nergens, maar ik lees ook niet dat ze geen kinderen wil he.. Of zou jij dat wel een goed voorbeeld voor een kind vinden dan?
Deze man gedraagt zich als een kleuter, dat vind ik ook. Waar ik me wel aan stoor in de reacties is de opmerking dat hij heus wel in een kantoorbaan kan werken. Niet alleen liggen banen niet echt voor het oprapen momenteel, maar wie zegt dat deze meneer een kantoorbaan had? Misschien deed hij wel (zwaar) lichamelijk werk. Alsof iedereen zomaar in een willekeurige kantoorbaan kan stappen. Al zou hij het willen, werkgevers hebben nu keus te over en zullen iemand aannemen met ervaring in het vakgebied. Zo makkelijk gaat dat dus niet. Dat wilde ik even kwijt.
Ik vind hier dingen van.
Hij kan toch voor een callcenter gaan werken of iets dergelijks? Als je de hele dag kunt gamen dan kun je dat ook.
RikM schreef:
01-11-2020 12:25
Hij kan toch voor een callcenter gaan werken of iets dergelijks? Als je de hele dag kunt gamen dan kun je dat ook.
Blijkbaar gaat hij bij alles schelden. Gok dat een werkgever geen zin heeft in zo'n figuur.

Waarom TO zogenaamd wel snap ik ook niet.
Misschien moet je voor je gaat stofzuigen een bakje chips brengen en wat te drinken, zeg je dat mama zo klaar is!
Misschien heeft hij wel Gilles de la Tourette, kun je niks aan doen, en werkt hij daarom niet. We weten het niet!
In_Tenebris schreef:
01-11-2020 12:35
Misschien moet je voor je gaat stofzuigen een bakje chips brengen en wat te drinken, zeg je dat mama zo klaar is!
:HA:
Ben t wel eens met dat callcenter gedoe eigenlijk.
als ik rustig aan het stofzuigen ben moet ik stoppen tot zijn game klaar is, anders gaat het volume van het spel enorm hoog en krijg ik van die ‘pffff’ zuchten van hem.

Ik zou dit zooo niet pikken.
Hoe boos zouden jullie worden? Op een schaal van 1 tot 10?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven