NIET groepje
zondag 10 mei 2009 om 09:35
wat een lamlul is yamman ook af en toe ...
Ik hoopte stiekum nog ergens dat de plantjes een grapje was ...
nou ja dat was dus hopen tegen beter weten in ....
gezellig samen ontbijten ... ?
ik had gister nog gevraagd om crossantjes mee te nemen ...
"oeps vergeten" .... en bedankt.
ik vond boven nog wel een verrassing
dat ik de droger opentrok zat daar mijn fijne zwarte jurkje in ...
op het label staat 'handwash only"
Juist hij is dus de machine in gegaan met wasmiddel voor de witte was , en daarna de droger in geweest.
spreekt het voor zich dat yamman op dit moment keurig op tijd op het voetbal veld staat ?
Ik hoopte stiekum nog ergens dat de plantjes een grapje was ...
nou ja dat was dus hopen tegen beter weten in ....
gezellig samen ontbijten ... ?
ik had gister nog gevraagd om crossantjes mee te nemen ...
"oeps vergeten" .... en bedankt.
ik vond boven nog wel een verrassing
dat ik de droger opentrok zat daar mijn fijne zwarte jurkje in ...
op het label staat 'handwash only"
Juist hij is dus de machine in gegaan met wasmiddel voor de witte was , en daarna de droger in geweest.
spreekt het voor zich dat yamman op dit moment keurig op tijd op het voetbal veld staat ?
zondag 10 mei 2009 om 09:46
Yam, je wist waarschijnlijk al een poosje dat ie niet attent is....
Gaat niet veranderen, echt niet.
Ik kreeg vandaag voor het eerst een gekocht moederdagkadootje. In de kleutertijd kreeg ik uiteraard de schoolfrutsels. Vanaf groep 5 deden ze er niet meer aan, en kreeg ik niks. Geen kind die spontaan naar het dorp sjeesde met wat zakgeld, geen vent die ze stuurde. Die van mij is namelijk net zo attent als die van Yam.
Vandaag kreeg ik van het kleine kuiken een gruwelijk waxineding, roze, in de vorm van een roosje...lelijk! Maar zo lief dat ze aan me gedacht heeft op kamp!
Gaat niet veranderen, echt niet.
Ik kreeg vandaag voor het eerst een gekocht moederdagkadootje. In de kleutertijd kreeg ik uiteraard de schoolfrutsels. Vanaf groep 5 deden ze er niet meer aan, en kreeg ik niks. Geen kind die spontaan naar het dorp sjeesde met wat zakgeld, geen vent die ze stuurde. Die van mij is namelijk net zo attent als die van Yam.
Vandaag kreeg ik van het kleine kuiken een gruwelijk waxineding, roze, in de vorm van een roosje...lelijk! Maar zo lief dat ze aan me gedacht heeft op kamp!
zondag 10 mei 2009 om 09:57
Oei, mannen die aan de was zitten. Kon ik vroeger ook niet tegen. Menig keer kwam wit er lichtblauw uit. En hoevaak ik ook zei van mijn kleding af te blijven, ja het was goed bedoeld. Wat nou goed bedoeld? Een halve was wat ik kan weggooien en nieuw kan kopen. Of te klein is geworden doordat het te heet gewassen was.
Nee kerels moeten van je was afblijven.
Nee kerels moeten van je was afblijven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 10 mei 2009 om 12:29
zondag 10 mei 2009 om 16:46
Ik ben ook lekker aan het kokkerellen. Alvast dingen voor vanavond maken. Gister en vandaag allemaal nieuwe amuses aan het uitproberen. Dus af en toe gluur ik hier maar zag niemand.
Wat had Vriendlief gedaan Boro? Of beter gezegd, niet gedaan?
Lekker komkommersalade, goed idee, kan ik ook wel maken voor bij de pasta van vanavond. Lekker fris.
Wat had Vriendlief gedaan Boro? Of beter gezegd, niet gedaan?
Lekker komkommersalade, goed idee, kan ik ook wel maken voor bij de pasta van vanavond. Lekker fris.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 10 mei 2009 om 17:04
Nou mvtje, Vriend had last van stress. En dat uit zich in een belachelijke onterechte vorm van selectieve smetvrees.
Vriend is al 1,5 week "ziek" thuis. En ik heb hem zo lang met rust gelaten, met hier en daar een verzoekje ( Wil je je kopje even in de keuken zetten, dat werk )
Vandaag echter vond hij dat Ik het huishouden niet netjes genoeg gedaan had en ging als een debiel in de keuken tekeer. Heel even begon ik gezellig mee te doen, "had dan van je luie kont afgekomen deze week" Maar ik bedacht me vrij snel dat dat geen zin had . Gelukkig had ik nog boodschappen die ik naar zijn tante zou brengen. Dus ben ik dat gezellig met Terror gaan doen. Toen ik na anderhalfuur weer thuis kwam stond de koffie klaar en kreeg ik 100 kusjes, hij vond zichzelf ook een beetje onrechtvaardig
Dus nu ist weer goed
Vriend is al 1,5 week "ziek" thuis. En ik heb hem zo lang met rust gelaten, met hier en daar een verzoekje ( Wil je je kopje even in de keuken zetten, dat werk )
Vandaag echter vond hij dat Ik het huishouden niet netjes genoeg gedaan had en ging als een debiel in de keuken tekeer. Heel even begon ik gezellig mee te doen, "had dan van je luie kont afgekomen deze week" Maar ik bedacht me vrij snel dat dat geen zin had . Gelukkig had ik nog boodschappen die ik naar zijn tante zou brengen. Dus ben ik dat gezellig met Terror gaan doen. Toen ik na anderhalfuur weer thuis kwam stond de koffie klaar en kreeg ik 100 kusjes, hij vond zichzelf ook een beetje onrechtvaardig
Dus nu ist weer goed
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....