Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Spinaziebietje schreef:
04-11-2020 13:11
Addertje onder het gras is dat ik chronisch ziek ben en niet werk. Voor gezonde mannen voel ik me vaak te onzeker,
Allereerst ook van mij welkom op dit forum.

Je hoeft je niet onzeker te voelen. Reken er maar op dat er genoeg mannen zijn die wanhopig op zoek zijn naar een vrouw en het voor een relatie geen probleem vinden dat je chronisch ziek bent.
alongwiththesunshine schreef:
04-11-2020 20:03
Ik snap niet waarom zijn aanname arrogant was, Still? Als je flirt, is het aannemelijk dat dat op een bepaalde manier kan worden opgevat. Ik vind het eerder een egokwestie van jou dat jij je beledigd voelt. En als je hem toch een lekker ding vindt waarmee je helemaal op één lijn zit, zou ik zeggen: ga er voor.
Als je flirt kan je zeker een bepaalde aanname maken, namelijk dat je je tot elkaar aangetrokken voelt. Maar in mijn ogen staat dat niet gelijk aan het hebben van een relatie. En dat is wel wat hij tegen mij zei; dat ik er meer energie in stak en dat hij dacht dat ik iets serieus met hem wilde.
Terwijl dat nooit ter sprake is gekomen. Hij zei daarbij ook; want zo gaat het vaker bij mij (hij flirt en vrouwen willen meteen een relatie).

Dus ja, dat vond ik wel een redelijk arrogante insteek?

Er is niet zoveel meer om voor te gaan ben ik bang :-D
Welkom Spinazie!

Griesmeel.........dat is een van de weinige dingen die ik echt niet lust.
Still-i-Rise schreef:
04-11-2020 20:08
Als je flirt kan je zeker een bepaalde aanname maken, namelijk dat je je tot elkaar aangetrokken voelt. Maar in mijn ogen staat dat niet gelijk aan het hebben van een relatie. En dat is wel wat hij tegen mij zei; dat ik er meer energie in stak en dat hij dacht dat ik iets serieus met hem wilde.
Terwijl dat nooit ter sprake is gekomen. Hij zei daarbij ook; want zo gaat het vaker bij mij (hij flirt en vrouwen willen meteen een relatie).

Dus ja, dat vond ik wel een redelijk arrogante insteek?

Er is niet zoveel meer om voor te gaan ben ik bang :-D
Oké, maar zou je wel iets met hem willen? Qua intiem contact of wellicht een relatie? Sorry voor de persoonlijke vraag :proud: Want ik zou mijn mannelijke vrienden nooit als "lekkere dingen" omschrijven. Wel als goed uitziende mensen, maar bij een lekker ding denk ik aan iemand waar ik op z'n minst een spreekwoordelijk beschuitje mee zou willen eten. Waar ik me lichamelijk tot aangetrokken voel dus.
wij slapen nooit.
Qiyara schreef:
04-11-2020 18:56
Heb het inmiddels bij Picnic gekocht, voor bij m'n boodschappen die morgen bezorgd worden. Lekker!
Bij mij was picnic de hele week volgeboekt laatst..het hamsteren begint weer zeker..
WitteHaai schreef:
04-11-2020 20:08
Allereerst ook van mij welkom op dit forum.

Je hoeft je niet onzeker te voelen. Reken er maar op dat er genoeg mannen zijn die wanhopig op zoek zijn naar een vrouw en het voor een relatie geen probleem vinden dat je chronisch ziek bent.
maar of ze nou op wanhopige mannen zit te wachten...je wil niet iemand die wanhopig is..je wil iemand die gek op jou is.
tomcat schreef:
04-11-2020 20:57
Bij mij was picnic de hele week volgeboekt laatst..het hamsteren begint weer zeker..
Bij mij ook maar elke ochtend om 9uur zijn er weer plekken vrij. En ik had dinsdag een plekje weten te bemachtigen voor morgen waar ik nu aan kon toevoegen 8-)
Goedenavond!

Welkom Spinazie :)

Still, ik snap je, zou ook wel een beetje... op m'n teentjes getrapt zijn denk ik? Goed dat je hebt gezegd dat dat niet het geval is.
Heeft hij daar veel nare ervaringen mee ofzo? Zou nooit in me opkomen om dat zo naar iemand te communiceren als er helemaal niet duidelijk is dat de ander dat wil...

Kreeg hier vorige week een appje van een vent waar ik minstens zes (!) jaar geleden mee gescharreld heb... Een booty-call :facepalm: En we zijn niet bepaald vriendelijk uit elkaar gegaan destijds. En nu krijg ik vanavond een booty-call-appje van zijn tweelingbroer, waar ik tegelijkertijd zes jaar geleden mee scharrelde :P
Volgens mij zitten veel mannen echt verlegen nu het datingleven wat stil is gevallen ofzo! Dat ze zo ver terug graven haha.
je scharrelde met tweelingbroers tegelijk? wisten ze dat van elkaar dan?

Ik heb tweelingzoons, dus interessant om te weten vast :D
Haha oeps, ja dat wisten ze wel van elkaar ja, het was een beetje apart gelopen. Vreemde vogels :$
alongwiththesunshine schreef:
04-11-2020 20:55
Oké, maar zou je wel iets met hem willen? Qua intiem contact of wellicht een relatie? Sorry voor de persoonlijke vraag :proud: Want ik zou mijn mannelijke vrienden nooit als "lekkere dingen" omschrijven. Wel als goed uitziende mensen, maar bij een lekker ding denk ik aan iemand waar ik op z'n minst een spreekwoordelijk beschuitje mee zou willen eten. Waar ik me lichamelijk tot aangetrokken voel dus.
Hahah ik zou dat normaal ook niet snel zeggen, wel dat t een knappe man kan zijn bijv ;-)
Onze vriendschap ontstond voordat ik in een lange relatie terecht kwam, daardoor wist ik altijd wel dat het een knappe vent is maar verder dan dat dacht ik niet.
Tijdens het recente contact is er wel eens door mn hoofd geschoten dat de mogelijkheid er nu zou zijn om een beschuitje te eten, want beide single. Maar meer dan dat ook niet eigenlijk.

Hij belde dus nu om zijn excuses aan te bieden voor wat hij tegen mij gezegd heeft, en dat het ook helemaal niet klopte waar hij mij van beschuldigde. Dus, ik heb zijn excuses aanvaard en we hebben naar elkaar uitgesproken dat we onze vriendschap niet kwijt willen.

Denk dat het daarmee ook uitgesloten is dat er ooit iets fysieks gaat gebeuren ;-)
LaFolie schreef:
04-11-2020 21:06
Goedenavond!

Welkom Spinazie :)

Still, ik snap je, zou ook wel een beetje... op m'n teentjes getrapt zijn denk ik? Goed dat je hebt gezegd dat dat niet het geval is.
Heeft hij daar veel nare ervaringen mee ofzo? Zou nooit in me opkomen om dat zo naar iemand te communiceren als er helemaal niet duidelijk is dat de ander dat wil...

Kreeg hier vorige week een appje van een vent waar ik minstens zes (!) jaar geleden mee gescharreld heb... Een booty-call :facepalm: En we zijn niet bepaald vriendelijk uit elkaar gegaan destijds. En nu krijg ik vanavond een booty-call-appje van zijn tweelingbroer, waar ik tegelijkertijd zes jaar geleden mee scharrelde :P
Volgens mij zitten veel mannen echt verlegen nu het datingleven wat stil is gevallen ofzo! Dat ze zo ver terug graven haha.
Ja, blijkbaar heeft hij nare ervaringen daar mee. Dat wist ik min of meer wel maar omdat ik echt oprecht was heb ik nooit gedacht dat hij dit op mij zou "afreageren".
Hij gaf in het gesprek vanavond ook aan dat hij totaal onredelijk tegen mij is geweest en beschuldigd heeft van gedrag wat nergens op gebaseerd was, hij zit niet lekker in zn vel en dat moest ik blijkbaar ontgelden @(

PS ik kreeg van de week ook ineens bericht van een hele oude scharrel dus ik denk dat mannen idd hun oude bronnen nog eens aanboren :lol:
Ik had van de week ruzie met een medewerker van de Jumbo. Het liefst doe ik online boodschappen, maar alles zit hier propvol. Ik kom er helaas niet tussen.

Vergaderen jullie weleens met teams? Er moet een gallery zijn, maar ik kan het niet vinden. Mss weten jullie waar dat zit. Niet op de balk bij de handjes enzo. Je kan dan meerdere mensen zien ipv een persoon.

Ik denk dat het al moeilijk genoeg is als je gemiddeld bent. Als je "afwijkt" nog veeel moeilijker om iemand te vinden.

Het begint echt koud te worden en ik haat koud.....
Fijn dat jullie het hebben uitgepraat Still! Kan iedereen overkomen toch... althans, ik herken het wel, als ik niet goed in m'n vel zit ben ik meeega onredelijk ook :$

Datertje, ik vind het nog wel lekker! Heb ook drie grote ramen op het zuiden dus als ik thuis ben zit ik heel de dag in het zonnetje op dagen als vandaag, niks winter haha.
Dat is heerlijk. Ik heb ook een heel groot raam op het zuiden zalig.

Alleen de laatste ronde met mijn harige vriendin was best koud vanavond.
Vivi3338 schreef:
03-11-2020 19:58
Ah super leuk, dat speelde ik vroeger altijd! Eens kijken of ik ‘m ergens goedkoop op de kop kan tikken. Maar qua spellen vind ik de Switch nu lekker, lekker ouderwets Pokemon en Animal Crossing haha. Hoef ik niet zo bij na te denken 🙈 MMORPG spellen vind ik verder ook wel leuk in een vrije wereld etc.

Vandaag gezellig met m’n zus naar tuincentrum geweest vol met kerstspullen, al lekker in de sfeer komen 😁
Animal Crossing is ook zo leuk, heerlijk knus spel.
wij slapen nooit.
LaFolie schreef:
04-11-2020 22:13
Haha oeps, ja dat wisten ze wel van elkaar ja, het was een beetje apart gelopen. Vreemde vogels :$

Wist jij het ook toen, of hadden ze een wisseltruc met je uitgehaald?
Nachtbrakers verenigt u :cheer2:
wij slapen nooit.
Niet allemaal tegelijk :cheer2:
wij slapen nooit.
Ikke :cheer2: :sheep:
Ik sliep gewoon hoor...
Ik ga wandelen brrrr
Koffie lldl en dan begint mijn moederschap weer!
Datertje schreef:
04-11-2020 22:44
Ik had van de week ruzie met een medewerker van de Jumbo. Het liefst doe ik online boodschappen, maar alles zit hier propvol. Ik kom er helaas niet tussen.

Vergaderen jullie weleens met teams? Er moet een gallery zijn, maar ik kan het niet vinden. Mss weten jullie waar dat zit. Niet op de balk bij de handjes enzo. Je kan dan meerdere mensen zien ipv een persoon.

Ik denk dat het al moeilijk genoeg is als je gemiddeld bent. Als je "afwijkt" nog veeel moeilijker om iemand te vinden.

Het begint echt koud te worden en ik haat koud.....

Wij vergaderen alleen maar via teams. Volgens mij staat die gallery onder die 3 puntjes in die balk met camera, handje enz. en dan kiezen voor modus. Maar als je die niet ziet heb je mss nog niet de laatste update van Teams.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Still, kan ook aan mijn leeftijd liggen maar ik snap het niet zo goed, je geeft zelf aan hem een lekker ding te vinden en dat je met hem flirt. Is het dan zo gek dat hij aanneemt dat jij meer ziet dan een vriendschap? Zelf vind ik van niet.
Als een man die ik zie als vriend regelmatig flirtende toespelingen maakt vind ik dat niet leuk en spreek ik hem daar ook over aan. Ik heb daar geen behoefte aan in een vriendschap.
LaFolie schreef:
04-11-2020 23:38
Fijn dat jullie het hebben uitgepraat Still! Kan iedereen overkomen toch... althans, ik herken het wel, als ik niet goed in m'n vel zit ben ik meeega onredelijk ook :$

Datertje, ik vind het nog wel lekker! Heb ook drie grote ramen op het zuiden dus als ik thuis ben zit ik heel de dag in het zonnetje op dagen als vandaag, niks winter haha.
Ik zei ook al, had je last van hormonen? :thumbsup: Het is uitgesproken ja, maar ik voel toch een bekoeling van mijn kant.
Attraverso schreef:
05-11-2020 07:46
Still, kan ook aan mijn leeftijd liggen maar ik snap het niet zo goed, je geeft zelf aan hem een lekker ding te vinden en dat je met hem flirt. Is het dan zo gek dat hij aanneemt dat jij meer ziet dan een vriendschap? Zelf vind ik van niet.
Als een man die ik zie als vriend regelmatig flirtende toespelingen maakt vind ik dat niet leuk en spreek ik hem daar ook over aan. Ik heb daar geen behoefte aan in een vriendschap.
Ik denk niet dat t een leeftijds-ding is. Ik flirt ook met de postbode of de cassiere. Dat betekent niet meteen dat ik verliefd ben, het is gewoon mijn aard. En toevallig weet ik van die vriend dat hij ook zo is. Daarom zocht ik nooit iets achter dubbelzinnige opmerkingen.
Maar goed, hij heeft gister dus aangegeven dat zijn opmerkingen over dat ik meer zou willen helemaal nergens op sloegen en dat hij niet lekker in zn vel zit. Hij gaf ook toe dat ik hem nooit het gevoel heb gegeven iets voor hem te voelen, dat hij dit zei om lelijk te doen.
iceteapeach schreef:
05-11-2020 07:45
Wij vergaderen alleen maar via teams. Volgens mij staat die gallery onder die 3 puntjes in die balk met camera, handje enz. en dan kiezen voor modus. Maar als je die niet ziet heb je mss nog niet de laatste update van Teams.
Het is via mijn werk. Ik ga eens effe bellen met ict. Thanks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven