Singles Unite: deel 4!!
maandag 2 november 2020 om 21:31
maandag 2 november 2020 om 22:20
Die je nu hebt is al veel beter! Ik had een tijdje Andy Pipkin van Little Brittain als avatar omdat ik hem zo grappig vond:

Maar weet je wat er gebeurde? Ik werd constant gestaft en had om de haverklap een ban! Maakte eigenlijk niet uit wat ik zei.
Dus dan is een avatar die een beetje op je lijkt of symboliseert wat voor persoon je bent veel beter.
Als je de huidige weer zat bent is een leuke Madonna-avatar wel wat voor jou denk ik:
maandag 2 november 2020 om 22:25
maandag 2 november 2020 om 22:30
maandag 2 november 2020 om 22:38
alongwiththesunshine schreef: ↑02-11-2020 22:30Gefeliciteerd Hyphen met je Duitse lover
https://youtu.be/rx22fGJ4PjI
maandag 2 november 2020 om 22:39
Antoon69 schreef: ↑02-11-2020 22:20Die je nu hebt is al veel beter! Ik had een tijdje Andy Pipkin van Little Brittain als avatar omdat ik hem zo grappig vond:
Maar weet je wat er gebeurde? Ik werd constant gestaft en had om de haverklap een ban! Maakte eigenlijk niet uit wat ik zei.
Dus dan is een avatar die een beetje op je lijkt of symboliseert wat voor persoon je bent veel beter.
Als je de huidige weer zat bent is een leuke Madonna-avatar wel wat voor jou denk ik:
![]()
Ik heb een zwak voor apen. Sommige kan ik uren naar kijken.
Daarbij ook nog aap als Chinees sterrenbeeld.
Madonna hmmm...stuk ouder dan mij en zingt ook nog vals
Patsy van absolute faboulus is ook leuk ..en die is nog ouder. Wel meer humor.
julia_20 wijzigde dit bericht op 02-11-2020 22:43
0.44% gewijzigd
maandag 2 november 2020 om 22:43
Julia_20 schreef: ↑02-11-2020 22:39Ik heb een zwak voor apen. Sommige kan ik uren naar kijken.
Daarbij ook nog aap als Chinees sterrenbeeld.
Madonna hmmm...stuk ouder dan mij en zingt ook nog vals
Patsy van absolute faboulus is ook leuk ..en die is nog ouder. Wel meer humor.
[https://images.app.goo.gl/zQ8j4aogpwTsvZ9D7]
Ja maar voel jij je Patsy?
dinsdag 3 november 2020 om 00:04
Gezellig haha! Ben ooit begonnen met spel Last of Us, met zombies etc. Zit super goed in elkaar, maar durf gewoon bijna niet meer te spelen aangezien het steeds enger en spannender werd
dinsdag 3 november 2020 om 00:33
Oh, wel stoer, hoor. Ik had heel graag eens Beyond Two Souls willen spelen, dat spel zit zo gaaf in elkaar. En Broken Age lijkt me ook heel interessant. Dat is een zogeheten adventure point and click game, wat betekent dat je de juiste interacties bij de juiste personen moet selecteren om verder te kunnen in het spel. Een soort puzzel die je moet oplossen. https://youtu.be/CPC74oee4TI
wij slapen nooit.
dinsdag 3 november 2020 om 06:51
dinsdag 3 november 2020 om 06:57
lol Dit is zo slecht dat het bijna goed wordt!alongwiththesunshine schreef: ↑02-11-2020 22:30Gefeliciteerd Hyphen met je Duitse lover
https://youtu.be/rx22fGJ4PjI
Dank je!
Ben nu wel gestart met Duolingo om mijn Duits wat op te krikken en hij ook voor Nederlands.
dinsdag 3 november 2020 om 08:03
vrouwen....
Al moet ik eerlijk zeggen dat Fallout 4 mij regelmatig de stuipen op het lijf heeft gejaagd..
dinsdag 3 november 2020 om 08:10
Mijn boek is op, ik was 'thom single man' aan het lezen, heb er meer dan een jaar over gedaan trouwens..niet zoveel rustmomenten om te lezen gehad dit jaar 
Niet hoogstaand, verzameling columns die samen een soort dagboek vormen, maar het leest lekker weg en net of je steeds even bijkletst met een goede vriend.
Denk dat ik deel 2 maar ga kopen..en nu beginnen aan 'ik geef je de zon'..
Dochterlief had zich verslapen, kon ik meteen mijn backupplan testen en inderdaad..ik sta net vroeg genoeg op om eerste hulp bij verslapen te zijn en haar toch nog op tijd op de fiets te hebben. Het ziet er prachtig uit buiten..heb nu het rare idee om te gaan hardlopen..en wil ook nog even wat bekers kopen..en Halloween spullen zijn 2 voor 1 nu..handig dat Halloween eerder is dan St Maarten..ik ga gewoon Halloween versieren voor St Maarten
Wel sneu voor de kinderen dat er niet gelopen wordt dit jaar..nou ja..thuis maar een feestje maken voor ze.
Niet hoogstaand, verzameling columns die samen een soort dagboek vormen, maar het leest lekker weg en net of je steeds even bijkletst met een goede vriend.
Dochterlief had zich verslapen, kon ik meteen mijn backupplan testen en inderdaad..ik sta net vroeg genoeg op om eerste hulp bij verslapen te zijn en haar toch nog op tijd op de fiets te hebben. Het ziet er prachtig uit buiten..heb nu het rare idee om te gaan hardlopen..en wil ook nog even wat bekers kopen..en Halloween spullen zijn 2 voor 1 nu..handig dat Halloween eerder is dan St Maarten..ik ga gewoon Halloween versieren voor St Maarten
Wel sneu voor de kinderen dat er niet gelopen wordt dit jaar..nou ja..thuis maar een feestje maken voor ze.
dinsdag 3 november 2020 om 08:18
Ik zag toch foto's op mijn tijdlijn voorbij komen van versierde huizen en een verkleed kind. Maar was in de buurt van Dordrecht.tomcat schreef: ↑03-11-2020 08:10Mijn boek is op, ik was 'thom single man' aan het lezen, heb er meer dan een jaar over gedaan trouwens..niet zoveel rustmomenten om te lezen gehad dit jaar
dinsdag 3 november 2020 om 09:13
dinsdag 3 november 2020 om 11:04