Singles Unite: deel 4!!
donderdag 5 november 2020 om 18:28
Als ik mij er even mee mag bemoeien .Vivi3338 schreef: ↑05-11-2020 17:32Ja met name door de spellen van Switch inderdaad! Hou wel beetje van kneuterige spellen als Animal crossing etcPS4 is kwaliteit wel weer mooier en spellen stuk goedkoper, dus met beide erg blij
En ook handig dat je op PS4 ook Netflix, Disney+ en dvd’s kan afspelen.
Goed idee inderdaad, ga dit weekend maar even kijken naar Chromekast. Die mediabox van ziggo zet echt aan zo’n oud kastje met coax kabel aangesloten. Bijzonder wel, want modem zit aan hetzelfde kastje en die doet het wel gewoon met internet..
Ik zou voor de nieuwste gaan. Die is wel wat duurder (69 euro), maar dan heb je er een afstandsbediening bij en kan je apps op je tv bekijken. Dus dan cast je niet. Maar doe je alles via je tv.
In Nederland nog niet verkrijgbaar, maar bij fnac in Frankrijk wel.
https://tweakers.net/nieuws/172840/chro ... -euro.html
donderdag 5 november 2020 om 18:40
Tegenwoordig toch wel blijkbaar!
https://www.ziggo.nl/klantenservice/tel ... o/streamen
Ook net even Coolblue gebeld en lijkt goed te gaan, dus net meer besteld.
@Julia, dank voor de tip! Kan alleen nog niet wachten tot ie hier in NL uitkomt, dus in tussen tijd maar even de standaard besteld
donderdag 5 november 2020 om 18:57
Goed bezig Attra! Kan me voorstellen dat je ook wel snel aanvoelt wanneer iets potentie heeft of als het ook prima is om dood te laten bloeden. In dit geval dus prima en hopelijk was de wandeldate van vandaag ook leukAttraverso schreef: ↑05-11-2020 14:13Contact met mijn date van vorige zaterdag is doodgebloed omdat ik andere leuke matches had... Straks een wandeldate...
Verder was ik al enkele dagen leuk aan de babbel met een hoger opgeleide man die momenteel in Portugal op verlof is maar vlakbij woont. Vraagt hij gisteravond om volgende week af te spreken wanneer hij terug is. Ik stem in 'maar enkel corona proof, in open lucht met afstand.' Reageert hij dat heel dat corona gedoe een opgeklopte farce is en dat het in feite een doodgewoon griepje is.
Heb hem in 3 woorden mijn mening gezegd en geblokkeerd....
En heel bijzonder hoe sommigen toch nog zo laks omgaan met de regels.. Vooral mensen die het allemaal maar als een complottheorie zien vind ik altijd zo’n afknapper
donderdag 5 november 2020 om 19:02
Wat ik al schreef...Vivi3338 schreef: ↑05-11-2020 18:40Tegenwoordig toch wel blijkbaar!
@Julia, dank voor de tip! Kan alleen nog niet wachten tot ie hier in NL uitkomt, dus in tussen tijd maar even de standaard besteld![]()
Hij is via de fnac in Frankrijk te bestellen.
Is hij net 2 a 3 dagen bij je .
Ik had hem zaterdag besteld en dinsdag binnen. 5 euro verzenden.
donderdag 5 november 2020 om 19:40
Ik ben ook heel blij met mijn chromecast, aangezien ik geen gewone tv kan kijken gebruik ik hem veel. Npo kan je gratis casten en RTLx gemist ook, ideaal.
Pff waar is een man als je hem nodig hebt? Ik heb net 1,5 uur een soort paniekaanval gehad doordat er een muis op mijn aanrecht liep. Inmiddels zover gezakt dat ik heb durven koken maar nog steeds bang.
Attra hoe was je date? Jammer dat het met de vorige toch niks was.
Pff waar is een man als je hem nodig hebt? Ik heb net 1,5 uur een soort paniekaanval gehad doordat er een muis op mijn aanrecht liep. Inmiddels zover gezakt dat ik heb durven koken maar nog steeds bang.
donderdag 5 november 2020 om 19:45
ok, dan leer ik ook iets..heb net even geprobeerd maar wel erg beperkt hoor..alleen live tv kan je streamen, geen replay. en je kan ook alleen streamen als je de tv/chromecast op wifi hebt..ik heb hem bekabeld en dat snap de ziggo app ook niet (youtube bv wel..ziggo loopt zwaar achter met techniek..maar al heel wat dat je nu wel live tv kan streamenVivi3338 schreef: ↑05-11-2020 18:40Tegenwoordig toch wel blijkbaar!
@Julia, dank voor de tip! Kan alleen nog niet wachten tot ie hier in NL uitkomt, dus in tussen tijd maar even de standaard besteld![]()
donderdag 5 november 2020 om 19:49
Leuk gezelschap en hebben lang gewandeld maar ik voel geen aantrekkingskracht. Ik bedenk me dan dat, mocht ik zo'n man leren kennen op werk/hobby... en hem zo regelmatig tegenkomen en leren kennen dat er zeker iets zou kunnen groeien. Online daten is eigenlijk heel onnatuurlijk.
donderdag 5 november 2020 om 19:49
Ik betwijfel of je de ziggo go app daar op kan draaien.. ik heb nu een android TV en daar werkt de ziggo app ook niet op. (uiteraard youtube, netflix, videoland, disney+ etc etc allemaal wel)Julia_20 schreef: ↑05-11-2020 18:28Als ik mij er even mee mag bemoeien .
Ik zou voor de nieuwste gaan. Die is wel wat duurder (69 euro), maar dan heb je er een afstandsbediening bij en kan je apps op je tv bekijken. Dus dan cast je niet. Maar doe je alles via je tv.
In Nederland nog niet verkrijgbaar, maar bij fnac in Frankrijk wel.
https://tweakers.net/nieuws/172840/chro ... -euro.html
edit- lees net dat je hem al hebt nu..doe de ziggo app het er op?
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 05-11-2020 19:52
10.42% gewijzigd
donderdag 5 november 2020 om 19:53
je kan bij de ggd van die gifdoosjes halen, dan ben je er binnen een week vanaf..(is tenminste mijn ervaring)Flaffy schreef: ↑05-11-2020 19:40Ik ben ook heel blij met mijn chromecast, aangezien ik geen gewone tv kan kijken gebruik ik hem veel. Npo kan je gratis casten en RTLx gemist ook, ideaal.
donderdag 5 november 2020 om 19:53
daar kan je tegenwoordig ook een robot voor kopen..net als een robot stofzuigerAttraverso schreef: ↑05-11-2020 19:50Flaffy ik maakte me gisteren zo'n bedenking toen ik het gras aan het maaien was![]()
Wat heb ik daar een hekel aan, dan zou een man erg handig zijn.
donderdag 5 november 2020 om 20:03
Ik heb geen ziggo
Had al Android TV met mijn mibox van xiaomi voor Kodi.
Maarja hebbedingetje
donderdag 5 november 2020 om 20:04
Klopt inderdaad, maar ik heb huisgenoten met huisdieren en dan kan je geen gif gebruiken. En huisgenoten hadden al eerder muizen gespot dus we hebben nu vallen staan maar dat werkt dus nog niet zo goed. En ik ben gewoon heel er bang voor die beesten.
donderdag 5 november 2020 om 20:06
Hmm, ja dat blijft dan een dingetje. Zit er een tweede date in? En daar heb je ook gelijk in, want dan groeit dat vanzelf, maar bij online daten moet het er eigenlijk gelijk zijn.Attraverso schreef: ↑05-11-2020 19:49Leuk gezelschap en hebben lang gewandeld maar ik voel geen aantrekkingskracht. Ik bedenk me dan dat, mocht ik zo'n man leren kennen op werk/hobby... en hem zo regelmatig tegenkomen en leren kennen dat er zeker iets zou kunnen groeien. Online daten is eigenlijk heel onnatuurlijk.
donderdag 5 november 2020 om 20:08
donderdag 5 november 2020 om 20:21
donderdag 5 november 2020 om 20:29
Flaffy, kat nemen? Oke die van mij neemt ze mee naar huis en dan leven ze ook regelmatig nog, hoevaak ik wel niet een muis heb gevangen om hem weer buiten te zetten
Attra, waarom niet nog een keer afspreken. Ik ben nog nooit gelijk volledig aangetrokken, omdat ik van mijzelf weet dat ik echt tijd nodig heb om iemand leuk te vinden en te leren kennen. Vroeger in de kroeg werd je ook niet gelijk tot je over je oren verliefd toch?
Attra, waarom niet nog een keer afspreken. Ik ben nog nooit gelijk volledig aangetrokken, omdat ik van mijzelf weet dat ik echt tijd nodig heb om iemand leuk te vinden en te leren kennen. Vroeger in de kroeg werd je ook niet gelijk tot je over je oren verliefd toch?
donderdag 5 november 2020 om 20:30
Dank voor het proberen!! Zal in ieder geval zorgen dat ie op WiFi aangesloten is en hoop op het beste. In ieder geval beter dan nu haha.tomcat schreef: ↑05-11-2020 19:45ok, dan leer ik ook iets..heb net even geprobeerd maar wel erg beperkt hoor..alleen live tv kan je streamen, geen replay. en je kan ook alleen streamen als je de tv/chromecast op wifi hebt..ik heb hem bekabeld en dat snap de ziggo app ook niet (youtube bv wel..ziggo loopt zwaar achter met techniek..maar al heel wat dat je nu wel live tv kan streamen)
@Attra, jammer dat de aantrekking er niet helemaal was. Blijft toch heel belangrijk, maar wellicht zit er toch iets in voor een 2e date.
@Flaffy, zou ook behoorlijk schrikken
donderdag 5 november 2020 om 21:36
Ik wil al lang graag een kat maar woon erg klein dus vind dat zielig voor het beestje. Toen ik nog thuis woonde konden we dat ook regelmatig doen ja, zo typisch. En dat maakte onze kat en letterlijk een kat en muis spelletje van :")Limo76 schreef: ↑05-11-2020 20:29Flaffy, kat nemen? Oke die van mij neemt ze mee naar huis en dan leven ze ook regelmatig nog, hoevaak ik wel niet een muis heb gevangen om hem weer buiten te zetten![]()
vrijdag 6 november 2020 om 00:29
Gewoon een oude kat uit asiel nemen! Heb ik ook gedaan.
vrijdag 6 november 2020 om 07:02
Nog niet gezien en zou niet weten waar het op slaat. Netflix kijken is toch sowieso ‘iets afspelen’? Lijkt me eerder een Vlaamse dan een Nederlandse manier om iets te omschrijven.
vrijdag 6 november 2020 om 07:08
Ik heb mijn ex man op die manier leren kennen, vond hem ook helemaal niet aantrekkelijk maar we kwamen elkaar vaak tegen, deden een praatje, beide filmliefhebbers, begonnen na een tijdje wekelijks met ons 2 naar de bioscoop te gaan en na een maand of 3 kwamen de vlinders. Lang samen geweest, mooi huwelijk gehad.
Maar om nu echt gaan af te spreken met iemand die ik helemaal niet aantrekkelijk vind daar voel ik geen ‘goesting’ voor. En hij heeft me nog de hele avond berichtjes zitten sturen, wil hem geen valse hoop geven.
Maar om nu echt gaan af te spreken met iemand die ik helemaal niet aantrekkelijk vind daar voel ik geen ‘goesting’ voor. En hij heeft me nog de hele avond berichtjes zitten sturen, wil hem geen valse hoop geven.
vrijdag 6 november 2020 om 09:41
Nee het is een aparte knop die zo heet, staat ook al onder de profielen (als je er meerdere hebt) en ook links in het menu..als je die kiest dan speelt hij inderdaad "iets" af..willekeurig....raaarrrrrrAttraverso schreef: ↑06-11-2020 07:02Nog niet gezien en zou niet weten waar het op slaat. Netflix kijken is toch sowieso ‘iets afspelen’? Lijkt me eerder een Vlaamse dan een Nederlandse manier om iets te omschrijven.
vrijdag 6 november 2020 om 09:43
Dan kan je beter duidelijk zijn inderdaad..sorry maar ik voel het niet, het gaat niks worden tussen ons.Attraverso schreef: ↑06-11-2020 07:08Ik heb mijn ex man op die manier leren kennen, vond hem ook helemaal niet aantrekkelijk maar we kwamen elkaar vaak tegen, deden een praatje, beide filmliefhebbers, begonnen na een tijdje wekelijks met ons 2 naar de bioscoop te gaan en na een maand of 3 kwamen de vlinders. Lang samen geweest, mooi huwelijk gehad.